Z'n kin is ook taboe.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:28 schreef pvdplanet het volgende:
Geen foto's, wel bewegende beelden. Zeldzaam, want meestal is zijn buik taboe [ afbeelding ]
Lijkt als twee druppels op de onze!!quote:Op zondag 3 juli 2016 12:28 schreef Dutch.Power het volgende:
Mijn nieuwe kitten , boeffie
13 weekjes jong.
[ afbeelding ]
Zo zeg, Pepe is een flinke jongen. Mooie katten hoor, leuk dat ze het stoeltje kunnen waarderen.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:38 schreef mvdejong het volgende:
Even een kruisbestuiving vanuit het topic over mijn vijftal. Naar aanleiding van een gezamelijk bezoek aan Seats&Sofas, waar ik een leuk, maar te prijzig, kinderstoeltje zag als fantastische kattenligplaats, vonden mijn buren een stoeltje waar hun tiener-zoon allang niet meer inpast. Het dingetje was populair, een 60% tevredenheids-score.
Pepe
[ afbeelding ]
Chester
[ afbeelding ]
Cayok
[ afbeelding ]
De andere twee heb ik er nog niet in gezien, en ik verwacht het eigenlijk ook niet zo snel.
Aan de manier waarop ze in het stoeltje passen kun je ook het verschil in grootte zien : 8 kg, 6 kg en 4 kg. Pepe ligt er veel in (want die leeft 's zomers eigenlijk alleen maar buiten of in de huiskamer), Chester regelmatig, Cayok weinig (want die leeft 's zomers eigenlijk alleen maar buiten of op zolder).
Wat een mooie heldere blik. Ik ben gek op zwarte katten.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:28 schreef Dutch.Power het volgende:
Mijn nieuwe kitten , boeffie
13 weekjes jong.
[ afbeelding ]
Haha jaquote:
Awww, dat is echt zo liefquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha jaHet is net een hond als ik thuis kom staat ze me altijd erg blij op te wachten. Krijg dan ook kopjes en kusjes
![]()
Leuk! Wat voor?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Awww, dat is echt zo liefIk ben echt een softie als het op katten en honden aankomt
kan niet wachten op onze katten volgend jaar!
Kijken we tegen die tijd. Willen het liefst twee kittens uit hetzelfde nestje. Een cyper en de ander maakt niet heel veel uit. Zwart/wit vinden we enorm schattig, maar ook orange tabby katten hebben we een zwak voor. Maar dus niet echt een bepaald ras.quote:
Ah oke, 2 kittens uit het zelfde nest is een goed idee idd! Dan hebben ze elkaar. Heb ik ook gedaan, omdat ik toen nog veel werkte ook, dan hadden ze iig gezelschap van elkaar. Helaas is eentje 3 jaar geleden overleden aan acute nierfalenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kijken we tegen die tijd. Willen het liefst twee kittens uit hetzelfde nestje. Een cyper en de ander maakt niet heel veel uit. Zwart/wit vinden we enorm schattig, maar ook orange tabby katten hebben we een zwak voor. Maar dus niet echt een bepaald ras.
Ja, vroeger had ik thuis ook twee kittens uit hetzelfde nest. Die waren echt dol op elkaar, vandaar dat ik het weer op die manier wil in de toekomst.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ah oke, 2 kittens uit het zelfde nest is een goed idee idd! Dan hebben ze elkaar. Heb ik ook gedaan, omdat ik toen nog veel werkte ook, dan hadden ze iig gezelschap van elkaar. Helaas is eentje 3 jaar geleden overleden aan acute nierfalen
Die kat die ik nu nog heb is er heel erg door opgeknapt, Haar zusje bleek een dominante trut te zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, vroeger had ik thuis ook twee kittens uit hetzelfde nest. Die waren echt dol op elkaar, vandaar dat ik het weer op die manier wil in de toekomst.
ZieligOok altijd zo zielig voor de kat die overblijft dan. Heeft hij nu een nieuw maatje, of hou je het bij die ene?
Leuke foto anyway!
Haha ojeequote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:16 schreef Rorsach het volgende:
Spidercat, Spidercat. Doing whatever a spider can.
[ afbeelding ]
Leuke katten maar ik kan alleen maar denken zeker bij foto 1.. tijd voor de stofzuigerquote:Op zondag 3 juli 2016 12:38 schreef mvdejong het volgende:
Even een kruisbestuiving vanuit het topic over mijn vijftal. Naar aanleiding van een gezamelijk bezoek aan Seats&Sofas, waar ik een leuk, maar te prijzig, kinderstoeltje zag als fantastische kattenligplaats, vonden mijn buren een stoeltje waar hun tiener-zoon allang niet meer inpast. Het dingetje was populair, een 60% tevredenheids-score.
Pepe
[ afbeelding ]
Chester
[ afbeelding ]
Cayok
[ afbeelding ]
De andere twee heb ik er nog niet in gezien, en ik verwacht het eigenlijk ook niet zo snel.
Aan de manier waarop ze in het stoeltje passen kun je ook het verschil in grootte zien : 8 kg, 6 kg en 4 kg. Pepe ligt er veel in (want die leeft 's zomers eigenlijk alleen maar buiten of in de huiskamer), Chester regelmatig, Cayok weinig (want die leeft 's zomers eigenlijk alleen maar buiten of op zolder).
Ja, 'k weet 't, man alleen, drukke baan en 5 katten ...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Leuke katten maar ik kan alleen maar denken zeker bij foto 1.. tijd voor de stofzuiger
pootje lag op mijn trackpad zojuist, En elke keer dat ik mijn hand verleg pootje over mijn hand. En spinnen als een malle.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
best wel, kan ook met kont pontificaal op toetsenbord zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |