quote:Op maandag 22 juni 2015 18:56 schreef Vicky het volgende:
100000 plekken om te liggen/zitten..
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:57 schreef Flashbag het volgende:
Zoek de kat
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[/quote]geen nieuwe OP omdat tablet en omdat iemand geen nieuw topic opent...quote:Op maandag 29 juni 2015 21:13 schreef MMXMMX het volgende:
Mijn katertje doet een interne IT opleidingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die is brilliantquote:
dat deden die van mij ook altijdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:15 schreef computergirl het volgende:
[ link | afbeelding ]Troel kijkt tv
Awaliefquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dat deden die van mij ook altijd![]()
ze leven niet meer, maar gelukkig hebben we de foto's nog, die grote voeten zijn niet van mij![]()
[ afbeelding ]
Doet het nietquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:57 schreef MoChe het volgende:
Ook in de kattegorie "10000 plekken om te zitten/liggen":
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
dat deden die van mij ook altijd![]()
ze leven niet meer, maar gelukkig hebben we de foto's nog, die grote voeten zijn niet van mij![]()
[ afbeelding ]
Ja, ja...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 08:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]Ik wist niet dat je ooit katten had. Schildpadpoezen.
Ik had haar zelf zo genoemd hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Wat lief! En wat waren jullie toegewijd! Nu ik dit lees, denk ik dat de naam Bep me wel bekend voorkomt.
Mnohh!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:47 schreef FANN het volgende:
en op het baasje
ik accepteer de cookies.
En dat neusjequote:
Dit! Ik herken Muezza's neusje altijd meteen.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:10 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dit! Ik herken Muezza's neusje altijd meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop