Ja ik vind van wel. Zeker bij die harde netten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:04 schreef faptist het volgende:
Dat geklaag over jezelf opsluiten bij het gebruik van een kattennet![]()
Ik heb beneden een alcatraz.
Boven is m'n dakterras met net en gaas afgezet. Ik heb me nog nooit opgesloten gevoeld of iets in die trant gehoord van visite.
Eens kijken of ik foto's heb.
*morgen maken![]()
Wat een prachtbeestquote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
En nu nog een vogeltje :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan me direct indenken dat er mensen zijn die zich daarmee opgesloten voelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel. Zeker bij die harde netten.
Ik moet er niks van hebben.![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef snakelady het volgende:
Even een fotoserie gemaakt.
[ afbeelding ]
Haha, geweldigquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:31 schreef snakelady het volgende:
Daisy lekker charmant bezig.![]()
[ afbeelding ]
Poison-Ivy, Mooie kat.
Zeg je nou dat ik geen vogelhuis mag hebben op mijn balkon omdat ik een kat bezit?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De kat die wat hoger dan de balkonleuning nonchalant op prooi aast, is inderdaad wat eng. Wat doet zo'n voerplaats op een lokatie waar een kat huist?
Planten is geen slim plan bij mij, ik houd het amper bijquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Aww leuk zeg.
Maar jouw inrichting daar kriebelen mijn handen van![]()
Ik mis een vrouwelijke touch, beetje groen, beetje gezellig, beetje kleur. Maar dat is mijn mening
Wat een schattig beestje.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:31 schreef snakelady het volgende:
Daisy lekker charmant bezig.![]()
[ afbeelding ]
Poison-Ivy, Mooie kat.
Daar ligt niet toevallig een cocosmat?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef Isegrim het volgende:
Q plast nog af en toe bij de voordeur. Ik weet niet of hij daarmee zal stoppen. Ik kan ermee leven. Nu hij gecastreerd is, stinkt hij niet meer zo.
Nauwelijks katten hier.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar ligt niet toevallig een cocosmat?
Katers schijnen sowieso graag te sproeien bij de voordeur, omdat daar kennelijk, aan de andere kant, weer andere katers op reageren. Territoriumdrang. Of lopen er daar geen buurtgenoten van Q rond?
Wel heel fijn dat hij nu gecastreerd is.
Is ook niet erg hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 10:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Planten is geen slim plan bij mij, ik houd het amper bij
Verder klopt, ik ben meer van zolang het maar functioneel is
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:52 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een intrigerend spelletje dat tennis
Mijn kat heeft dat alleen bij snooker.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:52 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een intrigerend spelletje dat tennis
quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Lisa die momenteel inwonend is
Deze foto heb ik ook nog gevonden![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Past bij haar, het is letterlijk een held op sokken.quote:
Damn, deze twee katten lijken op twee katten die ik had bij mijn moeder thuis. Die moesten toen helaas weg. Echt alsof het dezelfde katten zijn 😀quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:17 schreef lipjes het volgende:
Gisteren bij een collega even 2 stoelen opgehaald, ze vielen gelijk in de smaak bij de katjes.
Snuffelen als een gek (die collega heeft een hond)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zwarte neusjequote:
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Izzie is jarig5 jaren jong alweer
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
We willen er mee gaan lopen, dus elke dag doen we alvast een klein lightweight tuigje om, zodat hij kan wennen aan het gevoel, voor hij straks een heel harnas aan moetquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:22 schreef lipjes het volgende:
Hoe meer Beer en Noortje samen zijn, hoe meer close ze worden valt me op.
Ook echt een groot verschil qua bouw tussen de 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel mooi.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:25 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Hij voelt zich gelukkig al heel erg op zijn gemak!
Gefeliciteerd nog!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig beestje!quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:25 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Hij voelt zich gelukkig al heel erg op zijn gemak!
We zijn ook erg trots op hem!quote:
Netjes!quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We zijn ook erg trots op hem!Is met zijn vader meegegaan naar een show (de fokkers namen hun katten vaak naar shows) en daar hebben ze beide "best of" in hun categorie gewonnen ^^
Lol ja, mijn man zegt dat ze net een hamster is als je haar ziet rennen met die dikke kont en buik.quote:
Meer kat om van te houden!quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:39 schreef Sorella het volgende:
Sproet was zwanger, keizersnee, sterilisatie en een andere poes die zwanger werd nadat sproet gesteriliseerd was, een ongelukkige samenloop van factoren waardoor sproet dus zeker 4 kilo te zwaar is geworden.
Jaquote:Op zondag 12 juni 2016 00:20 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik vind die zuinige mondjes altijd zo grappig.
Plaatje doet het nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:01 schreef Tyr80 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk weer een pleegkitten! Een enigskitten, sneu he...
Geschat op 5 weken, maar vind 'm er heel jong uitzien.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
wel de moeite waard, wat een snoezig kopje.
Hoe oud?
Wow prachtig. Die klauwen ookquote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:12 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, niet van Moon, van Rajah!
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:43 schreef Sorella het volgende:
Vandaag is Sproet voor het eerst helemaal uit zich zelf de tuin in gegaan. (Normaal was ik een kwartier bezig met haar naar buiten te lokken en zo gauw ze wat hoorde vluchte ze weer naar binnen.)
[ afbeelding ]
Ik ben toch wel een beetje trots op haar.
gaat goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:53 schreef Ace1 het volgende:
Vanmorgen mijn eerste kat opgehaald! Het is een kortharige kater van 5 jaar oud.. ik heb zelf helemaal geen ervaring met katten dus tips zijn welkom! Na een lange reis van Alkmaar naar Tilburg waarin Evert bij elke hobbel met een miauw liet horen dat hij het niet leuk vond in de auto net aangekomen in m'n appartement. Ik heb een kattenbak gekocht, wat eten en drinkensbakjes, speeltjes etc.
Na Evert uit de reisbox te hebben gehaald heeft hij eerst uitvoerig heel het appartement besnuffelt. Ik had verwacht dat hij onder m'n bed zou kruipen en er niet meer onderuit zou komen maar het tegendeel was waar. Nu is hij wat gaan eten en ligt hij op m'n bank te pittenHeerlijk beest!
Voor het eerst op de bank
[ afbeelding ]
Brokjes eten
[ afbeelding ]
Hier kom ik niet meer vanaf
[ afbeelding ]
Dat gaat lekker zeg! Veel plezier met Evert (wat een topnaam)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:53 schreef Ace1 het volgende:
Vanmorgen mijn eerste kat opgehaald! Het is een kortharige kater van 5 jaar oud.. ik heb zelf helemaal geen ervaring met katten dus tips zijn welkom! Na een lange reis van Alkmaar naar Tilburg waarin Evert bij elke hobbel met een miauw liet horen dat hij het niet leuk vond in de auto net aangekomen in m'n appartement. Ik heb een kattenbak gekocht, wat eten en drinkensbakjes, speeltjes etc.
Na Evert uit de reisbox te hebben gehaald heeft hij eerst uitvoerig heel het appartement besnuffelt. Ik had verwacht dat hij onder m'n bed zou kruipen en er niet meer onderuit zou komen maar het tegendeel was waar. Nu is hij wat gaan eten en ligt hij op m'n bank te pittenHeerlijk beest!
Voor het eerst op de bank
[ afbeelding ]
Brokjes eten
[ afbeelding ]
Hier kom ik niet meer vanaf
[ afbeelding ]
Hij lijkt op een konijnenlamp. Daar zou ik ook wat chagrijnig van worden. Hij moet dit ook de hele dag horen. Haha Dirk, wat lijk je toch op de lamp. Ga er eens naast zitten? Ja toe maar, er naast. Daar, op het nachtkastje. Naast je lampentweeling. Ga er eens naast? Neus recht vooruit, goed zo Dirk.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:46 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Hij vind het helemaal niet grappig.
Ik zie het al helemaal gebeuren haha. En zuchten dat kunnen die katers wel goed. Hier ook zo eentje, meteen aan het zuchten als hij niet direct zijn zin krijgt, of iemand wil hem een aai geven wanneer hij dat niet wil, dan word dat hand professioneel ontweken gevolgd door een overduidelijke zucht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 08:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij lijkt op een konijnenlamp. Daar zou ik ook wat chagrijnig van worden. Hij moet dit ook de hele dag horen. Haha Dirk, wat lijk je toch op de lamp. Ga er eens naast zitten? Ja toe maar, er naast. Daar, op het nachtkastje. Naast je lampentweeling. Ga er eens naast? Neus recht vooruit, goed zo Dirk.
Hij heeft het ten slotte maar gedaan om er vanaf te zijn. Baasjes helemaal blij natuurlijk.
![]()
Je hóórt zo'n kat dan ook bijna medelijdend zuchten hè? Om alles dat ze moeten doorstaan met hun mensenkinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |