abonnement Unibet Coolblue
pi_162515168
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:43 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Oké ^O^ .
Echt top verzonnen en misschien voor meerdere mensen die in flats wonen een oplossing waarmee de kat ook blij is. En s'avonds dus ook toegankelijk lijkt me.
Beter als zo'n gevangenis voor je raam zoals bij zo'n kattenrooster over je gehele balkon. Vind ik althans :)
Al moet je wel een groot bovenluik hebben.
we hadden eerst het plan om het hele balkon te overdekken maar dat ging niet. Dat zou te slap worden.

Dit werkt perfect. En het grappige is dat als het regent ze onder het raam blijven zitten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_162515184
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 13:48 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Heb jij te maken met een VvE? en zo ja, wat vinden die er van?

Wij willen onze bengaal eigenlijk niet vrij buiten laten en een oplossing zoals deze zou echt fantastisch zijn!
yep hebben we wel maar die gaan niet over het balkon of onze kozijnen 😊
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_162515570
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan buiten (en een dame die de benen neemt en ernstig gevaarlijk doet als ze op het balkon is) heeft mijn man een poezen balkon gemaakt. De dames vinden het geweldig!


[ afbeelding ] O+
Het ziet er inderdaad goed uit. Is er wel gedacht aan afvoer van regen en sneeuw? Het zou vervelend zijn als het via het bovenlicht naar binnen lekte.
pi_162516477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:18 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Het ziet er inderdaad goed uit. Is er wel gedacht aan afvoer van regen en sneeuw? Het zou vervelend zijn als het via het bovenlicht naar binnen lekte.
het raam kan dicht als het echt nodig is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_162520209
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

we hadden eerst het plan om het hele balkon te overdekken maar dat ging niet. Dat zou te slap worden.

Dit werkt perfect. En het grappige is dat als het regent ze onder het raam blijven zitten
Ik zou bijna zeggen start een bedrijfje :)
Op maat gemaakte mini katdomeinen voor balkons!
Ik denk echt een gat in de markt en voor veel mensen een minder drastische oplossing dan een heel balkon afzetten en jezelf opsluiten 🐑.
Leg een folder bij de dierenwinkels en wie weet.
Dit moet je ook echt zien op foto anders weet je niet wat je bedoelt
Ik zou zelf ook wel zoiets willen. :P
The secret of getting ahead is getting started
pi_162520309
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Poison-Ivy op 26-05-2016 17:16:48 ]
The secret of getting ahead is getting started
pi_162522168
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:11 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen start een bedrijfje :)
Op maat gemaakte mini katdomeinen voor balkons!
Ik denk echt een gat in de markt en voor veel mensen een minder drastische oplossing dan een heel balkon afzetten en jezelf opsluiten 🐑.
Leg een folder bij de dierenwinkels en wie weet.
Dit moet je ook echt zien op foto anders weet je niet wat je bedoelt
Ik zou zelf ook wel zoiets willen. :P
Whaha wie weet :D

Maaruhh mijn man is in te huren hoor 😉
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_162522961
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

Whaha wie weet :D

Maaruhh mijn man is in te huren hoor 😉
Limburg is een iets te lange afstand
The secret of getting ahead is getting started
pi_162523707
quote:
Pssst... Neem er maar eens een kijkje ;)
pi_162523736
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:58 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Pssst... Neem er maar eens een kijkje ;)
^O^
pi_162529479
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

het raam kan dicht als het echt nodig is.
Maar op de plank verzameld zich regen en sneeuw. Kan dat niet naar binnen sijpelen?
pi_162530343
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan buiten (en een dame die de benen neemt en ernstig gevaarlijk doet als ze op het balkon is) heeft mijn man een poezen balkon gemaakt. De dames vinden het geweldig!


[ afbeelding ] O+
Wat prachtige oplossing voor je katten :) maar ik zou dan kiezen over het hele balkon als dit mogelijk zou zijn.
pi_162532087
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:18 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Maar op de plank verzameld zich regen en sneeuw. Kan dat niet naar binnen sijpelen?
Nee. Het is niet afgekit en de onderkant is niet afgedekt. Dus regen en sneeuw kan er door.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_162532095
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:02 schreef vronie het volgende:

[..]

Wat prachtige oplossing voor je katten :) maar ik zou dan kiezen over het hele balkon als dit mogelijk zou zijn.
ons balkon is 7m breed, wij zijn her bovenste huis. Dan zou ik over de breedte van 7m een dwarsbalk moeten maken en dan wordt het te slap




[ Bericht 10% gewijzigd door Vicky op 27-05-2016 08:01:58 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:28:58 #90
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_162534304
Beer en Noor beginnen steeds meer Close te worden, afgezien van het gestoei af en toe, maar dat komt doordat Noortje nog redelijk speels is.
Maar ze zorgen af en toe wel voor schattige foto's.



pi_162537650
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 07:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

Nee. Het is niet afgekit en de onderkant is niet afgedekt. Dus regen en sneeuw kan er door.
Mooi. Ik kon het niet zien op de foto. Het is een erg leuke oplossing. Mooie uitkijktoren voor zowel binnen als buiten.

Als jullie het over de hele breedte gemaakt hadden, waren kamers en balkon merkbaar donkerder geworden (kan ik zelf niet tegen) en de balkonruimte voelbaar lager. Op de overzichtsfoto zie je hoe de katten alles kunnen overzien en ook gluren bij de buren. Dat ziet er echt wel tevreden uit.
pi_162538396
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:54 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Mooi. Ik kon het niet zien op de foto. Het is een erg leuke oplossing. Mooie uitkijktoren voor zowel binnen als buiten.

Als jullie het over de hele breedte gemaakt hadden, waren kamers en balkon merkbaar donkerder geworden (kan ik zelf niet tegen) en de balkonruimte voelbaar lager. Op de overzichtsfoto zie je hoe de katten alles kunnen overzien en ook gluren bij de buren. Dat ziet er echt wel tevreden uit.
over de hele breedte hadden we geen "balkon" gemaakt. Dan hadden we dwarsbalken met gaas gedaan. Maar de overspanning is te groot.

Nu kunnen ze inderdaad gluren bij de buren, en alles overzien. Ze zitten er super vaak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_162549961
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:28 schreef lipjes het volgende:
Beer en Noor beginnen steeds meer Close te worden, afgezien van het gestoei af en toe, maar dat komt doordat Noortje nog redelijk speels is.
Maar ze zorgen af en toe wel voor schattige foto's.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Aww leuk zeg.
Maar jouw inrichting daar kriebelen mijn handen van ;)
Ik mis een vrouwelijke touch, beetje groen, beetje gezellig, beetje kleur. Maar dat is mijn mening :)
The secret of getting ahead is getting started
pi_162550039
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 07:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

ons balkon is 7m breed, wij zijn her bovenste huis. Dan zou ik over de breedte van 7m een dwarsbalk moeten maken en dan wordt het te slap


[ afbeelding ]
Leuk balkon. En die katten van jouw hebben het goed daar!
Misschien nog een goede klimplant tegen het hout aan. Ikzelf heb een wilde wingerd gecombineerd met een climatis, erg mooi en groen ^O^
The secret of getting ahead is getting started
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 mei 2016 @ 21:45:45 #95
269689 crew  Viv
pi_162552519
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 07:35 schreef Vicky het volgende:
ons balkon is 7m breed, wij zijn her bovenste huis. Dan zou ik over de breedte van 7m een dwarsbalk moeten maken en dan wordt het te slap
Of gewoon kattennetten die het hele balkon omheinen. :Y)
F&F / Kat op balkon?
Je kijkt dan wel tegen die netten aan, maar dat went, ik zie het eigenlijk niet meer. :D
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:04:33 #96
335643 faptist
Maakt fouten
pi_162553196
Dat geklaag over jezelf opsluiten bij het gebruik van een kattennet :{w

Ik heb beneden een alcatraz.
Boven is m'n dakterras met net en gaas afgezet. Ik heb me nog nooit opgesloten gevoeld of iets in die trant gehoord van visite.

Eens kijken of ik foto's heb. O+

*morgen maken :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door faptist op 27-05-2016 22:13:51 ]
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:39:46 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162554406
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:15 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Aww leuk zeg.
Maar jouw inrichting daar kriebelen mijn handen van ;)
Ik mis een vrouwelijke touch, beetje groen, beetje gezellig, beetje kleur. Maar dat is mijn mening :)
Nee joh. ,ziet er goed uit. :)
pi_162554738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:45 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Of gewoon kattennetten die het hele balkon omheinen. :Y)
F&F / Kat op balkon?
Je kijkt dan wel tegen die netten aan, maar dat went, ik zie het eigenlijk niet meer. :D
hebben we naar gekeken maar dat lukt niet vanwege de grote overspanning
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 mei 2016 @ 22:59:48 #99
269689 crew  Viv
pi_162554990
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:50 schreef Vicky het volgende:
hebben we naar gekeken maar dat lukt niet vanwege de grote overspanning
Ons balkon is breder dan 4 meter, wij hebben inderdaad een extra houten balk in het midden gezet omdat de netten anders te veel door zouden buigen. Zelfs die balk zie ik niet meer. :')
  vrijdag 27 mei 2016 @ 23:52:18 #100
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_162556262
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee joh. ,ziet er goed uit. :)
Ok ^O^
The secret of getting ahead is getting started
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')