Wanneer ben jij gestopt met denken?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, dacht dat dat een grapje van Hans was?
Forever youngquote:
Sta ik in de coverboys sectie omdat ik vet knap ben? Kan niks vinden.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sta ik in de coverboys sectie omdat ik vet knap ben? Kan niks vinden.
wss heeft guus die topic voor jou geblokkeerdquote:Op zondag 1 mei 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sta ik in de coverboys sectie omdat ik vet knap ben? Kan niks vinden.
Nee alsof die baby dat mee krijgt. Net zoals de seks.quote:
Zou Guus nooit doen die beste jongen.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
wss heeft guus die topic voor jou geblokkeerd
woow die micheal is wel een lekkerding hoorquote:
Lekker nummer.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:42 schreef Catkiller het volgende:
Zat hier al heel de avond op te wachten zodat ik linkdump kon doen
Ja in het begin vond ik hem ook hot maar nu niet meer, raffael ;$quote:Op zondag 1 mei 2016 22:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
woow die micheal is wel een lekkerding hoor
Slecht hoor, maar goed dat Hermann hier niet is om over je heen te vallen want dan zou je nu dood zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker nummer.
Sons of Anarchy nooit verder gekomen dan de eerste aflevering
Hilarisch, echt jij zou comedian moeten worden Hansworst.quote:
Hermann moet eerst Vikings maar eens afkijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slecht hoor, maar goed dat Hermann hier niet is om over je heen te vallen want dan zou je nu dood zijn.
vind michael leuker :$quote:Op zondag 1 mei 2016 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja in het begin vond ik hem ook hot maar nu niet meer, raffael ;$
Nog op de rollers geweest vandaag?quote:
dacht schumacherquote:Op zondag 1 mei 2016 22:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Michael Jordan niet, ik bedoel Michael Cordero
Tijdje terug allemaal gekekenquote:Op zondag 1 mei 2016 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker nummer.
Sons of Anarchy nooit verder gekomen dan de eerste aflevering
Lekker bezig.quote:
Ik was met m'n buuv'.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Onderweg nog een paar dames wezen versieren?
Hij loopt steeds in de wegquote:Op zondag 1 mei 2016 22:58 schreef Crip het volgende:
[..]
wacht maar je gaat nog verliefd worden op raffael had ik ook
komt goedquote:
Aan boord doe ik alleen ochtendgymnastiek. Op de Jan Steen nam ik wel altijd skates mee omdat we de helft vd tijd langs de kade in hartje Esbjerg lagen.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Toch wel benieuwd, als je op zee bent, wat doe je dan aan sport?
Of ga je met je rollers het dek op?
Hele dag binnen geweest.quote:
Hey lekker ding danquote:Op zondag 1 mei 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel oma-like hoor
Ewaquote:
Lekker rustig kunnen leren enzo.quote:
oke, goed dat je sportief bent ingesteld.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aan boord doe ik alleen ochtendgymnastiek. Op de Jan Steen nam ik wel altijd skates mee omdat we de helft vd tijd langs de kade in hartje Esbjerg lagen.
Dan houd ik het bij hey hzawquote:Op zondag 1 mei 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar dat berust niet op waarheid
Suske & Wiske: De Rollende Zeemanquote:Op zondag 1 mei 2016 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
oke, goed dat je sportief bent ingesteld.
De rollende zeeman
Tafeltennis wordt ook wel veel gedaan aan boord. Vooral als er aziaten zoals filipinos meevaren.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
oke, goed dat je sportief bent ingesteld.
De rollende zeeman
Neehoorquote:
De schaatsende schuimer zou een betere titel zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Suske & Wiske: De Rollende Zeeman
Helleuquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
De schaatsende schuimer zou een betere titel zijn
je hebt toch wel je eigen batjequote:Op zondag 1 mei 2016 23:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tafeltennis wordt ook wel veel gedaan aan boord. Vooral als er aziaten zoals filipinos meevaren.
In de gevangenis ook.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tafeltennis wordt ook wel veel gedaan aan boord. Vooral als er aziaten zoals filipinos meevaren.
Ja.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verkies je die boven een perzik?
Banaanquote:
ik zal eens in jouw zure appel bijtenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt zin in een enorm sappige zure appel
Meestal chiquita, maar heb soms ook andere merken in huis.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat standaard zeg. Ook een voorkeur voor een bepaald merk?
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
houd nog altijd van je, in goede en slechte tijden
Øberellaquote:
die zijn er al een maand of zoquote:Op zondag 1 mei 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mis hollandse aardbeien. Met slagroom.
Shit, geen leeeifde van jouw kant?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jammer dat die liefde nooit van 2 kanten kan komen
Neequote:
Euh okequote:Op zondag 1 mei 2016 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wilde bijna tegen jouw raam aanvliegen zoals die ene kraai omdat ik je zo erg aan het missen was ober
mango en die van jou?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook, wat is jouw favoriete stuk fruit?
Aardbeien en kersenquote:
een lekker sappig perzikjequote:
Oeh, da's ook lekkerquote:
uploaden via youtube en dan linkje hier plaatsenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:24 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zag braddie rijden vandaag. Hoe kan ik een filmpje uploaden?
Ja is godse veel werkquote:Op zondag 1 mei 2016 23:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
uploaden via youtube en dan linkje hier plaatsen
Woon je ook in Hilversum?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:24 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zag braddie rijden vandaag. Hoe kan ik een filmpje uploaden?
Nee, het is een voetballer, die op mijn UIquote:Op zondag 1 mei 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude komt je username van de film xXx?
Ohquote:Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, het is een voetballer, die op mijn UI
ja natuurlijk, die uit blik zijn niet te vreten. Uberhaupt fruit uit blikquote:Op zondag 1 mei 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel zo'n echte hè, niet zo'n een uit blik die verzuipt in de jus (suiker)
TRquote:Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
noemde chloro een kankerhoer dat zal 't wel zijn
Haha alweer.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valt me van je tegenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ruzie vannacht ofzo, ik was er niet bij.
alweerquote:Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet het bij jou maar nooit.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef Matip het volgende:
[..]
ja natuurlijk, die uit blik zijn niet te vreten. Uberhaupt fruit uit blik
Hoe was het bij bondage?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heel soms heb ik nog een leven buiten FOK!....
fattoemanquote:Op zondag 1 mei 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh keek die film vanavond en toen kwam er iemand in voor die McGrath heette dus moest aan je username denken.quote:
Welk stuk fruit nuttig jij het liefste in je vrije tijd?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:29 schreef Remqo het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Bradge met een meisje in de blauwe Twingo zat
weet je zeker dat het de juiste blauwe twingo is?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:29 schreef Remqo het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Bradge met een meisje in de blauwe Twingo zat
Banaan is wel lekker om te eten.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welk stuk fruit nuttig jij het liefste in je vrije tijd?
cola cherryquote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Welk stuk fruit nuttig jij het liefste in je vrije tijd?
oké, nee ik ken die film nietquote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh keek die film vanavond en toen kwam er iemand in voor die McGrath heette dus moest aan je username denken.
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet het bij jou maar nooit.
Hoever ben je met Game Of Thrones?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je kan dit ook proberen
https://vid.me/
Daarvoor moet ik verhaal halen bij m'n bron, het was iig wel de blauwe Twingo.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
weet je zeker dat het de juiste blauwe twingo is?
weet je zeker dat het een meisje is?
Match made in heavenquote:
plottwist: hij rijdt altijd met zijn moeder mee en heeft nog altijd geen rijbewijsquote:Op zondag 1 mei 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik verhaal halen bij m'n bron, het was iig wel de blauwe Twingo.
De bijrijder kon ook een jongen met lang haar zijn,.. of hij zat zelf op de bijrijdersstoel
moet nog beginnen met seizoen 6quote:Op zondag 1 mei 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoever ben je met Game Of Thrones?
Same. Haha, ongezond snel heb je dat bekeken zeg.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
moet nog beginnen met seizoen 6
en jij?
Zou een brief op hoge poten schrijven.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:33 schreef Matip het volgende:
dan heb je een hbo abonnement maar via hbo go nieuwe got aflevering kijken ho maar
moet je kpn play abbo nemen, die hebben wel gotquote:Op zondag 1 mei 2016 23:33 schreef Matip het volgende:
dan heb je een hbo abonnement maar via hbo go nieuwe got aflevering kijken ho maar
Ik heb nog 40 pakjes ofzo dus kom maar halen.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je lange vloei brengen?
iemand heeft de mijne gejat
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
plottwist: hij rijdt altijd met zijn moeder mee en heeft nog altijd geen rijbewijs
Een poedertief, dat zal ze leren!quote:Op zondag 1 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou een brief op hoge poten schrijven.
tss kom maar brengenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog 40 pakjes ofzo dus kom maar halen.
ja ik had ik toch niets te doenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Same. Haha, ongezond snel heb je dat bekeken zeg.
Nieuwe aflevering werd volgens mij om 20:00uur uitgezonden dus ik dacht 'm al wel te kunnen zien via hbo on demand. Of ik moet vannacht om 04:00uur voor de buis gaan zitten, dan wordt ie herhaald.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
moet je kpn play abbo nemen, die hebben wel got
Heb je hbo alleen voor GOT?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering werd volgens mij om 20:00uur uitgezonden dus ik dacht 'm al wel te kunnen zien via hbo on demand. Of ik moet vannacht om 04:00uur voor de buis gaan zitten, dan wordt ie herhaald.
Ja, curvefever ofzoquote:Op zondag 1 mei 2016 23:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee maar heb wel mobiel bij de hand
wou je spelletje doen?
Nee, upgrade genomen op mijn internetverbinding + horizonbox, kreeg ik hbo er een half jaar gratis bij.quote:
Had 50 euro shop tegoed gewonnen op website voor lange vloei enzquote:
nieuwe aflevering begint om 03:00 en wordt herhaald om 20:30quote:Op zondag 1 mei 2016 23:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering werd volgens mij om 20:00uur uitgezonden dus ik dacht 'm al wel te kunnen zien via hbo on demand. Of ik moet vannacht om 04:00uur voor de buis gaan zitten, dan wordt ie herhaald.
je moet aanstekers bij de action halenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had 50 euro shop tegoed gewonnen op website voor lange vloei enzDus doos vloei van 50 pakjes en zak vol losse tipjes (die ik ook deel met huisgenoten). En nog paar aanstekers.
Nee man. Djeep aanstekersquote:Op zondag 1 mei 2016 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet aanstekers bij de action halen
die klikdingen dan he die zijn supergoed en 4 voor 80 cent
Aha, ik dacht dat nederland elke zondagavond zou uitzenden. Maar wordt dus tegelijk met usa uitgezondenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nieuwe aflevering begint om 03:00 en wordt herhaald om 20:30
ben erquote:Op zondag 1 mei 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oké, ik maak wel room: FOK! wachtwoord: hzaw
volgens mij wel, tijden staan ook op de sitequote:Op zondag 1 mei 2016 23:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat nederland elke zondagavond zou uitzenden. Maar wordt dus tegelijk met usa uitgezonden
1 keer een jaar geleden volgens mijquote:Op zondag 1 mei 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je dit nog nooit gespeeld?
Wss allemaal pubers ookquote:Op maandag 2 mei 2016 00:03 schreef Catkiller het volgende:
Hahah Peterje de Fries die lobbyt om providers te laten verplichten om gegevens van internetpesters te delen.![]()
Wat een zaad programma dat pesters aangepakt.
Weet niet, zitten wel erge gevallen tussen maar dit was een fucking zoontje van Kluivert van 7! Jaar oud die zelf dingen op Youtube pleurt en daar hatelijk reacties op krijgt van in dit geval een 15-jarige inderdaad. Mensen die denken dat het internet een goede plek is voor jonge kinderen.quote:
Het is wachten op de Braddie-afleveringquote:Op maandag 2 mei 2016 00:03 schreef Catkiller het volgende:
Hahah Peterje de Fries die lobbyt om providers te laten verplichten om gegevens van internetpesters te delen.![]()
Wat een zaad programma dat pesters aangepakt.
Ik gedraag mij vanaf nu dan, ben te lelijk voor tv, zelfs met blur. Straks denken ze nog dat ik familie ben van WCH.quote:
WCH is ook zo'n geval.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik gedraag mij vanaf nu dan, ben te lelijk voor tv, zelfs met blur. Straks denken ze nog dat ik familie ben van WCH.
Ik heb vorige week in mijn schoolvakantie 65 uur gewerktquote:Op maandag 2 mei 2016 00:16 schreef Chloroform het volgende:
Wat is het lekker om vakantie te hebben, morgen uitslapen, hele nacht series kijken whoohoo
Lees: over een uur in slaap donderen omdat ouwe kut
Enige waar wch slachtoffer van is, is de eerste wereldoorlog.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
WCH is ook zo'n geval.
Het is het twistpunt of hij als dader of slachtoffer in beeld komt, er zijn zoveel akelige mensen in de KLB SC
Wowwow mag ik je aanrakenquote:Op maandag 2 mei 2016 00:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik heb vorige week in mijn schoolvakantie 65 uur gewerkt![]()
![]()
![]()
En dan tel ik woensdag niet mee..
Haha sukkelquote:Op maandag 2 mei 2016 00:16 schreef Chloroform het volgende:
Wat is het lekker om vakantie te hebben, morgen uitslapen, hele nacht series kijken whoohoo
Lees: over een uur in slaap donderen omdat ouwe kut
Doe niet zo gemeen tegen mequote:
Ik zuig nog liever de pus uit wch's rugpuistenquote:
Overdrijven is ook een vak hequote:Op maandag 2 mei 2016 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zuig nog liever de pus uit wch's rugpuisten
doe je mee met curve fever?quote:Op maandag 2 mei 2016 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan de quote uit je sig niet terugvinden... ik geloof niet dat braddie dat heeft gezegdquote:Op maandag 2 mei 2016 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nah geen zin om laptop te pakkenquote:
Hebben ze zeker verwijderd danquote:Op maandag 2 mei 2016 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik kan de quote uit je sig niet terugvinden... ik geloof niet dat braddie dat heeft gezegd
Ik was erbij, hij heeft het gezegdquote:Op maandag 2 mei 2016 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik kan de quote uit je sig niet terugvinden... ik geloof niet dat braddie dat heeft gezegd
Hzaw is veel te goed en wil niet verliezen van hem.quote:
klopt hij wint steedsquote:Op maandag 2 mei 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hzaw is veel te goed en wil niet verliezen van hem.
Ja echt irritantquote:
moet je niet steeds winnenquote:Op maandag 2 mei 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil ook maar gewoon leuk een spelletje doen met vriendjes
ik ken verder alleen haxballquote:Op maandag 2 mei 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
We kunnen wel ander spelletje doen
Ik deed ook een paar keer Pinguin Bomberman met Crip, maar dat was hetzelfde liedje als met CFquote:
ik was daar vroeger echt pro inquote:Op maandag 2 mei 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik deed ook een paar keer Pinguin Bomberman met Crip, maar dat was hetzelfde liedje als met CF
http://www.speeleiland.nl/pinguin-bomberman.htmquote:Op maandag 2 mei 2016 00:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik was daar vroeger echt pro in
doe maar
[NL]player70005quote:Op maandag 2 mei 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja heel veel doen dat, wat is je naam?
Waar dit over gaatquote:Op maandag 2 mei 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is er dan? wat snap je neit?
ehaxball is een spelletje,quote:
nee nee murderball is ook een spelletjequote:Op maandag 2 mei 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ehaxball is een spelletje,
murderball een film
en ik en se spelen nu bomberman, ook een spelletje
?
Vandaar je screenshot.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:49 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
nee nee murderball is ook een spelletje
Okéquote:Op maandag 2 mei 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6762561/05545781/vraagje_.html
Still going strongquote:Op maandag 2 mei 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, dacht echt dat je al in slaap was gesukkeld.
Maar heb je gewonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |