Weet niet, zitten wel erge gevallen tussen maar dit was een fucking zoontje van Kluivert van 7! Jaar oud die zelf dingen op Youtube pleurt en daar hatelijk reacties op krijgt van in dit geval een 15-jarige inderdaad. Mensen die denken dat het internet een goede plek is voor jonge kinderen.quote:
Het is wachten op de Braddie-afleveringquote:Op maandag 2 mei 2016 00:03 schreef Catkiller het volgende:
Hahah Peterje de Fries die lobbyt om providers te laten verplichten om gegevens van internetpesters te delen.![]()
Wat een zaad programma dat pesters aangepakt.
Ik gedraag mij vanaf nu dan, ben te lelijk voor tv, zelfs met blur. Straks denken ze nog dat ik familie ben van WCH.quote:
WCH is ook zo'n geval.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik gedraag mij vanaf nu dan, ben te lelijk voor tv, zelfs met blur. Straks denken ze nog dat ik familie ben van WCH.
Ik heb vorige week in mijn schoolvakantie 65 uur gewerktquote:Op maandag 2 mei 2016 00:16 schreef Chloroform het volgende:
Wat is het lekker om vakantie te hebben, morgen uitslapen, hele nacht series kijken whoohoo
Lees: over een uur in slaap donderen omdat ouwe kut
Enige waar wch slachtoffer van is, is de eerste wereldoorlog.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
WCH is ook zo'n geval.
Het is het twistpunt of hij als dader of slachtoffer in beeld komt, er zijn zoveel akelige mensen in de KLB SC
Wowwow mag ik je aanrakenquote:Op maandag 2 mei 2016 00:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik heb vorige week in mijn schoolvakantie 65 uur gewerkt![]()
![]()
![]()
En dan tel ik woensdag niet mee..
Haha sukkelquote:Op maandag 2 mei 2016 00:16 schreef Chloroform het volgende:
Wat is het lekker om vakantie te hebben, morgen uitslapen, hele nacht series kijken whoohoo
Lees: over een uur in slaap donderen omdat ouwe kut
Doe niet zo gemeen tegen mequote:
Ik zuig nog liever de pus uit wch's rugpuistenquote:
Overdrijven is ook een vak hequote:Op maandag 2 mei 2016 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zuig nog liever de pus uit wch's rugpuisten
doe je mee met curve fever?quote:Op maandag 2 mei 2016 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan de quote uit je sig niet terugvinden... ik geloof niet dat braddie dat heeft gezegdquote:Op maandag 2 mei 2016 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nah geen zin om laptop te pakkenquote:
Hebben ze zeker verwijderd danquote:Op maandag 2 mei 2016 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik kan de quote uit je sig niet terugvinden... ik geloof niet dat braddie dat heeft gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |