Ik was erbij, hij heeft het gezegdquote:Op maandag 2 mei 2016 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik kan de quote uit je sig niet terugvinden... ik geloof niet dat braddie dat heeft gezegd
Hzaw is veel te goed en wil niet verliezen van hem.quote:
klopt hij wint steedsquote:Op maandag 2 mei 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hzaw is veel te goed en wil niet verliezen van hem.
Ja echt irritantquote:
moet je niet steeds winnenquote:Op maandag 2 mei 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil ook maar gewoon leuk een spelletje doen met vriendjes
ik ken verder alleen haxballquote:Op maandag 2 mei 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
We kunnen wel ander spelletje doen
Ik deed ook een paar keer Pinguin Bomberman met Crip, maar dat was hetzelfde liedje als met CFquote:
ik was daar vroeger echt pro inquote:Op maandag 2 mei 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik deed ook een paar keer Pinguin Bomberman met Crip, maar dat was hetzelfde liedje als met CF
http://www.speeleiland.nl/pinguin-bomberman.htmquote:Op maandag 2 mei 2016 00:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik was daar vroeger echt pro in
doe maar
[NL]player70005quote:Op maandag 2 mei 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja heel veel doen dat, wat is je naam?
Waar dit over gaatquote:Op maandag 2 mei 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is er dan? wat snap je neit?
ehaxball is een spelletje,quote:
nee nee murderball is ook een spelletjequote:Op maandag 2 mei 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ehaxball is een spelletje,
murderball een film
en ik en se spelen nu bomberman, ook een spelletje
?
Vandaar je screenshot.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:49 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
nee nee murderball is ook een spelletje
Okéquote:Op maandag 2 mei 2016 01:06 schreef defokkingfoker het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6762561/05545781/vraagje_.html
Still going strongquote:Op maandag 2 mei 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, dacht echt dat je al in slaap was gesukkeld.
Maar heb je gewonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |