Hele dag binnen geweest.quote:
Hey lekker ding danquote:Op zondag 1 mei 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel oma-like hoor
Ewaquote:
Lekker rustig kunnen leren enzo.quote:
oke, goed dat je sportief bent ingesteld.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aan boord doe ik alleen ochtendgymnastiek. Op de Jan Steen nam ik wel altijd skates mee omdat we de helft vd tijd langs de kade in hartje Esbjerg lagen.
Dan houd ik het bij hey hzawquote:Op zondag 1 mei 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar dat berust niet op waarheid
Suske & Wiske: De Rollende Zeemanquote:Op zondag 1 mei 2016 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
oke, goed dat je sportief bent ingesteld.
De rollende zeeman
Tafeltennis wordt ook wel veel gedaan aan boord. Vooral als er aziaten zoals filipinos meevaren.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
oke, goed dat je sportief bent ingesteld.
De rollende zeeman
Neehoorquote:
De schaatsende schuimer zou een betere titel zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Suske & Wiske: De Rollende Zeeman
Helleuquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
De schaatsende schuimer zou een betere titel zijn
je hebt toch wel je eigen batjequote:Op zondag 1 mei 2016 23:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tafeltennis wordt ook wel veel gedaan aan boord. Vooral als er aziaten zoals filipinos meevaren.
In de gevangenis ook.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tafeltennis wordt ook wel veel gedaan aan boord. Vooral als er aziaten zoals filipinos meevaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |