Slecht hoor, maar goed dat Hermann hier niet is om over je heen te vallen want dan zou je nu dood zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker nummer.
Sons of Anarchy nooit verder gekomen dan de eerste aflevering
Hilarisch, echt jij zou comedian moeten worden Hansworst.quote:
Hermann moet eerst Vikings maar eens afkijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slecht hoor, maar goed dat Hermann hier niet is om over je heen te vallen want dan zou je nu dood zijn.
vind michael leuker :$quote:Op zondag 1 mei 2016 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja in het begin vond ik hem ook hot maar nu niet meer, raffael ;$
Nog op de rollers geweest vandaag?quote:
dacht schumacherquote:Op zondag 1 mei 2016 22:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Michael Jordan niet, ik bedoel Michael Cordero
Tijdje terug allemaal gekekenquote:Op zondag 1 mei 2016 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker nummer.
Sons of Anarchy nooit verder gekomen dan de eerste aflevering
Lekker bezig.quote:
Ik was met m'n buuv'.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Onderweg nog een paar dames wezen versieren?
Hij loopt steeds in de wegquote:Op zondag 1 mei 2016 22:58 schreef Crip het volgende:
[..]
wacht maar je gaat nog verliefd worden op raffael had ik ook
komt goedquote:
Aan boord doe ik alleen ochtendgymnastiek. Op de Jan Steen nam ik wel altijd skates mee omdat we de helft vd tijd langs de kade in hartje Esbjerg lagen.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Toch wel benieuwd, als je op zee bent, wat doe je dan aan sport?
Of ga je met je rollers het dek op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |