Daarvoor moet ik verhaal halen bij m'n bron, het was iig wel de blauwe Twingo.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
weet je zeker dat het de juiste blauwe twingo is?
weet je zeker dat het een meisje is?
Match made in heavenquote:
plottwist: hij rijdt altijd met zijn moeder mee en heeft nog altijd geen rijbewijsquote:Op zondag 1 mei 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik verhaal halen bij m'n bron, het was iig wel de blauwe Twingo.
De bijrijder kon ook een jongen met lang haar zijn,.. of hij zat zelf op de bijrijdersstoel
moet nog beginnen met seizoen 6quote:Op zondag 1 mei 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoever ben je met Game Of Thrones?
Same. Haha, ongezond snel heb je dat bekeken zeg.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
moet nog beginnen met seizoen 6
en jij?
Zou een brief op hoge poten schrijven.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:33 schreef Matip het volgende:
dan heb je een hbo abonnement maar via hbo go nieuwe got aflevering kijken ho maar
moet je kpn play abbo nemen, die hebben wel gotquote:Op zondag 1 mei 2016 23:33 schreef Matip het volgende:
dan heb je een hbo abonnement maar via hbo go nieuwe got aflevering kijken ho maar
Ik heb nog 40 pakjes ofzo dus kom maar halen.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je lange vloei brengen?
iemand heeft de mijne gejat
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
plottwist: hij rijdt altijd met zijn moeder mee en heeft nog altijd geen rijbewijs
Een poedertief, dat zal ze leren!quote:Op zondag 1 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou een brief op hoge poten schrijven.
tss kom maar brengenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog 40 pakjes ofzo dus kom maar halen.
ja ik had ik toch niets te doenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Same. Haha, ongezond snel heb je dat bekeken zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |