Kut dusquote:Op zondag 1 mei 2016 19:19 schreef sacha het volgende:
[..]
die staan ergens te verpieteren in een vrachtwagen op het eiland
Fiets er even naar toe en haal ze zelf even op...quote:Op zondag 1 mei 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
die sukkels stoppen met werken om 5 uur want dan moeten ze naar de kroeg
Je kent ze..quote:Op zondag 1 mei 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
die sukkels stoppen met werken om 5 uur want dan moeten ze naar de kroeg
quote:
Welnee hoe kom je erbijquote:
tis ook nog geen hemelvaartquote:Op zondag 1 mei 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker maar niet gerezen... choco, met gecarameliseerde walnootjes en rum
lekkahquote:Op zondag 1 mei 2016 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de volgende keer dan.. Ik maak die dingen ook nooit, maar het kwam zomaar in me op..
EN dan mag aap het werk doen zeker?quote:Op zondag 1 mei 2016 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
lekkah![]()
het is hier een 'ik verveel me de pleuris, dus zullen we iets bakken' dingetje
Ah OK... Ik kijk nog even Dirty Grandpaquote:Op zondag 1 mei 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet nog effe teruglezen ik was druk en ik ben kapot
Een film, met Robert de Niroquote:Op maandag 2 mei 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...ik drink nog effe een koppie thee
![]()
wat is Dirty Grandpa? een serie?
Dirty Grandpa (2016) - IMDbquote:Op maandag 2 mei 2016 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
op TV of gedownload? is het wat, ikRobert de Niro....
idem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpottaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 2 mei 2016 09:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
idem!
Zometeen ga ik een "Reclamewijk"doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpottaJe hebt mazzel, het is droog en het zonnetje komt een beetje door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sealpakketquote:Op maandag 2 mei 2016 10:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, het is droog en het zonnetje komt een beetje door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Volgens mij is dat tegenwoordig van dat biologisch afbreekbaar spul.quote:
En al dat papier dan? Vol met gekleurd inkt.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tegenwoordig van dat biologisch afbreekbaar spul.
Ja, ik heb een NEE/NEE sticker, meer kan ik ook niet doen, als ik een folder wil bekijken zoek ik hem wel op het net.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En al dat papier dan? Vol met gekleurd inkt.
Ik ook.. Ze moeten dat gewoon via een soort nieuwsbrief doen met links naar alle verschillende winkels.. Digitaal dusquote:Op maandag 2 mei 2016 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb een NEE/NEE sticker, meer kan ik ook niet doen, als ik een folder wil bekijken zoek ik hem wel op het net.
Ik check gewoon voor ik naar een winkel ga even online wat er 'in de bonus' is, en maak meestal even een lijstje zodat ik zo snel mogelijk weer die winkel in en uit ben.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook.. Ze moeten dat gewoon via een soort nieuwsbrief doen met links naar alle verschillende winkels.. Digitaal dus
Ubuntu dus.quote:
Dat doe ik tussendoor, een paar keer klikken en ding doet wel wat ie moet doen.quote:
Ik ook nooit, neem overal de tijd voor, dat is op onze leeftijd beter voor het hart .quote:
Dat is makkelijk als je overal tijd voor hebtquote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook nooit, neem overal de tijd voor, dat is op onze leeftijd beter voor het hart .
ouwe lullen praat!quote:Op maandag 2 mei 2016 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook nooit, neem overal de tijd voor, dat is op onze leeftijd beter voor het hart .
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook.. Ze moeten dat gewoon via een soort nieuwsbrief doen met links naar alle verschillende winkels.. Digitaal dus
Ga ik doorgeven Chufquote:Op maandag 2 mei 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
Maar misschien is deze serie wat voor jullie.. Nieuw en gaat over Griekenland ... The Durrells (TV Series 2016– ) - IMDb
quote:Herman, 50 jaar oud
Kankusta Duo tabletten veranderen compleet mijn leven! Ik ben niet meer die verlegen en nerveuze man. Eindelijk ziet mijn lichaam er uit op de manier waar ik me niet voor hoef te schamen. Met Kankusta Duo verloor ik 11 kg in de eerste maand en na twee maanden gaf de weegschaal zelfs 20 kg minder aan dan eerst. Ik ben erg blij met de keuze die ik gemaakt heb om die pillen te kopen, omdat ik me lange tijd niet comfortabel voelde in mijn eigen lijf. Ik beveel Kankusta Duo zeker aan iedereen aan die net als ik wat extra kilos kwijt willen raken.
Is er nog hoop?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was toch ook nog maar...
[ afbeelding ]
Of niet?
Wat maakt het uit, als het je maar smaakt.quote:
Ja dat is ook mijn idee.. Te lang zonder kinderen in huis zal het wel zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, als het je maar smaakt.
Zit je in het belpannel?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:00 schreef sacha het volgende:
omg, een uitzending van Radar over anti-depressieven, gaan ze me morgen weer allemaal bellen
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn idee.. Te lang zonder kinderen in huis zal het wel zijn
elke dag een overdosisquote:Op maandag 2 mei 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je zeker ervaringsdeskundig grootverbruiker
hebben zij of jij een 2e gesprek nodig?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Hut.. Hier ook op tijd naar bed, morgen weer lunchen in Almere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2016 22:50 schreef chufi het volgende:
Ik heb dit gewonnenJe bent gewoon voor het geluk geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent gewoon voor het geluk geboren.
Als dit dan de voorbode was moet de grote klapper nog komen, altijd een lekker vooruitzicht.quote:
Dan is het nog maar het begin van veel mooisquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als dit dan de voorbode was moet de grote klapper nog komen, altijd een lekker vooruitzicht.
Geen idee of je het nodig hebt maar, succes.quote:
Ik heb ook geen idee.. Maar bedankt iig . We gaan het zienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee of je het nodig hebt maar, succes.
Het lijkt wel de Duinen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:16 schreef sacha het volgende:
weer zo'n klote uitzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Drakin is ook van de puur natuur, dus ik dacht er goed aan te doen om het even onder de aandacht te brengen. Onze tuin is helaas net al klaar gestoomd...quote:
Ken je de uiterwaarden hier ? De Bommelerwaard en zaltbommel waar ik woon ?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:16 schreef sacha het volgende:
weer zo'n klote uitzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Vitamine D tekort heeft 2/3 van de Fokkers Tongquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:56 schreef tong80 het volgende:
Laatste resultaat van huisartsenbezoek....
Vitamine D tekort, net zoals vitamine B, te hoog cholesterol, te hoge bloeddruk, opnieuw bloedprikken wegens schildklier. ECG zei veel te veel hardkloppingen. Dikke voet mede door bloeddruk. Kortademigheid wordt verder onderzocht net zoals de chronische hoofdpijn. Diverse medicatie nu opgevoerd en nog meer dingetjes. Verder gaat het goed.
Creatief, maar ik mis toch een en ander uit de maaltijdschijf.quote:
quote:Grote opschudding op een van de afgelegen Banggai-eilanden in Indonesië. Daar spoelde een wondermooie pop aan, die door de eilanders al snel werd vereerd als zijnde een engel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Creatief, maar ik mis toch een en ander uit de maaltijdschijf.
[..]Dat is ook niet het enige dat ik gegeten heb en wat ik ga etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er kwam trouwens nog later
geroosterde zadenmix, lijnzaad en Havermout bij maar daar kon ik verder niks mee op de foto![]()
Die gasten hebben geen opblaaspoppen nodig daar met al die mooie vrouwen![]()
Oh, dus had er wel iets van brood/havermout en/of boter bij.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ook niet het enige dat ik gegeten heb en wat ik ga etener kwam trouwens nog later
geroosterde zadenmix, lijnzaad en Havermout bij maar daar kon ik verder niks mee op de foto![]()
Die gasten hebben geen opblaaspoppen nodig daar met al die mooie vrouwen
Nee ik heb vandaag nog geen brood gegeten, moet dat persé?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, dus had er wel iets van brood en boter bij.
Nee, niet per se, je had toch havermout.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik heb vandaag nog geen brood gegeten, moet dat persé?![]()
Wel 2 Wasa sesam crakers met kaas en tomaat....
Ja zag een beetje Havermout in, wordt ie een beetje steviger van en nu eet ik vijgenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, niet per se, je had toch havermout.
B12 of hele B-vitamine familie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:56 schreef tong80 het volgende:
Vitamine D tekort, net zoals vitamine B, te hoog cholesterol, te hoge bloeddruk, opnieuw bloedprikken wegens schildklier. ECG zei veel te veel hardkloppingen. Dikke voet mede door bloeddruk. Kortademigheid wordt verder onderzocht net zoals de chronische hoofdpijn. Diverse medicatie nu opgevoerd en nog meer dingetjes. Verder gaat het goed.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Creatief, maar ik mis toch een en ander uit de maaltijdschijf.
[..]Ze heeft geen OhMyGod-mondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht, ik vraag niks, ik hoor het wel als ......quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat is de volgende smiley die ik ga maken met eten![]()
Hoe ging het in Almere?
Neem een vijg Tong!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:56 schreef tong80 het volgende:
en je kan er nog lekker van kakken ookquote:3. Je cholesterolgehalte op peil te houden
Het lijkt soms een hele klus om je cholesterolgehalte gezond te houden. Gelukkig heeft voedsel hier invloed op. Vijgen bevatten pectine, een oplosbaar vezel. Pectine absorbeert het slechte cholesterol en verlaat dan het lichaam. Alleen maar goed voor het goede cholesterolgehalte!
4. Een hoge bloeddruk te voorkomen
Kalium helpt een te hoge bloeddruk verlagen. Laten vijgen nou net veel van deze stof hebben! Dit is goed, want een gezonde bloeddruk voorkomt hart- en vaatziekten.
http://www.vijgengezond.nl/vijgen-vitamines/quote:De vitamines
Vijgen bevatten 10 vitamines die elk een belangrijke rol spelen in je lichaam. De vitamines die in vijgen voorkomen zijn: vitamine A, vitamine C, vitamine K, vitamine B1, vitamine B2, vitamine B3, vitamine B5, vitamine B6, vitamine B11 en choline.
Elke vitamine levert zijn eigen positieve bijdrage in het lichaam. Lees in vitamines in de vijg een uitgebreide beschrijving over deze vitamines die in vijgen voorkomen.
Aardige gasten, lekkere lunch in shirt op het terras.. Functie is wel wat anders dan verwacht dus wat dat betreft weet ik niet of ik geschikt ben of dat ze misschien de functie aanpassen. Ik krijg het nog te horen. Geen idee op wat voor termijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat is de volgende smiley die ik ga maken met eten![]()
Hoe ging het in Almere?
Oké, weer afwachten dus.... het blijft een gedoe Chuf...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Aardige gasten, lekkere lunch in shirt op het terras.. Functie is wel wat anders dan verwacht dus wat dat betreft weet ik niet of ik geschikt ben of dat ze misschien de functie aanpassen. Ik krijg het nog te horen. Geen idee op wat voor termijn.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, weer afwachten dus.... het blijft een gedoe Chuf...
Ik vind het een prima planquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ooit komt het goed .... of je gaat gewoon met pensioen
nou ja, B12 kan verklaarbaar zijn ivm langdurige maagklachten zoals tong80 volgens mij had. Alle B vitamines een tekort dan kan het aan voedsel liggen, of een opname probleem verderop in darmen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk hele familie plus aangetrouwde neven en nichten
Maar Tong eet geloof ik iedere dag vlees die kan toch nooit een B12 tekort hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou ja, B12 kan verklaarbaar zijn ivm langdurige maagklachten zoals tong80 volgens mij had. Alle B vitamines een tekort dan kan het aan voedsel liggen, of een opname probleem verderop in darmen.
En voor vit D hbben we gratis medicijn: zonkracht is weer hoog genoeg momenteel
jazeker wel, als je tekort hebt aan ' intrinsic factor’. Intrinsic factor is een bestanddeel van het maagsap dat geproduceerd wordt door het maagslijmvlies.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar Tong eet geloof ik iedere dag vlees die kan toch nooit een B12 tekort hebben?![]()
owquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
jazeker wel, als je tekort hebt aan ' intrinsic factor’. Intrinsic factor is een bestanddeel van het maagsap dat geproduceerd wordt door het maagslijmvlies.
ook dit is gewoon terug te vindn op het websquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:19 schreef FANN het volgende:
Maar Tong kan de zon inhoewel ik betwijfel of de zon in Nederland vaak genoeg schijnt om geen
tekort op te lopen, in de winter heb je in elk geval snel een probleem...
jeetje zelfs IK hoef dat niet te googelen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
ook dit is gewoon terug te vindn op het webs![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vitamine_D
Zonkracht: Om vitamine D te kunnen produceren in de huid moet de zonkracht meer dan 3 zijn. De zonkracht is een maat voor de hoeveelheid ultraviolette straling (UV) in het zonlicht die de aarde bereikt.
Iemand in badkleding die zo lang in de zon zit totdat een lichte roodkleuring van de huid optreedt (erytheem), doet de bloedspiegels van vitamine D3 evenveel stijgen als wanneer deze persoon 10.000 tot 25.000 IE vitamine D via een voedingssupplement zou nemen.
ow... ja ik bedoel ook waar het verstoord door kan raken, maar door teveel alcohol gebruik kan dat ook dus...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
nergens, dat maakt je maag aan. Behalve als die aanmaak verstoord is dus
Dat stond er toch al?
Ik zeg wel Hoiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.... oké aan wie moeten we de groeten doen?
Ja je kent mequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar aan wie?![]()
gewoon aan allemaal denk ik
okéquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:56 schreef tong80 het volgende:
het is dat mijn moedah hier zaterdag is want anders...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:58 schreef MadMaster het volgende:
Sas, voordat je het weer vergeet...
Aanstaande zaterdag is het zover:
12th annual World Naked Gardening Day (Sat. May 7th, 2016)!
Gelukkig is het prima weer er voor!
[ afbeelding ]
Hoe laat gaat de boot?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ze leven nog![]()
morgen lekker de tuin in, ga je mee?
Vooral blijven rokenquote:
dat roken gezond is nou goedquote:
Wat voor planten gaan we plantenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik, alle virtuele hulp is welkom
we gaan gaten opvullen met de acanthus, anemoon, cephalaria, cistus, geranium en helianthemumquote:
Ik zie ze virtueel al staanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:19 schreef sacha het volgende:
[..]
we gaan gaten opvullen met de acanthus, anemoon, cephalaria, cistus, geranium en helianthemum
Okquote:
Slijmbalquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen bezoek in de tuin.. Wordt gezellig. Zet je wel bier koud?
Kruidenvrouwtjequote:
Bij dat woord moet ik telkens aan een sketch van Youp Van Het hek denken, die zei: 'vleestomaten'?quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af of je als vegetariër wel vleestomaten mag eten...
doe dan eens voorzichtig...quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:15 schreef sacha het volgende:
[..]
met mij hoef je niet voorzichtig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:29 schreef sacha het volgende:
klaar voor de strijd
A-tak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou eigenlijk was het een poepkleur maar dat is ook zo raar om te zeggenquote:
klaar voor de strijd
Mooi waar gaan we beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klaar voor de strijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zet hem op!
en dan wil ik straks het resultaat zien![]()
En jij?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kom eens met je luie reet uit die ligstoel en ga Sas helpen!
Heb je je knielaarzen bij je?
Nee ik heb groene Crocs en verder dacht ik dat we naked gardening day gingen doen omdat Sas zondag niet kanquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja kom eens met je luie reet uit die ligstoel en ga Sas helpen!
Heb je je knielaarzen bij je?
Nou ik was wel al vroeg op, beetje huishouden en toen mijn bed weer in jaquote:
oe... naked gardeningquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik heb groene Crocs en verder dacht ik dat we naked gardening day gingen doen omdat Sas zondag niet kan
Ik ben een eindje wezen fietsen tot bij de landingsbaan snap jequote:Op woensdag 4 mei 2016 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dat is ook weer zo natuurlijk....
Daaro waar jij woont vliegen ze daar laag over of zo?
ah.................... ja nu snap ik hetquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een eindje wezen fietsen tot bij de landingsbaan snap je
Maar hier kun je alle vliegtuigen volgenquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.................... ja nu snap ik het![]()
Lekker weer voor op de fiets![]()
Tja, in jouw situatie zou het indd handiger zijn geweest als je een binnenshuis hobby had gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik was wel al vroeg op, beetje huishouden en toen mijn bed weer in ja![]()
ik kan toch nergens heen Mo, maar net heb ik wél mijn oefeningen gedaan![]()
zwembad is vanavond dicht en morgen ook en vrijdag kan niet
maar waarom zou ik dat willen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hier kun je alle vliegtuigen volgen
Dat had ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, in jouw situatie zou het indd handiger zijn geweest als je een binnenshuis hobby had gehad.
Hoe staat het met die deur !!!quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat had ik ookschilderen... maar dat heb ik al héél lang niet meer gedaan en eigenlijk
ook niet veel zin meer inmoet je ook veel te lang in 1 houding zitten...
Ik vermaak me wel met van alles en nog wat hoor
Nee, maar soms komt er hier een vliegtuig langs die laag vliegt of veel lawaai maakt.. Dan kan ik zien welk vliegtuig dat is en waar heen ie gaat.. en dan een klacht indienen of zoquote:
ah... doe je dat vaak klachten indienen? en helpt dat dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar soms komt er hier een vliegtuig langs die laag vliegt of veel lawaai maakt.. Dan kan ik zien welk vliegtuig dat is en waar heen ie gaat.. en dan een klacht indienen of zo
quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar soms komt er hier een vliegtuig langs die laag vliegt of veel lawaai maakt.. Dan kan ik zien welk vliegtuig dat is en waar heen ie gaat.. en dan een klacht indienen of zo
Nee nog nooitquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... doe je dat vaak klachten indienen? en helpt dat dan?
Je kunt ook de treinen in Nederland volgenquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te kunnen zien waar welk vliegtuig is..
Als ze maar lekker waren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:56 schreef FANN het volgende:
Het waren gevulde Paprika's Mo voor de variatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
De Curse van de Mummiequote:
Peace Love
3. Ambient modern
Mijn moeder hun oude huis was gebomardeerd in de oorlog waar ze twee weken daarvoor nog woonden.quote:
https://www.mijnstadmijndorp.nl/tags/bombardementenquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn moeder hun oude huis was gebomardeerd in de oorlog waar ze twee weken daarvoor nog woonden.
ja, op de begraafplaatsquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi zo. Alle gaten gevuld met mooie plantjes
bedoel je je tuin of de twee minuten stilte?quote:
Gisteren bij Late Night was en vrouw met een indrukwekkend verhaal, misshien kan je dat terugkijken...quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://www.mijnstadmijndorp.nl/tags/bombardementen
Die in Duitsland was? Daar is vandaag toch nog een of andere docu van te zien op RTLquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisteren bij Late Night was en vrouw met een indrukwekkend verhaal, misshien kan je dat terugkijken...
bedankt voor de tip, maar neequote:Op woensdag 4 mei 2016 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisteren bij Late Night was en vrouw met een indrukwekkend verhaal, misshien kan je dat terugkijken...
Ja die vrouw die al een beetje dement was ofzo, want ze begon het verhaal iedere keer opnieuw,quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die in Duitsland was? Daar is vandaag toch nog een of andere docu van te zien op RTL
Peace Love
3. Ambient modern
Je zal de enige niet zijnquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:41 schreef matthias24 het volgende:
ik ben vergeten om 2 minutjes stil te zijn.
Ja dat was niet leuk om te zienquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja die vrouw die al een beetje dement was ofzo, want ze begon het verhaal iedere keer opnieuw,
was best pijnlijk![]()
oh.. ja ze zeiden iets over een docu, kijk ik dan morgen wel terug...
quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:42 schreef Treehut362 het volgende:
Dat verhaal heft ze wel tig keer verteld.Dat moet ook wel héél veel indruk gemaakt hebben, ze was tenslotte nog maar een kind Hut....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:43 schreef sacha het volgende:
elk jaar zegt de Aap weer: 'mam, de vogels waren niet stil'
quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:43 schreef sacha het volgende:
elk jaar zegt de Aap weer: 'mam, de vogels waren niet stil'
Kijk die meneer dat zou mijn opa kunnen zijn Fannquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moet ook wel héél veel indruk gemaakt hebben, ze was tenslotte nog maar een kind Hut....
Peace Love
3. Ambient modern
Dat zou heel goed kunnen Hutquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kijk die meneer dat zou mijn opa kunnen zijn Fann
[ afbeelding ]
Have Fun!quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
Goed als een van de weinige 40+ ers hier ga ik voetbal kijken
Ik ga weer algoritme-en.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
staat hier ook aan hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:44 schreef chufi het volgende:
dat bedoel ik min of meerquote:Op woensdag 4 mei 2016 20:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kijk niet, ik heb mijn eigen televisie
Daar ga ik binnenkort naartoequote:
Dat zal heus wel tijdens een dagje Amsterdamquote:
Ah.. gewoon een dagje Amsterdam dus....quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal heus wel tijdens een dagje Amsterdam
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. gewoon een dagje Amsterdam dus....
Ja als je vanaf het station rechtdoor loopt loop je ertegenaan, kan niet missen
Volgens mij staat er een toeristen foto op de dam in mijn foboquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was er vrijdag nog, met die pompeuze kermis er op.
Toeristen...
Ja, bij Madame Tussaud.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een toeristen foto op de dam in mijn fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |