Blijf dan ook lekker wegquote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
en als antwoord op je vraag: het zal me worst wezen
ach, maakt het uit, voordat ik echt antwoord krijg kunnen we zomaar 3 weken verder zijnquote:
Nou gewoon toen waren er mee interressante topics. Nu heb je eigenlijk alleen de slowchat en is het meer herhaling van herhaling.quote:
Daarvoor moet je bij de leiders zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 00:35 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het te pas en te onpas gebruiken van het nieuwe modewoord "reboot" om te
40+ / Topic voor sacha.......!quote:Op zondag 1 mei 2016 20:48 schreef sacha het volgende:
ben je nog steeds blij, heb je op- en of aanmerkingen, andere dingen, ideeën, zal het je allemaal worst wezen, kan ik dingen anders doen, verbeteren, verslechteren?
roept u maar
Hoi! "we" in dit geval ikke, vind het allemaal goed geregeld.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:48 schreef sacha het volgende:
ben je nog steeds blij, heb je op- en of aanmerkingen, andere dingen, ideeën, zal het je allemaal worst wezen, kan ik dingen anders doen, verbeteren, verslechteren?
roept u maar
hahahaaaquote:Op maandag 2 mei 2016 06:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik was van plan in dit topic te reageren, maar ik ben vergeten wat er in de OP staat
Komt er een mooi voorstel, lult ze er overheenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:48 schreef sacha het volgende:
roept u maar
ik wil geen enkele fokker in het echt zien, laat staan vlees op een barbecuequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Komt er een mooi voorstel, lult ze er overheen![]()
"jajajaja, blablabla"![]()
Je moet die bbq oppoken op dat eiland, muts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |