Blijf dan ook lekker wegquote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
en als antwoord op je vraag: het zal me worst wezen
ach, maakt het uit, voordat ik echt antwoord krijg kunnen we zomaar 3 weken verder zijnquote:
Nou gewoon toen waren er mee interressante topics. Nu heb je eigenlijk alleen de slowchat en is het meer herhaling van herhaling.quote:
Daarvoor moet je bij de leiders zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 00:35 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het te pas en te onpas gebruiken van het nieuwe modewoord "reboot" om te
40+ / Topic voor sacha.......!quote:Op zondag 1 mei 2016 20:48 schreef sacha het volgende:
ben je nog steeds blij, heb je op- en of aanmerkingen, andere dingen, ideeën, zal het je allemaal worst wezen, kan ik dingen anders doen, verbeteren, verslechteren?
roept u maar
Hoi! "we" in dit geval ikke, vind het allemaal goed geregeld.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:48 schreef sacha het volgende:
ben je nog steeds blij, heb je op- en of aanmerkingen, andere dingen, ideeën, zal het je allemaal worst wezen, kan ik dingen anders doen, verbeteren, verslechteren?
roept u maar
hahahaaaquote:Op maandag 2 mei 2016 06:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik was van plan in dit topic te reageren, maar ik ben vergeten wat er in de OP staat
Komt er een mooi voorstel, lult ze er overheenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:48 schreef sacha het volgende:
roept u maar
ik wil geen enkele fokker in het echt zien, laat staan vlees op een barbecuequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Komt er een mooi voorstel, lult ze er overheen![]()
"jajajaja, blablabla"![]()
Je moet die bbq oppoken op dat eiland, muts
Zat alternatieven voor fokkers en ook voor vlees btwquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil geen enkele fokker in het echt zien, laat staan vlees op een barbecue
nou, 'we' waren even weg, nu zijn we terug en doen net alsof 'we' weer weg willenquote:
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, 'we' waren even weg, nu zijn we terug en doen net alsof 'we' weer weg willen![]()
snap jij het nog? nou, ik ook niet
ja, daar maak je vrienden meequote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn de zeikerds die hier soms komen
Hoezo waren wegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:52 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, 'we' waren even weg, nu zijn we terug en doen net alsof 'we' weer weg willen![]()
snap jij het nog? nou, ik ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |