Kut dusquote:Op zondag 1 mei 2016 19:19 schreef sacha het volgende:
[..]
die staan ergens te verpieteren in een vrachtwagen op het eiland
Fiets er even naar toe en haal ze zelf even op...quote:Op zondag 1 mei 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
die sukkels stoppen met werken om 5 uur want dan moeten ze naar de kroeg
Je kent ze..quote:Op zondag 1 mei 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
die sukkels stoppen met werken om 5 uur want dan moeten ze naar de kroeg
quote:
Welnee hoe kom je erbijquote:
tis ook nog geen hemelvaartquote:Op zondag 1 mei 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker maar niet gerezen... choco, met gecarameliseerde walnootjes en rum
lekkahquote:Op zondag 1 mei 2016 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de volgende keer dan.. Ik maak die dingen ook nooit, maar het kwam zomaar in me op..
EN dan mag aap het werk doen zeker?quote:Op zondag 1 mei 2016 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
lekkah![]()
het is hier een 'ik verveel me de pleuris, dus zullen we iets bakken' dingetje
Ah OK... Ik kijk nog even Dirty Grandpaquote:Op zondag 1 mei 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet nog effe teruglezen ik was druk en ik ben kapot
Een film, met Robert de Niroquote:Op maandag 2 mei 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...ik drink nog effe een koppie thee
![]()
wat is Dirty Grandpa? een serie?
Dirty Grandpa (2016) - IMDbquote:Op maandag 2 mei 2016 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
op TV of gedownload? is het wat, ikRobert de Niro....
idem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpottaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 2 mei 2016 09:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
idem!
Zometeen ga ik een "Reclamewijk"doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpottaJe hebt mazzel, het is droog en het zonnetje komt een beetje door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sealpakketquote:Op maandag 2 mei 2016 10:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, het is droog en het zonnetje komt een beetje door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Volgens mij is dat tegenwoordig van dat biologisch afbreekbaar spul.quote:
En al dat papier dan? Vol met gekleurd inkt.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tegenwoordig van dat biologisch afbreekbaar spul.
Ja, ik heb een NEE/NEE sticker, meer kan ik ook niet doen, als ik een folder wil bekijken zoek ik hem wel op het net.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
En al dat papier dan? Vol met gekleurd inkt.
Ik ook.. Ze moeten dat gewoon via een soort nieuwsbrief doen met links naar alle verschillende winkels.. Digitaal dusquote:Op maandag 2 mei 2016 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb een NEE/NEE sticker, meer kan ik ook niet doen, als ik een folder wil bekijken zoek ik hem wel op het net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |