quote:
quote:
ik pak eigenlijk altijd archer/rangerquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik jullie echte mannen zijn hoor. Terwijl jullie echte mannen zijn bombardeer ik jullie met soul shards en drink ik op mijn gemakje een estus.
haha opso dan is t ecjt gwn pakken wat je pakken kan tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Catkiller het volgende:
Ben er niet blij mee maar Jimmy deed zo hitsig naar haar dat ik zeg komen we beginnen wat samen. Mooi hem een hak gezet.
heb je niet in dark souls, je hebt wel een boog maar dat is alleen om vijanden van ver naar je toe te lokkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik pak eigenlijk altijd archer/ranger
daarom speel ik darksouls ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je niet in dark souls, je hebt wel een boog maar dat is alleen om vijanden van ver naar je toe te lokken
Ja, volledig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind alleen dat range bij die spellen vaak te zwak worden gemaakt. Headshot is gewoon dood wmb, moeilijk zat richtwn met mjis ipv wild km je heen slaan
Eens?
Erdogan report gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:01 schreef Kurovski het volgende:
Erdogan op z'n muil slaan in een bar lijkt me wel wat.
Caps-Lock?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef Rozevla het volgende:
Wow
Ik ging gister helemaal ham
Helemaal
Naar
De
Klote
Half Nederland vindt dat leuk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, dirkjan schijn ik ook als enige op aarde superleuk te vinden
is dit srs? ik zou gek worden, want lekker etenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsje
Sooooowquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
Chai. Waar heb ik Erdogan beledigd? Wil 'm alleen op z'n muil slaan.
ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is dit srs? ik zou gek worden, want lekker eten
nee ik sterf door een gebroken hartquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahah en dan ga je uiteindelijk dood omdat je je in een dierlijk vrij broodje verslikt
Kutleven. Vind je het niet kut dat jij jezelf dat allemaal ontzegt terwijl de rest wel gewoon lekker geniet? Of voel je je daar juist heel goed door?quote:
heb jij er 1 dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik sterf door een gebroken hart
neequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kutleven. Vind je het niet kut dat jij jezelf dat allemaal ontzegt terwijl de rest wel gewoon lekker geniet? Of voel je je daar juist heel goed door?
Gaat 'ie de beschrijving van een liedje van mij quotenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Recorded this song about a year ago, had a conversation with a friend about how he would love to win the lottery. So i tried to write a song about that, although my writing is still pretty crap.
trquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
Chai. Waar heb ik Erdogan beledigd? Wil 'm alleen op z'n muil slaan.
Waarom zou je niet kunnen genieten van veganistisch leven/eten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kutleven. Vind je het niet kut dat jij jezelf dat allemaal ontzegt terwijl de rest wel gewoon lekker geniet? Of voel je je daar juist heel goed door?
Braddie ik zou het een eer vinden als je in mijn topic zou reagerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gaat 'ie de beschrijving van een liedje van mij quoten
omdat iets lekkers eten een mondorgasme geeftquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen genieten van veganistisch leven/eten?![]()
Is toch veel meer genieten als je weet dat je niet bijdraagt aan de vernietiging van miljarden dierenlevens, het ontbossen in Zuid-Amerika en de uitstoot ongeveer 25% van alle CO2 equivalent?
een banaan is echt kknasty maar een varkensdarm is echt onwijs lekker, zo lekker dat ik hem voor de zekerheid nog even kruid met een kilo kruiden waarna ik er 500 gram saus overheen mieter want och wat is dat lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Is toch veel meer genieten als je weet dat je niet bijdraagt aan de vernietiging van miljarden dierenlevens, het ontbossen in Zuid-Amerika en de uitstoot ongeveer 25% van alle CO2 equivalent?
Omdat het niet te vreten is?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:22 schreef zeer het volgende:
[..]
goed argument.quote:
Onjuist. Jij hebt geen smaak.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goed argument.
waarom zou je klassieke muziek luisteren in plaats van de EDM van tegenwoordig
klassieke muziek is immers ook niet om aan te horen
voor iemand die zichzelf altijd profileert als een allesweter ben je zo ontzettend dom dat het frustrerend isquote:
met de huidige mentaliteit van mensen wil je toch niet meer leven op deze planeet tegen die tijdquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:25 schreef Chai het volgende:
Gewoon roofbouw en de aarde vernietigen zodat de generaties na ons op verschrikkelijke manier uitsterven. #yolo
Apres moi le deluge.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:25 schreef Chai het volgende:
Gewoon roofbouw en de aarde vernietigen zodat de generaties na ons op verschrikkelijke manier uitsterven. #yolo
goed argument.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
met de huidige mentaliteit van mensen wil je toch niet meer leven op deze planeet tegen die tijd
Wat je zegt klopt niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor iemand die zichzelf altijd profileert als een allesweter ben je zo ontzettend dom dat het frustrerend is
ik bespaar ze de toekomst die ze te wachten staat. het wordt alleen maar erger en erger. en daarnaast wil ik gvd gewoon lekker etenquote:
Ja idd, snap ook niet dat ik telkens op onbegrip stuit dat ik geen kinderen wil.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
met de huidige mentaliteit van mensen wil je toch niet meer leven op deze planeet tegen die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |