Ik vind je inderdaad af en toe wel wat op W.F. Hermans lijken ja.quote:
waarom dieren pijn doen ;squote:Op zaterdag 30 april 2016 13:35 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nope ik ben vegetariër maar ik vermijd over het algemeen alle dierlijke producten.
Yes sir.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, dan ben jij dus een van die gezegende ouders met kleine kinderen die daadwerkelijk slapen als volwassen ook slapen.
Maar dat niet slapen komt nog wel hoor.
Toch maar niet. Ik heb een aggressieve feel. Slechte zaak.quote:
Drink er nog één, of vijf. Dat helpt vast.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch maar niet. Ik heb een aggressieve feel. Slechte zaak.
Haha, omdat myrr met gemak van je wint.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch maar niet. Ik heb een aggressieve feel. Slechte zaak.
15:01 is een beetje vroeg om bezopen te zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:01 schreef Kurovski het volgende:
Erdogan op z'n muil slaan in een bar lijkt me wel wat.
Je wilt niet weten hoe ik op m'n kloten krijg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
15:01 is een beetje vroeg om bezopen te zijn.
Van wie?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik op m'n kloten krijg.
Ik zie niksquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat er een homoseksuele foto in de OP
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaydar van homo's klopt wel vaker niet, best raar
Hey Proquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan nu ook, als je niet zo cared.
Trouwens, hermannetje, Ik begin Dark Souls een beetje zat te worden. Ik zit tamelijk vast bij een Dancer van een nog wat dinges en die hakt me telkens in stukken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat er een homoseksuele foto in de OP
je bent volgens mij godverdomme al verder dan ik, heb al een week niet gespeeldquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens, hermannetje, Ik begin Dark Souls een beetje zat te worden. Ik zit tamelijk vast bij een Dancer van een nog wat dinges en die hakt me telkens in stukken.
Catacombs of Carthus, met die figuren die lampen vasthouden en je leven wegzuigen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent volgens mij godverdomme al verder dan ik, heb al een week niet gespeeld
dit kan natuurlijk niet, straks maar even verdergaan. zit nog vast in die kut catacombs met die kutskeletten
met die rollende skeletballen en alles, was daar laatst 2x doodgegaan toen ik 150000 souls had dus toen was ik beetje boos en heb ik het spel boos uitgezetquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Catacombs of Carthus, met die figuren die lampen vasthouden en je leven wegzuigen?
Jij en Dark Soulsquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens, hermannetje, Ik begin Dark Souls een beetje zat te worden. Ik zit tamelijk vast bij een Dancer van een nog wat dinges en die hakt me telkens in stukken.
voel me gelijk kut omdat een bejaarde blijkbaar een betere gamer is dan ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij en Dark Souls![]()
ff mijn bril poetsen en nog een keer lezen
Die bal moet je uit laten rollen en gaat ie aan je voorbij - komt wel weer terug dus je moet snel zijn - maar er zit een zijkantje in de pad, daar moet je dan gaan staan en rolt ie een tweede en derde keer voorbij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met die rollende skeletballen en alles, was daar laatst 2x doodgegaan toen ik 150000 souls had dus toen was ik beetje boos en heb ik het spel boos uitgezet
het probleem is dat ik echt elke vierkante meter afga om items te zoeken, vaak ga ik dood op plekken waar ik niet eens hoef te zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die bal moet je uit laten rollen en gaat ie aan je voorbij - komt wel weer terug dus je moet snel zijn - maar er zit een zijkantje in de pad, daar moet je dan gaan staan en rolt ie een tweede en derde keer voorbij.
Maar goed, er wachten dadelijk 2 Lords of Cinder op je, dus het wordt nog veel lastiger. Maar als ik het kan, kan jij het zeker.
dan blijf je lekker thuis op de zaterdagquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:23 schreef Oberkullie het volgende:
Was trouwens wel een hel op zaterdag om alle kinderwagens en passief agressieve verkopers te ontwijken. Rij bij de betaalautomaat. Rij bij de kassa. Rij voor 1 parkeerplaats. Ik kreeg het er helemaal warm van en zag visioenen van mezelf op zaterdag met een kinderwagen in de stad
Soms liggen dingen daar ook om juist te doen. Ik geloof dat daar slechts een soul en ook nog mimic ligt. En een bal en een mimic, dan ga je dood. Later vind je geloof ik een korte weg daar naar toe zodat je die soul kunt pakken zonder last te hebben van die bal.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het probleem is dat ik echt elke vierkante meter afga om items te zoeken, vaak ga ik dood op plekken waar ik niet eens hoef te zijn
Ja doe ik normaal ook maar had last minute een cadeautje nodigquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan blijf je lekker thuis op de zaterdag
jezus Frank geen wonder dat je al zo ver bent, je hebt alle levels in je brein gegraveerdquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms liggen dingen daar ook om juist te doen. Ik geloof dat daar slechts een soul en ook nog mimic ligt. En een bal en een mimic, dan ga je dood. Later vind je geloof ik een korte weg daar naar toe zodat je die soul kunt pakken zonder last te hebben van die bal.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:27 schreef Oberkullie het volgende:
En al die vrouwen die hun man meenemen om te winkelen.laat die kerel thuis hij staat alleen maar in de weg
Nou ja goed, dat is ook het leuke (en frustrerende) van het spel, je gaat honderd keer dood - als ik mijn souls niet terug kan pakken word ik wel boos - en je moet telkens wat verzinnen. Als je een uur zit te ploeteren om verder te komen en het lukt eindelijk, dan onthoudt je het.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jezus Frank geen wonder dat je al zo ver bent, je hebt alle levels in je brein gegraveerd
ben je al een keer geinvade? komt er opeens een echte speler je wereld in om je te doden, alsof het al niet moeilijk genoeg isquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, dat is ook het leuke (en frustrerende) van het spel, je gaat honderd keer dood - als ik mijn souls niet terug kan pakken word ik wel boos - en je moet telkens wat verzinnen. Als je een uur zit te ploeteren om verder te komen en het lukt eindelijk, dan onthoudt je het.
Zonder te spoileren, als je dadelijk verder bent zou ik beginnen met Yhorm.
Frank is gewoon beter in gamen dan Hermannquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Catacombs of Carthus, met die figuren die lampen vasthouden en je leven wegzuigen?
ik was toen ik 6 jaar was beter in gamen dan nu, misschien word je ook beter als je bejaard bentquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Frank is gewoon beter in gamen dan Hermann
Ja dat doen ze zodat je van het echte leven kan genieten maar dat is een beetje aan jou voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was toen ik 6 jaar was beter in gamen dan nu, misschien word je ook beter als je bejaard bent
succesquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ga een topic openen en gebruik dit plaatje
de vrouw snapt hetquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:27 schreef Oberkullie het volgende:
En al die vrouwen die hun man meenemen om te winkelen.laat die kerel thuis hij staat alleen maar in de weg
gamen is het echte levenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat doen ze zodat je van het echte leven kan genieten maar dat is een beetje aan jou voorbij gegaan.
badassquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik stond achter twee bejaarden bij de kassa in de supermarkt. Gewoon aan de kant geschoven en af gaan rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |