abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161824691
Hoi hoi FOK!users,

tegen beter weten in kom ik zojuist uit de stad. Ik heb mezelf ooit bezworen daar niet meer te komen tussen zaterdagochtend 08.00 uur en zondagavond 21.00 uur maar ik moest last minute een cadeautje halen (daar had ik de afgelopen 364 dagen de tijd voor maar toen was ik druk op mijn zolderkamer).

Nou goed. Wat me als eerst opviel waren de gezinnetjes die het straatbeeld vulden. Inclusief enorme dubbeldekker Hummer Maxi cosi's. Die de moeders overigens niet even aan de kant zetten als ze iets gaan bekijken, nee dat ding moet natuurlijk middenin het gangpad staan nét als je haast hebt en er langs wil. De moeder is op dat moment toevallig Oost-Indisch doof en blind en merkt niet dat je vraagt of je er langs mag. Mocht er omgeroepen worden dat op de derde etage de theedoeken zijn afgeprijsd is ze daar ineens wel als eerste bij maar dat terzijde.

Mijn echte klacht gaat over vrouwen die hun man meenemen om te winkelen. Ten eerste, het is zaterdag. Die man heeft wel iets beters te doen zoals voetballen, kijken naar voetbal, bier drinken, of klussen in het schuurtje. Maar nee, de vrouw in kwestie heeft iemand nodig die haar tassen draagt en natuurlijk alles even betaalt.
Als de vrouw iets gaat passen mag de man natuurlijk ook zijn mening geven, zolang het maar positief is, anders wordt hij meteen afgepist en is het leuke uitje ten einde (Heren, grijp hier je kans om alsnog het schuurtje in te duiken).

De man in kwestie staat óf in de weg bij de pashokjes en weet zich geen houding te geven (dit zie je vaak in lingeriezaakjes zoals de Hunkemoller),
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of de man heeft een stoel weten te bemachtigen en begluurt elke vrouw die iets staat te passen (dit zie je vaak in kledingzaken).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de vrouw iets heeft gevonden stuurt ze de man vervolgens naar de kassa waar hij weer in de weg kan gaan staan. Dit allemaal met of zonder Maxi cosi.

Vrouwen, waarom neem je in Godsnaam je man mee winkelen. Hij vindt het niet leuk en de rest van winkelend Nederland vindt het ook niet leuk.
Mannen, waarom laat je je meesleuren naar het winkelcentrum. Zeg die bitch haar vriendinnen te bellen en geef haar een paar ballen om iets leuks te kopen.

Klacht: Mannen die met hun vrouw gaan winkelen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2016 15:57:04 ]
pi_161824827
wooblabalurg
pi_161825040
Gewoon doordeweeks gaan winkelen. Geen drukte. c_/
  Moderator zaterdag 30 april 2016 @ 16:12:28 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_161825095
Hardop gelachen. Leuk geschreven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_161825124
Goed topic, leuk geschreven en terechte klacht.

10/10
Ook in moeilijke tijden.
pi_161825134
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goed topic, leuk geschreven en terechte klacht.

10/10
Brutal. Fucking. Metal.
pi_161825154
echt te irritant om iemand op sleeptouw te moeten nemen als ik winkel brr, ik ga gewoon alleen. winkelen is srs business
  Forum Admin zaterdag 30 april 2016 @ 16:18:31 #8
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_161825217
Ik kom er al jaren onderuit. Zo'n maxicozihummer is wel ideaal om door een mensenmassa heen te komen. Heerlijke enkelrammers zijn het. Zeker zo'n brede dubbele.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_161825316
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:15 schreef madeliefff het volgende:
echt te irritant om iemand op sleeptouw te moeten nemen als ik winkel brr, ik ga gewoon alleen. winkelen is srs business
Of vriendinnen die issues willen bespreken tijdens het winkelen. :(
pi_161825324
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:23 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Of vriendinnen die issues willen bespreken tijdens het winkelen. :(
ja of die naar andere winkels willen dan ik :{ ja doei he, ik kom al tijd tekort voor mezelf
pi_161825349
_O- _O-
Ik plof dus net neer op de bank na in de stad wat te hebben geslenterd en besef me dat ik heel wat mannen heb gespot die als militairen netjes naast elkaar stonden voor de populaire kledingwinkels. De ene inderdaad achter zo'n Hummer kinderwagen, de ander rondkijkend met een chaggie kop waarvan je kan raden dat hij al minstens een uur daar staat en weer een ander die juist geniet van de vrijheid om naar andere chicks te gluren zonder dat zijn wijf vanuit haar ooghoeken hem in de gaten houdt.
In een lingeriewinkel staan ze overigens nooit buiten maar lopen ze grijnzend tussen de bh's en strings. Selectief zijn ze ook nog.

Al met al, ik vind het eigenlijk best wel schattig O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Melanthi op 30-04-2016 16:46:17 ]
pi_161825353
Ober, wil je met me winkelen?
pi_161825372
Ik vind het sowieso sneu als een getrouwde man van middelbare leeftijd overduidelijk naar jonge vrouwen zit te staren.
pi_161825384
Terechte klacht.
Snap dat ook nooit :')

Ben een keer met een oude date wezen winkelen, ze moest welgeteld TWEE shirtjes en EEN broek hebben.
Daarvoor zijn we 4! Winkels in geweest en hebben we bijna 2 uur rondgelopen :')
Als ik twee shirtjes en een broek moet hebben ga ik een winkel in, en sta ik met hooguit 10 minuten weer buiten :')

Ook áltijd, oh.. Ik wil nog even daarheen, ook nog even daar kijken, en nog even daar kijken :') Ja, dan kijken we daar.. En dan? Je gaat er toch niks kopen :')

Voor de man is het echt 3x kut om mee te gaan shoppen. Omdat mannen het echt in 1/4e van de tijd wel doen het kleding kopen of dergelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2016 16:27:48 ]
pi_161825825
terechte klacht
pi_161826192
Terechte klacht wel, maar...
quote:
8s.gif Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Oberkullie het volgende:
nét als je haast hebt
ga nou niet doen alsof je een leven hebt en dus haast hebt.
  Forum Admin zaterdag 30 april 2016 @ 17:15:42 #17
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_161826595
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het sowieso sneu als een getrouwde man van middelbare leeftijd overduidelijk naar jonge vrouwen zit te staren.
Ach altijd maar naar Ria staren wekt de libido ook niet echt op.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 30 april 2016 @ 17:32:55 #18
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_161826989
quote:
8s.gif Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Oberkullie het volgende:
(daar had ik de afgelopen 364 dagen de tijd voor maar toen was ik druk op mijn zolderkamer).

365, het is dit jaar een schrikkeljaar

De man in kwestie staat óf in de weg bij de pashokjes en weet zich geen houding te geven (dit zie je vaak in lingeriezaakjes zoals de Hunkemoller),
of de man heeft een stoel weten te bemachtigen en begluurt elke vrouw die iets staat te passen (dit zie je vaak in kledingzaken).

Of de man staat buiten met de boodschappentassen naast de ingang van de winkel.

En met de auto naar de stad, dan ben je óf sowieso al mentaal minder bedeeld óf je hebt het over een plattelandsstad (in echte steden valt niet te rijden en al helemaal niet te parkeren).

TS is niet eens een echte Fok!ker; die bestellen alles online of halen last minute iets bij het benzinestation. Of combineren dat (ja inderdaad, bol.com bestelling en dan bij de Appie ophalen).
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_161827619
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:27 schreef MrBradge het volgende:
Terechte klacht.

Ben een keer met een oude date wezen winkelen, ze moest welgeteld TWEE shirtjes en EEN broek hebben.
Als ik twee shirtjes en een broek moet hebben ga ik een winkel in, en sta ik met hooguit 10 minuten weer buiten :')

Ook áltijd, oh.. Ik wil nog even daarheen, ook nog even daar kijken, en nog even daar kijken :') Ja, dan kijken we daar.. En dan? Je gaat er toch niks kopen :')

Voor de man is het echt 3x kut om mee te gaan shoppen. Omdat mannen het echt in 1/4e van de tijd wel doen het kleding kopen of dergelijk.
als ik 1 shirtje nodig heb ik al meer dan 2 uurtjes nodig...dusseh die exdatr viel reuze mee

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2016 18:02:29 ]
pi_161827631
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 18:01 schreef madeliefff het volgende:

[..]

als ik 1 shirtje nodig heb ik al meer dan 2 uurtjes nodig
Hoe dan?
pi_161827653
Winkelen met vrouw/vriending is leuk. Ookal houd je er niet van. :)
pi_161827658
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 18:02 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Hoe dan?
omdat ik wel verliefd moet zijn op t shirtje. hij moet top zijn. tja die vind je niet op elke staathoek
pi_161827671
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 18:03 schreef warhamstr het volgende:
Winkelen met vrouw/vriending is leuk. Ookal houd je er niet van. :)
Niet waar natuurlijk, maar dat vertel je ze gewoon.
pi_161829601
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:23 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja of die naar andere winkels willen dan ik :{ ja doei he, ik kom al tijd tekort voor mezelf
Of dat ze tussendoor uitgebreid willen lunchen. Ja even snel een taartje naar binnen schuiven en verder doei
  zaterdag 30 april 2016 @ 19:32:54 #25
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161829760
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 16:27 schreef MrBradge het volgende:
Terechte klacht.

Een man gaat nooit winkelen met een vrouw als deze vrouw niet zijn (aanstaande) echtgenoot of kledingcoach is.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')