quote:
quote:
ik pak eigenlijk altijd archer/rangerquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik jullie echte mannen zijn hoor. Terwijl jullie echte mannen zijn bombardeer ik jullie met soul shards en drink ik op mijn gemakje een estus.
haha opso dan is t ecjt gwn pakken wat je pakken kan tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Catkiller het volgende:
Ben er niet blij mee maar Jimmy deed zo hitsig naar haar dat ik zeg komen we beginnen wat samen. Mooi hem een hak gezet.
heb je niet in dark souls, je hebt wel een boog maar dat is alleen om vijanden van ver naar je toe te lokkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik pak eigenlijk altijd archer/ranger
daarom speel ik darksouls ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je niet in dark souls, je hebt wel een boog maar dat is alleen om vijanden van ver naar je toe te lokken
Ja, volledig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind alleen dat range bij die spellen vaak te zwak worden gemaakt. Headshot is gewoon dood wmb, moeilijk zat richtwn met mjis ipv wild km je heen slaan
Eens?
Erdogan report gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:01 schreef Kurovski het volgende:
Erdogan op z'n muil slaan in een bar lijkt me wel wat.
Caps-Lock?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef Rozevla het volgende:
Wow
Ik ging gister helemaal ham
Helemaal
Naar
De
Klote
Half Nederland vindt dat leuk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, dirkjan schijn ik ook als enige op aarde superleuk te vinden
is dit srs? ik zou gek worden, want lekker etenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsje
Sooooowquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
Chai. Waar heb ik Erdogan beledigd? Wil 'm alleen op z'n muil slaan.
ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is dit srs? ik zou gek worden, want lekker eten
nee ik sterf door een gebroken hartquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahah en dan ga je uiteindelijk dood omdat je je in een dierlijk vrij broodje verslikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |