Dat lijkt mij sterk. Veel presentatoren freelancen of werken met een eigen bv. Er is geen gezagsverhouding tussen de VARA-BNN en de uitvoerder van het concept.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De belastingdienst zal concluderen dat er sprake is van werknemerschap
Toch leuk bedacht voor iemand met een IQ van een bosui.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opzetje van TMG zie ik. Geenstijl linkt ernaar (verklaart de reacties) en de Telegraaf bericht erover.
Het ging over verhuftering?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mooi artikel in het FD vandaag over de libertarisering van de samenleving.
Zijn programma gaat echt een stuk minder goed werken bij RTL, lijkt mij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:39 schreef Gutmensch het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
¤1.000.000 bij RTL kunnen vangen maar toch principieel bij de VARA blijven voor ¤580.000 per jaar.
Laat hem lekker principieel gaan zitten doen bij de VARA voor een ton per jaar. En anders lekker alsnog tekenen bij de commerciëlen; ik zal 'm niet tegenhouden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:39 schreef Gutmensch het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
¤1.000.000 bij RTL kunnen vangen maar toch principieel bij de VARA blijven voor ¤580.000 per jaar.
Nee over terugkeer van kleinschaligheid en particuliere initiatieven in de periferie.quote:
Je bedoelt dat stuk over burgerinitiatieven? Dat heeft echt niets te maken met het libertarisme. Jij zit tegenwoordig echt goed in de GroenLinks hoek of niet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee over terugkeer van kleinschaligheid en particuliere initiatieven in de periferie.
Zo is dat. Kiezen voor een armoedig bestaan op kosten van de belastingbetaler boven het grote geld van de commercie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:39 schreef Gutmensch het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Dat heeft alles te maken met libertarisme. Samen zonder een overheid.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stuk over burgerinitiatieven? Dat heeft echt niets te maken met het liberarisme. Jij zit tegenwoordig echt goed in de GroenLinks hoek of niet?
Ik welquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp die nationale obsessie met het inkomen van anderen niet zo goed.
Ik betaal er met plezier voor. Als ie naar een campingzender vertrekt kan ik hem niet meer zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zo is dat. Kiezen voor een armoedig bestaan op kosten van de belastingbetaler boven het grote geld van de commercie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |