Dat lijk mij altijd verstandig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoho, laten we eerst even alle feiten afwachten en netjes nuanceren voordat we hier een conclusie aan verbinden.
Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder opschreef, had iemand anders zijn mond opengetrokken tegen die dronken supporters dan was degene wel het haasje geweest.
Grappig hoe snel weer de Tokkie- en de islamofoob kaart wordt getrokken.
Daar verstaat iedereen wat anders onder. Ik haat moslims zoals ik PvdA'ers haat. Of aardappels. Niet allemaal, wel heel veel. Maar daar heeft helemaal niemand last van.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een aardappel is ook geen haat. Ik zei dat ik tegen moslimhaat ben.
Dan zouden die hooligans zich eerder moeten richten op de VVD, PvdA en D66. Medunkt. Maar goed, die zijn doorgaans gewoon wel blank, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.
Hm. 'Haat' gaat bij mij wel wat verder dan 'heb ik liever niet in de buurt'.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:27 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Daar verstaat iedereen wat anders onder. Ik haat moslims zoals ik PvdA'ers haat. Of aardappels. Niet allemaal, wel heel veel.
De conclusie is eigenlijk heel simpel....ga nooit in discussie met een groep dronken voetbalsupporters, anders is de kans groot dat je klappen oploopt, of je nou een blonde boer uit Friesland bent, of een Turkse moslima, het is hen om het even.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoho, laten we eerst even alle feiten afwachten en netjes nuanceren voordat we hier een conclusie aan verbinden.
Zie het als "haram" voor mij. Ik raak ze niet aan, geef ze geen hand en houd gepaste afstand. Wederzijdse haat zeg maar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. 'Haat' gaat bij mij wel wat verder dan 'heb ik liever niet in de buurt'.
Overdrijven is een vak.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zie het als "haram" voor mij. Ik raak ze niet aan, geef ze geen hand en houd gepaste afstand. Wederzijdse haat zeg maar.
Nou, goed vocabulaire heeft die "denker". Chapeauquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben benieuwd wat de Rotterdamse Denker van de hele situatie vindt.
Zoiets?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef DrDentz het volgende:
Misschien heeft hij wel een heel genuanceerde mening over moslima's die geen bier in hun directe omgeving willen zien, je weet het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoiets?
"Als je een Nederturkse bent, ben je voor Galatasaray, k*****lul!!"
Je vind jezelf wel echt belangrijk he.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zie het als "haram" voor mij. Ik raak ze niet aan, geef ze geen hand en houd gepaste afstand. Wederzijdse haat zeg maar.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.
Lijkt me lastig in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet lastiger dan vrouwen haten, of tokkies, of aardappels.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lijkt me lastig in het dagelijks leven.
Of Wilders en zijn aanhangers om maar eens iets te noemen..quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:39 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Niet lastiger dan vrouwen haten, of tokkies, of aardappels.
Ik haat alleen lelijke vrouwen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:39 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:39 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als je maar bang bentquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het toch wel erg zorgwekkend dat de belachelijke term 'islamofobie' steeds meer gemeengoed wordt.
Wat een onzin weer...quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
Nee, ik heb het al gezegd, het is een gebrek aan zelfreflectie en zelfreinigend vermogen, Kosmoproleet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
Islamofobiefoob gespot.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het toch wel erg zorgwekkend dat de belachelijke term 'islamofobie' steeds meer gemeengoed wordt.
Wat denk je dat er gebeurt was als er een goth had gezeten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind het wel makkelijk. Dan weet je namelijk gelijk dat diegene die de term gebruikt de plank compleet misslaat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
Een moslima mag zelfs haar hoofddoek voor de klas ophouden waar kinderen niet eens een petje in de klas mogen dragen, terwijl de school om hun draait. Eigen zwem-uurtjes.. Eigen fitnessklassen.. Eigen winkels.. Eigen onderwijs.. WTF zou een moslima minder mogenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Een moslima mag zelfs haar hoofddoek voor de klas ophouden waar kinderen niet eens een petje in de klas mogen dragen, terwijl de school om hun draait. Eigen zwem-uurtjes.. Eigen fitnessklassen.. Eigen winkels.. Eigen onderwijs.. WTF zou een moslima minder mogen
Het probleem is dat steeds meer mensen het serieus nemen. Je kunt nu al bij de Amsterdamse politie aangifte doen van 'islamofobie'. Ronduit walgelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:51 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik vind het wel makkelijk. Dan weet je namelijk gelijk dat diegene die de term gebruikt de plank compleet misslaat.
O echt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het probleem is dat steeds meer mensen het serieus nemen. Je kunt nu al bij de Amsterdamse politie aangifte doen van 'islamofobie'. Ronduit walgelijk.
Je mag helemaal niet minder als moslima. Het is alleen niet raar dat er veel mensen zijn die die lui spuugzat zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
beetje zoals ik dat heb met pvv'ers??quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet minder als moslima. Het is alleen niet raar dat er veel mensen zijn die die lui spuugzat zijn.
Als die nog steeds dagelijks in je brievenbus plassen - ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje zoals ik dat heb met pvv'ers??
Dat weet ik niet. Ik heb dit alleen uit een of ander juichbericht van zo'n lobbygroep dat ze dat voor elkaar hebben gekregen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
O echt?![]()
Met voorgedrukte aangiftes in verschillende talen enzo?
Pvvfoob gespotquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
beetje zoals ik dat heb met pvv'ers??
DENKquote:Tunahan Kuzu van DENK geeft aan dat “Dit incident niet op zichzelf staat” en “Er een patroon zit in de toenemende aanvallen met een mogelijk islamofoob motief. Dit is een blinde vlek van de gevestigde politieke orde. Waar zijn de media, waar zijn de mondelinge vragen, waar zijn de talloze Kamervragen en de mediahype? Of is het nu zo dat een aanval op een moslima door hooligans, niet belangrijk genoeg is om aandacht aan te besteden?”, reageert Tunahan Kuzu op de mishandeling. Kuzu rekent erop dat burgemeester Aboutaleb en de autoriteiten in Rotterdam de daders opsporen en vervolgen.
Gast heeft wel gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef DrDentz het volgende:
Dat geloof ik niet, dat zou echt bizar zijn. Hoe ga je dat definiëren?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het probleem is dat steeds meer mensen het serieus nemen. Je kunt nu al bij de Amsterdamse politie aangifte doen van 'islamofobie'. Ronduit walgelijk.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:24 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, dat zou echt bizar zijn. Hoe ga je dat definiëren?
http://www.advalvas.vu.nl(...)ifte-van-islamofobiequote:Plicht als moslim
"De politiek doet niets, het is onze plicht als moslim om daarom zelf actie te ondernemen", aldus Bavelaar. Ze riep de aanwezigen op om aangifte te doen en er bij familie en vrienden op aan te dringen dat ook te doen. "Laat je niet aanpraten dat je bijdraagt aan een slachtoffercultuur."
Maar dan gaat het om gevallen van agressie tegen moslims. Dat sommige mensen dat islamofobie noemen is alleen maar weer verkeerd het woord gebruiken. Het is niet dat je daadwerkelijk angst of een hekel aan de islam kan aangeven.quote:
quote:12-01-2015 "Ik stond bij de kassa. Achter mij stond een Nederlandse man van ongeveer 50 jaar. Hij riep: 'mevrouw!' Ik keek om en kreeg als opmerking: 'uw jurk is te lang' (draag zelf abaya). Ik draaide me om zonder een woord te zeggen waarop hij zei: 'als je erop gaat staan dan zien we je onderbroek nog hahahah.' Ik gaf hem geen aandacht en ging na het afrekenen gauw weg. Zodat het niet escaleert. -
Nee dusquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef truthortruth het volgende:
Maar dan gaat het om gevallen van agressie tegen moslims.
Niet in het meest geweldige Engels maar goed.quote:I first and foremost fear Islam as it being a theological doctrine that -in one way or another- affects human behaviour/thinking - like any religion or ideology can. A doctrine that is -or can be (depending on how interpreted) in conflict with much of what I hold dear.
There however would be no reason for me to fear Islam if it had no followers (''those who's behaviour is affected/influenced by Islam''), so logicly I also do fear muslims - and more precize; the growth of influence/population in the world (my continent/nation). This however does not mean I believe that muslims are inherently ''bad'' - it means I fear the (according to my perception) bad (political) ideas they (could - depending on interpretation -> I do not control interpretation - the variability of interpretation does not negate the fear - it can just as well increase it) adhere to or live by. I fear the fundamental nature of the Quran: the claim of knowing the truth and the (dogmatic and imo corrupt) set of ethics presented within the same work being logicly ''the only values you need to follow - according to He who knows and dictates all that happens''. I fear the cult-like thinking it promotes - the segregation that follows. I fear the psychological aspect Islam promotes; how it shapes identities - enslaves people's sense of selfworth to such an extent that insulting or even criticizing (parts of) the islam is perceived as an insult of ones identity. When people point out the so called moderate I watch them and I hear them say: ''Insulting Mohammed is like insulting my mother, no, it is even worse.''
Is my fear irrational? Wether that is the case or not is entirely about context; about how much I care and to what extend I believe it to be threatened by that what I fear. If you want to call me an Islamophobe you have to 1) know what I love/hold dear/want and 2) to what extend the Islam is a threat to 1). This is also a problem of probability - who can really judge whether my fear is or isn't just. Can you with certainty (/prove) tell me that Islam will never overtake Europe? Then a part of my fear will dissapear, but not because I then perceive the Islam to be suddenly less problematic as an ideology on itself.
I just can't think of an anology that wouldn't make it sound like I'm trying to dehumanize muslims, so please don't interpretate it as such. This concerns the part 'phobia' (irrational fear), brought into the topic by OP.
* Snakes can kill humans.
* This constatation gives logical reason to fear snakes.
* The fear of snakes comes in certain degrees depending on the individual.
One can for example have daily nightmares or mental images of snakes attacking him, but can also merely randomly fear the idea of being confronted with snakes once a few years or he can only fear snakes when actually confronted with snakes. Depending on the extend of the fear vs the likeliness of that actually encountering a snake you can maybe determine wether or not someone is being irrational in his fear.
No matter how you go about this semantic issue, at the end of the day snakes can kill people and just being aware of that fact does not equal phobia.
Lijkt me meer iets als jurkfobie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef Woelwater het volgende:
En dit soort dingen worden dus geregistreerd als islamofobie
[..]
[..]
Nee dus![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef Woelwater het volgende:
Nee dus![]()
Ik geloof nooit dat de politie dat opneemt als aangifte. Het doet me overigens wel erg denken aan een sketch van Wim Sonneveld...Geintje meneer Sonnebergquote:12-01-2015 "Ik stond bij de kassa. Achter mij stond een Nederlandse man van ongeveer 50 jaar. Hij riep: 'mevrouw!' Ik keek om en kreeg als opmerking: 'uw jurk is te lang' (draag zelf abaya). Ik draaide me om zonder een woord te zeggen waarop hij zei: 'als je erop gaat staan dan zien we je onderbroek nog hahahah.' Ik gaf hem geen aandacht en ging na het afrekenen gauw weg. Zodat het niet escaleert. -
Je zou het zelfs nog als onschuldig grapje kunnen zien en als vorm van toenadering. En dan draaide zij zich om zonder een woord te zeggen, gaf hem geen aandacht en ging na het afrekenen maar gauw weg.quote:
Dat voorbeeld wordt wel geregistreerd bij het meldpunt als islamofobie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef truthortruth het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof nooit dat de politie dat opneemt als aangifte. Het doet me overigens wel erg denken aan een sketch van Wim Sonneveld...Geintje meneer SonnebergVoor je het weet lig je te matten op de Ferdinand Bol.
Tegelijkertijd bereik je dat niet met het aftrekken van hoofddoeken of het neerleggen van varkenskoppen bij een moskee. Daarmee speel je radicalen in de kaart en vergroot je de slachtofferrol.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
hardop gelachen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
[..]
Nee dus![]()
Het geloof? Hun geloof zou me een rotzorg zijn. Het op hoge toon eisen dat ik me aanpas aan hun geloof (vaak onder de noemer 'respect' wat blijkbaar 1 richtingsverkeer is) in combinatie met een hele grote groep radicale gestoorden die dat ook nog eens met geweld willen afdwingen maakt dat ik persoonlijk ietwat intoleranter jegens alles wat islam te maken heeft word.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:45 schreef Pielemenneke het volgende:
Edit: De reden dat Nederlanders intoleranter worden richting allochtonen en de islam is omdat de ze een steeds dominantere positie in de samenleving innemen. Vroeger zag je dat in mindere mate en was het geloof meer achter de voordeur.
Wat een triest stukje menselijk afval ben je dan, als je dat als 'islamofobie' ziet en je aangevallen voelt. Dan heb je echt helemaal niets van Nederland begrepen en verdien je het gewoon om naar je thuisland te worden gedeporteerd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
[..]
Nee dus![]()
Liep een keer met m'n pa langs een groepje hangmocro's, maar die ouwe had zijn sportschoenen nog aan omdat hij terug kwam van de sportschool (lelijke witte cheap ass dingen, hij is 65+, het was geen gezicht).quote:Op zondag 1 mei 2016 09:15 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat een triest stukje menselijk afval ben je dan, als je dat als 'islamofobie' ziet en je aangevallen voelt. Dan heb je echt helemaal niets van Nederland begrepen en verdien je het gewoon om naar je thuisland te worden gedeporteerd.
Dan zou ik een club moeten supporteren uit een stad waarin ik niet eens een jaar heb gewoond, ver van plaatsen waar ik de rest van mijn leven heb doorgebracht.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat je je club moet supporteren uit welke stad je geboren bent.
Waar je woont dan. Doe ff moeilijkquote:Op zondag 1 mei 2016 10:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dan zou ik een club moeten supporteren uit een stad waarin ik niet eens een jaar heb gewoond, ver van plaatsen waar ik de rest van mijn leven heb doorgebracht.
Nou, het is nogal complex dan ja. Waar je woont zou bijvoorbeeld betekenen dat iedere student die in de stad van zijn universiteit woont voor de club van die stad moet zijn. En wat als je in Venray woont? VVV of toch NEC? Of moet het dan Venray SV worden?quote:
De reacties in dit topic zijn toch het bewijs voor de stelling van DutchTurks en Denk. Of niet soms? Het is overigens meer dan terecht dat moslims en allochtonen in het geheel een meer dominantere positie in de Nederlandse samenleving krijgen. Daar moet je maar mee leren dealen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:45 schreef Pielemenneke het volgende:
Dit incident heeft totaal niets met islamofobie te maken.
Als ik op dat moment in die tram had gezeten was ik de pineut geweest.
Clubjes als DutchTurks en DENK maken dankbaar gebruik van dit incident om zichzelf voor de zoveelste keer in de slachtofferrol te manoeuvreren om het wij/zij gevoel te promoten.
En dan het soort opmerkingen dat Nederland steeds intoleranter word naar de islam en allochtonen, en dat dat voor een deel, de schuld is van de media, die al jaren een anti-islam campagne voert. Turken die bij Pauw klagen dat ze niet als Nederlander gezien worden maar als Turk ....
Ik begrijp dat niet zo goed, als je van Turkse afkomst bent en je ook zo gedraagt, dan ben je in de ogen van veel Nederlanders een Turk en daar is ook helemaal niets mis mee. Het probleem is dat het vaak de allochtonen zelf zijn die er moeilijk om doen en veel gelegenheden aangrijpen om te roepen; zie je nou wel ! Racisme ! Islamofobie !
Edit: De reden dat Nederlanders intoleranter worden richting allochtonen en de islam is omdat de ze een steeds dominantere positie in de samenleving innemen. Vroeger zag je dat in mindere mate en was het geloof meer achter de voordeur.
Ohw, dat doe ik ook niet, eigenlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat je je club moet supporteren uit welke stad je geboren bent.
Op basis waarvan is het terecht dat moslims en allochtonen een dominantere positie krijgen ?quote:Op zondag 1 mei 2016 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De reacties in dit topic zijn toch het bewijs voor de stelling van DutchTurks en Denk. Of niet soms? Het is overigens meer dan terecht dat moslims en allochtonen in het geheel een meer dominantere positie in de Nederlandse samenleving krijgen. Daar moet je maar mee leren dealen.
Vooral van je vader, ooms, broers, broertjes en de imam mag je als 'moslima' vrees ik minder dan niet-islamitische leeftijdsgenootjes.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als oprechte interesse en bezorgdheid richting moslima's van jouw kant.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vooral van je vader, ooms, broers, broertjes en de imam mag je als 'moslima' vrees ik minder dan niet-islamitische leeftijdsgenootjes.
quote:Op zondag 1 mei 2016 11:32 schreef Specularium het volgende:
Heeft ze gisteren nog aangifte van mishandeling gedaan?
Alle trampassagiers en de trambestuurder waren waarschijnlijk ook islamofoob want de tram reed nog 7 haltes door zonder dat iemand iets zich aantrok van de zwaargewonde vrouw. Ik denk dat ook haar dochter en nichtje islamofoob waren want die lieten de trambestuurder ook nog 7 haltes doorrijden voordat ze eindelijk medische hulp kreeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:34 schreef Twiitch het volgende:
Het blijft inderdaad verdacht stil in deze zaak. Ook weer 0,0 getuigen die zich gemeld hebben? Zal ook wel islamofobie zijn.
ja idd, arme vrouw.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:34 schreef Twiitch het volgende:
Het blijft inderdaad verdacht stil in deze zaak. Ook weer 0,0 getuigen die zich gemeld hebben? Zal ook wel islamofobie zijn.
Joh, 90% op Fok is aanhanger van PVVquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik vind di topic een beetje islamofobisch
Dit is dan ook gewoon verzonnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:34 schreef Twiitch het volgende:
Een groot deel van Nederland zijn ook de islamofoben zat. Die alleen maar kunnen zeiken op alles wat buitenlands is en de samenleving verpesten door continu een wij-zij gevoel op te roepen. Dat moslims dit na 40 jaar vernederingen niet meer accepteren is niet raar. Volkomen terecht zelfs.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
En 4 mei vieren we ook niet meer want jullie tatta's zijn allemaal hypocrietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:16 schreef Donnis het volgende:
en de samenleving verpesten door continu een wij-zij gevoel op te roepen.
Dat was niet eens een persoonlijke aanval. Maar bedankt voor het weghalen van een serieuze bijdrage waar ik tijd in heb gestopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je moet je persoonlijke aanvallen achterwege laten.
Jawel, jij begint over huilen in de zandbak.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat was niet eens een persoonlijke aanval. Maar bedankt voor het weghalen van een serieuze bijdrage waar ik tijd in heb gestopt.
Los van het feit dat moslims daar hun bek over moeten houden, zonder de bevrijding hadden ze hier nooit kunnnen leven zijn we inderdaad hypocriet. Als een partij als de PVV de grootste is in de peilingen kunnen we namelijk net zo goed meteen stoppen met 4 mei, toch niks van geleerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:26 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En 4 mei vieren we ook niet meer want jullie tatta's zijn allemaal hypocriet
En hoe zou het zo ver gekomen kunnen zijn dat de PVV de grootste is in de peilingen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef Donnis het volgende:
[..]
Los van het feit dat moslims daar hun bek over moeten houden, zonder de bevrijding hadden ze hier nooit kunnnen leven zijn we inderdaad hypocriet. Als een partij als de PVV de grootste is in de peilingen kunnen we namelijk net zo goed meteen stoppen met 4 mei, toch niks van geleerd.
Omdat de PVV gebruik maakt van goedkoop sentiment en hol populisme. Echte waardering voor die partij door 'Jan Modaal' lijkt me sterk, aangezien de PVV qua stemgedrag net zo liberaal is als de VVD.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En hoe zou het zo ver gekomen kunnen zijn dat de PVV de grootste is in de peilingen?
Ten eerste zijn peilingen dom en ten tweede wat heeft de PVV hier nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef Donnis het volgende:
[..]
Als een partij als de PVV de grootste is in de peilingen kunnen we namelijk net zo goed meteen stoppen met 4 mei, toch niks van geleerd.
Maar daar is dan toch ook een voedingsbodem voor gegeven.. Van Jan Modaal is het waarschijnlijk ook meer "een vlucht naar" de PVV dan daadwerkelijk "kiezen voor".quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat de PVV gebruik maakt van goedkoop sentiment en hol populisme. Echte waardering voor die partij door 'Jan Modaal' lijkt me sterk, aangezien de PVV qua stemgedrag net zo liberaal is als de VVD.
De werkelijke problemen voor Jan Modaal - de versobering van de verzorgingsstaat, de flexibilisering van de arbeidsmarkt - zijn door een partij als de SP al jaren aan de kaak gesteld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar daar is dan toch ook een voedingsbodem voor gegeven.. Van Jan Modaal is het waarschijnlijk ook meer "een vlucht naar" de PVV dan daadwerkelijk "kiezen voor".
Als het nieuws al jaren verslag doet van talloze problemen waar je andere partijen niet over hoort dan is het bijna niet meer dan een logische keuze.
Neem daarbij de resultaten die de reguliere partijen laatste decennia's geboekt hebben (weinig ten faveure van het volk) dan blijft er voor veel mensen weinig anders over om op te stemmen.
Helaas schreeuwt de PVV harder en door alle stigmatisering van die partij krijgen ze juist nog meer aandacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De werkelijke problemen voor Jan Modaal - de versobering van de verzorgingsstaat, de flexibilisering van de arbeidsmarkt - zijn door een partij als de SP al jaren aan de kaak gesteld.
Dat dus... en Jan Modaal trapt er kennelijk nog steeds in, want de PVV liberaliseert ook gewoon door.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Helaas schreeuwt de PVV harder en door alle stigmatisering van die partij krijgen ze juist nog meer aandacht.
Inderdaad. Ik doe het ook liever niet, zeker ook om Wilders' gedweep met joden, maar ik zie geen alternatief.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar daar is dan toch ook een voedingsbodem voor gegeven.. Van Jan Modaal is het waarschijnlijk ook meer "een vlucht naar" de PVV dan daadwerkelijk "kiezen voor".
Als het nieuws al jaren verslag doet van talloze problemen waar je andere partijen niet over hoort dan is het bijna niet meer dan een logische keuze.
Neem daarbij de resultaten die de reguliere partijen laatste decennia's geboekt hebben (weinig ten faveure van het volk) dan blijft er voor veel mensen weinig anders over om op te stemmen.
Haar verhaal klopt niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De dame in kwestie aan het woord geïnterviewd door mijn vriend en broeder Salehadinne.²
Dat provocerend bijdehand doen klinkt eigenlijk wel geloofwaardig, zie het hier ook veel gebeuren.quote:
heeft ze al aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De dame in kwestie aan het woord geïnterviewd door mijn vriend en broeder Salehadinne.²
Of je leest de reactie die feyenoord heeft gegeven knulquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:14 schreef Woelwater het volgende:
Zelfs Feyenoord weet nog van niets, je zou toch verwachten dat dat stelletje schorem zo snel mogelijk hun seizoenskaart moet inleveren.
http://dutchturks.nl/feye(...)andeling-moslima-51/
Knulquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:46 schreef Knudde het volgende:
[..]
Of je leest de reactie die feyenoord heeft gegeven knul
Het zegt genoeg, bijna 1/3e van NL kan in potentie op PVV stemmen. Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien, daarom bestaat 4 mei. Vandaar dat ik erover begin.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ten eerste zijn peilingen dom en ten tweede wat heeft de PVV hier nou weer mee te maken?
Triest.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Het zegt genoeg, bijna 1/3e van NL kan in potentie op PVV stemmen. Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien, daarom bestaat 4 mei. Vandaar dat ik erover begin.
Bovendien is het hier stormfront en zijn veel users openlijk PVV'er wat minstens net zo triest is als een criminele mocro zijn.
Lijkt me niet zo lastig gezien de geschiedenis er vol mee staat.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien
Als je daadwerkelijk iets zou willen leren van de geschiedenis dan zou ik eens kijken naar de landen waar de islam zijn intrede heeft gedaan. En hoe dat afliep met tolerantie en mensenrechten na dat er een kritieke massa van moslims was ontstaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Het zegt genoeg, bijna 1/3e van NL kan in potentie op PVV stemmen. Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien, daarom bestaat 4 mei. Vandaar dat ik erover begin.
Bovendien is het hier stormfront en zijn veel users openlijk PVV'er wat minstens net zo triest is als een criminele mocro zijn.
devolutie in Iran is dam een goede om mee te beginnen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:56 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk iets zou willen leren van de geschiedenis dan zou ik eens kijken naar de landen waar de islam zijn intrede heeft gedaan. En hoe dat afliep met tolerantie en mensenrechten na dat er een kritieke massa van moslims was ontstaan.
Ik maak me meer zorgen om de 60% van de Nederturken die achter die fascistische Erdogan aanlopen. Die AKP tokkies staan een stuk verder van de Nederlandse normen en waarden dan de gemiddelde PVV'er.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik zou snel klaar zijn met deze discussie, wat een leipo.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Zijn hier al beelden van?
Of was het deze mevrouw? Integratiedebat uitgelegd in NS-sprinter
"Je moet je bek houden en respect hebben voor mij!"
Dat zou een hoop verklaren.
Onduidelijk wat er aan vooraf is gegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Integratiedebat uitgelegd in NS-sprinter
Dat "mens" verdient geen enkel respect. Gewoon de rijdende trein uittrappen, dat stuk verdriet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat "mens" verdient geen enkel respect. Gewoon de rijdende trein uittrappen, dat stuk verdriet.
Goedprater gespot.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:46 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Onduidelijk wat er aan vooraf is gegaan.
Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef Slaro het volgende:
Treurig volk die supporters van Feyenoord vaak tuig van de laagste richel.
Gebeurd wel vaker in omgeving Den Haag, Gouda & Rotterdam.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:04 schreef Twiitch het volgende:
Nog steeds geen camerabeelden? Is er al aangifte gedaan? Getuigen?
Dit begint toch steeds meer op een grote leugen te lijken
Ja, maar aangezien dit dan meteen in het nieuws kwam als gore hatecrime had ik verwacht dat er wel wat nazorg/onderzoek gedaan zou worden door de media. Helaas, iedereen weer opgehitst door naar alle waarschijnlijkheid een leugen van iemand met een dubbele agenda. Mission accomplished zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker in omgeving Den Haag, Gouda & Rotterdam.
Of was deze meneer erbij betrokken?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Dat laatste grammetje coke was net iets teveel denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of was deze meneer erbij betrokken?
Beetje raar he, om het gedrag van de ene moslima op de andere projecteren, vind je niet?
Waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef hpeopjes het volgende:
Deze vrouw zat net in het 8-uur-journaal.
Terwijl deze aanval daar niets mee te maken hadquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
D'r zat een itempje in over toenemende "islamofobie"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |