abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161821767
Zondag 24 april zijn in een Rotterdamse tram een Turks-Nederlandse moslima van 51 jaar, haar 18-jarige nichtje en haar dochter van 16 jaar mishandeld door een groep van Feyenoord-supporters die op weg waren naar het voetbaltreffen tussen Feyenoord en Utrecht in stadion de Kuip. Het slachtoffer doet haar verhaal tegenover Dutchturks.nl.

De vrouw, een 51-jarige Rotterdamse, zat bij de deur van tramlijn 23 nummer 2009, die tussen 17.00 en 17.30 tussen het viaduct en de Kuip reed, toen een groep Feyenoord-supporters bestaande uit 1 vrouw en 7 á 8 mannen met bekers bier in hun handen instapten. De vrouw vroeg de man die naast haar stond of hij zijn bier aan de andere zijde wilde houden, nadat ze bij het vertrek van de tram bier over zich heen had gekregen. De man reageerde dat ze ‘haar bek moest houden’, waarop de vrouw antwoordde ‘Ik ben een mens, geen dier, ik heb een mond en geen bek’. De vrouw werd op dat moment vrijwel meteen overdonderd door de groep bestaande uit 1 vrouw en 7 á 8 mannen en fysiek aangevallen.

De supporters trokken de hoofddoek van mevrouw van haar hoofd en mishandelden haar en haar dochter (16) en nichtje (18) die ook meereisden. De 51-jarige vrouw kreeg, naar eigen zeggen, meerdere klappen in en op het gezicht, het hoofd, de nek en haar borstkas. De dochter van de vrouw die in het Turks om haar moeder riep met ‘Anne, Anne’, wat ‘moeder, moeder’ betekent in het Turks, kregen van de vermeende daders ‘Anne, Anne, Anne Frank, Anne Frank’ toegeschreeuwd.

De groep supporters stapte uit bij stadion de Kuip, terwijl het slachtoffer verwond achterbleef in de tram. Het incident werd via de trambestuurder doorgegeven aan de centrale. Volgens het slachtoffer reed de trambestuurder nog zeven haltes door, voordat mevrouw werd opgehaald met een ambulance en naar de spoedeisende hulp van het Maasstad Ziekenhuis werd gebracht. Daar werd zij bezocht door twee politieagenten die haar getuigenis opnamen en foto’s maakten van haar verwondingen, die ook in het doktersrapport staan vermeld, dat is ingezien door dutchturks.nl.

De dochter en het nichtje van de vrouw zijn geschrokken van de mishandeling en durven niet meer de straat op, vertelt de vrouw.

Een woordvoerder van het RET verklaart dat ze niet vooruit wil lopen op de zaak en eerst contact wil leggen met de vrouw in kwestie om uit te kunnen zoeken wat er precies is gebeurd en de beelden op te willen vragen. Bij de verkeerscentrale van de RET is niets geregistreerd van het incident voor zover bekend volgens RET.

Een woordvoerder van de politie verklaart vrijdag tegenover dutchturks.nl dat het slachtoffer is bezocht in het ziekenhuis door de politie om haar verklaring op te nemen, foto’s te maken van haar verwondingen en de beelden van het incident via het RET heeft veiliggesteld en zegt de feiten uit het politieonderzoek af te wachten en niet vooruit te willen lopen op dat onderzoek. Het slachtoffer van de mishandeling heeft een afspraak gemaakt bij de politie om aangifte te doen van mishandeling.

Of er sprake is van geweld in verband met alcoholmisbruik of dat het een specifiek incident van islamofobie betreft kan niet met zekerheid worden vastgesteld.

Zowel Sportclub Feyenoord als burgemeester Aboutaleb van Rotterdam hebben nog niet gereageerd op de gebeurtenis die zich rondom de bekerfinale in Rotterdam voltrok.

Verschillende politieke partijen, waaronder de landelijke afdeling van de PvdA en DENK, en NIDA in Rotterdam zijn gevraagd om een reactie.

Tunahan Kuzu van DENK geeft aan dat “Dit incident niet op zichzelf staat” en “Er een patroon zit in de toenemende aanvallen met een mogelijk islamofoob motief. Dit is een blinde vlek van de gevestigde politieke orde. Waar zijn de media, waar zijn de mondelinge vragen, waar zijn de talloze Kamervragen en de mediahype? Of is het nu zo dat een aanval op een moslima door hooligans, niet belangrijk genoeg is om aandacht aan te besteden?”, reageert Tunahan Kuzu op de mishandeling. Kuzu rekent erop dat burgemeester Aboutaleb en de autoriteiten in Rotterdam de daders opsporen en vervolgen.

http://dutchturks.nl/mosl(...)eyenoord-supporters/

Deel 2
pi_161821799
Hoho, laten we eerst even alle feiten afwachten en netjes nuanceren voordat we hier een conclusie aan verbinden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161821810
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoho, laten we eerst even alle feiten afwachten en netjes nuanceren voordat we hier een conclusie aan verbinden.
Dat lijk mij altijd verstandig.
pi_161821826
Dit kan natuurlijk niet.
pi_161821831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder opschreef, had iemand anders zijn mond opengetrokken tegen die dronken supporters dan was degene wel het haasje geweest.

Grappig hoe snel weer de Tokkie- en de islamofoob kaart wordt getrokken.
Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:27:47 #6
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161821850
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Een aardappel is ook geen haat. Ik zei dat ik tegen moslimhaat ben.
Daar verstaat iedereen wat anders onder. Ik haat moslims zoals ik PvdA'ers haat. Of aardappels. Niet allemaal, wel heel veel. Maar daar heeft helemaal niemand last van.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:28:48 #7
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161821867
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.
Dan zouden die hooligans zich eerder moeten richten op de VVD, PvdA en D66. Medunkt. Maar goed, die zijn doorgaans gewoon wel blank, zoals het hoort.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_161821882
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:27 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Daar verstaat iedereen wat anders onder. Ik haat moslims zoals ik PvdA'ers haat. Of aardappels. Niet allemaal, wel heel veel.
Hm. 'Haat' gaat bij mij wel wat verder dan 'heb ik liever niet in de buurt'.
pi_161821884
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:25 schreef Ludachrist het volgende:
De conclusie is eigenlijk heel simpel....ga nooit in discussie met een groep dronken voetbalsupporters, anders is de kans groot dat je klappen oploopt, of je nou een blonde boer uit Friesland bent, of een Turkse moslima, het is hen om het even.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_161821969

Ik ben benieuwd wat de Rotterdamse Denker van de hele situatie vindt.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:33:18 #11
452947 frietenstamp
pi_161821983
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. 'Haat' gaat bij mij wel wat verder dan 'heb ik liever niet in de buurt'.
Zie het als "haram" voor mij. Ik raak ze niet aan, geef ze geen hand en houd gepaste afstand. Wederzijdse haat zeg maar.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:34:51 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161822032
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Zie het als "haram" voor mij. Ik raak ze niet aan, geef ze geen hand en houd gepaste afstand. Wederzijdse haat zeg maar.
Overdrijven is een vak.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:35:15 #13
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161822039
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef DrDentz het volgende:

Nou, goed vocabulaire heeft die "denker". Chapeau :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_161822061
quote:

Zoiets?

"Als je een Nederturkse bent, ben je voor Galatasaray, k*****lul!!"

:')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161822076
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoiets?

"Als je een Nederturkse bent, ben je voor Galatasaray, k*****lul!!"

:')
Misschien heeft hij wel een heel genuanceerde mening over moslima's die geen bier in hun directe omgeving willen zien, je weet het niet.
pi_161822084
quote:

[..]

Je vind jezelf wel echt belangrijk he.
pi_161822100
quote:

[..]

Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_161822117
quote:

[..]

Lijkt me lastig in het dagelijks leven.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:39:41 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161822139
Inderdaad. Het komt door de moslims dat de participatiewet is ingevoerd waar voornamelijk Jan Modaal de lul door is.

Echt, dit land verdient niet beter.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:39:50 #20
452947 frietenstamp
pi_161822142
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Lijkt me lastig in het dagelijks leven.
Niet lastiger dan vrouwen haten, of tokkies, of aardappels.
pi_161822156
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:39 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Of Wilders en zijn aanhangers om maar eens iets te noemen..
pi_161822170
quote:

[..]

Ik haat alleen lelijke vrouwen.
pi_161822171
quote:

[..]

:D
wooblabalurg
pi_161822206
quote:

[..]

Lijkt me ook lastig.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:43:44 #25
452947 frietenstamp
pi_161822216
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Lijkt me ook lastig.
Gluten dan.
pi_161822217
quote:

[..]

Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
pi_161822221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Gluten dan.
Ook.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:43:58 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161822222
Ik vind het toch wel erg zorgwekkend dat de belachelijke term 'islamofobie' steeds meer gemeengoed wordt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161822233
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het toch wel erg zorgwekkend dat de belachelijke term 'islamofobie' steeds meer gemeengoed wordt.
Als je maar bang bent O-)
wooblabalurg
pi_161822235
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
Wat een onzin weer...
pi_161822246
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat een onzin weer...
Nee, mensen hebben de buik er vol van! Tot hier en niet verder :(
wooblabalurg
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:45:42 #32
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161822252
quote:

[..]

Nee, ik heb het al gezegd, het is een gebrek aan zelfreflectie en zelfreinigend vermogen, Kosmoproleet.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:46:14 #33
452947 frietenstamp
pi_161822262
quote:
Islamofobiefoob gespot.
pi_161822333
quote:
Wat denk je dat er gebeurt was als er een goth had gezeten?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161822360
quote:
Ik vind het wel makkelijk. Dan weet je namelijk gelijk dat diegene die de term gebruikt de plank compleet misslaat.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:53:01 #36
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161822385
quote:

[..]

Een moslima mag zelfs haar hoofddoek voor de klas ophouden waar kinderen niet eens een petje in de klas mogen dragen, terwijl de school om hun draait. Eigen zwem-uurtjes.. Eigen fitnessklassen.. Eigen winkels.. Eigen onderwijs.. WTF zou een moslima minder mogen :')
pi_161822403
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:53 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Een moslima mag zelfs haar hoofddoek voor de klas ophouden waar kinderen niet eens een petje in de klas mogen dragen, terwijl de school om hun draait. Eigen zwem-uurtjes.. Eigen fitnessklassen.. Eigen winkels.. Eigen onderwijs.. WTF zou een moslima minder mogen :')
Seks voor het huwelijk.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:00:19 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161822548
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:51 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik vind het wel makkelijk. Dan weet je namelijk gelijk dat diegene die de term gebruikt de plank compleet misslaat.
Het probleem is dat steeds meer mensen het serieus nemen. Je kunt nu al bij de Amsterdamse politie aangifte doen van 'islamofobie'. Ronduit walgelijk.
pi_161822603
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het probleem is dat steeds meer mensen het serieus nemen. Je kunt nu al bij de Amsterdamse politie aangifte doen van 'islamofobie'. Ronduit walgelijk.
O echt? :D
Met voorgedrukte aangiftes in verschillende talen enzo?
pi_161822605
quote:

[..]

Je mag helemaal niet minder als moslima. Het is alleen niet raar dat er veel mensen zijn die die lui spuugzat zijn.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:03:41 #41
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161822618
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je mag helemaal niet minder als moslima. Het is alleen niet raar dat er veel mensen zijn die die lui spuugzat zijn.
beetje zoals ik dat heb met pvv'ers??
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_161822647
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als die nog steeds dagelijks in je brievenbus plassen - ja.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:06:25 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161822672
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

O echt? :D
Met voorgedrukte aangiftes in verschillende talen enzo?
Dat weet ik niet. Ik heb dit alleen uit een of ander juichbericht van zo'n lobbygroep dat ze dat voor elkaar hebben gekregen.
pi_161822727
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Pvvfoob gespot :D
pi_161822809
Hopelijk sporen ze die Feyenoord-supporters op en krijgen ze een gepaste straf.

quote:
Tunahan Kuzu van DENK geeft aan dat “Dit incident niet op zichzelf staat” en “Er een patroon zit in de toenemende aanvallen met een mogelijk islamofoob motief. Dit is een blinde vlek van de gevestigde politieke orde. Waar zijn de media, waar zijn de mondelinge vragen, waar zijn de talloze Kamervragen en de mediahype? Of is het nu zo dat een aanval op een moslima door hooligans, niet belangrijk genoeg is om aandacht aan te besteden?”, reageert Tunahan Kuzu op de mishandeling. Kuzu rekent erop dat burgemeester Aboutaleb en de autoriteiten in Rotterdam de daders opsporen en vervolgen.
DENK :')
pi_161822875
quote:

Gast heeft wel gewoon gelijk.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:22:15 #47
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161822923
Ik wacht nog steeds op de beelden waaruit blijkt dat die vrouwen het gevecht zelf begonnen zijn.
pi_161822961
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, dat zou echt bizar zijn. Hoe ga je dat definiëren?
pi_161822966
Ik vind dat ze alle andere fobieën ook strafbaar moeten maken. Oprotten met je claustrofobie, acrofobie, arachnofobie, emetofobie en al die andere onredelijke angsten. Beboeten, taakstraffen en als dat niet werkt, dan de bak maar in.

Angst verbieden. Dat is de oplossing.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:31:10 #50
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161823084
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:24 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, dat zou echt bizar zijn. Hoe ga je dat definiëren?
quote:
Plicht als moslim
"De politiek doet niets, het is onze plicht als moslim om daarom zelf actie te ondernemen", aldus Bavelaar. Ze riep de aanwezigen op om aangifte te doen en er bij familie en vrienden op aan te dringen dat ook te doen. "Laat je niet aanpraten dat je bijdraagt aan een slachtoffercultuur."
http://www.advalvas.vu.nl(...)ifte-van-islamofobie

https://www.al-yaqeen.com/nieuws/nieuws.php?id=2660

https://www.meldislamofobie.org/

http://www.dagelijksestan(...)e-apart-registreren/
pi_161823186
quote:
Maar dan gaat het om gevallen van agressie tegen moslims. Dat sommige mensen dat islamofobie noemen is alleen maar weer verkeerd het woord gebruiken. Het is niet dat je daadwerkelijk angst of een hekel aan de islam kan aangeven.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:37:15 #53
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161823190
En dit soort dingen worden dus geregistreerd als islamofobie :')

quote:
12-01-2015 "Ik stond bij de kassa. Achter mij stond een Nederlandse man van ongeveer 50 jaar. Hij riep: 'mevrouw!' Ik keek om en kreeg als opmerking: 'uw jurk is te lang' (draag zelf abaya). Ik draaide me om zonder een woord te zeggen waarop hij zei: 'als je erop gaat staan dan zien we je onderbroek nog hahahah.' Ik gaf hem geen aandacht en ging na het afrekenen gauw weg. Zodat het niet escaleert. -
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef truthortruth het volgende:
Maar dan gaat het om gevallen van agressie tegen moslims.
Nee dus ;(
pi_161823201
quote:
I first and foremost fear Islam as it being a theological doctrine that -in one way or another- affects human behaviour/thinking - like any religion or ideology can. A doctrine that is -or can be (depending on how interpreted) in conflict with much of what I hold dear.
There however would be no reason for me to fear Islam if it had no followers (''those who's behaviour is affected/influenced by Islam''), so logicly I also do fear muslims - and more precize; the growth of influence/population in the world (my continent/nation). This however does not mean I believe that muslims are inherently ''bad'' - it means I fear the (according to my perception) bad (political) ideas they (could - depending on interpretation -> I do not control interpretation - the variability of interpretation does not negate the fear - it can just as well increase it) adhere to or live by. I fear the fundamental nature of the Quran: the claim of knowing the truth and the (dogmatic and imo corrupt) set of ethics presented within the same work being logicly ''the only values you need to follow - according to He who knows and dictates all that happens''. I fear the cult-like thinking it promotes - the segregation that follows. I fear the psychological aspect Islam promotes; how it shapes identities - enslaves people's sense of selfworth to such an extent that insulting or even criticizing (parts of) the islam is perceived as an insult of ones identity. When people point out the so called moderate I watch them and I hear them say: ''Insulting Mohammed is like insulting my mother, no, it is even worse.''

Is my fear irrational? Wether that is the case or not is entirely about context; about how much I care and to what extend I believe it to be threatened by that what I fear. If you want to call me an Islamophobe you have to 1) know what I love/hold dear/want and 2) to what extend the Islam is a threat to 1). This is also a problem of probability - who can really judge whether my fear is or isn't just. Can you with certainty (/prove) tell me that Islam will never overtake Europe? Then a part of my fear will dissapear, but not because I then perceive the Islam to be suddenly less problematic as an ideology on itself.

I just can't think of an anology that wouldn't make it sound like I'm trying to dehumanize muslims, so please don't interpretate it as such. This concerns the part 'phobia' (irrational fear), brought into the topic by OP.

* Snakes can kill humans.
* This constatation gives logical reason to fear snakes.
* The fear of snakes comes in certain degrees depending on the individual.

One can for example have daily nightmares or mental images of snakes attacking him, but can also merely randomly fear the idea of being confronted with snakes once a few years or he can only fear snakes when actually confronted with snakes. Depending on the extend of the fear vs the likeliness of that actually encountering a snake you can maybe determine wether or not someone is being irrational in his fear.

No matter how you go about this semantic issue, at the end of the day snakes can kill people and just being aware of that fact does not equal phobia.
Niet in het meest geweldige Engels maar goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2016 14:38:35 ]
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:45:44 #55
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_161823378
Dit incident heeft totaal niets met islamofobie te maken.
Als ik op dat moment in die tram had gezeten was ik de pineut geweest.

Clubjes als DutchTurks en DENK maken dankbaar gebruik van dit incident om zichzelf voor de zoveelste keer in de slachtofferrol te manoeuvreren om het wij/zij gevoel te promoten.
En dan het soort opmerkingen dat Nederland steeds intoleranter word naar de islam en allochtonen, en dat dat voor een deel, de schuld is van de media, die al jaren een anti-islam campagne voert. Turken die bij Pauw klagen dat ze niet als Nederlander gezien worden maar als Turk ....

Ik begrijp dat niet zo goed, als je van Turkse afkomst bent en je ook zo gedraagt, dan ben je in de ogen van veel Nederlanders een Turk en daar is ook helemaal niets mis mee. Het probleem is dat het vaak de allochtonen zelf zijn die er moeilijk om doen en veel gelegenheden aangrijpen om te roepen; zie je nou wel ! Racisme ! Islamofobie !

Edit: De reden dat Nederlanders intoleranter worden richting allochtonen en de islam is omdat de ze een steeds dominantere positie in de samenleving innemen. Vroeger zag je dat in mindere mate en was het geloof meer achter de voordeur.
pi_161823453
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef Woelwater het volgende:

[..]

[..]

Nee dus ;(
Lijkt me meer iets als jurkfobie.
pi_161823601
quote:

Nee dus ;(
quote:
12-01-2015 "Ik stond bij de kassa. Achter mij stond een Nederlandse man van ongeveer 50 jaar. Hij riep: 'mevrouw!' Ik keek om en kreeg als opmerking: 'uw jurk is te lang' (draag zelf abaya). Ik draaide me om zonder een woord te zeggen waarop hij zei: 'als je erop gaat staan dan zien we je onderbroek nog hahahah.' Ik gaf hem geen aandacht en ging na het afrekenen gauw weg. Zodat het niet escaleert. -
Ik geloof nooit dat de politie dat opneemt als aangifte. Het doet me overigens wel erg denken aan een sketch van Wim Sonneveld...Geintje meneer Sonneberg :P Voor je het weet lig je te matten op de Ferdinand Bol.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:55:54 #58
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161823607
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Lijkt me meer iets als jurkfobie.
Je zou het zelfs nog als onschuldig grapje kunnen zien en als vorm van toenadering. En dan draaide zij zich om zonder een woord te zeggen, gaf hem geen aandacht en ging na het afrekenen maar gauw weg.

Lijkt onderhand meer op een fobie voor sociaal contact of het praten met een autochtone man.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof nooit dat de politie dat opneemt als aangifte. Het doet me overigens wel erg denken aan een sketch van Wim Sonneveld...Geintje meneer Sonneberg :P Voor je het weet lig je te matten op de Ferdinand Bol.
Dat voorbeeld wordt wel geregistreerd bij het meldpunt als islamofobie.

Dit heeft betrekking op de politie: http://www.dagelijksestan(...)e-apart-registreren/

[ Bericht 25% gewijzigd door Woelwater op 30-04-2016 15:05:14 ]
pi_161831077
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

Gast heeft wel gewoon gelijk.
Wat zegt-ie?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_161831244
quote:
Pat Condell _O_
pi_161839062
De ontwikkeling waarvan je wist dat die vroeg of laat zou komen.

Valt me nog mee dat dergelijke zaken zich niet veel vaker voordoen. Maar daar zal de komende jaren ongetwijfeld verandering in komen.
pi_161840660
quote:

[..]

Tegelijkertijd bereik je dat niet met het aftrekken van hoofddoeken of het neerleggen van varkenskoppen bij een moskee. Daarmee speel je radicalen in de kaart en vergroot je de slachtofferrol.

Discussie, publieke opinie, staan voor je eigen normen, waarden en vrijheden. Daarmee dwing je anderen uit diens comfortzone te komen. Dat gaat stapje voor stapje, maar dat lijkt mij de beste middenweg.
  zondag 1 mei 2016 @ 08:38:28 #63
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_161840726
quote:

[..]

[..]

Nee dus ;(
hardop gelachen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 mei 2016 @ 09:05:16 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161840831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:45 schreef Pielemenneke het volgende:

Edit: De reden dat Nederlanders intoleranter worden richting allochtonen en de islam is omdat de ze een steeds dominantere positie in de samenleving innemen. Vroeger zag je dat in mindere mate en was het geloof meer achter de voordeur.
Het geloof? Hun geloof zou me een rotzorg zijn. Het op hoge toon eisen dat ik me aanpas aan hun geloof (vaak onder de noemer 'respect' wat blijkbaar 1 richtingsverkeer is) in combinatie met een hele grote groep radicale gestoorden die dat ook nog eens met geweld willen afdwingen maakt dat ik persoonlijk ietwat intoleranter jegens alles wat islam te maken heeft word.
pi_161840879
quote:

[..]

[..]

Nee dus ;(
Wat een triest stukje menselijk afval ben je dan, als je dat als 'islamofobie' ziet en je aangevallen voelt. Dan heb je echt helemaal niets van Nederland begrepen en verdien je het gewoon om naar je thuisland te worden gedeporteerd.
  zondag 1 mei 2016 @ 09:37:57 #66
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161841053
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 09:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat een triest stukje menselijk afval ben je dan, als je dat als 'islamofobie' ziet en je aangevallen voelt. Dan heb je echt helemaal niets van Nederland begrepen en verdien je het gewoon om naar je thuisland te worden gedeporteerd.
Liep een keer met m'n pa langs een groepje hangmocro's, maar die ouwe had zijn sportschoenen nog aan omdat hij terug kwam van de sportschool (lelijke witte cheap ass dingen, hij is 65+, het was geen gezicht).
Kreeg hij de opmerking "mooie schoenen heeft u aan".. Hij helemaal trots "ohh, ja dankje *) "
Haha van hun kant was het gewoon weer zo'n typisch provocerend beledigende opmerking, maar m'n vader voelde dat niet eens aan _O-

Als we al het onwelgevallig gedrag van dat volk zouden registreren zou de balans toch ietwat de andere kant op slaan.
Neem bijv. het lastig vallen van meiden, het spugen op de grond of opmerkingen tijdens het voorbij lopen.
  zondag 1 mei 2016 @ 10:08:13 #67
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_161841277
Kamervragen Maandag van AK DENK?
pi_161841331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:19 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Wat zegt-ie?
Dat je je club moet supporteren uit welke stad je geboren bent.
pi_161841654
quote:
4s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dan zou ik een club moeten supporteren uit een stad waarin ik niet eens een jaar heb gewoond, ver van plaatsen waar ik de rest van mijn leven heb doorgebracht. :')
pi_161841906
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:39 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dan zou ik een club moeten supporteren uit een stad waarin ik niet eens een jaar heb gewoond, ver van plaatsen waar ik de rest van mijn leven heb doorgebracht. :')
Waar je woont dan. Doe ff moeilijk :')
pi_161841989
quote:
4s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:00 schreef Leonos het volgende:

[..]

Waar je woont dan. Doe ff moeilijk :')
Nou, het is nogal complex dan ja. Waar je woont zou bijvoorbeeld betekenen dat iedere student die in de stad van zijn universiteit woont voor de club van die stad moet zijn. En wat als je in Venray woont? VVV of toch NEC? Of moet het dan Venray SV worden? :{ Het ging hem er meer om dat ie geïrriteerd was door lui uit brabant die fan zijn van Feyenoord. Wat lame is, aangezien volgens mij een groot deel van wat er wekelijksom de week in de Kuip zit niet uit Rotterdam komt.
pi_161842044
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:45 schreef Pielemenneke het volgende:
Dit incident heeft totaal niets met islamofobie te maken.
Als ik op dat moment in die tram had gezeten was ik de pineut geweest.

Clubjes als DutchTurks en DENK maken dankbaar gebruik van dit incident om zichzelf voor de zoveelste keer in de slachtofferrol te manoeuvreren om het wij/zij gevoel te promoten.
En dan het soort opmerkingen dat Nederland steeds intoleranter word naar de islam en allochtonen, en dat dat voor een deel, de schuld is van de media, die al jaren een anti-islam campagne voert. Turken die bij Pauw klagen dat ze niet als Nederlander gezien worden maar als Turk ....

Ik begrijp dat niet zo goed, als je van Turkse afkomst bent en je ook zo gedraagt, dan ben je in de ogen van veel Nederlanders een Turk en daar is ook helemaal niets mis mee. Het probleem is dat het vaak de allochtonen zelf zijn die er moeilijk om doen en veel gelegenheden aangrijpen om te roepen; zie je nou wel ! Racisme ! Islamofobie !

De reacties in dit topic zijn toch het bewijs voor de stelling van DutchTurks en Denk. Of niet soms? Het is overigens meer dan terecht dat moslims en allochtonen in het geheel een meer dominantere positie in de Nederlandse samenleving krijgen. Daar moet je maar mee leren dealen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 1 mei 2016 @ 11:13:46 #73
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_161842074
quote:
4s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ohw, dat doe ik ook niet, eigenlijk.

Soms komt het wel goed uit dat je sommige dialecten niet verstaat, Ik versta alleen de scheldwoorden, maar waarover hij nou eigenlijk boos is, helemaal niet.

Ik zou daar staan van "waar de fuck zijn die mensen eigenlijk zo boos om?"

Bedankt, in ieder geval voor de vertaling :Y
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_161842343
Heeft ze gisteren nog aangifte van mishandeling gedaan?
  zondag 1 mei 2016 @ 13:04:38 #75
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_161843792
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De reacties in dit topic zijn toch het bewijs voor de stelling van DutchTurks en Denk. Of niet soms? Het is overigens meer dan terecht dat moslims en allochtonen in het geheel een meer dominantere positie in de Nederlandse samenleving krijgen. Daar moet je maar mee leren dealen.
Op basis waarvan is het terecht dat moslims en allochtonen een dominantere positie krijgen ?
Ik doelde namelijk op het negatieve en veeleisende gedrag van vele. Op die manier zorgen zij zelf voor het wij/zij gevoel. Als je je nu gewoon aanpast en meedraait in de samenleving en niet bij het minste of geringste met je koran loopt te wapperen word je eerder geaccepteerd i.m.o.

In die zin verschillen de huidige allochtonen en moslims van die van, laten we zeggen, 25 jaar geleden. Inderdaad zijn sommige reacties in dit topic gebaseerd op gevoelens vanuit de onderbuik of gewoon niet geheel serieus. Ik vind dat of het nu om een Turkse vrouw gaat of een Nederlandse vrouw, het maakt geen zak uit, als we moord en brand roepen omdat een Nederlandse vrouw is mishandeld door getinte jongeren moeten we nu ook doen. Dat soort gedrag is gewoon niet te tolereren.
  zondag 1 mei 2016 @ 13:13:40 #76
198365 Morendo
The Real Deal
pi_161843923
quote:

[..]

Vooral van je vader, ooms, broers, broertjes en de imam mag je als 'moslima' vrees ik minder dan niet-islamitische leeftijdsgenootjes.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_161853498
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 13:13 schreef Morendo het volgende:

[..]

Vooral van je vader, ooms, broers, broertjes en de imam mag je als 'moslima' vrees ik minder dan niet-islamitische leeftijdsgenootjes.
Dit klinkt wel als oprechte interesse en bezorgdheid richting moslima's van jouw kant.
  zondag 1 mei 2016 @ 20:57:46 #78
28033 Pek
je moet wat
pi_161856228
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:32 schreef Specularium het volgende:
Heeft ze gisteren nog aangifte van mishandeling gedaan?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_161890417
Zijn er al wat foto's en namen van deze 8 heren en dame bekend op het internet?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 07:34:06 #80
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_161890432
Het blijft inderdaad verdacht stil in deze zaak. Ook weer 0,0 getuigen die zich gemeld hebben? Zal ook wel islamofobie zijn.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 07:40:51 #81
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161890474
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 07:34 schreef Twiitch het volgende:
Het blijft inderdaad verdacht stil in deze zaak. Ook weer 0,0 getuigen die zich gemeld hebben? Zal ook wel islamofobie zijn.
Alle trampassagiers en de trambestuurder waren waarschijnlijk ook islamofoob want de tram reed nog 7 haltes door zonder dat iemand iets zich aantrok van de zwaargewonde vrouw. Ik denk dat ook haar dochter en nichtje islamofoob waren want die lieten de trambestuurder ook nog 7 haltes doorrijden voordat ze eindelijk medische hulp kreeg.
pi_161890475
quote:
ja idd, arme vrouw. ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_161890611
Ik vind di topic een beetje islamofobisch
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_161890702
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 08:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik vind di topic een beetje islamofobisch
Joh, 90% op Fok is aanhanger van PVV :') kortom niet te serieus nemen deze gasten
Geen sig.
pi_161891058
Ik vraag me af wat de andere hobby's van deze vrouw waren en waarom deze onderbelicht blijven.
pi_161891072
quote:
Dit is dan ook gewoon verzonnen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_161891914
quote:

[..]

Een groot deel van Nederland zijn ook de islamofoben zat. Die alleen maar kunnen zeiken op alles wat buitenlands is en de samenleving verpesten door continu een wij-zij gevoel op te roepen. Dat moslims dit na 40 jaar vernederingen niet meer accepteren is niet raar. Volkomen terecht zelfs.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 10:26:33 #88
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161892082
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:16 schreef Donnis het volgende:
en de samenleving verpesten door continu een wij-zij gevoel op te roepen.
En 4 mei vieren we ook niet meer want jullie tatta's zijn allemaal hypocriet :r
pi_161892279
Oh ik word gecensureerd. Zielig.
pi_161892366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:38 schreef MrSalazar het volgende:
Oh ik word gecensureerd. Zielig.
Nee, je moet je persoonlijke aanvallen achterwege laten.
pi_161892380
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, je moet je persoonlijke aanvallen achterwege laten.
Dat was niet eens een persoonlijke aanval. Maar bedankt voor het weghalen van een serieuze bijdrage waar ik tijd in heb gestopt.
pi_161892401
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:45 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dat was niet eens een persoonlijke aanval. Maar bedankt voor het weghalen van een serieuze bijdrage waar ik tijd in heb gestopt.
Jawel, jij begint over huilen in de zandbak.
Dat gaat weg. Dat er daarna nog een reactie op volgt waar je tijd in hebt gestoken is dan jammer.
pi_161892410
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:26 schreef Woelwater het volgende:

[..]

En 4 mei vieren we ook niet meer want jullie tatta's zijn allemaal hypocriet :r
Los van het feit dat moslims daar hun bek over moeten houden, zonder de bevrijding hadden ze hier nooit kunnnen leven zijn we inderdaad hypocriet. Als een partij als de PVV de grootste is in de peilingen kunnen we namelijk net zo goed meteen stoppen met 4 mei, toch niks van geleerd.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 10:49:44 #94
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161892448
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef Donnis het volgende:

[..]

Los van het feit dat moslims daar hun bek over moeten houden, zonder de bevrijding hadden ze hier nooit kunnnen leven zijn we inderdaad hypocriet. Als een partij als de PVV de grootste is in de peilingen kunnen we namelijk net zo goed meteen stoppen met 4 mei, toch niks van geleerd.
En hoe zou het zo ver gekomen kunnen zijn dat de PVV de grootste is in de peilingen?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 10:55:32 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161892537
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:49 schreef Woelwater het volgende:

[..]

En hoe zou het zo ver gekomen kunnen zijn dat de PVV de grootste is in de peilingen?
Omdat de PVV gebruik maakt van goedkoop sentiment en hol populisme. Echte waardering voor die partij door 'Jan Modaal' lijkt me sterk, aangezien de PVV qua stemgedrag net zo liberaal is als de VVD.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:13:08 #96
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161892772
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef Donnis het volgende:

[..]

Als een partij als de PVV de grootste is in de peilingen kunnen we namelijk net zo goed meteen stoppen met 4 mei, toch niks van geleerd.
Ten eerste zijn peilingen dom en ten tweede wat heeft de PVV hier nou weer mee te maken?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:16:02 #97
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161892823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 10:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat de PVV gebruik maakt van goedkoop sentiment en hol populisme. Echte waardering voor die partij door 'Jan Modaal' lijkt me sterk, aangezien de PVV qua stemgedrag net zo liberaal is als de VVD.
Maar daar is dan toch ook een voedingsbodem voor gegeven.. Van Jan Modaal is het waarschijnlijk ook meer "een vlucht naar" de PVV dan daadwerkelijk "kiezen voor".
Als het nieuws al jaren verslag doet van talloze problemen waar je andere partijen niet over hoort dan is het bijna niet meer dan een logische keuze.
Neem daarbij de resultaten die de reguliere partijen laatste decennia's geboekt hebben (weinig ten faveure van het volk) dan blijft er voor veel mensen weinig anders over om op te stemmen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:17:59 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161892868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Maar daar is dan toch ook een voedingsbodem voor gegeven.. Van Jan Modaal is het waarschijnlijk ook meer "een vlucht naar" de PVV dan daadwerkelijk "kiezen voor".
Als het nieuws al jaren verslag doet van talloze problemen waar je andere partijen niet over hoort dan is het bijna niet meer dan een logische keuze.
Neem daarbij de resultaten die de reguliere partijen laatste decennia's geboekt hebben (weinig ten faveure van het volk) dan blijft er voor veel mensen weinig anders over om op te stemmen.
De werkelijke problemen voor Jan Modaal - de versobering van de verzorgingsstaat, de flexibilisering van de arbeidsmarkt - zijn door een partij als de SP al jaren aan de kaak gesteld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:23:07 #99
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161892972
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De werkelijke problemen voor Jan Modaal - de versobering van de verzorgingsstaat, de flexibilisering van de arbeidsmarkt - zijn door een partij als de SP al jaren aan de kaak gesteld.
Helaas schreeuwt de PVV harder en door alle stigmatisering van die partij krijgen ze juist nog meer aandacht.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:23:40 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161892984
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:23 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Helaas schreeuwt de PVV harder en door alle stigmatisering van die partij krijgen ze juist nog meer aandacht.
Dat dus... en Jan Modaal trapt er kennelijk nog steeds in, want de PVV liberaliseert ook gewoon door.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_161893468
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik doe het ook liever niet, zeker ook om Wilders' gedweep met joden, maar ik zie geen alternatief.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:57:43 #102
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_161893652
Is dit nu al eens bevestigd? Tot die tijd gooi ik het op Taqiya en de zoveelste moslim die de rechtstaat tegen haar oorspronkelijke oprichters wil misbruiken.
Ook de waarheid is een wapen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:14:59 #103
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161894024
Zelfs Feyenoord weet nog van niets, je zou toch verwachten dat dat stelletje schorem zo snel mogelijk hun seizoenskaart moet inleveren.

http://dutchturks.nl/feye(...)andeling-moslima-51/
pi_161894462
Waar zijn de beelden? Of hangen er geen videa camera's in Rotterdamse trams, kan het me niet voorstellen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:19:31 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_161911820

De dame in kwestie aan het woord geïnterviewd door mijn vriend en broeder Salehadinne.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_161911840
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:

De dame in kwestie aan het woord geïnterviewd door mijn vriend en broeder Salehadinne.

Haar verhaal klopt niet.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:55:47 #107
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161912731
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Haar verhaal klopt niet.
Dat provocerend bijdehand doen klinkt eigenlijk wel geloofwaardig, zie het hier ook veel gebeuren.
  woensdag 4 mei 2016 @ 07:28:07 #108
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_161914859
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:19 schreef BansheeBoy het volgende:

heeft ze al aangifte gedaan?
pi_161914943
Ik snap de hele discussie niet, of je nou moslim of niet bent, ik wil ook geen andermans bier over me heen, en ik mag gerust ruikend naar bier ruiken als ik thuis kom, lijkt me ook stug dat dit verzonnen is, een verhaal met 3 man in een tram verzinnen is nogal lastig, ten eerste zullen er gerust beelden zijn, daarnaast is het uiterst lastig om met 3 man een sluitende verklaring af te spreken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:46:57 #110
185068 Knudde
Koekoek
pi_161918974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:14 schreef Woelwater het volgende:
Zelfs Feyenoord weet nog van niets, je zou toch verwachten dat dat stelletje schorem zo snel mogelijk hun seizoenskaart moet inleveren.

http://dutchturks.nl/feye(...)andeling-moslima-51/
Of je leest de reactie die feyenoord heeft gegeven knul :')
Geen sig.
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:54:02 #111
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161919143
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:46 schreef Knudde het volgende:

[..]

Of je leest de reactie die feyenoord heeft gegeven knul :')
Knul :')

Allochtoon gespot.
pi_161919222
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ten eerste zijn peilingen dom en ten tweede wat heeft de PVV hier nou weer mee te maken?
Het zegt genoeg, bijna 1/3e van NL kan in potentie op PVV stemmen. Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien, daarom bestaat 4 mei. Vandaar dat ik erover begin.

Bovendien is het hier stormfront en zijn veel users openlijk PVV'er wat minstens net zo triest is als een criminele mocro zijn.
  woensdag 4 mei 2016 @ 13:26:19 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161919810
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Donnis het volgende:

[..]

Het zegt genoeg, bijna 1/3e van NL kan in potentie op PVV stemmen. Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien, daarom bestaat 4 mei. Vandaar dat ik erover begin.

Bovendien is het hier stormfront en zijn veel users openlijk PVV'er wat minstens net zo triest is als een criminele mocro zijn.
Triest.
pi_161919912
quote:

[..]
Achter een grote leider aanlopen hebben we al eens eerder gezien
Lijkt me niet zo lastig gezien de geschiedenis er vol mee staat.
Conscience do cost.
pi_161923015
quote:
[..]

Als je daadwerkelijk iets zou willen leren van de geschiedenis dan zou ik eens kijken naar de landen waar de islam zijn intrede heeft gedaan. En hoe dat afliep met tolerantie en mensenrechten na dat er een kritieke massa van moslims was ontstaan.
pi_161925000
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:56 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk iets zou willen leren van de geschiedenis dan zou ik eens kijken naar de landen waar de islam zijn intrede heeft gedaan. En hoe dat afliep met tolerantie en mensenrechten na dat er een kritieke massa van moslims was ontstaan.
devolutie in Iran is dam een goede om mee te beginnen.
pi_161927218
Mensen alsjeblieft scheer niet alle Hollanders over een kam. Ik zie veel reacties dat ze Nederlanders uitschelden maar vergeet niet dat het meerendeel van de mensen gewoon respectvol met elkaar omgaat. En dan heb ik het over alle afkomsten. Doe nu niet hetzelfde als dat veel mensen bij ons doen.

Er zijn ook goede Nederlanders. :')

En natuurlijk gaan er geen geruchten rond wat er is gebeurd, Omdat het bij een moslima is gebeurd. Ik weet 100% zeker, als dit bij een 51 jarige nederlander was gebeurd, Dat het zelfs op het niews zal verschijnen.. Dan noemen ze ons "Criminelen, Disrespectful".

Dan zou het NOS Journaal elke dag wat langer duren. :')

Dit is misschien nu wel Feyenoord supporters etc maar het heeft niks met Feyenoord te maken.. 90% van NLs zijn zo maar wanneer ze met een groep zijn, zijn ze pas man genoeg om wat te doen

Wat :')

Waarom komt dit niet in het nieuws of opsporing verzocht ofso, Wedden als een Marokkaan of Turk dit had gedaan, was het direct wereld nieuws.

Dat zou wel bijzonder zijn, dan zou het op CNN komen. :')

wow niemand verdiend mishandeld te worden puur om hoe ze zich kleden en om hun geloof ze doen geen vlieg kwaad en dan komen deze vieze varkens haar dochter be traumatiseren ik wens de daders een paar ziektes toe zoals kanker,ebola en aids

Nou nou nou nou nou. De YouTube reacties stellen me niet gerust.
pi_161932867
quote:

[..]

Ik maak me meer zorgen om de 60% van de Nederturken die achter die fascistische Erdogan aanlopen. Die AKP tokkies staan een stuk verder van de Nederlandse normen en waarden dan de gemiddelde PVV'er.
pi_162005033
Ik wil het niet goedpraten, maar dat krijg je ervan als er omgekeerde discriminatie is in ons Vernederland!!!!
pi_162363054
Zijn hier al beelden van?

Of was het deze mevrouw? Integratiedebat uitgelegd in NS-sprinter

"Je moet je bek houden en respect hebben voor mij!"

Dat zou een hoop verklaren.
pi_162363819
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:

Ik zou snel klaar zijn met deze discussie, wat een leipo.
pi_162363938
quote:
Integratiedebat uitgelegd in NS-sprinter

Onduidelijk wat er aan vooraf is gegaan.
pi_162364241
quote:

Dat "mens" verdient geen enkel respect. Gewoon de rijdende trein uittrappen, dat stuk verdriet.
pi_162364315
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:56 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat "mens" verdient geen enkel respect. Gewoon de rijdende trein uittrappen, dat stuk verdriet.
pi_162368271
Treurig volk die supporters van Feyenoord vaak tuig van de laagste richel.
pi_162368306
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 20:46 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Onduidelijk wat er aan vooraf is gegaan.
Goedprater gespot.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 23:39:56 #127
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162369349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef Slaro het volgende:
Treurig volk die supporters van Feyenoord vaak tuig van de laagste richel.
Je weet niet wat er aan vooraf is gegaan.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:04:32 #128
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162375728
Nog steeds geen camerabeelden? Is er al aangifte gedaan? Getuigen?

Dit begint toch steeds meer op een grote leugen te lijken
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:05:30 #129
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162375741
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:04 schreef Twiitch het volgende:
Nog steeds geen camerabeelden? Is er al aangifte gedaan? Getuigen?

Dit begint toch steeds meer op een grote leugen te lijken
Gebeurd wel vaker in omgeving Den Haag, Gouda & Rotterdam.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:06:55 #130
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162375763
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gebeurd wel vaker in omgeving Den Haag, Gouda & Rotterdam.
Ja, maar aangezien dit dan meteen in het nieuws kwam als gore hatecrime had ik verwacht dat er wel wat nazorg/onderzoek gedaan zou worden door de media. Helaas, iedereen weer opgehitst door naar alle waarschijnlijkheid een leugen van iemand met een dubbele agenda. Mission accomplished zullen we maar zeggen.
pi_162376140
quote:

Of was deze meneer erbij betrokken?

Beetje raar he, om het gedrag van de ene moslima op de andere projecteren, vind je niet?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:43:47 #132
117098 Hathor
Effe niet
pi_162376235
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of was deze meneer erbij betrokken?

Beetje raar he, om het gedrag van de ene moslima op de andere projecteren, vind je niet?
Dat laatste grammetje coke was net iets teveel denk ik. :')
  woensdag 25 mei 2016 @ 20:21:31 #133
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162497378
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef hpeopjes het volgende:
Deze vrouw zat net in het 8-uur-journaal.
Waarom? :o
pi_162497475
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Waarom? :o
D'r zat een itempje in over toenemende "islamofobie" :')
  woensdag 25 mei 2016 @ 20:25:49 #135
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162497527
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

D'r zat een itempje in over toenemende "islamofobie" :')
Terwijl deze aanval daar niets mee te maken had :') Iedereen met een grote bek had daar op dat moment klappen gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')