Zoals westen en jodenhaat een gevolg is van de islam, zoiets?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslimhaat is vaak een gevolg van Islamofobie.
Nee, niet echt. Islamofobie is angst voor de Islam. Dat zegt het woord al. Jodenhaat en haat jegens het Westen is veelal een kwestie van geschiedenis en geopolitiek door de geschiedenis heen. Uiteraard beiden verwerpelijk, maar dat was niet je vraag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zoals westen en jodenhaat een gevolg is van de islam, zoiets?
Racisme en moslimhaat.. Bestaan allemaal niet idd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:27 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja maar dát zijn incidenten en wat er met deze vrouw gebeurd is is racisme,xenofobie en moslimhaat..
Zeker,het is sowieso nogal laf om met een groep kerels een vrouw te pakken of ze nou een hoofddoek draagt of een kort rokje aanheeft en lang blond haar..quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of het is gewoon allebei zeer kwalijk en problematisch. Is dat ook een mogelijkheid?
Ja hoor dat bestaat allemaal net als blankenhaat,Jodenhaat etc..quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:33 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Racisme en moslimhaat.. Bestaan allemaal niet idd.
Je doet alsof dit een marginaal opinietje is, in een uithoek van het zeer diverse moslimgeloof. De suggestie is dat dit zéker niet van belang zal zijn voor de Nederlandse situatie. Dat kan jij vinden, maar feit blijft dat het een goede verklaring biedt voor het door ErwinRommel gesignaleerde gedrag van moslims in Nederland. Ik denk dat dat geen toeval is, en dat er in het islamitisch geloof iets zit dat zeer sterk wij-zij denken veroorzaakt (en al wala wal bara is de theologische uitwerking ervan). Dat zie ik dagelijks om me heen in de maatschappij (zowel in Nederland als breder), en volgens mij zie jij dat ook wel, alleen wil je niet aan de verklaring die daar volgens mij bij hoort, maar je zoekt het meer in bv de ontvangende cultuur of sociaaleconomische factoren ed.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Wat heeft de Salafistische uitleg van één of andere bekende in Saoedie Arabie hiermee te maken. Je zoekt in alle hoeken en gaten van de moslimgemeenschap, wereldwijd. Niet moeilijk om dan iets te vinden - met een wereldwijde gemeenschap van 1,7 miljard mensen.
Ik gok maar zo dat als ik in die tram met mijn blonde haar en blauwe ogen was gaan zeiken over bier er met mij hetzelfde zou gebeuren als met deze mevrouw..quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk ook dat mensen het beu zijn om steeds iets meer in te leveren. Multiculti is leuk, maar wanneer krijgt de autochtone bevolking iets terug? Het gezellige straatbeeld is weg, veiligheid voor omaatjes is weg, amateurvoetbal is kapot, vrijheid van meningsuiting is er niet meer, Zwarte Piet gaat weg etc etc, en dan komt zo'n hoofddoekmevrouwtje ook nog je bier afnemen. Eens is het genoeg.
Ah, en die islamofobie die komt spontaan op in tegenstelling tot jodenhaat en haat tegen het westen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, niet echt. Islamofobie is angst voor de Islam. Dat zegt het woord al. Jodenhaat en haat jegens het Westen is veelal een kwestie van geschiedenis en geopolitiek door de geschiedenis heen. Uiteraard beiden verwerpelijk, maar dat was niet je vraag.
Nou en, jij bent geen NWS-topic waardig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:36 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik gok maar zo dat als ik in die tram met mijn blonde haar en blauwe ogen was gaan zeiken over bier er met mij hetzelfde zou gebeuren als met deze mevrouw..
Zoals ik al eerder opschreef, had iemand anders zijn mond opengetrokken tegen die dronken supporters dan was degene wel het haasje geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:31 schreef sp3c het volgende:
je moet ook gewoon geen dronken voetbal'liefhebbers' aanspreken want dan krijg je dit soort dingen nu eenmaal
Eerlijk is eerlijk, ze verdiende ook wel billenkoek met dit soort opmerkingen.quote:De man reageerde dat ze ‘haar bek moest houden’, waarop de vrouw antwoordde ‘Ik ben een mens, geen dier, ik heb een mond en geen bek’
Leg uit?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslimhaat is vaak een gevolg van Islamofobie.
Klopt ik kan de racisme-xenofobiequote:Op zaterdag 30 april 2016 12:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou en, jij bent geen NWS-topic waardig.
Maar ik heb het ook meer over het algemene beeld, een steeds groter deel van de autochtone bevolking krijgt PVV-sympathieën, de linkse knuffelhippies sterven langzaam uit en hebben minder nieuwe aanwas.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:40 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Klopt ik kan de racisme-xenofobiekaart niet trekken.
Angst kun je mensen niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Islamofobie is angst voor de Islam. Dat zegt het woord al.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:31 schreef sp3c het volgende:
je moet ook gewoon geen dronken voetbal'liefhebbers' aanspreken want dan krijg je dit soort dingen nu eenmaal
quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:36 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik gok maar zo dat als ik in die tram met mijn blonde haar en blauwe ogen was gaan zeiken over bier er met mij hetzelfde zou gebeuren als met deze mevrouw..
Een paar mensen die het tenminste wel snappen, heel dat islamgebeuren erbij halen is onzinnig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder opschreef, had iemand anders zijn mond opengetrokken tegen die dronken supporters dan was degene wel het haasje geweest.
Grappig hoe snel weer de Tokkie- en de islamofoob kaart wordt getrokken.
Ik heb hier geen soortgenoten en ja, ik heb het veroordeeld als je goed gelezen hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En in deze topics komen jouw soortgenoten wel om te veroordelen?
Je hoeft alleen maar opsporings verzocht, meldkamer of het youtube kanaal PRO24 te volgen om te concluderen dat dat het geval is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:47 schreef DrDentz het volgende:
Het feit dat dit onduidelijke incident (hoax of niet?) met beide handen wordt aangegrepen door allochtonenmedia en allochtonenpolitici geeft ook wel aan dat tatta-op-allochtoon-geweld super zeldzaam is. Ze hebben niet het rijke aanbod van videos en nieuwsberichten dat de tatta's zelf tot hun beschikking hebben over geweldplegende allochtonen vs. onschuldige tatta's. Ze willlen dolgraag kunnen roepen 'kijk jullie doen het ook!' maarja dat gaat niet helemaal op.
Dat klopt kennelijk hebben de 'fatoenspartijen' niet de capaciteit om Wilders de wind uit de zeilen te nemen..quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ik heb het ook meer over het algemene beeld, een steeds groter deel van de autochtone bevolking krijgt PVV-sympathieën, de linkse knuffelhippies sterven langzaam uit en hebben minder nieuwe aanwas.
'De buitenlanders pakken alles af'quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk ook dat mensen het beu zijn om steeds iets meer in te leveren. Multiculti is leuk, maar wanneer krijgt de autochtone bevolking iets terug? Het gezellige straatbeeld is weg, veiligheid voor omaatjes is weg, amateurvoetbal is kapot, vrijheid van meningsuiting is er niet meer, Zwarte Piet gaat weg etc etc, en dan komt zo'n hoofddoekmevrouwtje ook nog je bier afnemen. Eens is het genoeg.
Nogmaals, ik keur dit af, dat gedrag van dat "supporters" tuig. Dacht dat ik daar wel duidelijk in was.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat doe jij hier dan, Erwin? Je bent hier in ieder geval niet om je afkeuring uit te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |