abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 30 april 2016 @ 12:31:54 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161820908
je moet ook gewoon geen dronken voetbal'liefhebbers' aanspreken want dan krijg je dit soort dingen nu eenmaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_161820910
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslimhaat is vaak een gevolg van Islamofobie.
Zoals westen en jodenhaat een gevolg is van de islam, zoiets?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161820914
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:32 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zoals westen en jodenhaat een gevolg is van de islam, zoiets?
Nee, niet echt. Islamofobie is angst voor de Islam. Dat zegt het woord al. Jodenhaat en haat jegens het Westen is veelal een kwestie van geschiedenis en geopolitiek door de geschiedenis heen. Uiteraard beiden verwerpelijk, maar dat was niet je vraag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_161820920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:27 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja maar dát zijn incidenten en wat er met deze vrouw gebeurd is is racisme,xenofobie en moslimhaat.. ;)
Racisme en moslimhaat.. Bestaan allemaal niet idd.
pi_161820925
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of het is gewoon allebei zeer kwalijk en problematisch. Is dat ook een mogelijkheid?
Zeker,het is sowieso nogal laf om met een groep kerels een vrouw te pakken of ze nou een hoofddoek draagt of een kort rokje aanheeft en lang blond haar..
pi_161820942
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:33 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Racisme en moslimhaat.. Bestaan allemaal niet idd.
Ja hoor dat bestaat allemaal net als blankenhaat,Jodenhaat etc..
pi_161820952
Ik denk ook dat mensen het beu zijn om steeds iets meer in te leveren. Multiculti is leuk, maar wanneer krijgt de autochtone bevolking iets terug? Het gezellige straatbeeld is weg, veiligheid voor omaatjes is weg, amateurvoetbal is kapot, vrijheid van meningsuiting is er niet meer, Zwarte Piet gaat weg etc etc, en dan komt zo'n hoofddoekmevrouwtje ook nog je bier afnemen. Eens is het genoeg.
pi_161820958
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon een punt. Wat heeft de Salafistische uitleg van één of andere bekende in Saoedie Arabie hiermee te maken. Je zoekt in alle hoeken en gaten van de moslimgemeenschap, wereldwijd. Niet moeilijk om dan iets te vinden - met een wereldwijde gemeenschap van 1,7 miljard mensen.
Je doet alsof dit een marginaal opinietje is, in een uithoek van het zeer diverse moslimgeloof. De suggestie is dat dit zéker niet van belang zal zijn voor de Nederlandse situatie. Dat kan jij vinden, maar feit blijft dat het een goede verklaring biedt voor het door ErwinRommel gesignaleerde gedrag van moslims in Nederland. Ik denk dat dat geen toeval is, en dat er in het islamitisch geloof iets zit dat zeer sterk wij-zij denken veroorzaakt (en al wala wal bara is de theologische uitwerking ervan). Dat zie ik dagelijks om me heen in de maatschappij (zowel in Nederland als breder), en volgens mij zie jij dat ook wel, alleen wil je niet aan de verklaring die daar volgens mij bij hoort, maar je zoekt het meer in bv de ontvangende cultuur of sociaaleconomische factoren ed.
pi_161820972
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk ook dat mensen het beu zijn om steeds iets meer in te leveren. Multiculti is leuk, maar wanneer krijgt de autochtone bevolking iets terug? Het gezellige straatbeeld is weg, veiligheid voor omaatjes is weg, amateurvoetbal is kapot, vrijheid van meningsuiting is er niet meer, Zwarte Piet gaat weg etc etc, en dan komt zo'n hoofddoekmevrouwtje ook nog je bier afnemen. Eens is het genoeg.
Ik gok maar zo dat als ik in die tram met mijn blonde haar en blauwe ogen was gaan zeiken over bier er met mij hetzelfde zou gebeuren als met deze mevrouw..
pi_161820989
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, niet echt. Islamofobie is angst voor de Islam. Dat zegt het woord al. Jodenhaat en haat jegens het Westen is veelal een kwestie van geschiedenis en geopolitiek door de geschiedenis heen. Uiteraard beiden verwerpelijk, maar dat was niet je vraag.
Ah, en die islamofobie die komt spontaan op in tegenstelling tot jodenhaat en haat tegen het westen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161820992
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:36 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik gok maar zo dat als ik in die tram met mijn blonde haar en blauwe ogen was gaan zeiken over bier er met mij hetzelfde zou gebeuren als met deze mevrouw..
Nou en, jij bent geen NWS-topic waardig.
pi_161820997
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:31 schreef sp3c het volgende:
je moet ook gewoon geen dronken voetbal'liefhebbers' aanspreken want dan krijg je dit soort dingen nu eenmaal
Zoals ik al eerder opschreef, had iemand anders zijn mond opengetrokken tegen die dronken supporters dan was degene wel het haasje geweest.

Grappig hoe snel weer de Tokkie- en de islamofoob kaart wordt getrokken.
pi_161821003
quote:
De man reageerde dat ze ‘haar bek moest houden’, waarop de vrouw antwoordde ‘Ik ben een mens, geen dier, ik heb een mond en geen bek’
Eerlijk is eerlijk, ze verdiende ook wel billenkoek met dit soort opmerkingen.
Conscience do cost.
pi_161821022
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moslimhaat is vaak een gevolg van Islamofobie.
Leg uit?
pi_161821031
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:37 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nou en, jij bent geen NWS-topic waardig.
Klopt ik kan de racisme-xenofobie ;) kaart niet trekken.
pi_161821061
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:40 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Klopt ik kan de racisme-xenofobie ;) kaart niet trekken.
Maar ik heb het ook meer over het algemene beeld, een steeds groter deel van de autochtone bevolking krijgt PVV-sympathieën, de linkse knuffelhippies sterven langzaam uit en hebben minder nieuwe aanwas.
pi_161821066
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Islamofobie is angst voor de Islam. Dat zegt het woord al.
Angst kun je mensen niet kwalijk nemen.
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:43:31 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161821079
Waarom is de religie van deze vrouw interessant?

Verder: domme idioten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:44:40 #269
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161821093
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:31 schreef sp3c het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:36 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder opschreef, had iemand anders zijn mond opengetrokken tegen die dronken supporters dan was degene wel het haasje geweest.

Grappig hoe snel weer de Tokkie- en de islamofoob kaart wordt getrokken.
Een paar mensen die het tenminste wel snappen, heel dat islamgebeuren erbij halen is onzinnig.
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:45:22 #270
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161821101
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En in deze topics komen jouw soortgenoten wel om te veroordelen?
Ik heb hier geen soortgenoten en ja, ik heb het veroordeeld als je goed gelezen hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_161821122
Het feit dat dit onduidelijke incident (hoax of niet?) met beide handen wordt aangegrepen door allochtonenmedia en allochtonenpolitici geeft ook wel aan dat tatta-op-allochtoon-geweld super zeldzaam is. Ze hebben niet het rijke aanbod van videos en nieuwsberichten dat de tatta's zelf tot hun beschikking hebben over geweldplegende allochtonen vs. onschuldige tatta's. Ze willlen dolgraag kunnen roepen 'kijk jullie doen het ook!' maarja dat gaat niet helemaal op.
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:50:14 #272
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_161821190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:47 schreef DrDentz het volgende:
Het feit dat dit onduidelijke incident (hoax of niet?) met beide handen wordt aangegrepen door allochtonenmedia en allochtonenpolitici geeft ook wel aan dat tatta-op-allochtoon-geweld super zeldzaam is. Ze hebben niet het rijke aanbod van videos en nieuwsberichten dat de tatta's zelf tot hun beschikking hebben over geweldplegende allochtonen vs. onschuldige tatta's. Ze willlen dolgraag kunnen roepen 'kijk jullie doen het ook!' maarja dat gaat niet helemaal op.
Je hoeft alleen maar opsporings verzocht, meldkamer of het youtube kanaal PRO24 te volgen om te concluderen dat dat het geval is.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_161821198
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar ik heb het ook meer over het algemene beeld, een steeds groter deel van de autochtone bevolking krijgt PVV-sympathieën, de linkse knuffelhippies sterven langzaam uit en hebben minder nieuwe aanwas.
Dat klopt kennelijk hebben de 'fatoenspartijen' niet de capaciteit om Wilders de wind uit de zeilen te nemen..
Wilders trekt veel mensen aan die voorheen nooit gingen stemmen,kennelijk lukt het de andere partijen niet om deze mensen naar de stembus te krijgen.
pi_161821244
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:35 schreef DrDentz het volgende:
'De buitenlanders pakken alles af'

:') :)
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:54:27 #275
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161821263
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En wat doe jij hier dan, Erwin? Je bent hier in ieder geval niet om je afkeuring uit te spreken.

Nogmaals, ik keur dit af, dat gedrag van dat "supporters" tuig. Dacht dat ik daar wel duidelijk in was.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')