abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:03:49 #201
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161820568
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat hij het wangedrag van zijn 'geloofsgenoten' met de mantel der liefde bedekt?
Iedereen heeft een zwakke plek, dat weet jij net zo goed als ik.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_161820578
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:03 schreef Copycat het volgende:
'Ze'?
Eigenlijk zou elke moslim een leuk tekentje voor z'n username moeten krijgen. Iets van een ster en een maan ofzo. Zodat we weten met wie we te maken hebben en dergelijke. Kan Erwin ook veel beter turven, welke kant op welke manier reageert.
pi_161820583
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Je bent nu echt willekeurige dingen aan het zeggen gewoon.

De appel valt niet ver van de boom.
pi_161820611
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Wat een nonsens zeg. :') Dus nu zeg je dat Feyenoord supporters dit altijd doen tegen allochtonen?
Nee natuurlijk niet. Ik zeg dat ik mij, gebaseerd op incidenten, verhalen en eigen inzichten niet altijd fijn of veilig voel in een tram met schreeuwende Feyenoord 'supporters' . Het is een feit dat de xenofobie bij dat smaldeel van de bevolking vele malen hoger is dan een andere populatie.

Verder ken ik supersympathieke Feyenoord supporters met hart en ziel voor de club die ik heel erg mag. Maar de realiteit is dat ik alsnog liever tram 23 op die dagen mijdt. Zo vreemd is dat niet.
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:08:33 #205
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_161820620
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 18:18 schreef Woelwater het volgende:
Ach, was het een Nederlandse vrouw geweest die was gaan zeiken over dat biertje was hetzelfde gebeurd. Wat is de toegevoegde waarde om afkomst en geloof in het bericht te vermelden :?
Dat vraag ik mij ook af als er weer eens iets staat over een marokkaan of neger
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_161820626
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Het is heel gemakkelijk, zodra er ook maar 1 moslim slachtoffer is van een laffe daad fulmineren ze moord en doodslag. Echter hoor ik ze amper in topics zodra er een slachtoffer is welke autochtoon is.
Ja, dat valt mij gewoon op.
Volgens mij wordt wangedrag van medemoslims stelselmatig door andere moslims veroordeeld. Ik constateer eveneens dat er een groep autochtonen is die de andere kant opkijkt als het slachtoffer een moslim is. Sterker nog - het begint bij het betwisten van het slachtofferschap 'want ja, het is een moslim'.

Aan die reacties durf jij je niet eens te branden, dat zegt ook wel wat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_161820630
Besiktas-supporter neergestoken in tram 23

Tram 23, je verwacht het ook niet.
pi_161820643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Je bent vandaag wel van het smijten met holle frasen. Hulde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161820646
Een van de twee stak het slachtoffer in de rug en verwondde vermoedelijk ook zijn mededader aan de arm. Hierna gingen zij er vandoor.

Korte tijd later werden op aanwijzing van getuigen twee mannen aangehouden op de Hillelaan. Het gaat om een 27-jarige Rotterdammer en een 29-jarige man uit Capelle aan den IJssel, beide Feyenoord aanhangers. De gewonde verdachte is ter plaatse behandeld. Zij zijn naar een politiebureau overgebracht en ingesloten.
pi_161820652
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Besiktas-supporter neergestoken in tram 23

Tram 23, je verwacht het ook niet.
31-jarige Schiedammer en aanhanger van Besiktas.

Ik weet genoeg.
pi_161820659
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:11 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik weet genoeg.
Exact. Hij heeft gewoon zichzelf gestoken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_161820675
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:11 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik weet genoeg.
Ja, lekker geweld goedpraten. :')
pi_161820698
'Er een patroon zit in de toenemende aanvallen met een mogelijk islamofoob motief.'

Klopt gewoon.
pi_161820708
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:15 schreef Wimperkruller het volgende:
'Er een patroon zit in de toenemende aanvallen met een mogelijk islamofoob motief.'

Klopt gewoon.
Wat bedoel je met islamofoob?
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:16:50 #215
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161820713
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt wangedrag van medemoslims stelselmatig door andere moslims veroordeeld. Ik constateer eveneens dat er een groep autochtonen is die de andere kant opkijkt als het slachtoffer een moslim is. Sterker nog - het begint bij het betwisten van het slachtofferschap 'want ja, het is een moslim'.

Aan die reacties durf jij je niet eens te branden, dat zegt ook wel wat.
Nee, in die topics komen kosmoproleet, psvcl en consorten om te trollen. Niet om te veroordelen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_161820718
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:13 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ja, lekker geweld goedpraten. :')
Mannen die met 31 jaar nog uitgedost zijn als fan van een voetbalclub zijn niet voor rekening vatbaar. Tel daarbij op het mediterrane temperament van een Turk en je hebt al snel een mes in je ribbenkast.
pi_161820720
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:16 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nee, in die topics komen kosmoproleet, psvcl en consorten om te trollen. Niet om te veroordelen.
En in deze topics komen jouw soortgenoten wel om te veroordelen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_161820721
quote:

[..]

Ook echt Kosmoproleet en PSVCL :')

Goede vergelijking dit. Over over één kam scheren gesproken.
pi_161820733
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Mannen die met 31 jaar nog uitgedost zijn als fan van een voetbalclub zijn niet voor rekening vatbaar. Tel daarbij op het mediterrane temperament van een Turk en je hebt al snel een mes in je ribbenkast.
Ah, vooroordelen dus.

Kunnen we niet de persoon die a) een mes bij zich draagt en b) die het in andermans lichaam steekt gewoon veroordelen in plaats redenen bedenken waarom het slachtoffer ernaar gemaakt zou hebben?
pi_161820736
quote:

[..]

Prima, maar waarom zou ik het dan aan het goedpraten zijn?
pi_161820739
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij wordt wangedrag van medemoslims stelselmatig door andere moslims veroordeeld.
En jij durft met droge ogen te beweren dat er geen moslims zijn die niet de andere kant opkijken bij moslim geweld, kom op zeg.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:19:33 #222
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161820740
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:18 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ook echt Kosmoproleet en PSVCL :')
Ik haal jullie ook altijd door elkaar :')
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_161820745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat bedoel je met islamofoob?
Ik vermoed dat daar de afkeer/afkeuring tegenover de Islam wordt bedoeld. En jij?
pi_161820754
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:19 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ik haal jullie ook altijd door elkaar :')
Begrijpelijk.
pi_161820755
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:19 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En jij durft met droge ogen te beweren dat er geen moslims zijn die niet de andere kant opkijken bij moslim geweld, kom op zeg.
Waar beweer ik dat? Het punt is dat er nu een verwijt wordt gemaakt richting moslims als groep, terwijl dat verwijt evengoed richting autochtonen als groep gemaakt kan worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_161820761
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:19 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat staat er niet.
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:21:25 #227
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161820763
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:08 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook af als er weer eens iets staat over een marokkaan of neger
Die vraag wordt dan ook veelvuldig gesteld bij dat soort berichten, vandaar ook mijn vraag in dit topic. Wat heeft afkomst of religie met de daad van die supporters te maken?

Het triggert iig bepaalde mensen er een fijne mening op na te houden en hun ware aard te laten zien.

quote:
Dit is een aanval op alle moslims in Nederland.
quote:
Aboutaleb? Vieze hypocriet....waar ben je met je veroordeling? Helemaal nergens !! Zoals verwacht....

Enige manier om deze racisten te bestrijden is zoals Mohammed B heeft gedaan.....Doodsteken en eergevoel van moslims hoog houden......
pi_161820764
quote:

[..]

En wat doe jij hier dan, Erwin? Je bent hier in ieder geval niet om je afkeuring uit te spreken.

Want als jouw soortgenoten - Sjonnies uit de sociaal-economische onderlaag - zich misdragen, horen we jou weer eens niet.
pi_161820769
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:20 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik vermoed dat daar de afkeer/afkeuring tegenover de islam wordt bedoeld.
Ah, daar is niks mis mee. Moslimhaat ben ik wel tegen.
quote:
En jij?
Ik wat?
pi_161820775
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Het is heel gemakkelijk, zodra er ook maar 1 moslim slachtoffer is van een laffe daad fulmineren ze moord en doodslag. Echter hoor ik ze amper in topics zodra er een slachtoffer is welke autochtoon is.
Ja, dat valt mij gewoon op.
Al wala wal bara.

quote:
In the introduction to the 2005 exposition of al-Wala wal-Bara by Muhammad Qahtani, Sheikh Abdar Razaq Afifi, deputy president of the Department of Guidance and a member of the Board of Great Ulema of Saudi Arabia, declares:

The subject matter is of paramount importance and utmost interest: Firstly, it is concerned with one of Islam's main foundations, which has two major prerequisites of true faith: al-Wala is a manifestation of sincere love for Allah, his prophet and the believers; al-Bara is an expression of enmity and hatred toward falsehood and its adherents. Both are evidence of true faith. Secondly, it has been written at a very crucial time where Muslims are no longer aware of those qualities which distinguish the believers from the nonbelievers; their faith has become so weak; and they have taken the disbelievers as their friends while displaying enmity toward the believers.[3]

Qahtani's English publisher adds the following:

It is impossible to provide a literal translation in English of the al-Wala wal-Bara, but the meaning of this Arabic term indicated, on the one hand, drawing near to what is pleasing to Allah and His Messenger and, on the other hand, withdrawing from what is displeasing to Allah and His Messenger.[4]

Al-Wala wal-Bara means then total loyalty to Islam and total disavowal of anything else. It is one of Islam's main foundations and is of paramount importance, second only to Tawhid, acknowledgement of the oneness of God. Total allegiance and love are only to be given within the Islamic community, and rejection, hate, and enmity against the other is commanded, based upon Qur'anic foundations:

Say: "If you love Allah then follow me that Allah may love you and forgive your faults… Allah does not love the infidels. … They are the residents of Hell, and will there forever abide."[5]

Al-Wala wal-Bara doctrine originated in the pre-Islamic Arab tribal system from which it was passed on to the umma (Islamic community). The constructs of love and loyalty were extended to the family and the hamula (clan) while suspicion and hatred was directed toward those outside the clan, the "other" who did not embrace Muhammad's teachings. The Islamic umma has evolved into a super-tribe by way of religious linkage.[6]

The medieval exegete Ibn Taymiya (1263-1328 C.E.), one of the authorities cited most by Wahhabis and Salafists, expressed al-Wala wal-Bara this way:

Whoever loves for the sake of Allah, and hates for the sake of Allah, and whoever seals a friendship for His sake, or declares an enmity for His sake, will receive the protection of Allah. No one may taste true faith except by this even if his prayers and fasts are many.[7]

A real-world application of this conceptual framework was provided by Abdul Aziz bin Abdullah bin Baz, formerly chief mufti of Saudi Arabia, who issued a fatwa (religious ruling) before the 2003 Iraq war prohibiting seeking help from the infidels (kuffar) in jihad and urging Muslims to hate non-Muslims and show animosity toward them.[8]

Dit biedt een uitstekende verklaring voor dit opmerkelijke gedrag.

Voor meer zie verder bv http://www.meforum.org/3545/islam-hatred-non-muslim
pi_161820779
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[..]

Ik wat?
Moslimhaat is vaak een gevolg van Islamofobie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_161820784
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:22 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Al wala wal bara.

[..]

Dit biedt een uitstekende verklaring voor dit opmerkelijke gedrag.

Voor meer zie verder bv http://www.meforum.org/3545/islam-hatred-non-muslim
:O
pi_161820797
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:21 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Die vraag wordt dan ook veelvuldig gesteld bij dat soort berichten, vandaar ook mijn vraag in dit topic. Wat heeft afkomst of religie met de daad van die supporters te maken?

Het triggert iig bepaalde mensen er een fijne mening op na te houden en hun ware aard te laten zien.

[..]

[..]

Debiele reacties, ben ik helemaal met je eens.

Maar heb je voor de grap wel eens op de websites van Geenstijl en de Telegraaf gekeken als er weer eens een artikel wordt geplaatst over een allochtoon die zich misdraagt?
pi_161820813
Eerst wordt het slachtoffer de grond in geboord en voor leugenaar uitgemaakt en als het blijkt dat het waar is dan zal die het er wel naar gemaakt hebben.

Tja, wat wil je nou eigenlijk.
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:25:11 #235
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_161820821
Maar alle Feyenoord supporters op een hoop gooien mag wel? Ik neem hier afstand van, zeker nu duidelijk begint te worden dat dit geen hoax is. Walgelijk gedrag dat niet goed te praten valt. :r
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_161820823
En elke dag worden er blanken overvallen, beroofd, geïntimideerd en mishandeld. Maar omdat dit 1 keer gebeurt is dit een probleem? Dit is nou eens een echt incident.
pi_161820835
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Eerst wordt het slachtoffer de grond in geboord en voor leugenaar uitgemaakt en als het blijkt dat het waar is dan zal die het er wel naar gemaakt hebben.

Tja, wat wil je nou eigenlijk.
Ben wel benieuwd naar de beelden. Laat maar zien.
pi_161820843
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de beelden. Laat maar zien.
Is goed doe ik even.
pi_161820844
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:25 schreef TheJanitor het volgende:
En elke dag worden er blanken overvallen, beroofd, geïntimideerd en mishandeld. Maar omdat dit 1 keer gebeurt is dit een probleem? Dit is nou eens een echt incident.
En elke dag worden er moslims platgebombardeerd. Jezus hoe troebel wil je de discussie hebben. Alsof blanken geen moslim kunnen zijn of vice versa. Serieus, wat heb je geslikt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_161820851
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:25 schreef MPC60 het volgende:
Maar alle Feyenoord supporters op een hoop gooien mag wel?
Wat mij betreft niet.
pi_161820856
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:27 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Is goed doe ik even.
Ik wens je succes. Verzonnen gebeurtenissen laten zich niet makkelijk filmen.
pi_161820857
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:25 schreef TheJanitor het volgende:
Ja maar dát zijn incidenten en wat er met deze vrouw gebeurd is is racisme,xenofobie en moslimhaat.. ;)
pi_161820858
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:23 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

:O
Je reageert binnen de minuut na plaatsing. Iets zegt me dat je niet op de inhoud reageert. Gek eigenlijk, het is een keurige inhoudelijke reactie, een tekst van een wetenschapper met citaten van vooraanstaande islamieten. Wat bevalt je daar niet aan, leg eens uit.
pi_161820859
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En elke dag worden er moslims platgebombardeerd.
In Nederland? Huh? Heb ik iets gemist?
pi_161820869
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:27 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja maar dát zijn incidenten en wat er met deze vrouw gebeurd is is racisme,xenofobie en moslimhaat.. ;)
Toch denk ik dat deze incidenten meer met haat te maken hebben dan onze politici en naïeve gutmenschen denken.
pi_161820870
Iedereen die het woord gutmensch gebruikt in een discussie gun ik een tramrit op lijn 23 met het shirt van de tegenpartij.
pi_161820876
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:27 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Je reageert binnen de minuut na plaatsing. Iets zegt me dat je niet op de inhoud reageert. Gek eigenlijk, het is een keurige inhoudelijke reactie, een tekst van een wetenschapper met citaten van vooraanstaande islamieten. Wat bevalt je daar niet aan, leg eens uit.
Hij heeft gewoon een punt. Wat heeft de Salafistische uitleg van één of andere bekende in Saoedie Arabie hiermee te maken. Je zoekt in alle hoeken en gaten van de moslimgemeenschap, wereldwijd. Niet moeilijk om dan iets te vinden - met een wereldwijde gemeenschap van 1,7 miljard mensen.

90% weet niet eens wie de persoon die jij citeert is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_161820892
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:27 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Of het is gewoon allebei zeer kwalijk en problematisch. Is dat ook een mogelijkheid?
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:30:34 #249
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161820896
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Debiele reacties, ben ik helemaal met je eens.

Maar heb je voor de grap wel eens op de websites van Geenstijl en de Telegraaf gekeken als er weer eens een artikel wordt geplaatst over een allochtoon die zich misdraagt?
Pff die zijn niet bij te houden, dat zijn er talloze. Maar onder dat soort artikelen staan over het algemeen weinig reacties van allochtonen die oproepen om de daders op te sporen en het recht in eigen hand te nemen.
pi_161820900
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[..]

Ik wat?
Wat denk jij ervan? Het is een quote uit het artikel namelijk.

Niet veel mis mee, maar wel als je mensen gaat mishandelen om die reden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')