Waar staat dat?quote:Op zondag 1 mei 2016 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de EU een eigen leger en politiemacht?
Daarom Nostradamus. Dingen voorspellen die op tientallen manieren te interpreteren zijn, afhankelijk van waar je naar opzoek bentquote:Op zondag 1 mei 2016 11:14 schreef Jigzoz het volgende:
En dat moeten complottisten nog leren van oudere religies: NOOIT CONTROLEERBARE CLAIMS DOEN!!!
Want ja, dan wordt het wel erg zichtbaar dat je poep in je hoofd hebt.
Eerste zin:quote:
Samenwerkingsverbanden. Lees gerust ff verder.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eerste zin:
Polizeieinheiten und Militärs der EU haben
Sowieso een beetje aparte website. Er wordt niet per se louter onzin verkocht, maar er wordt in Veel gevallen een schepje bovenop gedaan.quote:
Het is 1 mei. Je bent wel wat vroeg met je controle.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:14 schreef Jigzoz het volgende:
En dat moeten complottisten nog leren van oudere religies: NOOIT CONTROLEERBARE CLAIMS DOEN!!!
Vet spannend. Zit je al met je conservenverzameling in de bezemkast?quote:Op zondag 1 mei 2016 11:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is 1 mei. Je bent wel wat vroeg met je controle.![]()
Wacht even. Heeft ie wel gezegd in welk jaar?quote:Op zondag 1 mei 2016 11:14 schreef Jigzoz het volgende:
Kut...quote:Op zondag 1 mei 2016 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wacht even. Heeft ie wel gezegd in welk jaar?
Oef, gelukkig.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kut...
edit: toch wel: "Welnu, gelijksoortige ingrediënten vormen ook een serieus geweldsprobleem binnen de Europese Unie anno 2016. Ik voorspel daarom voor mei van dit jaar het begin van een Europese Lente."
Nee, ik zit heerlijk in de zon met een bak koffie.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vet spannend. Zit je al met je conservenverzameling in de bezemkast?
Waaghals!quote:Op zondag 1 mei 2016 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ik zit heerlijk in de zon met een bak koffie.
Waar zeg ik dan dat er iets geks aan moet zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, verder lijkt er mij weinig geks aan een politiemacht die oefent voor noodsituaties. Of moeten agenten direct hun wapens neergooien in het geval van sociale onrust?
Het zou pas echt revolutionair zijn als je een moslim op een normale manier zou bejegenen.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik neem vandaag een broodje met hagelslag in plaats van mijn gebruikelijke kadetje met jonge kaas.
We're talking revolution, not fucking miracles!quote:Op zondag 1 mei 2016 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zou pas echt revolutionair zijn als je een moslim op een normale manier zou bejegenen.
Jij bent zo'n halve gare uit de BNW-stal. Ga nou niet beweren dat je het bericht postte zonder dat je alu hoedje begon te tintelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat er iets geks aan moet zijn.![]()
Ach, flikker toch op man. Kansloze debiel, met je zielige aanval.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent zo'n halve gare uit de BNW-stal. Ga nou niet beweren dat je het bericht postte zonder dat je alu hoedje begon te tintelen.
Hè verdomd, hetzelfde bericht duikt gewoon op in ons prachtige BNW-subforum.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach, flikker toch op man. Kansloze debiel, met je zielige aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |