Vechten is niet het enige middel. Ik geloof sowieso niet in geweld. Bewustzijn is het belangrijkste. Als soldaten door krijgen dat ze voor de elite vechten en niet voor het volk dan is het gewoon over voor dat clubje elite.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:06 schreef D1990 het volgende:
[..]
Wat willen 10.000/50.000(aangezien niet iedereen bereid zal zijn om te vechten of niet in staat is om te vechten) man gaan doen tegen een professioneel leger precies? Zolang niemand bereid is om offers te maken, heb je niks aan die aantallen.
Ja, wishfull thinking is altijd een goede methode. Werkte echt goed in Libië en Syrië he?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Vechten is niet het enige middel. Ik geloof sowieso niet in geweld. Bewustzijn is het belangrijkste. Als soldaten door krijgen dat ze voor de elite vechten en niet voor het volk dan is het gewoon over voor dat clubje elite.
welja...... ga eens kritisch staan tov je bronnen van deze demonisering.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:41 schreef D1990 het volgende:
Nee klopt, hem uitmaken als de nieuwe Eichmann, een gevaar voor Nederland en een racist die genocide wilt plegen is totaal niet erg.
Oh, dus Eichmann gaat niet hand in hand met genocide? En sinds wanneer schuwt een racist genocide op andere etnische groepen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
welja...... ga eens kritisch staan tov je bronnen van deze demonisering.
Zeker... er was 1 iemand die ooit iets zei dat Fortuyn leek op Eichman,, fysiek dus,
Dat was 7 jaar voor zijn dood in een privé -gesprek.
En wie zei iets dat iemand ooit zei dat Pim een racist was, die genocideplannen had?
Dit geleuter is nieuw voor me. Wat is de bron.
Ga jij eens leren zindelijk te denken, niet meer kicken op revolutiegeweld, en goed lezen dat ik beweer dat Fortuyn niet tot een Eichmann werd gestigmatiseerd. Niet eens door enkelingenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:59 schreef D1990 het volgende:
[..]
Oh, dus Eichmann gaat niet hand in hand met genocide? En sinds wanneer schuwt een racist genocide op andere etnische groepen?
Ik ben klaar met jou, doei.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ga jij eens leren zindelijk te denken, niet meer kicken op revolutiegeweld, en goed lezen dat ik beweer dat Fortuyn niet tot een Eichmann werd gestigmatiseerd. Niet eens door enkelingen
En zuig je dat van racisme en genocide uit eigen duim of las je dat ergens . Waar ?
trendyoptwitter #fuckzolderkamerrevolutionairenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:49 schreef Monolith het volgende:
Ach, zoals Hatebreed al eens zong over zolderkamerrevolutionairen: "You'd be the first to go if there was real anarchy.".
Jij vlucht alsmaar in discussies ...... Zo heb je de revolutie bij voorbaat verloren.quote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Wespensteek het volgende:
Vanavond een feestje, de laatste dag dat we rustig kunnen slapen, daarna kun je wakker worden en dan blijkt dat Nederland in brand staat en mensen geëxecuteerd worden.
Het is begonnenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:10 schreef Wespensteek het volgende:
Vanavond een feestje, de laatste dag dat we rustig kunnen slapen, daarna kun je wakker worden en dan blijkt dat Nederland in brand staat en mensen geëxecuteerd worden.
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag waarom je al onze levens wil verwoesten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:29 schreef D1990 het volgende:
Hier, wat lessen uit de Libische burgeroorlog:
Zo zie je maar, dat is de reden dat jij een reactionair bent. Omdat het slecht is voor jou toekomst. Dat maakt discussiëren zinloos. Aangezien jij enkel denkt in termen wat goed is voor jou zelf. Wat voor negatieve het gevolgen het heeft voor je medemens boeit jou geen enkele flikker.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag waarom je al onze levens wil verwoesten?
Ik zie dat mensen je best wel concrete vragen stellen, en het enige concrete antwoord wat jij geeft is dat discussiëren met die mensen zinloos is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:00 schreef D1990 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat is de reden dat jij een reactionair bent. Omdat het slecht is voor jou toekomst. Dat maakt discussiëren zinloos. Aangezien jij enkel denkt in termen wat goed is voor jou zelf. Wat voor negatieve het gevolgen het heeft voor je medemens boeit jou geen enkele flikker.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen je best wel concrete vragen stellen, en het enige concrete antwoord wat jij geeft is dat discussiëren met die mensen zinloos is.
quote:You say you want a revolution
Well, you know We all want to change the world
You tell me that it's evolution
Well, you know We all want to change the world
But when you talk about destruction
Don't you know that you can count me out
Sinds wanneer heeft de EU een eigen leger en politiemacht?quote:Op zondag 1 mei 2016 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Europese overheden bereiden zich iig voor:
http://deutsche-wirtschaf(...)rieg-in-deutschland/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |