Ja dat was ook een van de weinige incidenten die ik me kan herinneren. En dat is al weken geleden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwarte Trump supporter een linkse demonstrant, die gehuld was in KKK kleding, een suckerpunch zien geven. Dat vond ik dan op zich niet zo heel erg.
Nee, gebeurt nooit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie nergens videos van Trump supporters die uit het niets mensen beginnen te slaan.
Elke keer weer zijn het de linksen, BLM en ander tuig. Ook opvallend hoe ze met die Mexicaanse vlag daar staan. Trumps boodschap is duidelijk "Make America Great Again" maar dat linkse volk ziet Amerika liever kapotgaan natuurlijk. In plaats van met z'n allen samenwerken om het land beter te maken, gaan zij liever alleen maar verdeeldheid zaaien.
Hier nog een:
Ik voel de agressie nu al. Zit blijkbaar in het bloed bij die linksen of niet? Hebben nooit van hun ouders meegekregen dat er mensen zijn met een andere mening en dat je die ook gewoon kunt respecteren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Je moet trouwens ook racist as fuck zijn wil je met volle verstand op een mongool als Trump stemmen.
Je bent sarcastisch hoop ik?quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie nergens videos van Trump supporters die uit het niets mensen beginnen te slaan.
Elke keer weer zijn het de linksen, BLM en ander tuig. Ook opvallend hoe ze met die Mexicaanse vlag daar staan. Trumps boodschap is duidelijk "Make America Great Again" maar dat linkse volk ziet Amerika liever kapotgaan natuurlijk. In plaats van met z'n allen samenwerken om het land beter te maken, gaan zij liever alleen maar verdeeldheid zaaien.
Hier nog een:
Waar is je lijstje met mensen die uit het niks geslagen worden? Dit zijn allemaal incidenten waarbij men naar een bijeenkomst gaat van duizenden politieke tegenstanders om daar de boel doelbewust te saboteren. Sommigen van hen beginnen zelf te slaan alvorens ze eruit gehaald worden of dragen KKK-kleding.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Nee, gebeurt nooit.
http://www.slate.com/blog(...)lies_and_events.html
Leuk, je krampachtige "het is links! Trumpets zijn de braafste figuren van 't land!!", maar helaas. 't grootste tuig zijn toch echt de Trump sympathisanten.
Je moet trouwens ook racist as fuck zijn wil je met volle verstand op een mongool als Trump stemmen.
Negatief als fuck zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:30 schreef OMG het volgende:
[..]
Nee, gebeurt nooit.
http://www.slate.com/blog(...)lies_and_events.html
Leuk, je krampachtige "het is links! Trumpets zijn de braafste figuren van 't land!!", maar helaas. 't grootste tuig zijn toch echt de Trump sympathisanten.
Je kan veel redelijke kritiek op Trump leveren, maar een Hitlervergelijking gaat te ver. Waarom denk je dat hij de nieuwe Hitler is?quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:40 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Negatief als fuck zijn.
En dat is ook niet gek, Trumps campagne is gebaseerd op negativiteit;
'De Mexicanen verneuken ons, we sluiten ze van ons af door een muur te bouwen waar WIJ - HUN gaan laten voor betalen'
Of zijn consistente leugens en valse uitspraken. Of zijn grootsheidswaanzin. En zijn insistence om zich niet van de 'White Supremacists' af te zetten.
Dat zie je ook terug in de subreddits op reddit over Trump bijvoorbeeld, er heerst een sfeer van vernedering, wij-zij, een sfeer van beter dan.
Hij lijkt leuk en eerlijk, maar het wordt een drama met hem als President.
Wellicht wel weer een mooi leer moment voor ons als samenleving net zoals we het supreme negatieve voorbeeld hebben gehad 75 jaar geleden.
Vergelijken kan altijd, net zoals ik deze kat vergelijk met Hitler.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:44 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Je kan veel redelijke kritiek op Trump leveren, maar een Hitlervergelijking gaat te ver. Waarom denk je dat hij de nieuwe Hitler is?
Sure, maar je zult met een betere onderbouwing moeten komen als je jezelf niet compleet wilt diskwalificeren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:50 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Vergelijken kan altijd, net zoals ik deze kat vergelijk met Hitler.
[ afbeelding ]
Bernie is ook vrij negatief. Vooral tegen de allerrijksten. Is hij ook de volgende Hitler?quote:Maar ik heb al uitgelegd waarom de vergelijking qua inhoud relevant is. Bij beiden heerst er een negatieve ondertoon.
Negativiteit is dat wat uit elkaar brengt, verdrijft, separeert.
Positiviteit is dat wat heelheid is, liefde is, begrip is.
Het zijn gewoon feitelijke beschrijvingen van de gedachtegangen die bij beide nogal heersen.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat Trump even ver gaat in de negativiteit maar het is wel veel al negatief.
Hij is boos op de verdeling van het geld en het systeem, niet op bevolkingsgroepen, wat wmb toch een redelijk verschil is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:32 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Sure, maar je zult met een betere onderbouwing moeten komen als je jezelf niet compleet wilt diskwalificeren.
[..]
Bernie is ook vrij negatief. Vooral tegen de allerrijksten. Is hij ook de volgende Hitler?
Schattig, waar was je toen de Trumpets mensen fysiek lastigvielen bij rallies maanden terug?quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik voel de agressie nu al. Zit blijkbaar in het bloed bij die linksen of niet? Hebben nooit van hun ouders meegekregen dat er mensen zijn met een andere mening en dat je die ook gewoon kunt respecteren.
Ook de politie zou zich normaal gedragen, maar ik snap dat het bij een zwakzinnigen bijeenkomst als een Trump rally lastig is.quote:Verder wel een leuk lijstje, met de meest recente van twee weken geleden door een politie-agent die verantwoordelijk was voor de beveiliging. Of is hij in z'n vrije tijd Trump supporter en staat hij er daarom bij?
Die zijn er, zoals de beste protester die al onder politie begeleiding onderweg door een bejaarde met een elleboog werd neergehoekt. En protesters in die lijst zullen ongetwijfeld ook uit het niks zijn geslagen. Of zijn Trump supporters echt zo achterlijk dat ze alvast aankondigen iemand op z'n bek te rammen. "Wacht even, hier komt 'ie!!"quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:36 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Waar is je lijstje met mensen die uit het niks geslagen worden? Dit zijn allemaal incidenten waarbij men naar een bijeenkomst gaat van duizenden politieke tegenstanders om daar de boel doelbewust te saboteren. Sommigen van hen beginnen zelf te slaan alvorens ze eruit gehaald worden of dragen KKK-kleding.
Je moet wel enorme bakken stront in je ogen hebben om in de eerste paragraaf al de volgende zin over 't hoofd te zien;quote:Op zaterdag 30 april 2016 02:38 schreef KrappeAuto het volgende:
Je moet trouwens wel echt een heel slecht gevoel voor getallen hebben als je 14 incidenten op een totale bezoekersaantal van 250000 - 500000 veel vindt. De verstoring van anti-Trump protesters in California gisteren doet dit lijstje al verbleken.
quote:(Note: List does not include incidents that took place between protesters and police outside Trump rallies.)
Nee, dat is ie niet. Goedkoop scoren, dat is het wel. Ook wel behoorlijk oud ditquote:Op zaterdag 30 april 2016 02:24 schreef alwaysbenice het volgende:
Wow, de John Oliver over Trump is echt te goed.
Nou ja, zo als ik het lees is het eerder andersom. De Trumpbashers+ Sandersfans komen dan maar Trumpbashen ipv Sandersfannen. Dat Trump dan ook verdedigd wordt lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:13 schreef 99.999 het volgende:
Nu de Sandersfans huilend zijn afgedropen komen de Trumpaanbidders uit de ranzige spelonken van het internet gekropen? Als je denkt dat het niet triester kan...
Trump kust een zwarte baby, dus is hij geen racist is qua logica net zo overtuigend als Trump=Hitler.quote:
Jij bent een van de weinige verkondigers van de white genocide inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:59 schreef LelijKnap het volgende:
Ben ik dan de enige blanke hier die met lede ogen toe kijkt hoe een stel mexicanen en negers blanke amerikanen aanvallen, pesten en intimideren? Is dit de toekomst die we met onze zgnde goedheid voor ogen hadden?
Ik hoop het, ik zou het toch fijn vinden als er niet teveel racisten zouden rondlopen hier die geloven dat de superieure blankmens de inferieure roetmoppen de toekomst bepalen. Met al onze 'goedheid' waarmee we de oorspronkelijke Amerikaanse bevolking uitgeroeid hebben en de sterke en jonge zwarte mannen en vrouwen bij hun families weggerukt hebben in Afrika on ze hier dood te werken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:59 schreef LelijKnap het volgende:
Ben ik dan de enige blanke hier die met lede ogen toe kijkt hoe een stel mexicanen en negers blanke amerikanen aanvallen, pesten en intimideren? Is dit de toekomst die we met onze zgnde goedheid voor ogen hadden?
Nee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:59 schreef LelijKnap het volgende:
Jouw leven is ook echt gewoon een grote rassenkwestie, of niet? Je kunt het immers over weinig anders hebben dan huidskleur en etniciteit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:59 schreef LelijKnap het volgende:
Terwijl de meeste mensen die Trumpsupporters aanvallen linksextremisten van Sanders zijn, en over het algemeen blank.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw leven is ook echt gewoon een grote rassenkwestie, of niet? Je kunt het immers over weinig anders hebben dan huidskleur en etniciteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |