12 uur .... pfffffffffquote:Op woensdag 27 april 2016 18:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we in NL de regel dat iemand die na een ongeval is doorgereden, zich xx uur heeft om zich te melden. Waarbij het dan niet meer als doorrijden gezien wordt, of iig lichter bestraft.
Maar het zou fijn zijn als iemand met juridische kennis dit kan bevestigen / ontkrachten.
Edit:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2016 18:53 schreef StaceySinger het volgende:
Er zijn bewakingsbeelden waarop de aanrijding te zien is.
De beelden zijn in beslag genomen door de politie.
Op de beelden zou te zien zijn hoe de rechtervoorkant van de auto het jongetje raakt.
http://www.omroepbrabant.(...)en+automobilist.aspx
Dus geen BMW!quote:zwarte Renault Mégane
Er zullen vast wel goede redenen zijn waarom ze voor 12 uur gekozen hebben, maar het is inderdaad ook genoeg tijd om te ontnuchteren van anderhalve liter bier.quote:
Gvd...quote:Op woensdag 27 april 2016 18:21 schreef StaceySinger het volgende:
3-jarig jongetje is tientallen meters meegesleurd door auto
Link
Hoe kun je een in godsnaam een Renault Megane aanzien voor een BMW?quote:
Omdat deze "getuige" zich kapot schrok van het ongeluk en van wat de getuige zag.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe kun je een in godsnaam een Renault Megane aanzien voor een BMW?
Lijkt erop dat degene die dit geroepen heeft medeplichtig is en verwarring wil veroorzaken.
Dus geven we een BMW maar de schuldquote:Op woensdag 27 april 2016 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat deze "getuige" zich kapot schrok van het ongeluk en van wat de getuige zag.
Niet iedereen is even alert om direct naar het type auto te kijken of naar het kenteken.
Hoef je toch niet het type-plaatje voor te lezen?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat deze "getuige" zich kapot schrok van het ongeluk en van wat de getuige zag.
Niet iedereen is even alert om direct naar het type auto te kijken of naar het kenteken.
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus geven we een BMW maar de schuld_!!
En hoe is dat van belang? Dat joch is nu minder dood nu een Megane de dader is?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoef je toch niet het type-plaatje voor te lezen?
Verschil tussen een Renault Megane en eender welke BMW is net zo groot als tussen een neger en een blanke.
Kijk eens naar de topictitelquote:Op woensdag 27 april 2016 19:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
En hoe is dat van belang? Dat joch is nu minder dood nu een Megane de dader is?
Als je het zo gaat bekijken, maakt het dan überhaupt nog uit wie er per ongeluk tegen dat kind aan is gereden?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Bingo!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken, maakt het dan überhaupt nog uit wie er per ongeluk tegen dat kind aan is gereden?
Gaat hij ook niet minder dood van.
Schrijnend idd.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal FOK! weer eens niet zijn om te vallen over een auto-merk..._!
In 3,5 uur tijd kun je al een eindje weg zijn.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:23 schreef Infection het volgende:
Maar de bestuurder is dus nog niet gepakt als ik het goed begrijp? Moet toch niet zo moeilijk zijn zou je denken?
WTFquote:Op woensdag 27 april 2016 19:27 schreef Nober het volgende:
Zal wel een eerwraakzaak zijn of een drugsgerelateerdekwestie, risico van het vak.
Maar er hangen ook camera's overal. En al helemaal als de persoon in kwestie de snelweg op gevlucht is, moet hij makkelijk te pakken zijn. Daar hangen camera's die kentekens kunnen scannen namelijk.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In 3,5 uur tijd kun je al een eindje weg zijn.
Het is best wel van belang als er een klopjacht opgezet wordt om een donkere BMW te vinden...quote:Op woensdag 27 april 2016 19:15 schreef AchJa het volgende:
Juist.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar er hangen ook camera's overal. En al helemaal als de persoon in kwestie de snelweg op gevlucht is, moet hij makkelijk te pakken zijn. Daar hangen camera's die kentekens kunnen scannen namelijk.
Ja, alsof de politie niet de juiste info heeft.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:32 schreef Mr.Ping het volgende:
Door het noemen van één merk is de dader kunnen ontkomen.
Tja, dat heb je al snel op Koningsdag.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:35 schreef StaceySinger het volgende:
Een van de bewoners: " Ik was de eerste die erbij was. Hij was op slag dood. We hebben meteen 112 gebeld.
Er stonden gelijk 100 man bij te kijken".
Een andere buurtgenoot zegt dat hij heel veel geschreeuw hoorde. Hij dacht dat er jonge eendjes waren doodgereden. Hij zag hoe ver Nasim werd meegesleurd door de auto.
Wat is het punt nu eigenlijk met dat gezeur over het automerk in dit topic?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is best wel van belang als er een klopjacht opgezet wordt om een donkere BMW te vinden...
Iets met topictitel <> inhoud nieuwsberichtquote:Op woensdag 27 april 2016 19:40 schreef Klaas-Jan. het volgende:
[..]
Wat is het punt nu eigenlijk met dat gezeur over het automerk in dit topic?
Het gebeurt wel vaker dat een signalement niet klopt.
Inderdaad, ik snap ook niet dat iedereen de bestuurder al veroordeelt zonder de feitelijke toedracht te kennenquote:Op woensdag 27 april 2016 19:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Vreselijk weer..
Wat een idioten lopen/rijden er toch vrij rond op de wereld.
Sowieso vind ik de titel wat rieken naar sensatiepers. Er is een jongetje doodgereden maar de klopjacht is kennelijk belangrijker.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Iets met topictitel <> inhoud nieuwsbericht
Iets met te hard rijden en stoer willen doen in je moordbak?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap ook niet dat iedereen de bestuurder al veroordeelt zonder de feitelijke toedracht te kennen
Sorry hoor, maar wie laat dan ook een 3-jarige alleen op straat spelen?!quote:Op woensdag 27 april 2016 18:05 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:NoelvanHooft twitterde op woensdag 27-04-2016 om 18:04:01Volgens politie gaat het om de 3-jarige Nasim. Hij speelde in de straat en werd geschept door een auto. #OB #Breda reageer retweet
Bron?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Iets met te hard rijden en stoer willen doen in je moordbak?
Het is Koningsdag ... een boel mensen lopen dan op straat.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wie laat dan ook een 3-jarige alleen op straat spelen?!
Moeder stond ernaast.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Duurde lang.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Update 18:50 uurquote:Op woensdag 27 april 2016 19:51 schreef daNpy het volgende:
Die titel
"[..], massale jacht op BMW"
Het is een Renooit
ok het is natuurlijk vreselijk en ook ik vermoed dat de dader gedronken heeft, al kan het zijn dat hij/zij er niks van gemerkt heeft.quote:
Moeder stond er naast, lees ik net.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok het is natuurlijk vreselijk en ook ik vermoed dat de dader gedronken heeft, al kan het zijn dat hij/zij er niks van gemerkt heeft.
maar wie laat een kind van 3 jaar zonder toezicht buiten spelen op zo`n weg????
dat kon ik er niet uithalen, ook was ze niet als 1e bij het kindquote:
quote:
Wie zegt dat hij zonder toezicht was?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok het is natuurlijk vreselijk en ook ik vermoed dat de dader gedronken heeft, al kan het zijn dat hij/zij er niks van gemerkt heeft.
Was wel een wijk met drugsgerelateerde criminaliteit.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:27 schreef Nober het volgende:
Zal wel een eerwraakzaak zijn of een drugsgerelateerdekwestie, risico van het vak.
nergens wordt daarover gesproken, ze is nergens te zien op de filmpjes die gemaakt zijn van de getuigen. juist als je weet dat auto`s hard in de straat rijden let je op je kind van 3 !!! die laat je niet alleen dit had nooit mogen gebeuren om 2 redenen.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat hij zonder toezicht was?
Omwonenden melden dat de auto veel te hard door de wijk reed.
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat hij zonder toezicht was?
Omwonenden melden dat de auto veel te hard door de wijk reed.
Las dat in een artikel van Omroep Brabant, zoek hem ff op.
Pa zat in Marokko en is nu onderweg naar huis.
Ik vind het nogal een flinke aanname dat het jongetje zonder toezicht was.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nergens wordt daarover gesproken, ze is nergens te zien op de filmpjes die gemaakt zijn van de getuigen. juist als je weet dat auto`s hard in de straat rijden let je op je kind van 3 !!! die laat je niet alleen dit had nooit mogen gebeuren om 2 redenen.
reden 1: de ouders hadden op moeten letten en overzicht moeten hebben
reden 2 te hard rijden van auto`s
reden 1 heb je zelf in de hand reden 2 niet, dat is mijn punt
waar staan die filmpjes ?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nergens wordt daarover gesproken, ze is nergens te zien op de filmpjes die gemaakt zijn van de getuigen. juist als je weet dat auto`s hard in de straat rijden let je op je kind van 3 !!! die laat je niet alleen dit had nooit mogen gebeuren om 2 redenen.
reden 1: de ouders hadden op moeten letten en overzicht moeten hebben
reden 2 te hard rijden van auto`s
reden 1 heb je zelf in de hand reden 2 niet, dat is mijn punt
Ik denk dat hij dit proper toezicht vindt:quote:Op woensdag 27 april 2016 20:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind je opmerking nogal onbeschoft. Je weet niets van wie er wel of niet bij was.
Er is een jongetje van 3 overleden. En er is maar 1 dader: de bestuurder. Punt.
tuurlijk en dat is vreselijk, dat heb ik in mijn 1e post wel duidelijk gemaakt. echter vind ik dat zonder proper toezicht niet was gebeurd.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind je opmerking nogal onbeschoft. Je weet niets van wie er wel of niet bij was.
ben het niet vaak met je eensquote:Op woensdag 27 april 2016 20:07 schreef agter het volgende:
[..]
Tot minimaal een jaar of 18.. Want hey, het gevaar loert nu eenmaal overal.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit proper toezicht vindt:
[ afbeelding ]
beter geen aannames te maken over mij.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit proper toezicht vindt:
[ afbeelding ]
Dan moet je alle donkere stations hebben, dus niet alleen Meganes.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef Ridocar het volgende:
Ik denk dat het gsm netwerk gecontroleerd wordt. Dader had hoogstwaarschijnlijk een telefoon bij die heel makkelijk als peilzender gebruikt kan worden. Ff linken aan de eigenaren van alle zwarte Meganes en je hebt, als het goed is, een heel kort lijstje.
Ik heb geen idee hoe het zit met de toestemming om zoiets op te kunnen starten, maar ik geloof dat deze procedure al vast al in werking is.
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:09 schreef agter het volgende:
[..]
Tot minimaal een jaar of 18.. Want hey, het gevaar loert nu eenmaal overal.![]()
Doe dat dan ook niet over de nabestaanden van dat jongetje.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
beter geen aannames te maken over mij.
Zegt de aanname manquote:Op woensdag 27 april 2016 20:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
beter geen aannames te maken over mij.
onderaan staat interview met 2 omstanders die er als 1e bij warenquote:Op woensdag 27 april 2016 20:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar staan die filmpjes ?
Linkje naar de bron ?
Zo'n weg? Ik heb hem ff opgezocht in google maps maar niet echt een weg waar je moet vrezen voor je leven imo... Daarbij lees ik dat de buurt Wisselaar (waar de Veurnestraat onderdeel van is) sinds 2011 een 30km zone is...quote:Op woensdag 27 april 2016 19:55 schreef GewoneMan het volgende:
overal lees ik dat de weg bekend stond als een weg waar keihard gereden werdtquote:Op woensdag 27 april 2016 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo'n weg? Ik heb hem ff opgezocht in google maps maar niet echt een weg waar je moet vrezen voor je leven imo... Daarbij lees ik dat de wijk Wisselaar (waar de Veurnestraat onderdeel van is) sinds 2011 een 30km zone is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |