Proostquote:Op woensdag 27 april 2016 17:15 schreef motorhelm het volgende:
ik hoop dat ze die dader ook snel vinden!
Heb ooit gehoord dat dat een reflex of instinctief gerelateerd iets is bij een x percentage van de mensen. Meestal melden de daders zich later zelf op het politiebureau. Al zullen er genoeg tussen zitten die doorrijden omdat ze te laf zijn de consequenties te aanvaarden die zoiets met zich meebrengt.quote:
Dat ik het ooit nog met je eens zou zijn.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Triest ongeval.
Al kan ik me voorstellen dat zo iemand van schrik door is gereden, bang voor het boze tokkietuig dat hem tot moes wil slaan ondanks dat de bestuurder er misschien weinig aan kon doen (overstekend kind). Dat maakt je nog geen crimineel tuig.
Ik neem aan dat hij zich dus nog meldt, zo niet dán is het inderdaad tuig.
Denk dat de auto amper schade zal hebben.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:33 schreef aloa het volgende:
BMW met schade moet wel opvallen.
Godver wat triest voor die ouders dit...Het leven is keihard.
twitter:martinchauf twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:32:34@Politie_Breda Rond 15:45 reed ik met mijn man naar de makro. Wij stonden voor het stoplicht stil om naar links te gaan. Waarnaar er 2 BMW's reageer retweet
twitter:martinchauf twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:33:20@Politie_Breda dit staat op facebook maar ken de tekst hier nie voledig copieren reageer retweet
Dat. Zo'n 3-jarige weegt niets, is niet eens een verkeersdrempel. Werkzaamhedenpilon-niveautje.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk dat de auto amper schade zal hebben.
Nou, daar hebben we wat aan.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:38 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:martinchauf twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:32:34@Politie_Breda Rond 15:45 reed ik met mijn man naar de makro. Wij stonden voor het stoplicht stil om naar links te gaan. Waarnaar er 2 BMW's reageer retweet
twitter:martinchauf twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:33:20@Politie_Breda dit staat op facebook maar ken de tekst hier nie voledig copieren reageer retweet
Hele bumper eraf, vonken uit de motorkap, koplampen eruit hangendquote:Op woensdag 27 april 2016 17:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Goed verhaal man.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:38 schreef StaceySinger het volgende:
Klinkt als een opgeloste zaakquote:Op woensdag 27 april 2016 17:38 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:WillemHooijdonk twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:35:03#Breda #Veurnestraat, nu t.p. voor woordvoering, zoekactie naar doorrijder is nog gaande, verslagenheid in de wijk https://t.co/rN6wjsydNi reageer retweet
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Laten we hopen dat de BMW niet al teveel schade heeft opgelopen.
Ligt eraan hoe de aanrijding is gebeurd....stel dat de jongen op de motorkap is geklapt, dan zal er echt wel een fikse deuk zitten.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Aldus Tricia Takanawaquote:Op woensdag 27 april 2016 17:46 schreef -AMG- het volgende:
Als de doorrijder nuchter is zien we hem weer.
Ik hoop stiekem dat hij/zij zich niet meldt, maar door de politie gevonden wordt. Hogere straf.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:46 schreef -AMG- het volgende:
Als de doorrijder nuchter is zien we hem weer.
Echt hè, op de loopplank ermeequote:Op woensdag 27 april 2016 17:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat hij/zij zich niet meldt, maar door de politie gevonden wordt. Hogere straf.
twitter:mark_c73 twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:38:11@Politie_Breda kruispunt konijnenberg moerlakenbrug rond15:45 twee donkere bmw's die door rood reden richting hoge vugt. Camerabeelden?? reageer retweet
De meest verrotte wijk in Breda heb je te pakken daar.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:26 schreef StaceySinger het volgende:
De Veurnestraat in Breda © Google Streetview.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ist-rijdt-door.dhtml
twitter:Joey77612 twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:57:32@Politie_Breda er word op facebook gepraat over 2 bmw's(1 zwarte) die met snelle vaart rond 15.45 nabij de Macro door rood licht reden reageer retweet
twitter:NoelvanHooft twitterde op woensdag 27-04-2016 om 18:04:01Volgens politie gaat het om de 3-jarige Nasim. Hij speelde in de straat en werd geschept door een auto. #OB #Breda reageer retweet
twitter:NoelvanHooft twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:40:08Veurnestraat #Breda. 3-jarig jongetje is tientallen meters meegesleurd door auto #OB https://t.co/NCv22DJa8c reageer retweet
"bang voor het boze tokkietuig dat hem tot moes wil slaan" ... yeah right ... bang om geconfronteerd te worden met wat hij gedaan heeft bedoel jequote:Op woensdag 27 april 2016 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Triest ongeval.
Al kan ik me voorstellen dat zo iemand van schrik door is gereden, bang voor het boze tokkietuig dat hem tot moes wil slaan ondanks dat de bestuurder er misschien weinig aan kon doen (overstekend kind). Dat maakt je nog geen crimineel tuig.
Ik neem aan dat hij zich dus nog meldt, zo niet dán is het inderdaad tuig.
Nee, en als je daar dan toch bang voor bent ... parkeer verderop, uit zicht van de menigte en bel gelijk met de politie en vertel dat je niet terug bent gereden uit angst voor represailles.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
Kom dagelijks door die wijk richting mijn werk en heb er eerder een ongeluk gezien waarbij de "dader" compleet wordt omsingeld door onze Finse medelanders. En dan hoeft de "dader" niet eens de persoon te zijn die het ongeluk veroorzaakt heeft.
Geen excuus om door te rijden natuurlijk, maar het is echt geen gezellige wijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |