Proostquote:Op woensdag 27 april 2016 17:15 schreef motorhelm het volgende:
ik hoop dat ze die dader ook snel vinden!
Heb ooit gehoord dat dat een reflex of instinctief gerelateerd iets is bij een x percentage van de mensen. Meestal melden de daders zich later zelf op het politiebureau. Al zullen er genoeg tussen zitten die doorrijden omdat ze te laf zijn de consequenties te aanvaarden die zoiets met zich meebrengt.quote:
Dat ik het ooit nog met je eens zou zijn.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Triest ongeval.
Al kan ik me voorstellen dat zo iemand van schrik door is gereden, bang voor het boze tokkietuig dat hem tot moes wil slaan ondanks dat de bestuurder er misschien weinig aan kon doen (overstekend kind). Dat maakt je nog geen crimineel tuig.
Ik neem aan dat hij zich dus nog meldt, zo niet dán is het inderdaad tuig.
Denk dat de auto amper schade zal hebben.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:33 schreef aloa het volgende:
BMW met schade moet wel opvallen.
Godver wat triest voor die ouders dit...Het leven is keihard.
twitter:martinchauf twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:32:34@Politie_Breda Rond 15:45 reed ik met mijn man naar de makro. Wij stonden voor het stoplicht stil om naar links te gaan. Waarnaar er 2 BMW's reageer retweet
twitter:martinchauf twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:33:20@Politie_Breda dit staat op facebook maar ken de tekst hier nie voledig copieren reageer retweet
Dat. Zo'n 3-jarige weegt niets, is niet eens een verkeersdrempel. Werkzaamhedenpilon-niveautje.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk dat de auto amper schade zal hebben.
Nou, daar hebben we wat aan.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:38 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:martinchauf twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:32:34@Politie_Breda Rond 15:45 reed ik met mijn man naar de makro. Wij stonden voor het stoplicht stil om naar links te gaan. Waarnaar er 2 BMW's reageer retweet
twitter:martinchauf twitterde op woensdag 27-04-2016 om 17:33:20@Politie_Breda dit staat op facebook maar ken de tekst hier nie voledig copieren reageer retweet
Hele bumper eraf, vonken uit de motorkap, koplampen eruit hangendquote:Op woensdag 27 april 2016 17:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk dat de auto amper schade zal hebben.
Goed verhaal man.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:38 schreef StaceySinger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |