miauwquote:
Ja, echt vreselijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef Donder het volgende:
Medemenselijkheid? Bah.. slechte verliezer
Je kan er op wachten tot over een jaar toch een boom omwaait daar en dan is de gemeente nergens meer te bekennen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef matthijst het volgende:
Vast volgens de wet, maar wel triest dat als een hele straat het wil de gemeente vrolijk koppig blijft doen.
Nu deze uitspraak er ligt, waag ik dat te betwijfelenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef matthijst het volgende:
Willekeur.
Als die dude dood is en er zit een andere wethouder dan mag het ws opeens wel.
lekker belangrijk, ik ga de jordaan inquote:
De gemeente hoeft ze niet weg te halen, maar mag het wel. Afwachten voor de bewoners dusquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nu deze uitspraak er ligt, waag ik dat te betwijfelen
Nee elke gemeente heeft een groen beleid goedgekeurd door de raad.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef matthijst het volgende:
Willekeur.
Als die dude dood is en er zit een andere wethouder dan mag het ws opeens wel.
12 jaar ruzieen, naar de rijdende rechter en dan zeggen we halen ze weg? No wayquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De gemeente hoeft ze niet weg te halen, maar mag het wel. Afwachten voor de bewoners dus
Er blijven nog 39 staan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Maar wel, 1 boom laten kappen, dan wordt het net als een gebit waar een voortand uit mist.
Alle inwoners willen vast ook lagere gemeente belastingen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef matthijst het volgende:
Vast volgens de wet, maar wel triest dat als een hele straat het wil de gemeente vrolijk koppig blijft doen.
Gewoon een nieuwe plaatsen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Maar wel, 1 boom laten kappen, dan wordt het net als een gebit waar een voortand uit mist.
dat is beetje kort door bocht, ze hadden geen hekel aan bomen in algemeen. Alleen exemplaren die groeien boven bepaald niveau, waar blaadjes aanzitten die er werr afvallen en die bloeien zonder leuke bloemetjesquote:Op woensdag 27 april 2016 01:15 schreef deezler het volgende:
Heb niet de hele uitzending gezien maar vraag me bij kwesties over joekels van bomen altijd af waarom mensen niet nadenken als ze ergens gaan wonen? Als er bomen staan en je hebt een hekel aan bomen dan kun je toch wel bedenken dat je misschien beter toch ergens anders kunt gaan wonen?
Dus zoek je even op wat voor soort bomen het zijn die daar groeien. Ook niet zo moeilijk. Zelfs voordat er internet was hadden ze al iets wat men boeken noemt, en dan onder andere boeken waarin bomen staan beschreven. zie je meteen wat voor vlees hout men in de kuip heeft. Dan laat je de straten met bomen aan de mensen die graag in een straat met bomen wonen.quote:Op woensdag 27 april 2016 06:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat is beetje kort door bocht, ze hadden geen hekel aan bomen in algemeen. Alleen exemplaren die groeien boven bepaald niveau, waar blaadjes aanzitten die er werr afvallen en die bloeien zonder leuke bloemetjes
Ik vind Jetske sowieso een bijzonder slechte preentatricequote:Op donderdag 28 april 2016 19:53 schreef Cheiron het volgende:
Argh, wat een kenau die eiser zeg, nondeju.
Ik moet ook zeggen dat het mij een beetje begint te storen dat Jetske zo partijdig klinkt als een van de partijen overheid betreft
Hoe voel je je daar bij?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind Jetske sowieso een bijzonder slechte preentatrice
Ik merk dat het je echt wat doetquote:Op donderdag 28 april 2016 20:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe voel je je daar bij?
Het raakt je wel hè?
Hoe vindt u het nou dat uw buurvrouw er zo'n last van heeft? Want dat zie je echt, ze slaapt er zelfs niet van.quote:
lekker zuigen, heerlijkquote:Op donderdag 28 april 2016 21:48 schreef doeka het volgende:
[..]
Hoe vindt u het nou dat uw buurvrouw er zo'n last van heeft? Want dat zie je echt, ze slaapt er zelfs niet van.
Doet me denken aan Frans Bromet, ten tijde van Buren. Als er nou één iemand kon stoken en zuigen...quote:
quote:Meester John Reid stapt op de fiets. Scholieren Jet, Büsra en Dave uit Best weigeren hun fietsen in de fietsenstalling van het Heerbeeck College te parkeren en zetten deze buiten het hek op straat. Een doorn in het oog van conciërge Jos. Volgens de regels van de school móeten de fietsen in de stalling worden gezet. De conciërge speelt voor eigen rechter zeggen de scholieren. Hij zet de fietsen namelijk op slot én legt hen strafcorvee op. Tijd voor een uitspraak van De Rijdende Rechter in dit slepende conflict.
Ik denk dat ze wel op slot stonden, maar dat de conciërge er nog een tweede slot van hemzelf omheen legt.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je fiets niet op slot zetten is echt een overtreding, dus op dat punt krijgen ze waarschijnlijk al ongelijk
Als het nog zo is als jaren geleden gaan alle fietsen mee aan een lange ketting en krijg je hem terug wanneer er een uur strafcorvee gepland is.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel op slot stonden, maar dat de conciërge er nog een tweede slot van hemzelf omheen legt.
Je zou inderdaad denken dat een school geen bevoegdheden heeft wat betreft het handhaven van dergelijke regels in de openbare ruimte. Want waar zou de grens dan nog zijn? Nu gaat het om fietsen die direct buiten de hekken gestald worden, straks zetten ze hun fiets honderd meter verderop - gaat de conciërge er dan nog steeds over? En op 500 meter?quote:Op maandag 2 mei 2016 09:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ben benieuwd. Ik denk dat de school in het ongelijk staat, aangezien schoolregels meestal alleen gelden OP het schoolterrein. Dus dan mag je alleen verkeerd gestalde fietsen verwijderen als ze al reeds op het schoolplein stonden. Fietsen die daarbuiten staan, dus op de openbare weg, daar moet zo'n conciërge gewoon van afblijven.
Ze moeten 1 kilometer omrijden volgens de meidenquote:Op maandag 2 mei 2016 14:49 schreef Merode32 het volgende:
Wat is het probleem om je fiets in de stalling te keilen?
Ah, zie je wel. Ik had er dus inderdaad al eerder iets over gelezen.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moeten 1 kilometer omrijden volgens de meiden
http://www.ed.nl/regio/be(...)er-in-best-1.5792006
1 kilometer fiets je ook in no-timequote:Op maandag 2 mei 2016 17:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, zie je wel. Ik had er dus inderdaad al eerder iets over gelezen.
Overigens: als je op een kilometer van school woont, waarom ga je dan überhaupt op de fiets? Dat loop je in 10 minuten.
Ik weet het. Het station is hier ook op ongeveer een kilometer. Daar loop ik heen. Fietsen is op zich wel iets sneller, maar dan moet ik eerst m'n fiets uit de berging halen, op het station weer een plekje vinden en vervolgens staat dat ding er dan de hele dag, in weer en wind, blootgesteld aan eventuele diefstal, vandalisme of algehele lompheid. Dus per saldo is lopen de betere optie.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
1 kilometer fiets je ook in no-time
Denk dat 250 meter een betere schatting is, fietsenstalling is aan de andere kant van het gebouw.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moeten 1 kilometer omrijden volgens de meiden
http://www.ed.nl/regio/be(...)er-in-best-1.5792006
Wat ik ook een topshow vond was met dat jochie die met zijn vrienden wilde voetballen in het paviljoentje van de gemeente. De vader: "Het is de zaak van mijn zoon"quote:Op maandag 2 mei 2016 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weer van die bijdehandte kutkoters, net als toen met dat schoolfeest/kamp en drank
Oh ja, van die mensen die net ff te ver gaan in 'mijn kinderen moet lekker onafhankelijk hun eigen zaakjes regelen'.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat ik ook een topshow vond was met dat jochie die met zijn vrienden wilde voetballen in het paviljoentje van de gemeente. De vader: "Het is de zaak van mijn zoon"
Of die jongen die op 1 avond 3 keer had overgegeven in een partybus en het de vraag was of hij daar drie boetes voor moest krijgen of slechts 1.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat ik ook een topshow vond was met dat jochie die met zijn vrienden wilde voetballen in het paviljoentje van de gemeente. De vader: "Het is de zaak van mijn zoon"
Ik hou van huilende kinderenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat je zegtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Laatste aflevering?
Volgende week sws niet
Volgende week ESF-genot jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Laatste aflevering?
Volgende week sws niet
#broekuitbillenblootbelgischehomosquote:
Zou kunnen, Opgelicht had (godzijdank) ook de laatste aflevering van het seizoen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Laatste aflevering?
Volgende week sws niet
Dan is er weer weken niets te zien op de dinsdagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:23 schreef svann het volgende:
Alweer de laatste van het seizoen, jammer genoeg.
Reid bevalt.
Ik moest ook al huilen van het gebrek aan nanny on tour vanavondquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dan is er weer weken niets te zien op de dinsdag
Met open armen was anders ook emo-tvquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest ook al huilen van het gebrek aan nanny on tour vanavond
Ik keek Peter R plaatsvervangende schaamte genotquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Met open armen was anders ook emo-tv
Nee, alleen ellende-TV als Opsporing verzocht en Opgelicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Dan is er weer weken niets te zien op de dinsdag
tot 3 cm in het gaatjequote:
Verzocht kijk ik niet meer. MocroTVquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:26 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, alleen ellende-TV als Opsporing verzocht en Opgelicht.
miauewquote:
Dit is toch ook pure ellende? Je zult het meemakenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:26 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, alleen ellende-TV als Opsporing verzocht en Opgelicht.
6/9quote:
Dat is mijn uitspraak en zo zit het.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Ze zijn niet zo lekker dus ik ben voor de concierge
Het lijkt me geen schoolterreinquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:30 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben voor de school.
Je hoort aan het schoolreglement te houden
tooo oldquote:
mag je nog niet overal je fiets dumpenquote:
Mijn bi trekjes zeggen de middelstequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Wie is het lekkerst, de zwarte of de wannaginger?
Die zwarte is freaky.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Wie is het lekkerst, de zwarte of de wannaginger?
Maar dan heeft de school er niks over te zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mag je nog niet overal je fiets dumpen
Er zijn ook wel meiden hier zoals ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit boeit natuurlijk echt helemaal niemand
die zijn verantwoordelijk voor de kinderen tijds schooltijdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dan heeft de school er niks over te zeggen
Heerbeeck College in Best.quote:
Busra moet maagd blijven tot ze uitgehuwelijkt wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Die zwarte is een 6.5, maar volgens mij een beest in bed
Dat zei ik al.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef Schuimpjes het volgende:
"Het staat in het reglement, daar hebben de leerlingen zich aan te houden. ECHTER het is openbare grond en dus mag Jos geen kettingen leggen. Dit is mijn uitspraak, en zo zit het.
jij niet bestaande sexleven boeit niemandquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Die zwarte is een 6.5, maar volgens mij een beest in bed
De verantwoordelijkheid om hun huiswerk te maken hadden ze blijkbaar nog niet.quote:
nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij niet bestaande sexleven boeit niemand
gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef Schuimpjes het volgende:
"Het staat in het reglement, daar hebben de leerlingen zich aan te houden. ECHTER het is openbare grond en dus mag Jos geen kettingen leggen. Dit is mijn uitspraak, en zo zit het.
Ditquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:32 schreef Schuimpjes het volgende:
diepgaandquote:
Met die UI zal het ook niet snel gaan veranderen ookquote:
Ze komen niet uit een betonscharen-milieu.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:31 schreef Ole het volgende:
Kunnen ze niet met zijn allen een betonschaar kopen?
Die 6.5 was niet je cijfer op Nederlands ofwel?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij niet bestaande sexleven boeit niemand
Dit is buiten schoolterrein.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef F1gamer het volgende:
Sinds dit jaar moet ik mijn fiets stallen in de fietsenkelder van de hogeschool ipv op het plein. Als de fiets op het plein staat, wordt ie gewoon verwijderd.
daar staat in dat je daar geen fietsen mag plaatsenquote:
Eensquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Zelfscanner het volgende:
School heeft niks te zeggen en te doen buiten hun terein.
wel als omwonende gaan klagenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Zelfscanner het volgende:
School heeft niks te zeggen en te doen buiten hun terein.
op Nederlands nog welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die 6.5 was niet je cijfer op Nederlands ofwel?
Wie ben jij dan wel niet joh. Rustig aan tegen piemeldonald hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die 6.5 was niet je cijfer op Nederlands ofwel?
beter dan die dieselvreter van hemquote:
hij heeft een petjequote:
trouwens, heb jij ooit een politieagent met een pluutje gezien?quote:
Puberteit waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Maar waarom willen ze em niet gewoon in de stalling zetten?
Hebben ze geen zin inquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Opstandigheid om maar opstandig te zijn dit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
omdat lui, en ze zijn volwassen genoeg om daar zelf over te oordelenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Schijnt < 1 minuut te schelen ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
waarom dat ineensquote:
Nou nu je het zegtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
trouwens, heb jij ooit een politieagent met een pluutje gezien?
Maar regelmatig een uur corvee op te leverenquote:
Dan mogen ze hun fiets wel bij de boom parkeren van hem. En ze lijkt er op.quote:
Dat is tegenwoordig maandagavond op SBSquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:39 schreef Djoetma het volgende:
Dit soort leukigheden zijn toch niet interessant? Ik wil van die tokkies zien die beginnen te schreeuwen en een hekel aan de andere partij hebben.
Kan terplekke uitgeschreven wordenquote:
die met die gele strepen?quote:
Lekker dwars doenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Al die fietsen ondersmeren met vlaaien.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fietsen vanaf nu iedere dag weghalen, Limburgers in dit topic
gewoon naar oud ijzer brengenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fietsen vanaf nu iedere dag weghalen, Limburgers in dit topic
't is vakantie.quote:
Als de Efteling dan maar blijft staan. Highlight van de provinciequote:
Precies. De meest saaie aflevering ooit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:39 schreef Djoetma het volgende:
Dit soort leukigheden zijn toch niet interessant? Ik wil van die tokkies zien die beginnen te schreeuwen en een hekel aan de andere partij hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Zuipen bij het zeilen van vorig jaar was ook niet heel spannendquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. De meest saaie aflevering ooit.
wrauwquote:
Jos en jip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |