quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Daar heb ik dus een trauma vanik zong dat ook voor t slapengaan, maar op een gegeven moment kreeg ik vette stress dat ik IEDEREEN moest noemen aan t einde, want je weet maar nooit he.
Ik ga slapen ik ben moe
ik sluit mijn beide oogjes toe
Here houd ook deze nacht
Over mij en papa en mama en s en tante g en oom j en tante a en tante a en oom s en tante h en oom j en m en opa en oma en opa en oma en oma-over en de mensen in t bejaardenhuis en de dieren in t asiel en de juf en de zieke mensen en de poes en de buurvrouw en de kindjes in afrikaaaaaa de waaaaacht.
Amen amen.![]()
Ja, hier precies zo. ik zing 'papa en mama houden vannacht, over M getrouw de wacht, slaaaap lekker'quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
O, die "ik ga slapen ik ben moe" zing ik aangepast: dat Here krijg ik mn atheīstische strot niet uit, dus ik zing
"ik ga slapen ik ben moe, doe mijn beide oogjes toe, beertje houdt ook deze nacht, over (...) trouw de wacht"
Ik moet me altijd nog inhouden om dan niet "daar buiten loopt een aap" te zingenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik werd christelijk opgevoed he dus vandaar die versie.
Ik zing nu slaap melle slaap, daarbuiten loopt een schaap
@LB leuk, ga ik nog beter opletten. Wij zingen ze sowieso hard mee in de auto
Mijn dochter is verpest door haar papa, dus die corrigeert me nuquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik moet me altijd nog inhouden om dan niet "daar buiten loopt een aap" te zingen
Ik zet altijd het "spetter spetter spater " stukje in als W. in bad zit. Gegarandeerd plezier!quote:Op woensdag 27 april 2016 08:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb van de kraamzorg ergens nog een cd. Nooit op gehad. Maar die van monique smit is wel een goede.
Hier is ik ben vandaag zo vrolijk van alfred jodokus kwak dikke hit, beetje hupsen erbij, dan giert hij het uit van de pret
Ik kom nooit verder dan Het Tietenlied als Sjaak in bad zit...quote:Op woensdag 27 april 2016 08:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zet altijd het "spetter spetter spater " stukje in als W. in bad zit. Gegarandeerd plezier!
Dat deed ik ook met A! Vooral blijven doen, dan krijg je als ze bijna 1,5 zijn ditquote:Op woensdag 27 april 2016 08:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zet altijd het "spetter spetter spater " stukje in als W. in bad zit. Gegarandeerd plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier heeft de duutser een liedje verzonnen over wat voor dikzak T is, en hoe trots dat zijn ouders maakt. inclusief aanraken van alle spekrollen. Dat is ook altijd instant pret!quote:Op woensdag 27 april 2016 09:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en zelfgemaakte liedjes zijn Da Bomb volgens mijn dreumes. Alles waar haar naam of die van haar broer in voorkomt is "Noggekee mama!".
Gisteren was het:
An.ne speelt met haar pannen
An.ne leest haar mooie boek
An.ne is een dikke stinkerd
An.ne heeft poep in haar broek
Waarop ze riep: "NIET POEP!! ..... Noggekee mama?"
En Tas moet om alles lachen deze dagen dus dubbel pret
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat deed ik ook met A! Vooral blijven doen, dan krijg je als ze bijna 1,5 zijn dit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooohquote:Op woensdag 27 april 2016 09:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en zelfgemaakte liedjes zijn Da Bomb volgens mijn dreumes. Alles waar haar naam of die van haar broer in voorkomt is "Noggekee mama!".
Gisteren was het:
An.ne speelt met haar pannen
An.ne leest haar mooie boek
An.ne is een dikke stinkerd
An.ne heeft poep in haar broek
Waarop ze riep: "NIET POEP!! ..... Noggekee mama?"
En Tas moet om alles lachen deze dagen dus dubbel pret
Nou, dit!quote:Op woensdag 27 april 2016 13:27 schreef mousemicky het volgende:
Ja maar je bent niet alleen Jantina, je bent met baby!
Dit inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2016 07:29 schreef LuDann het volgende:
Die van mij brabbelt de hele tijd, ik dacht dat alle baby's dat deden.Als ze stil is dan moet ik gaan kijken want dan is ze heel geconcentreerd bezig, vaak met iets waar ik het niet zo mee eens ben
Hier precies hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2016 17:25 schreef LuDann het volgende:
Wij zijn tussen de buien door ook nog even geweest. Ik heb een hele berg boekjes gescoord.
Ik wilde ook even kijken voor een fietstoeltje maar manlief (hij is eerder teruggekomen uit het buitenland) vond het maar allemaal oude meuk allemaal, hij wil een nieuwe. Een eeuwige discussie tussen ons.
Maar goed, een nieuwe dus. Ik wil er eentje voorop en lees hier altijd over de Yepp. Wat maakt die nu zo goed?
foto?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Iemand een idee? M heeft sinds gisterochtend allemaal kleine rode pukkeltjes. Over haar romp, een concentratie van pukkeltjes net onder haar nek tussen de schouders, en een beetje op armen en benen en nu ook wat meer in haar gezicht. De wijkverpleegkundige heeft ze gisteren ook gezien, die leek het geen vlekjesziekte, maar een reactie op wasmiddel of iets dergelijks. Maar het is nog niet weggetrokken en ik heb eigenlijk ook geen idee wat ze aan heeft gehad dat met ander wasmiddel is gewassen. Heb ook geen ander middel gekocht. Ze heeft geen koorts, naar mijn weten ook niet gehad en is verder gewoon blij en drinkt en eet. Maar kan de pukkeltjes totaal niet plaatsen?
Nopequote:Op woensdag 27 april 2016 20:29 schreef Krisvc het volgende:
Nieuwe kleertjes aangedaan zonder ze eerst te wassen?
Maar ze heeft er ook wat in haar gezicht, daar heeft het niet geschuurd. Ik weet niet of warmteuitslag ook naar het gezicht kan trekken?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:33 schreef Mariposas het volgende:
Het ziet er wel echt uit als uitslag. Kan ook misschien van kleding zijn dat heeft geschuurd, of warmte uitslag.
Niet in de zin dat het besmettelijk is.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maar ze heeft er ook wat in haar gezicht, daar heeft het niet geschuurd. Ik weet niet of warmteuitslag ook naar het gezicht kan trekken?
Zou kunnen, hoewel ze niet anders gekleed is dan anders en het op het moment niet echt warm is.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:35 schreef Aerenia het volgende:
Is het geen warmte-uitslag? Misschien heeft ze het 's nachts een beetje warm gehad of heeft ze liggen zweten?
Ze slaapt de laatste tijd wel meer op haar buik ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:37 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Niet in de zin dat het besmettelijk is.
L heeft het ook op z'n wangetjes sinds hij buikslaper is. Komt Bij hem denk ik door het liggen.
Mnou, ze heeft er volgens mij totaal geen last van, dus dat scheelt. En eten.. Maandag heeft ze voor het eerst champignon gegeten? Geen andere zeep of creme. Wel van die zwitsal-washandjes. Die hebben we wel eerder gebruikt en daar had ze geen last van, maar die hadden we wel een tijdje niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef kazy het volgende:
Jeetje IMA, arme M. Zou het nog een reactie kunnen zijn op iets wat ze heeft gegeten? Of toevallig een ander merk zeep/crčme/bodylotion gebruikt?
De eerste keer op de fiets viel N. meteen in slaap, dus dat steuntje was wel handigquote:Op woensdag 27 april 2016 20:55 schreef JantinaGr het volgende:
Nu het toch over de Yepp gaat.
Een Yepp heeft geen kussentje / inlay toch? Is dat niet nodig? De Bobike heeft dat bijvoorbeeld wel.
En ik zag dat de Yepp zo'n steuntje heeft aan de voorkant met slaaprol. Is dat een voordeel, wordt het in de praktijk gebruikt?
Oh! Dat keek ik eerder ook. Met zo'n egel met een bandenspoor over zijn hoofd?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik las over de kauwgomballenboom!!! Die kon mijn moeder zoooo mooi zingen
Ik ga m gauw opzoeken want daarvan ken ik de tekst zelf maar nauwelijks.
Van dezelfde artiesten (Elly en Rikkert(?)) was volgens mij ook een liedje over een mannetje dat zich verveelde. Daar kon ik heerlijk loom van worden zodat ik daarna lekker sliep
Dat komt me niet bekend voor?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh! Dat keek ik eerder ook. Met zo'n egel met een bandenspoor over zijn hoofd?
Ik denk het dan ook ja. Verder is er niks met haar aan de hand ook. (Mjah, nie-slape-nie, tot nu ongeveer)quote:Op woensdag 27 april 2016 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
IMA, E had om de haverklap dat soort bultjes overal. Het is bij haar een soort combi tussen warmteuitslag en eczeem lijkt het. In het gezicht zou ik denken aan eczeem, wat je op de foto laat zien lijkt warmteuitslag (kan ook broeien zijn als je haar in hebt gesmeerd).
En probeer parfum in de ingrediënten te vermijden, Zwitsal zit hier helaas vol mee...quote:Op woensdag 27 april 2016 21:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hm, ik heb vorige week zwitsal badschuim en creme gebruikt in plaats van olie, zal eens opletten of dat verschil maakt.
En amandelolie kan ik zelf niet goed tegen ivm notengevoeligheid.
Mjah, maar dit is voor het eerst dat ze ergens op reageert, en we gebruiken al 9 maanden zwitsal, dus die parfum op zich lijkt mij niet het probleem.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En probeer parfum in de ingrediënten te vermijden, Zwitsal zit hier helaas vol mee...
Zo'n lekkere haring lucht krijg je danquote:Op donderdag 28 april 2016 03:11 schreef Stippelrientje het volgende:
wurm heeft dat bij zijn nek ook zo iets. Lijkt me door wrijving/warmte/contact/irritatie
Kan zijn dat het huidje wat geīrriteerd is door wrijving/vocht (bv kwijl)/transpiratie/warmte.
Ahhh wat ziet dat beest er zielig uit!quote:Op woensdag 27 april 2016 21:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Even gegoogled, De ark van Stekeltje, was een tv-programma.
[ afbeelding ]
Oh hier stinkt het nietquote:Op donderdag 28 april 2016 08:23 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Zo'n lekkere haring lucht krijg je dan
Zinkolie werkte bij ons goed tegen de roodheid in het nekje, en schoonhouden/drooghouden uiteraard.
Het kan wel, na een hele tijd ineens allergisch zijn. A reageerde na 8 maanden ineens op wasmiddel. Daarvoor altijd huismerk AH, kon ze goed tegen. Maar toch ineens rode plekjes. Toen Neutral gebruikt en nergens meer last van. Laatst weer een keer AH huismerk gebruikt en nu ging het weer goed.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mjah, maar dit is voor het eerst dat ze ergens op reageert, en we gebruiken al 9 maanden zwitsal, dus die parfum op zich lijkt mij niet het probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:54 schreef lunapuella het volgende:
Zo, die Tas! Lekker bezig!
In verband met de Fokwet zeg ik niks over onze goede nacht waarin Ketel maar anderhalve keer wakker werd. Nee, echt, niks hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle goede nachten!
Edit: en voor monster tas!
Zo! Nice! Slagroomtietenquote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Tas-stats.. Babysaurus in da house
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
59 cm en 6210 gram
Meen je!!quote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Tas-stats.. Babysaurus in da house
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
59 cm en 6210 gram
waar zit je? Kort blond haar en praat heel zweefteverig?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, er is een nieuwe vpk op ons CB. Ik vind haar niet zo leuk.
Tas dus mega gegroeid. "Heb je het idee dat je hem overvoert? Laat je wel drie uur tussen de voedingen?". Over ons dagritme: Het is niet goed dat hij overdag slaapt in de box en doek maar nog niet in z'n wiegje. "Zo krijgt hij teveel prikkels en raakt hij oververmoeid."
Ja nee OK. Dan vertel ik voortaan wel niks meer. De vorige was juist zo lief en meedenkend. Jammer dit.
Nee, bijquote:Op donderdag 28 april 2016 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waar zit je? Kort blond haar en praat heel zweefteverig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je beschrijving klinkt wel herkenbaar, dus misschien hebben we het toch over dezelfde vpk.
Ik was er wel een beetje meh van. Bij de vorige kon ik altijd heel openhartig zijn zonder veroordeeld te worden. Dat gevoel had ik nu dus niet.
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, bijdm. Ik laat het maar, ik kreeg binnen twee dagen te horen dat ik vaker moest voeden/minder moest voeden. Ik vertrouw er nog maar twee, dat ben ik en dat is mijn kind, de rest gaat ene oor in andere oor uit. Ik kreeg ook te horen dat ik zuigbehoefte verwarde met honger bijvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je beschrijving klinkt wel herkenbaar, dus misschien hebben we het toch over dezelfde vpk.
Ik was er wel een beetje meh van. Bij de vorige kon ik altijd heel openhartig zijn zonder veroordeeld te worden. Dat gevoel had ik nu dus niet.![]()
(iets aangepast even) QFTquote:Op donderdag 28 april 2016 14:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vertrouw er twee, dat ben ik en dat is mijn kind.
M'n ouders waren allebei werken en m'n vriend is gewoon thuis dus thuis is handigerquote:Op donderdag 28 april 2016 13:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Beterschap Dotkun je niet nog ff bij je ouders blijven als je niet lekker bent? Nog even laten verwennen?
Goede nachten YAY. Hier nog niet. En daar houd ik het maar bij. Iemand nog koffie
?
[ Bericht 12% gewijzigd door FlyingFish op 30-04-2016 00:21:34 ]
Een kwart meloen???quote:Op donderdag 28 april 2016 15:42 schreef LuDann het volgende:
Ze eet wel heel goed opeens. Een hele boterham als ontbijt, later een kwart galiameloen, een halve rijstewafel en 2 grote stukken courgette, paprika en rijst bij het avondeten. En ze vindt eten ook leuk opeens, wil het hebben als ze mij iets ziet eten. Veel leuker zo.
Saskia, eet N. ook wat meer inmiddels?
nee, maar daar moet ik maar eens heen volgens mij!quote:Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef Dot. het volgende:
Tof zeg jagar! Ben je al eens wezen kijken bij Frau Tulpe? Daar heb ik een paar jaar terug echt zo'n toffe flanel gekocht. Het duurde me te lang om op baby's te wachten dus ik heb er een pyjamabroek van gemaakt voor mezelf.
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik lag trouwens net naast slapende T, en hij moest hardop lachen in z'n slaap. Doen die van jullie dat ook wel eens? Ik wou dat ik het op film had, het was zo grappig!
Wat goed! Toch maar eens proberen dan. We hebben gordijnen in bestelling, maar dat duurt nog wel een maand geloof ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef Krisvc het volgende:
Ik! En ja! Geen urenlang gevecht meer 's avonds.
En mee in jouw bed kan niet? Of een cosleeper? Mijn filosofie was altijd 'hoe krijgen we allemaal het meeste slaap?' en dan ging ik overdag wel uitproberen met eigen bedje.quote:Op vrijdag 29 april 2016 07:09 schreef silliegirl het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb een bijleespoging gedaan maar ben weer een hoop vergeten. Wel
voor de goede groeibaby-stats!
Ik heb, van ellende want migraine, W. vannacht in mijn bed laten slapen en nu sliep 'ie dus van half 10 tot 6!Kennelijk is zijn eigen bed dus zo eng dat dat 's nachts niet lukt nog. Iemand daar nog tips voor?
Verder laat W. zich dus ineens niet meer in slaap voeden. Vooral 's avonds deed ik dat altijd, maar nu weigert 'ie dan gewoon nog aan te willen liggen. Ik leg 'm dus nu wakker in zn bed. Hij slaapt dan binnen 5 minuten (en na een uur begint dan het gedoe met 'm in zn eigen bed houden)..
Klein meloentje, ter grote van een flinke grapefruit. Geen watermeloen.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Een kwart meloen???![]()
Hier is het nog steeds best weinig, ze vindt het wel erg leuk, maar er gaat nog steeds weinig naar binnen. Alleen zachte crackers (Cracottes) en van die rijstwafeltjes waar ze lekker op kan zuigen, die gaan er wel in
Slagroomboobs Razz!
En fijn dat O. weer op de goede weg zit
Hier hebben we steeds dezelfde vpk, die is supertof. De arts is wat strenger, maar ik geloof dat ze het maar opgegeven heeft om advies te geven waar we toch niet naar luisteren
ahhhquote:Op donderdag 28 april 2016 19:44 schreef Krisvc het volgende:
O. die weer goed groeit. Wat fijn FF! Krijgt hij nog iets borstvoeding of ben je helemaal overgestapt?
MonsterTasEn zo naar als je geen klik hebt met de vpk.
![]()
Ik zag T. in z'n kekke broekEn hardop lachen in de slaap, dat klinkt ontzettend lief!
Lu, wat fijn dat Wolk ineens zo lekker aan het smikkelen is. Dat maakt het eten zoveel leuker.
Cassandra, groot gelijk dat je op je gevoel afgaat. G. lijkt het er prima op te doen.
De rest ben ik vergeten, sorry, vergiethoofd.
Mijn man zit er hier even een beetje doorheen qua slapen en vroeg eruit. Dus ik laat hem de komende paar dagen even bijtukken. Geen straf, want ze is zo ontzettend lief en leuk op het moment.Alles moet gedeeld worden. Er moet geknuffeld worden en kusjes worden gegeven. Het is een klein ondeugend grietje dat ontzettend goed weet wanneer ze iets doet wat niet mag. En giebelen als ze ziet dat ik doorheb dat ze iets doet wat niet mag. Ik ging d'r vandaag van de opvang ophalen en daar bleek ze samen met d'r nieuwe grote liefde stukjes brood uitgewisseld te hebben. Maar ze hadden ook samen in de wc op het water staan slaan.
Ik zat net wel even met open mond. Ik kreeg een blokje in m'n ene hand van d'r en ik pakte dat met mijn andere hand over. Nouuu, dat was niet de bedoeling. Blokje uit m'n hand gegrist en weer naar de oorspronkelijke hand. Op een gegeven moment stond ze op de hand te klappen waar ze wilde dat ik het blokje in vast hield. En als ik dan naar d'r luisterde begon ze keihard te squeelen.
Tas doet het ook, in z'n slaap. Volgens mij heeft 'ie dan last van z'n buikje. Als ik hem een speentje geef pakt 'ie dat meestal wel en sabbelt dan in z'n slaap. Dan houdt het grommen meestal op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:18 schreef Lamb29 het volgende:
Herkent iemand grommen als een baby feature?
Hij huilt heel weinig (15min per dag max) maar kan wel een soort kreunen/grommen.
Google heeft het dan over verborgen reflux? Hij spuugt wel regelmatig mondjes terug, soms paar uur na een voeding nog. Maar over t algemeen vind ik het een heel ontspannen rustig kindje. Krampjes alleen soms paar minuten na het drinken.
Oh fijn herkenbaar! Omdat hij zo weinig huilt wilde ik even zeker weten of ik dan niks mis zeg maar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Tas doet het ook, in z'n slaap. Volgens mij heeft 'ie dan last van z'n buikje. Als ik hem een speentje geef pakt 'ie dat meestal wel en sabbelt dan in z'n slaap. Dan houdt het grommen meestal op.
Ik geloof inderdaad dat we het appartement met een tweede bed (of slaapbank) hadden geboekt, maar nu weet ik het ineens niet zo zeker meer en ik kan het nergens terugvinden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:01 schreef Dot. het volgende:
Stip had verborgen reflux en die begon ongeveer 10 min na een voeding met krijsen en hield pas op als hij doodmoe in slaap viel of tot hij weer een fles kreegZolang hij er geen last van heeft, lekker laten grommen
![]()
Oeh, Rome, veel plezier! Ik heb ook heel veel zin in zon en buitenland, maar wij houden het bij een paar daagjes Cadzand dit jaar. Vakantie met baby beviel niet zo goed vorige keer dus we wachten tot ze wat groter is voor een echte reis. Je kunt altijd vragen om een extra bed Selvaria, dan kan een van jullie daarin. Niet zo gezellig, maar slaapt wel beter dan met z'n 3en in een twijfelaar
Hij sliep nu tussen mij en man in. Kan wel, maar echt relaxed liggen wij dan weer niet, omdat W. best onrustig slaapt. We hebben allebei nogal wat meppen gehad vannachtquote:Op vrijdag 29 april 2016 07:58 schreef Dot. het volgende:
[..]
En mee in jouw bed kan niet? Of een cosleeper? Mijn filosofie was altijd 'hoe krijgen we allemaal het meeste slaap?' en dan ging ik overdag wel uitproberen met eigen bedje.
Hier een heleboel snotIk ben net over m'n drie weken durende verkoudheid heen, dus dit is echt rot. En mini zit helemaal dicht dus die mag weer worden gemarteld met de snotslurper.
Mijn gedachte ook want O. heeft er vele uurtjes kramp en gillen op zitten. Vandaar mijn Google verbazing...quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:01 schreef Dot. het volgende:
Stip had verborgen reflux en die begon ongeveer 10 min na een voeding met krijsen en hield pas op als hij doodmoe in slaap viel of tot hij weer een fles kreegZolang hij er geen last van heeft, lekker laten grommen
![]()
Oeh, Rome, veel plezier! Ik heb ook heel veel zin in zon en buitenland, maar wij houden het bij een paar daagjes Cadzand dit jaar. Vakantie met baby beviel niet zo goed vorige keer dus we wachten tot ze wat groter is voor een echte reis. Je kunt altijd vragen om een extra bed Selvaria, dan kan een van jullie daarin. Niet zo gezellig, maar slaapt wel beter dan met z'n 3en in een twijfelaar
We zijn nu net bezig met oefenen uit bekertjes, dat vindt ze best leuk. Groene thee vindt ze lekker, en water ook wel. Heel veel krijgt ze er nog niet van binnen, maar dat is ook omdat ik haar niet teveel wil geven, anders ga je misschien de bv vervangen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:42 schreef kazy het volgende:
Heerlijk hoor Selvaria, naar Rome. Ik ben een tikkie jaloersKomt vast goed met de reis!
En Kris wat een heerlijk stukje schreef je!
Ik zat me trouwens nog af te vragen of de baby's die bv krijgen ook wel eens een (flesje/bekertje) water of thee ofzo krijgen? Wij zijn aan het oefenen met een bekertje, maar dat is meer voor de leuk (als ze 3 slokjes binnen krijgt, is het veel.) Ik vroeg me af of ik t.z.t. een middagvoeding zou kunnen vervangen door een ander vocht of zou dat dan toch kv moeten zijn? (Zit nog steeds met mijn overvolle borsten op werkdagen namelijk, dus een voeding minder zou welkom zijn) M. is nu 9,5 maand en drinkt nog ong. 5x per dag.
Ik ben er een paar weken mee bezig, maar het gaat nog vrij lastig. Wij doen water of verdunde kamillethee, ook op de opvang. Rietjesbeker snapt hij heel goed, maar hij laat het uit z'n mond weer sijpelen, ik weet niet of hij überhaupt wat binnen krijgt. Een open drinkbeker gaat wat minder, omdat hij daar op gaat happenquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:42 schreef kazy het volgende:
Heerlijk hoor Selvaria, naar Rome. Ik ben een tikkie jaloersKomt vast goed met de reis!
En Kris wat een heerlijk stukje schreef je!
Ik zat me trouwens nog af te vragen of de baby's die bv krijgen ook wel eens een (flesje/bekertje) water of thee ofzo krijgen? Wij zijn aan het oefenen met een bekertje, maar dat is meer voor de leuk (als ze 3 slokjes binnen krijgt, is het veel.) Ik vroeg me af of ik t.z.t. een middagvoeding zou kunnen vervangen door een ander vocht of zou dat dan toch kv moeten zijn? (Zit nog steeds met mijn overvolle borsten op werkdagen namelijk, dus een voeding minder zou welkom zijn) M. is nu 9,5 maand en drinkt nog ong. 5x per dag.
Nou, vooruit. Omdat 'ie zo leuk is om te delen dan:quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:25 schreef Mineola het volgende:
Nooh Adrian![]()
Ik zie hier te weinig babyfoto's!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
HIer ga ik van rammelen!quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
God wat een leuke baby's allemaal
Er was hier dus vanochtend ook een heel leuke baby op bezoek (edit: ah, zie hierboven!) Ik voelde me nogal een clichéstrooier toen ik hoorde dat niemand M op IMA vindt lijken
maar er zat echt iets heel herkenbaars in de ogen!
En nu zit S in de indio die ik te leen heb
[ link | afbeelding ]
Ik ben al lang blij dat iemand er nog wat van mij in zietquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
Er was hier dus vanochtend ook een heel leuke baby op bezoek (edit: ah, zie hierboven!) Ik voelde me nogal een clichéstrooier toen ik hoorde dat niemand M op IMA vindt lijken
[ link | afbeelding ]
wat een mooie kijkers!quote:
Ziet er goed uit! Lieffvvvvv!quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dat staartje!![]()
En boekjes![]()
En goeie score van Tas! Ik had vanmiddag een 'wanneer komt de rest-luier'...wat een mooie laatste.. heel dromerig plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Boekjeszo heerlijk! En ook bijzonder hoe het blijft hangen - we lezen A al vanaf minibaby voor uit 'Mama Kwijt' en ze kent 'm uit haar hoofd. Voordat de kikker in het verhaal komt roept ze al "kikke! jaaa!" . En als de mama uil haar baby weer terugheeft wijst ze naar de traan en zegt "mama drietuh!".
Oh en dan spam ik ook nog even mijn baby. Tas, middle name "ik poepte net in een half uur 5 luiers vol":
Leuke fotoreeks ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Stippelrientje op 29-04-2016 20:00:52 ]Schudden voor gebruik
Rest: checkquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik had vanmiddag een 'wanneer komt de rest-luier'...
wij hebben bij de ikea van die gordijnen gevonden. Zelf op maat gemaakt. Scheelt echt veel licht in het kamertje, maar via zij en bovenkant gordijnen (kieren) blijft er wel een dag/nacht ritme.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:24 schreef Mariposas het volgende:
Ja ik kan ook wel kijken naar verduisterende stof. Ga niet echt investeren daarin aangezien het huis deze zomer in de verkoop gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de Benjamin van t babytopic ook maar even?
kolfflesje smaakte goed![]()
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
[ Bericht 5% gewijzigd door FlyingFish op 01-05-2016 11:17:14 ]
Hier ook zo'n lamp! Ideaal met nacht voeding!quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:28 schreef silliegirl het volgende:
Mijn baby is stuk. Hij slaapt al sinds half
9. Wat is dit nu weer.
Ik vond een philips ambilight ergens in een hoekje (), dus die staat nu bij W een fijn licht te verspreiden. 'T zal me benieuwen of z'n kamertje nu minder eng is voor 'm..
niet stuk.. hij doet het juistquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:28 schreef silliegirl het volgende:
Mijn baby is stuk. Hij slaapt al sinds half
9. Wat is dit nu weer.
Ik vond een philips ambilight ergens in een hoekje (), dus die staat nu bij W een fijn licht te verspreiden. 'T zal me benieuwen of z'n kamertje nu minder eng is voor 'm..
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef FlyingFish het volgende:
Wellicht streept die restschuld wel weer redelijk weg door het rentevoordeel dat je waarschijnlijk gaat krijgen Mariposas. Mijn broer heeft een veel duurder huis gekocht en is per maand alsnog minder geld kwijt. Dan ben je ook 'zo' van die restschuld af. Wij doen het andersom, eerst nieuw huis zoeken, dan verkopen. Ik hoop zo dat we O's eerste verjaardag in een tuin kunnen vieren, maar nog niets naar onze wens gevonden.
IMA, wat een mooie foto die laatste! Alle andere baby-foto's zijn ook leuk, maar deze sprong er uit!
Ik doe ook even een crosspost van Facebook van afgelopen week.voetbalkijker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige buggy opbergplek
Schudden voor gebruik
Ook dood aan spruw! Wat naar zeg. Had je al kokosolie geprobeerd?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:12 schreef Lamb29 het volgende:
Ah de nachtdienst is weer actief..
Dood aan snot!
En spruw. Wordt dol van alle steriele maatregelen.
+1quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef FlyingFish het volgende:
Wellicht streept die restschuld wel weer redelijk weg door het rentevoordeel dat je waarschijnlijk gaat krijgen Mariposas. Mijn broer heeft een veel duurder huis gekocht en is per maand alsnog minder geld kwijt. Dan ben je ook 'zo' van die restschuld af. Wij doen het andersom, eerst nieuw huis zoeken, dan verkopen. Ik hoop zo dat we O's eerste verjaardag in een tuin kunnen vieren, maar nog niets naar onze wens gevonden.
IMA, wat een mooie foto die laatste! Alle andere baby-foto's zijn ook leuk, maar deze sprong er uit!
Ik doe ook even een crosspost van Facebook van afgelopen week.Ja, maar we nemen dan ook een veel hogere hypotheek, de maandlasten zullen hoger zijn. We zijn dus maar nu aan het sparen, wonen relatief goedkoop. Plus dat je ook een deel aan eigen geld moet inleggen omdat je dit jaar maar 102% van se aankoopsom kan lenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewaagd wel, eerst een nieuw huis kopen! Dan kan je ook bij een hoop verstrekkers geen hypotheek afsluiten of alleen tegen een veel hogere rente.
Oh en die foto laat ik m'n man maar niet zien, anders begint ie weer te schelden
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Dan doe je toch iets verkeerd als je nu al postquote:Op zaterdag 30 april 2016 08:22 schreef Krisvc het volgende:
L. vond half 6 ook een mooie tijd om op te staan. Man wilde er echter uit dus ik mocht uitslapen. Nu is ze naar alles in de kamer aan het zwaaien.
Ja E heeft nog een flink dik wit plakkaat op z'n tong en drinkt onrustig met klakken en loslaten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 07:33 schreef Dot. het volgende:
[..]
+1Ik een hoestbui om half 4, toen een kat die voor de bak scheet en een wakkere peuter.
Lamb, is het echt nog wel spruw? Mini heeft ook altijd een beetje een witte tong namelijk. Of hebben jullie er inmiddels meer last van?
Als je al in een gunstige tijd gekocht hebt ooit dan is het voordeel er niet idd, maar je kan vaak wel meer lenen dan een paar jaar terug dankzij de rentestand. Wij hebben de luxe van een half afbetaald huis en spaargeld doordat m'n man dit heeft gekocht op een starterssalaris in z'n eentje, en we willen goedkoop gaan kopen (en ZM is veel goedkoper dan dezelfde huizen in Den Haag). Plus dat ons soort huis in onze flat gemiddeld in vier maanden verkoopt. Kortom, het risico is voor ons niet zo groot en we zijn wel erg kritisch met wat we willen in ons volgende huis dus nemen liever de tijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 08:54 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, maar we nemen dan ook een veel hogere hypotheek, de maandlasten zullen hoger zijn. We zijn dus maar nu aan het sparen, wonen relatief goedkoop. Plus dat je ook een deel aan eigen geld moet inleggen omdat je dit jaar maar 102% van se aankoopsom kan lenen.
Gewaagd wel, eerst een nieuw huis kopen! Dan kan je ook bij een hoop verstrekkers geen hypotheek afsluiten of alleen tegen een veel hogere rente.
Oh en die foto laat ik m'n man maar niet zien, anders begint ie weer te schelden
Oh das echt balen zegquote:Op zaterdag 30 april 2016 09:06 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ja E heeft nog een flink dik wit plakkaat op z'n tong en drinkt onrustig met klakken en loslaten.
Ik heb bij mij nu ook wat wittigheid ontdekt en smeer met Miconazol. Daarnaast nu jeuk tussen mijn vingers.. Dus daar smeer ik ook. Denk van de melk lekkage tijdens het onrustig drinken.
En dus heeeel erg veel wassen. Elk doekje met een druppel melk gaat weer op de stapel. Na elke voeding nystantine, speentje uitkoken.. Zulke dingen. Dagtaak
Razz nog niet. Moet nog naar de tuinen.
Maar! Een baby met eerste scheve halve lachjes maakt veel goed
Ohquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
En beterscahp voor Tas, Razz! Ik heb trouwens vannacht over jou gedroomd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2016 13:38:00 ]
quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:31 schreef pinquit het volgende:
Haaaiii
Ik kwam even updatenHier gaat alles goed
yaay!
Iemand zei het pas al, met 6 maanden was er een soort omslagpunt. Zodra A. echt goed kon kruipen, zijn de ontevredenhuils een stuk minder! Het is gewoon een temperamentvolle baby, kan alsnog flink tekeer gaan als iets niet lukt, maar dat hoort er maar gewoon bij danhelemaal niet erg, daar wen ik wel aan
![]()
Verder is er zelfs een soort van structuur in de dag nu, en dat vind ik fijn! Lijkt net of ik mn baby gewoon beter snap nu. Hij doet 's middags een grote slaap in zijn bed(!!) - wel met een fles in slaap vallen maar joh, t werkt- en verder nog twee korte in de draagdoek of -zak.
Eten is nog steeds de bom, heb het idee dat dat hem ook veel meer blij maakt dan die flessen die er elke keer weer uitliepen![]()
Spuugt nog wel, soms komt zijn brood/fruit/avondmaaltijd er ook gewoon nog uitzetten, maar hij blijft er nogal vrolijk onder.
Hij is zo'n fan van zijn vader en broertje, elke keer word ik helemaal week als ik dat zie![]()
![]()
![]()
![]()
alles is fijn! En hij is morgen 7 maanden whut
Oooh ik wil jouw kleintje platknuffelen. Wat een plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
S. 2014
J. 2016
Ik breek heel even in hoor (heb eigenlijk geen enkele reden om in OUD te komen, maar vooruit); nieuwe hypotheek terwijl je oude huis nog niet verkocht is, is op zich geen probleem. Zorgt naar mijn weten (werk bij een tussenpersoon) ook nooit voor een hogere rente. Alleen moet je wel aantonen dat je minstens 1 of 2 jaar de dubbele lasten kan betalen en moet je een taxatie of waardeverklaring hebben waaruit blijkt of er nog een restschuld is straks. Zoja, dan moet je ook genoeg geld hebben om die op te vangen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 08:54 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, maar we nemen dan ook een veel hogere hypotheek, de maandlasten zullen hoger zijn. We zijn dus maar nu aan het sparen, wonen relatief goedkoop. Plus dat je ook een deel aan eigen geld moet inleggen omdat je dit jaar maar 102% van se aankoopsom kan lenen.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:07 schreef lunapuella het volgende:
Oh twist, wat klinkt dat heerlijk.
Klappen IMA! Wat tof!Zing je er ook 'klap eens in je handjes' bij?
Ik heb per ongeluk mijn kind zich in slaap laten huilen.Voor het eerst! Ik legde hem weg, leek goed te gaan, maar zodra ik de kamer uitliep was het huils. Ik moest alleen even snel iets doen achter de computer, dus dacht, ik ga zo weer naar hem toe! Maar toen sliep hij al voor ik terug kwam.
Poepen gaf hier zeker druk! Dan kwam er ook een golf terug. Snot helpt sowieso niet. Misschien kan je zoutoplossing in zijn neusje sprayen voor het drinken, dat gaf hier wat verlichting.quote:Op zondag 1 mei 2016 03:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Pff... Dat was de derde voeding sinds gisteravond die er meteen in grote golven weer uitkwam. Ik word er een beetje moedeloos van. En het steeds omkleden van een natte baby en mezelf is ook niet tof.
De eerste keer dacht ik dat het aan stuwing lag -volle borst en vergeten de tsr weg te kolven. Maar de tweede keer en net was dat niet het geval.
Hij moet wel steeds poepen tijdens of net na het drinken. Misschien dat dat voor druk op de maag zorgt? En hij zit vol snot dus dat werkt ook niet mee.
Zoiets als reflux steekt toch niet pas na 8 weken de kop op?
wij hadden hetzelfde rond dezelfde periode. Ik dacht ook aan refluxquote:Op zondag 1 mei 2016 03:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Pff... Dat was de derde voeding sinds gisteravond die er meteen in grote golven weer uitkwam. Ik word er een beetje moedeloos van. En het steeds omkleden van een natte baby en mezelf is ook niet tof.
De eerste keer dacht ik dat het aan stuwing lag -volle borst en vergeten de tsr weg te kolven. Maar de tweede keer en net was dat niet het geval.
Hij moet wel steeds poepen tijdens of net na het drinken. Misschien dat dat voor druk op de maag zorgt? En hij zit vol snot dus dat werkt ook niet mee.
Zoiets als reflux steekt toch niet pas na 8 weken de kop op?
dat lijkt me heel erg lastig idd. Heb dat hier nooit gehad gelukkig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:12 schreef Lamb29 het volgende:
Ah de nachtdienst is weer actief..
Dood aan snot!
En spruw. Wordt dol van alle steriele maatregelen.
hij wist gewoon dat het een prachtige dag zou wordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 06:42 schreef silliegirl het volgende:
Ik kom de nachtdienst wel aflossen.
W. Vond half 6 een prima moment om op te staan.
Een plastic opberg doos met deksel zie ik bij Selvira steeds voorbij komen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 08:43 schreef LuDann het volgende:
Oh heerlijk Kris, uitslapen. Wij verdelen de weekenden altijd, 1 dag dat ik uitslaap en 1 dag dat mijn man uitslaapt.
Wolk is aan het lopen met de IKEA stoel, ze weigert de walker te gebruiken, wil hem zelfs niet vastpakken.Maar even voor een krukje ofzo gaan kijken vanmiddag. Of heeft iemand een goede tip voor iets om mee te lopen dat niet zo licht is, makkelijk wegglijdt- of rijdt?
Ik vind de plek prachtig hoor! Wij gebruikte hem nooit dus die staat al lang en breed op zolder. Zo een box is magisch om rommel in te plaatsenquote:Op zaterdag 30 april 2016 09:02 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd als je nu al postHier betekent uit mogen slapen niet voor 10 uur eruit
wij proberen nog hardnekkig vast te houden aan het pre-baby tijdperk... Man ligt dus nog/weer lekker te snurken.
En Stippel, baby had al een paar keer klemgezeten tussen de buggy en de kast, en de box wordt alleen s ochtends vroeg nog gebruikt dus is een prima plekmaar vanaf vanavond gaat hij gewoon naar de kelderbox, wat de nieuwe opbergplaats wordt.
Sterkte met alle snotterige nachtbrakers, letterlijk en figuurlijk
quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:31 schreef pinquit het volgende:
Haaaiii
Ik kwam even updatenHier gaat alles goed
yaay!
Iemand zei het pas al, met 6 maanden was er een soort omslagpunt. Zodra A. echt goed kon kruipen, zijn de ontevredenhuils een stuk minder! Het is gewoon een temperamentvolle baby, kan alsnog flink tekeer gaan als iets niet lukt, maar dat hoort er maar gewoon bij danhelemaal niet erg, daar wen ik wel aan
![]()
Verder is er zelfs een soort van structuur in de dag nu, en dat vind ik fijn! Lijkt net of ik mn baby gewoon beter snap nu. Hij doet 's middags een grote slaap in zijn bed(!!) - wel met een fles in slaap vallen maar joh, t werkt- en verder nog twee korte in de draagdoek of -zak.
Eten is nog steeds de bom, heb het idee dat dat hem ook veel meer blij maakt dan die flessen die er elke keer weer uitliepen![]()
Spuugt nog wel, soms komt zijn brood/fruit/avondmaaltijd er ook gewoon nog uitzetten, maar hij blijft er nogal vrolijk onder.
Hij is zo'n fan van zijn vader en broertje, elke keer word ik helemaal week als ik dat zie![]()
![]()
![]()
![]()
alles is fijn! En hij is morgen 7 maanden whut
Wat fijn dat het zo goed gaat en wat heeft hij een lekker ondeugend bekkie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
Ruk en tevens * boks *quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:14 schreef Xanteh het volgende:
Haha zusje
Hier begint het koemelk vrije dieet zijn vruchten af te werpen. En allergische reactie na het eten van mayonaise (zelfgemaakte). Dus dat -ei- schrap ik van de lijst de komende tijd.
AHw!quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:14 schreef twist02 het volgende:
Veeg me op. Echt.
Mijn baby (nog eventjes!) snapt de telefoon van de babywalker en pakt nu op de meest random momenten, zonder dat iemand ook maar iets zegt, die hoorn op, houdt 'm bij d'r oor en begint 'Da, da, DAA!' te roepen![]()
en net kruipt ze met telefoon en al naar d'r beer en houdt 'm bij beer tegen z'n hoofd!
![]()
En ze knuffelt ook opeens spontaan uit zichzelf![]()
slaat ze die mollige armpjes om m'n nek en duw d'r gezichtje tegen het mijne. En ook bij beer, uiteraard
Hoera! Dat is weer fijn nieuws!quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:40 schreef Malteser het volgende:
voor alle zwaaiende, telefonerende, zelf in slaap vallende, op eigen kamer slapende, leuke, lieve, mooie baby's!
Hier hebben we na twee weken van verkoudheid/benauwdheid/ziekenhuis/kapotte billen/rode wangen/wel of geen tandjes onze blije Twix weer terug.
Nu lacht hij eigenlijk altijd maar hij was door alle 'toestanden' wel wat sneller verdrietig.
Vandaag ook de Yepp opgehaald. En op de fiets geīnstalleerd. Ik heb een gewone fiets maar het past prima. Blij mee, want mijn fiets is fijn en nu hoef ik geen andere te kopen. Twix mocht passen zodat we de gordels in konden stellen en vindt het fantastisch. Nu nog 1,5 maand wachten, want durf nog niet te fietsen met hem.
Het werd in ieder geval een wat vreemde dag. Om half 9 stond mijn vader op de stoep, want die kwam W. ophalen (quote:Op zondag 1 mei 2016 10:08 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
hij wist gewoon dat het een prachtige dag zou worden![]()
die tijd saampjes konden jullie denk ik ook goed gebruiken.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:39 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Het werd in ieder geval een wat vreemde dag. Om half 9 stond mijn vader op de stoep, want die kwam W. ophalen () . Ik snapte er geen bal van, maar man had al W. z'n spullen ingepakt en ik mocht niks vragen.
Vervolgens werd ik in de auto gezet voor een rit van meer dan 2 uur.
Maar! Nu lig ik in een hotelkamer na een heerlijke nacht slaap. Ben ik gister verwend met in totaal 1,5 uur aan massages en een dag sauna. Heerlijk uit eten geweest en nu zo nog even de sauna in.![]()
Ik ben weer even opgeladen!
Maar het kind niet.quote:
Vooralsnog lijkt het pech. Ze kunnen daar nu nog niet zo veel van zeggen. Ik heb zelf astma dus hij zou iets van mij kunnen hebben maar het is nu nog te vroeg om conclusies te trekken/te onderzoeken. Hij startte begin januari met RS en daarvan hebben zijn longen een flinke tik gehad. Door verschillende verkoudheidsvirussen is hij daarna wat blijven kwakkelen en nooit meer vrij van snot en hoesten geweest. We hebben goede hoop dat beter weer hem goed gaat doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:10 schreef Mariposas het volgende:
Wat vervelend dat twix zoveel in het ziekenhuis ligt Malteser. Heeft hij een longaandoening of slechte weerstand? Of gewoon pech?
Selvaria klinkt goed! Minus die nacht dan.
Wat te doen met kruipbaby en tuin? Wij hebben helaas geen gras, alleen borders en tegels. En ivm verkoop verhaal ga ik ook geen gras aanleggen.
Kruipen is leuk , maar dat op een kleedje braaf spelen was wel erg makkelijk geweest.
Uit Frans ervaring: veel. Te veel. Maar meestal ben je er toch wel bij om het eea er uit te vissen.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Maar het kind niet.hoeveel aarde en plant per kg lichaamsgewicht kunnen ze verwerken?
Werkt helaas niet altijd, ik kreeg J in januari, en die leerde pas in september het jaar daarop lopenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef Dot. het volgende:
Gewoon je baby in maart krijgenEerste zomer zijn ze nog niet mobiel en tweede zomer lopen ze
Checkquote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef Dot. het volgende:
Gewoon je baby in maart krijgenEerste zomer zijn ze nog niet mobiel en tweede zomer lopen ze
Als ik hier toch ben...quote:Op zondag 1 mei 2016 17:28 schreef Selvaria het volgende:
wij zitten hier ineens met een baby met 39,6 graden koorts.
![]()
Ik zit weer op mijn worrychair hoor, hebben jullie kindjes dat ook wel eens? Plots vrij hoge koorts zonder dat er eerder ook maar iets te merken was? Het kan toch niet komen doordat we zo lang buiten zijn geweest met haar? Het was wel heel zonnig, maar we hadden haar goed beschermd (hoedje, alles bedekt maar niet te warm ingepakt) en hebben zoveel mogelijk in de schaduw gelopen. Blegh, dit voelt echt rot zo..
Lijkt me ook ideaal om je kind in te zetten! 😉quote:Op zondag 1 mei 2016 17:29 schreef ingee het volgende:
Eind februari, ook prima!
Maar serieus: wij hebben van die hekjes waarmee je een konijnenren kan maken in de tuin. Als je zoiets nou langs je borders zet?
Agos, da's niet leuk nee. Maar, ja dat kan toch echt zomaar ineens.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:28 schreef Selvaria het volgende:
wij zitten hier ineens met een baby met 39,6 graden koorts.
![]()
Ik zit weer op mijn worrychair hoor, hebben jullie kindjes dat ook wel eens? Plots vrij hoge koorts zonder dat er eerder ook maar iets te merken was? Het kan toch niet komen doordat we zo lang buiten zijn geweest met haar? Het was wel heel zonnig, maar we hadden haar goed beschermd (hoedje, alles bedekt maar niet te warm ingepakt) en hebben zoveel mogelijk in de schaduw gelopen. Blegh, dit voelt echt rot zo..
vandaag hap aarde incl uitgerukte pol grasquote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Maar het kind niet.hoeveel aarde en plant per kg lichaamsgewicht kunnen ze verwerken?
2 maanden geleden voelde ik me niet lekker, had het ijskoud, maar was in het buitenland en had net een griepje achter de rug dus weet het eerst daaraan. Werd 's nachts ineens wakker, hobbelde naar de badkamer en merkte dat dat toch wel wat moeizaam ging. Toch even temperatuur gechecked voor de zekerheid... 40.6. Volgende dag naar een lokale arts gegaan, bleek een dubbele longontsteking te hebbenquote:Op zondag 1 mei 2016 17:33 schreef ingee het volgende:
Als ik hier toch ben...
R had gisteren ineens 40 graden, had niks door.Alleen maar eens getemperatuurd omdat ze jengelig was en wat warm. Dikke faalmoeder gevoelens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |