quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Daar heb ik dus een trauma vanik zong dat ook voor t slapengaan, maar op een gegeven moment kreeg ik vette stress dat ik IEDEREEN moest noemen aan t einde, want je weet maar nooit he.
Ik ga slapen ik ben moe
ik sluit mijn beide oogjes toe
Here houd ook deze nacht
Over mij en papa en mama en s en tante g en oom j en tante a en tante a en oom s en tante h en oom j en m en opa en oma en opa en oma en oma-over en de mensen in t bejaardenhuis en de dieren in t asiel en de juf en de zieke mensen en de poes en de buurvrouw en de kindjes in afrikaaaaaa de waaaaacht.
Amen amen.![]()
Ja, hier precies zo. ik zing 'papa en mama houden vannacht, over M getrouw de wacht, slaaaap lekker'quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
O, die "ik ga slapen ik ben moe" zing ik aangepast: dat Here krijg ik mn atheīstische strot niet uit, dus ik zing
"ik ga slapen ik ben moe, doe mijn beide oogjes toe, beertje houdt ook deze nacht, over (...) trouw de wacht"
Ik moet me altijd nog inhouden om dan niet "daar buiten loopt een aap" te zingenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik werd christelijk opgevoed he dus vandaar die versie.
Ik zing nu slaap melle slaap, daarbuiten loopt een schaap
@LB leuk, ga ik nog beter opletten. Wij zingen ze sowieso hard mee in de auto
Mijn dochter is verpest door haar papa, dus die corrigeert me nuquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik moet me altijd nog inhouden om dan niet "daar buiten loopt een aap" te zingen
Ik zet altijd het "spetter spetter spater " stukje in als W. in bad zit. Gegarandeerd plezier!quote:Op woensdag 27 april 2016 08:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb van de kraamzorg ergens nog een cd. Nooit op gehad. Maar die van monique smit is wel een goede.
Hier is ik ben vandaag zo vrolijk van alfred jodokus kwak dikke hit, beetje hupsen erbij, dan giert hij het uit van de pret
Ik kom nooit verder dan Het Tietenlied als Sjaak in bad zit...quote:Op woensdag 27 april 2016 08:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zet altijd het "spetter spetter spater " stukje in als W. in bad zit. Gegarandeerd plezier!
Dat deed ik ook met A! Vooral blijven doen, dan krijg je als ze bijna 1,5 zijn ditquote:Op woensdag 27 april 2016 08:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik zet altijd het "spetter spetter spater " stukje in als W. in bad zit. Gegarandeerd plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier heeft de duutser een liedje verzonnen over wat voor dikzak T is, en hoe trots dat zijn ouders maakt. inclusief aanraken van alle spekrollen. Dat is ook altijd instant pret!quote:Op woensdag 27 april 2016 09:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en zelfgemaakte liedjes zijn Da Bomb volgens mijn dreumes. Alles waar haar naam of die van haar broer in voorkomt is "Noggekee mama!".
Gisteren was het:
An.ne speelt met haar pannen
An.ne leest haar mooie boek
An.ne is een dikke stinkerd
An.ne heeft poep in haar broek
Waarop ze riep: "NIET POEP!! ..... Noggekee mama?"
En Tas moet om alles lachen deze dagen dus dubbel pret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |