Denk ik ook wel hoor! Nu zit er maar 1 dag tussen dat ik moet werken, maar de tweede week dat hij weg is moet ik gewoon vier dagen werken, waarvan twee ook nog aan de andere kant van Nederland, dus dat wordt nog pittiger ;-)quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Komt vast goed, ima! Hier hebben we tot eind mei rust qua reizen van de duutser. Gelukkig!
Ze schatten ook nog geen diepte in en als ze over de 10 maanden grens zijn dacht ik dat ze dat wel gaan ontwikkelen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:16 schreef Selvaria het volgende:
Kris en PinqDat heeft N. Hier op de harde manier afgeleerd.
Ze is zo ontzettend vaak gevallen bij het optrekken (ik heb haar 1000 keer gevangen, maar een keer of 5 was ik er gewoon niet op tijd bij) dat ze nu heel voorzichtig is geworden. Ze durft zich niet zo meer in afgronden te storten gelukkig.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:24 schreef Krisvc het volgende:
Ach, mijn kind heeft op de harde manier geleerd dat ze haar hoofd in moet trekken als ze onder de marmeren tafel door wil kruipen.
Vandaag heeft ze ook een nieuwe versie van de stervende zwaan ingezet. Eerst was het in de w-houding zitten, handen in de lucht, hoofd in de nek en brullen. Dat wordt nu afgemaakt door zichzelf daarna full face voorover te laten vallen en languit gestrekt op de grond verder te huilen.
Dus toen ik vanmiddag de deur niet open wilde doen en ze hem niet open gepeuterd kreeg speelde bovenstaande zich af. Zo'n 10 keer in een paar uur.
Nogmaals: ver-moei-end
(En hilarisch, maar ik probeer niet te lachen)
Heb ik ook gezien!quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ze schatten ook nog geen diepte in en als ze over de 10 maanden grens zijn dacht ik dat ze dat wel gaan ontwikkelen.
heb eens zo een programma zitten kijken over de wondere wereld van.. baby's.
ik heb toen enkel echt gedetailleerd onthouden dat baby's 143 liter kwijl verliezen
Ik vind dat geen diepte inschatten zo grappig. dat hij heel hard een speeltje probeert te grijpen dat bijna een halve meter verderop ligt...quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ze schatten ook nog geen diepte in en als ze over de 10 maanden grens zijn dacht ik dat ze dat wel gaan ontwikkelen.
heb eens zo een programma zitten kijken over de wondere wereld van.. baby's.
ik heb toen enkel echt gedetailleerd onthouden dat baby's 143 liter kwijl verliezen
rete interessant.. Zo jammer dat we toen nog geen opneemfunctie hadden op de tvquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien!ik heb vooral onthouden dat baby's een hoop keer zoveel smaakpapillen hebben als volwassenen
Dat vind mijn wurm ook zo leuk alleen als hij te dichtbij gaat zitten en het dan eerst op zijn hoofd krijgt is minder handigquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind dat geen diepte inschatten zo grappig. dat hij heel hard een speeltje probeert te grijpen dat bijna een halve meter verderop ligt...![]()
Mijn T is zo leuk he. Hij vind zoveel dingen hilarisch. Vanmiddag lag ik op de grond, en had ik een blokje op m'n hoofd gezet (don't ask). Toen het van m'n hoofd viel op de grond lag hij in een deuk. En de volgende 100 keer dat het weer van m'n hoofd op de grond llag moest hij bijna nog harder lachen...
Kun je noten lezen / een instrument spelen? Bij een van die cd's met jeukkoren (Liedjes met een hoepeltje erom) hoort een boek met de teksten & noten van 250 liedjes.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:49 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik kan eigenlijk geen enkel kinderliedje compleet![]()
ik heb een paar keer zo een kindercd een poging gegeven om het zo even bij te spijkeren, maar die kinderkoren geven jeuk
Jep! Want ze heeft op doordeweekse dagen de gordijnen dicht. En het zilverwerk dat ze verdient zit in haar boek op zondag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Krisvc het volgende:
O ja, en altijd is kortjakje ziek schijnt over een prostituee te gaan heb ik ooit in een college opgevangen.
saxofoonquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kun je noten lezen / een instrument spelen? Bij een van die cd's met jeukkoren (Liedjes met een hoepeltje erom) hoort een boek met de teksten & noten van 250 liedjes.
Er zaten zeven kikkertjes al in een boeren sloot..quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:58 schreef Krisvc het volgende:
Sommige kinderliedjes vind ik ook gewoon echt naar. "In een groen, groen, groen, groen knollen-knollenland, daar zaten twee haasjes heel parmant. En de één die blies de fluite-fluite-fluit en de ander sloeg de trom. Daar kwam toen eens een jager-jagerman en die heeft er één geschoten. En die heeft al naar men denken-denken kan de ander zeer verdroten."
Waarom is dat een kinderliedje? Dat is toch gewoon naar?
Maargoed, zingen is hier wel de bom. Dat varieert van kinderliedjes tot alles wat me te binnen schiet en 100 miljoen zelfbedachte liedjes.
Ik vind het ook zo wonderlijk dat ze daadwerkelijk slaperig wordt van Slaap kindje slaap.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:07 schreef Bloesem. het volgende:
Alle kinderliedjes zitten vol van dramatiek! Neem nou ouwe Jan en jonge Jan (die gingen samen pompen, ouwe Jan die brak z'n been en jonge Jan z'n klompen) Vreselijk verhaal is dat! En je hoort nou nooit eens hoe het is afgelopen.. Is het ooit nog goed gekomen met ouwe Jan z'n been? En heeft jonge Jan nog nieuwe klompen kunnen kopen?
Maar goed, levenslessen kun je maar beter snel geleerd krijgen natuurlijk. Het zal mij niet gebeuren dat mijn meisje loos raakt om te gaan varen als lichtmatroos.
Oh das 1 van saar haar favorietenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:13 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Er zaten zeven kikkertjes al in een boeren sloot..
de sloot was toen bevroren
de kikkertjes half dood
ze kwekte niet ze kwakte niet..
![]()
Mijn jeugd, mijn onschuld... wat doe je...quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Krisvc het volgende:
O ja, en altijd is kortjakje ziek schijnt over een prostituee te gaan heb ik ooit in een college opgevangen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh das 1 van saar haar favorieten![]()
Kike halluf doood!![]()
Moet ik mij zorgen maken?..
Ach zolang ze nog hysterisch op de vlucht gaat voor een lieveheersbeestje zal het wel meevallen.quote:
maar dat zijn ook moordlustige beesten hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ach zolang ze nog hysterisch op de vlucht gaat voor een lieveheersbeestje zal het wel meevallen.
Echt?! Oh dat maakt m stukken beter verdraagbaarquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:22 schreef Krisvc het volgende:
En O ze wieze wo ze wieze walla kristalla is ook geen onzin liedje.Het is een oud-Portugees doopliedje.
sprookjes zijn rete luguber!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ken echt bijna geen liedjes en kan niet zingen dus ik ben blij dat de gastouder veel liedjes zingt.
Ik vind sprookjes trouwens ook erg, was vorig jaar in de efteling met collega's en ik vertaalde wat sprookjes in het sprookjesbos aan mijn canadese manager en toen dacht ik echt, da-fuq. Voorbeeld: Wolf eet geitjes op, jager snijdt buik wolf open, geitjes eruit, stenen erin, wolf verdrinkt. Uh...
Oh en twist je foto's! en stippel je photobomb man (in ander topic)
.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Jep! Want ze heeft op doordeweekse dagen de gordijnen dicht. En het zilverwerk dat ze verdient zit in haar boek op zondag.
Maar een olifant heeft de allerdikste billen van het hele land.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier ook 'ze kunnen zeggen wat ze willen'
Oh wacht die ken ik wel helemaal en zing die al van kleins af aan... dat is zijn ik moet stilliggenwantmijnnagelswordengeknipt-liedquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Wait, whut?![]()
En inderdaad die teksten zijn niet altijd even vrolijk. En ze slaan soms ook nergens op.
Overigens is hier "in de maneschijn" de bom. Maar ik moest de tekst ook googlen, want verder dan de eerste 2 zinnen kwam ik ook niet meer.
W. Oefent z'n tenor stem. Ligt al de hele avond met een akelig hoog piepje te kraaien. Nahgoed hijs vrolijk, prima.
een krokodil met zijn BEK bek BEK!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar een olifant heeft de allerdikste billen van het hele land.
Jaaa welke zing jij ook alweer solo? (Ik herkende S. de K. dus serieus hč, toen ik wist welk liedje het was, alleen weet niet meer of dat met jou of met Crumpette samen was gezongenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
Bloesem![]()
En idd, veel teksten zijn godawfulMaarrrrr kinderen hebben geen idee waar t over gaat!
En doordat ik in een van die jeukkoren zat, heb ik 250 kinderliedjes ingezongen (die met een hoepeltje erom dus) en heb ik dus overal wel een liedje bij
Daar heb ik dus een trauma vanquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
'Ik ga slapen, ik ben moe' zing ik ook vaak voor M, in aangepaste versie. Zongen mijn ouders altijd. Hangt ook aan haar muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |