abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2016 @ 18:13:27 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161731725
Broccoli-boks Jagär! Al is t hier iets minder fancy :')

Maarrrr ook ik ben trots dat ik na een hele dag met 2 kindjes straks toch het eten klaar heb :Y)
  dinsdag 26 april 2016 @ 18:38:31 #252
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161732400
Ik ben niet zo blij met dat mobiele :') het is gezellig hoor, heus. Maar A. zou A. niet zijn als hij tevreden zou zijn met kruipen. Ja een dag ofzo :+ hij heeft zich al gestort op het volgende wat hij nog niet goed genoeg kan. Overal op klimmen, los staan (doe normaal :') ) dat lukt hem natuurlijk nog niet, dus ongelukken aan de lopende band :{

Optrekken, staan en klimmen zijn nu favoriet, ik mag hem steeds achterna om hem op te vangen :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_161732900
Ja, vermoeiend vind ik dat Pinq. Ook de onbeheersbare dwang om head first van de bank af te willen. Dat. Gaat. Niet. }:|
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:12:13 #254
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161733234
Hahah psies dat idd. Hij was vanmiddag zo boos omdat hij niet van me over de bankleuning de diepte in mocht klimmen/vallen :+ :')
pi_161733353
Kris en Pinq _O- Dat heeft N. Hier op de harde manier afgeleerd. :@ Ze is zo ontzettend vaak gevallen bij het optrekken (ik heb haar 1000 keer gevangen, maar een keer of 5 was ik er gewoon niet op tijd bij) dat ze nu heel voorzichtig is geworden. Ze durft zich niet zo meer in afgronden te storten gelukkig. :D
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:19:09 #256
409579 LuDann
All the way
pi_161733417
Keer of 5? Hier eerder een keer of 15. :') :@
pi_161733471
Ik heb veel verdrongen, ik vrees dat het echte aantal ook eerder bij de 15 in de buurt zit. Dit waren de keren die ik me nog zo voor de geest kan halen en echt echt echt hard gingen. :'( :@
pi_161733559
Ach, mijn kind heeft op de harde manier geleerd dat ze haar hoofd in moet trekken als ze onder de marmeren tafel door wil kruipen.

Vandaag heeft ze ook een nieuwe versie van de stervende zwaan ingezet. Eerst was het in de w-houding zitten, handen in de lucht, hoofd in de nek en brullen. Dat wordt nu afgemaakt door zichzelf daarna full face voorover te laten vallen en languit gestrekt op de grond verder te huilen.

Dus toen ik vanmiddag de deur niet open wilde doen en ze hem niet open gepeuterd kreeg speelde bovenstaande zich af. Zo'n 10 keer in een paar uur.

Nogmaals: ver-moei-end
(En hilarisch, maar ik probeer niet te lachen :'))
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:51:37 #259
409579 LuDann
All the way
pi_161734209
Hahaha Kris, dat klinkt best grappig inderdaad. :P

Oh ja, ik las eerder nog die vraag van Selvaria over de w-zit. Bij die hele kleintjes kan het niet zoveel kwaad was wat mijn CB arts zei. Vooral niet als ze ook nog in andere houdingen zitten. Je kunt het een beetje proberen te sturen door haar benen naar voren te doen als ze zo gaat zitten maar dat is nogal een gedoe heb ik gemerkt. :P
pi_161734218
Mamamamama hoor ik hier vooral in combinatie met beginnend huilen. Zo van 'mamamamamma, hoe kun je me nou in bed leggen? Haal me eruit mamamama'

En dat van de bank willen, of zo van schoot op de grond willen springen :D Ik zeg haar elke keer dat ze het begrip zwaartekracht nog niet kent, maar dat helpt ook niet. Hier vandaag ook CB, was allemaal helemaal prima. De CB-mevrouw vond het knap dat ze het begrip zwaaien al kent, zonder dat je het zelf voor moet doen. Zal ook even stats maken.

M en ik zijn nu tot zondag met z'n tweeën, mrIMA is naar het buitenland. En dan is hij een week thuis en daarna een week naar een ander buitenland. Dus ik ben benieuwd hoe het is, ben nog maar 1 of 2 keer een nacht alleen geweest met haar.
pi_161734312
Komt vast goed, ima! Hier hebben we tot eind mei rust qua reizen van de duutser. Gelukkig!
pi_161734504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Komt vast goed, ima! Hier hebben we tot eind mei rust qua reizen van de duutser. Gelukkig!
Denk ik ook wel hoor! Nu zit er maar 1 dag tussen dat ik moet werken, maar de tweede week dat hij weg is moet ik gewoon vier dagen werken, waarvan twee ook nog aan de andere kant van Nederland, dus dat wordt nog pittiger ;-)

En fijn dat de duutser lekker thuis is!
pi_161735484
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:16 schreef Selvaria het volgende:
Kris en Pinq _O- Dat heeft N. Hier op de harde manier afgeleerd. :@ Ze is zo ontzettend vaak gevallen bij het optrekken (ik heb haar 1000 keer gevangen, maar een keer of 5 was ik er gewoon niet op tijd bij) dat ze nu heel voorzichtig is geworden. Ze durft zich niet zo meer in afgronden te storten gelukkig. :D
Ze schatten ook nog geen diepte in en als ze over de 10 maanden grens zijn dacht ik dat ze dat wel gaan ontwikkelen.
heb eens zo een programma zitten kijken over de wondere wereld van.. baby's.
ik heb toen enkel echt gedetailleerd onthouden dat baby's 143 liter kwijl verliezen :D
Schudden voor gebruik
pi_161735527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:24 schreef Krisvc het volgende:
Ach, mijn kind heeft op de harde manier geleerd dat ze haar hoofd in moet trekken als ze onder de marmeren tafel door wil kruipen.

Vandaag heeft ze ook een nieuwe versie van de stervende zwaan ingezet. Eerst was het in de w-houding zitten, handen in de lucht, hoofd in de nek en brullen. Dat wordt nu afgemaakt door zichzelf daarna full face voorover te laten vallen en languit gestrekt op de grond verder te huilen.

Dus toen ik vanmiddag de deur niet open wilde doen en ze hem niet open gepeuterd kreeg speelde bovenstaande zich af. Zo'n 10 keer in een paar uur.

Nogmaals: ver-moei-end
(En hilarisch, maar ik probeer niet te lachen :'))
_O- klinkt echt fantastisch :D
Schudden voor gebruik
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:39:36 #265
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161735592
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ze schatten ook nog geen diepte in en als ze over de 10 maanden grens zijn dacht ik dat ze dat wel gaan ontwikkelen.
ik heb toen enkel echt gedetailleerd onthouden dat baby's 143 liter kwijl verliezen :D
Heb ik ook gezien! :D ik heb vooral onthouden dat baby's een hoop keer zoveel smaakpapillen hebben als volwassenen :')
pi_161735740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik vind dat geen diepte inschatten zo grappig. dat hij heel hard een speeltje probeert te grijpen dat bijna een halve meter verderop ligt... O+

Mijn T is zo leuk he. Hij vind zoveel dingen hilarisch. Vanmiddag lag ik op de grond, en had ik een blokje op m'n hoofd gezet (don't ask). Toen het van m'n hoofd viel op de grond lag hij in een deuk. En de volgende 100 keer dat het weer van m'n hoofd op de grond llag moest hij bijna nog harder lachen... O+
pi_161735779
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:39 schreef pinquit het volgende:

[..]

Heb ik ook gezien! :D ik heb vooral onthouden dat baby's een hoop keer zoveel smaakpapillen hebben als volwassenen :')
rete interessant.. Zo jammer dat we toen nog geen opneemfunctie hadden op de tv :D
Schudden voor gebruik
pi_161735873
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vind dat geen diepte inschatten zo grappig. dat hij heel hard een speeltje probeert te grijpen dat bijna een halve meter verderop ligt... O+

Mijn T is zo leuk he. Hij vind zoveel dingen hilarisch. Vanmiddag lag ik op de grond, en had ik een blokje op m'n hoofd gezet (don't ask). Toen het van m'n hoofd viel op de grond lag hij in een deuk. En de volgende 100 keer dat het weer van m'n hoofd op de grond llag moest hij bijna nog harder lachen... O+
Dat vind mijn wurm ook zo leuk alleen als hij te dichtbij gaat zitten en het dan eerst op zijn hoofd krijgt is minder handig :9

Mama heeft een hoedje op. Wurm heeft een hoedje op..
we hebben een hoedje, hoedje, hoedje.... (waarbij ik mijn hoofd kieper)
Oh!
En wurm dan kirt en nog net niet " _O- die mama ook!" doet O+

Zingen is de bom de laatste tijd O+ maar ik kan dat natuurlijk ook fantastisch :') ;)
Schudden voor gebruik
pi_161735953
Ik kan eigenlijk geen enkel kinderliedje compleet :')
ik heb een paar keer zo een kindercd een poging gegeven om het zo even bij te spijkeren, maar die kinderkoren geven jeuk :r
Schudden voor gebruik
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:57:26 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161736258
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:49 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik kan eigenlijk geen enkel kinderliedje compleet :')
ik heb een paar keer zo een kindercd een poging gegeven om het zo even bij te spijkeren, maar die kinderkoren geven jeuk :r
Kun je noten lezen / een instrument spelen? Bij een van die cd's met jeukkoren (Liedjes met een hoepeltje erom) hoort een boek met de teksten & noten van 250 liedjes.
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:58:07 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161736287
Oh en Ageeth de Haan zingt kinderliedjes wel leuk vind ik :Y
pi_161736298
Sommige kinderliedjes vind ik ook gewoon echt naar. "In een groen, groen, groen, groen knollen-knollenland, daar zaten twee haasjes heel parmant. En de één die blies de fluite-fluite-fluit en de ander sloeg de trom. Daar kwam toen eens een jager-jagerman en die heeft er één geschoten. En die heeft al naar men denken-denken kan de ander zeer verdroten."
Waarom is dat een kinderliedje? Dat is toch gewoon naar?

Maargoed, zingen is hier wel de bom. Dat varieert van kinderliedjes tot alles wat me te binnen schiet en 100 miljoen zelfbedachte liedjes.

Ik vind het ook zo wonderlijk dat ze daadwerkelijk slaperig wordt van Slaap kindje slaap.
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:00:28 #273
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161736382
Vof de kunst maakt fijne gezellige zingliedjes O+
pi_161736628
Alle kinderliedjes zitten vol van dramatiek! Neem nou ouwe Jan en jonge Jan (die gingen samen pompen, ouwe Jan die brak z'n been en jonge Jan z'n klompen) Vreselijk verhaal is dat! En je hoort nou nooit eens hoe het is afgelopen.. Is het ooit nog goed gekomen met ouwe Jan z'n been? En heeft jonge Jan nog nieuwe klompen kunnen kopen?

Maar goed, levenslessen kun je maar beter snel geleerd krijgen natuurlijk. Het zal mij niet gebeuren dat mijn meisje loos raakt om te gaan varen als lichtmatroos.
pi_161736685
O ja, en altijd is kortjakje ziek schijnt over een prostituee te gaan heb ik ooit in een college opgevangen. :')
pi_161736786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Krisvc het volgende:
O ja, en altijd is kortjakje ziek schijnt over een prostituee te gaan heb ik ooit in een college opgevangen. :')
Jep! Want ze heeft op doordeweekse dagen de gordijnen dicht. En het zilverwerk dat ze verdient zit in haar boek op zondag.
pi_161736837
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:57 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Kun je noten lezen / een instrument spelen? Bij een van die cd's met jeukkoren (Liedjes met een hoepeltje erom) hoort een boek met de teksten & noten van 250 liedjes.
saxofoon :Y maar dan is zingen zo een ellende :P
Schudden voor gebruik
pi_161736884
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:58 schreef Krisvc het volgende:
Sommige kinderliedjes vind ik ook gewoon echt naar. "In een groen, groen, groen, groen knollen-knollenland, daar zaten twee haasjes heel parmant. En de één die blies de fluite-fluite-fluit en de ander sloeg de trom. Daar kwam toen eens een jager-jagerman en die heeft er één geschoten. En die heeft al naar men denken-denken kan de ander zeer verdroten."
Waarom is dat een kinderliedje? Dat is toch gewoon naar?

Maargoed, zingen is hier wel de bom. Dat varieert van kinderliedjes tot alles wat me te binnen schiet en 100 miljoen zelfbedachte liedjes.

Ik vind het ook zo wonderlijk dat ze daadwerkelijk slaperig wordt van Slaap kindje slaap.
Er zaten zeven kikkertjes al in een boeren sloot..
de sloot was toen bevroren
de kikkertjes half dood
ze kwekte niet ze kwakte niet..

:'( :'(
Schudden voor gebruik
pi_161736911
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:07 schreef Bloesem. het volgende:
Alle kinderliedjes zitten vol van dramatiek! Neem nou ouwe Jan en jonge Jan (die gingen samen pompen, ouwe Jan die brak z'n been en jonge Jan z'n klompen) Vreselijk verhaal is dat! En je hoort nou nooit eens hoe het is afgelopen.. Is het ooit nog goed gekomen met ouwe Jan z'n been? En heeft jonge Jan nog nieuwe klompen kunnen kopen?

Maar goed, levenslessen kun je maar beter snel geleerd krijgen natuurlijk. Het zal mij niet gebeuren dat mijn meisje loos raakt om te gaan varen als lichtmatroos.
_O-
Schudden voor gebruik
pi_161737029
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:13 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Er zaten zeven kikkertjes al in een boeren sloot..
de sloot was toen bevroren
de kikkertjes half dood
ze kwekte niet ze kwakte niet..

:'( :'(
Oh das 1 van saar haar favorieten _O-

Kike halluf doood! :D

Moet ik mij zorgen maken?.. :P
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:18:05 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161737032
Bloesem _O- O+

En idd, veel teksten zijn godawful :') Maarrrrr kinderen hebben geen idee waar t over gaat!

En doordat ik in een van die jeukkoren zat, heb ik 250 kinderliedjes ingezongen (die met een hoepeltje erom dus ;) ) en heb ik dus overal wel een liedje bij *O*
pi_161737105
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Krisvc het volgende:
Mijn jeugd, mijn onschuld... wat doe je... ;(

Zo schijnt witte zwanen/zwarte zwanen een christelijk lied te zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_161737122
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Oh das 1 van saar haar favorieten _O-

Kike halluf doood! :D

Moet ik mij zorgen maken?.. :P
:D

JA!

:9
Schudden voor gebruik
pi_161737135
Ik las trouwens jeuk oren... :')
S. 2014
J. 2016
pi_161737174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:20 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

:D

JA!

:9
Ach zolang ze nog hysterisch op de vlucht gaat voor een lieveheersbeestje zal het wel meevallen. :+
S. 2014
J. 2016
pi_161737223
En O ze wieze wo ze wieze walla kristalla is ook geen onzin liedje. :P Het is een oud-Portugees doopliedje.
pi_161737316
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ach zolang ze nog hysterisch op de vlucht gaat voor een lieveheersbeestje zal het wel meevallen. :+
maar dat zijn ook moordlustige beesten hoor!

ik heb ze dan ook graag in de moestuin O+
Schudden voor gebruik
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:26:09 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161737331
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:22 schreef Krisvc het volgende:
En O ze wieze wo ze wieze walla kristalla is ook geen onzin liedje. :P Het is een oud-Portugees doopliedje.
Echt?! Oh dat maakt m stukken beter verdraagbaar _O_
pi_161737365
Ik ken echt bijna geen liedjes en kan niet zingen dus ik ben blij dat de gastouder veel liedjes zingt :').

Ik vind sprookjes trouwens ook erg, was vorig jaar in de efteling met collega's en ik vertaalde wat sprookjes in het sprookjesbos aan mijn canadese manager en toen dacht ik echt, da-fuq. Voorbeeld: Wolf eet geitjes op, jager snijdt buik wolf open, geitjes eruit, stenen erin, wolf verdrinkt. Uh.. :P.

Oh en twist je foto's O+! en stippel je photobomb man (in ander topic) :D.
pi_161737369
Oze wieze woze vond ik sowieso wel leuk :D
pi_161737417
Hier ook 'ze kunnen zeggen wat ze willen'
pi_161737461
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ken echt bijna geen liedjes en kan niet zingen dus ik ben blij dat de gastouder veel liedjes zingt :').

Ik vind sprookjes trouwens ook erg, was vorig jaar in de efteling met collega's en ik vertaalde wat sprookjes in het sprookjesbos aan mijn canadese manager en toen dacht ik echt, da-fuq. Voorbeeld: Wolf eet geitjes op, jager snijdt buik wolf open, geitjes eruit, stenen erin, wolf verdrinkt. Uh.. :P.

Oh en twist je foto's O+! en stippel je photobomb man (in ander topic) :D.
sprookjes zijn rete luguber!

en thanks O+
Schudden voor gebruik
pi_161737524
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Jep! Want ze heeft op doordeweekse dagen de gordijnen dicht. En het zilverwerk dat ze verdient zit in haar boek op zondag.
Wait, whut? -O-

En inderdaad die teksten zijn niet altijd even vrolijk. En ze slaan soms ook nergens op.

Overigens is hier "in de maneschijn" de bom. Maar ik moest de tekst ook googlen, want verder dan de eerste 2 zinnen kwam ik ook niet meer.

W. Oefent z'n tenor stem. Ligt al de hele avond met een akelig hoog piepje te kraaien. Nahgoed hijs vrolijk, prima.
pi_161737816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hier ook 'ze kunnen zeggen wat ze willen'
Maar een olifant heeft de allerdikste billen van het hele land. O+
S. 2014
J. 2016
pi_161737847
Sprookjes O+ Hoe luguberder hoe beter! De stiefzussen van Assepoester die zichzelf verminken om in het muiltje te passen, en de stiefmoeder van Sneeuwwitje die in roodgloeiende ijzeren schoenen moet dansen. Daar smulde ik van als kind hoor. :9
pi_161737866
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Wait, whut? -O-

En inderdaad die teksten zijn niet altijd even vrolijk. En ze slaan soms ook nergens op.

Overigens is hier "in de maneschijn" de bom. Maar ik moest de tekst ook googlen, want verder dan de eerste 2 zinnen kwam ik ook niet meer.

W. Oefent z'n tenor stem. Ligt al de hele avond met een akelig hoog piepje te kraaien. Nahgoed hijs vrolijk, prima.
Oh wacht die ken ik wel helemaal en zing die al van kleins af aan... dat is zijn ik moet stilliggenwantmijnnagelswordengeknipt-lied :D Of zijn in slaap sus - rustig maar liedje :D
Schudden voor gebruik
pi_161737877
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Maar een olifant heeft de allerdikste billen van het hele land. O+
een krokodil met zijn BEK bek BEK!
Schudden voor gebruik
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:41:09 #298
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_161737897
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:18 schreef LadyBlack het volgende:
Bloesem _O- O+

En idd, veel teksten zijn godawful :') Maarrrrr kinderen hebben geen idee waar t over gaat!

En doordat ik in een van die jeukkoren zat, heb ik 250 kinderliedjes ingezongen (die met een hoepeltje erom dus ;) ) en heb ik dus overal wel een liedje bij *O*
Jaaa welke zing jij ook alweer solo? (Ik herkende S. de K. dus serieus hč, toen ik wist welk liedje het was, alleen weet niet meer of dat met jou of met Crumpette samen was gezongen :+ )
Kwak
pi_161737930
'Ik ga slapen, ik ben moe' zing ik ook vaak voor M, in aangepaste versie. Zongen mijn ouders altijd. Hangt ook aan haar muur :)
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:47:07 #300
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_161738112
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
'Ik ga slapen, ik ben moe' zing ik ook vaak voor M, in aangepaste versie. Zongen mijn ouders altijd. Hangt ook aan haar muur :)
Daar heb ik dus een trauma van :@ ik zong dat ook voor t slapengaan, maar op een gegeven moment kreeg ik vette stress dat ik IEDEREEN moest noemen aan t einde, want je weet maar nooit he. :')

Ik ga slapen ik ben moe
ik sluit mijn beide oogjes toe
Here houd ook deze nacht
Over mij en papa en mama en s en tante g en oom j en tante a en tante a en oom s en tante h en oom j en m en opa en oma en opa en oma en oma-over en de mensen in t bejaardenhuis en de dieren in t asiel en de juf en de zieke mensen en de poes en de buurvrouw en de kindjes in afrikaaaaaa de waaaaacht.
Amen amen.

:') _O-
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')