foto?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Iemand een idee? M heeft sinds gisterochtend allemaal kleine rode pukkeltjes. Over haar romp, een concentratie van pukkeltjes net onder haar nek tussen de schouders, en een beetje op armen en benen en nu ook wat meer in haar gezicht. De wijkverpleegkundige heeft ze gisteren ook gezien, die leek het geen vlekjesziekte, maar een reactie op wasmiddel of iets dergelijks. Maar het is nog niet weggetrokken en ik heb eigenlijk ook geen idee wat ze aan heeft gehad dat met ander wasmiddel is gewassen. Heb ook geen ander middel gekocht. Ze heeft geen koorts, naar mijn weten ook niet gehad en is verder gewoon blij en drinkt en eet. Maar kan de pukkeltjes totaal niet plaatsen?
Nopequote:Op woensdag 27 april 2016 20:29 schreef Krisvc het volgende:
Nieuwe kleertjes aangedaan zonder ze eerst te wassen?
Maar ze heeft er ook wat in haar gezicht, daar heeft het niet geschuurd. Ik weet niet of warmteuitslag ook naar het gezicht kan trekken?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:33 schreef Mariposas het volgende:
Het ziet er wel echt uit als uitslag. Kan ook misschien van kleding zijn dat heeft geschuurd, of warmte uitslag.
Niet in de zin dat het besmettelijk is.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maar ze heeft er ook wat in haar gezicht, daar heeft het niet geschuurd. Ik weet niet of warmteuitslag ook naar het gezicht kan trekken?
Zou kunnen, hoewel ze niet anders gekleed is dan anders en het op het moment niet echt warm is.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:35 schreef Aerenia het volgende:
Is het geen warmte-uitslag? Misschien heeft ze het 's nachts een beetje warm gehad of heeft ze liggen zweten?
Ze slaapt de laatste tijd wel meer op haar buik ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:37 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Niet in de zin dat het besmettelijk is.
L heeft het ook op z'n wangetjes sinds hij buikslaper is. Komt Bij hem denk ik door het liggen.
Mnou, ze heeft er volgens mij totaal geen last van, dus dat scheelt. En eten.. Maandag heeft ze voor het eerst champignon gegeten? Geen andere zeep of creme. Wel van die zwitsal-washandjes. Die hebben we wel eerder gebruikt en daar had ze geen last van, maar die hadden we wel een tijdje niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef kazy het volgende:
Jeetje IMA, arme M. Zou het nog een reactie kunnen zijn op iets wat ze heeft gegeten? Of toevallig een ander merk zeep/crčme/bodylotion gebruikt?
De eerste keer op de fiets viel N. meteen in slaap, dus dat steuntje was wel handigquote:Op woensdag 27 april 2016 20:55 schreef JantinaGr het volgende:
Nu het toch over de Yepp gaat.
Een Yepp heeft geen kussentje / inlay toch? Is dat niet nodig? De Bobike heeft dat bijvoorbeeld wel.
En ik zag dat de Yepp zo'n steuntje heeft aan de voorkant met slaaprol. Is dat een voordeel, wordt het in de praktijk gebruikt?
Oh! Dat keek ik eerder ook. Met zo'n egel met een bandenspoor over zijn hoofd?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik las over de kauwgomballenboom!!! Die kon mijn moeder zoooo mooi zingen
Ik ga m gauw opzoeken want daarvan ken ik de tekst zelf maar nauwelijks.
Van dezelfde artiesten (Elly en Rikkert(?)) was volgens mij ook een liedje over een mannetje dat zich verveelde. Daar kon ik heerlijk loom van worden zodat ik daarna lekker sliep
Dat komt me niet bekend voor?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh! Dat keek ik eerder ook. Met zo'n egel met een bandenspoor over zijn hoofd?
Ik denk het dan ook ja. Verder is er niks met haar aan de hand ook. (Mjah, nie-slape-nie, tot nu ongeveer)quote:Op woensdag 27 april 2016 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
IMA, E had om de haverklap dat soort bultjes overal. Het is bij haar een soort combi tussen warmteuitslag en eczeem lijkt het. In het gezicht zou ik denken aan eczeem, wat je op de foto laat zien lijkt warmteuitslag (kan ook broeien zijn als je haar in hebt gesmeerd).
En probeer parfum in de ingrediënten te vermijden, Zwitsal zit hier helaas vol mee...quote:Op woensdag 27 april 2016 21:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hm, ik heb vorige week zwitsal badschuim en creme gebruikt in plaats van olie, zal eens opletten of dat verschil maakt.
En amandelolie kan ik zelf niet goed tegen ivm notengevoeligheid.
Mjah, maar dit is voor het eerst dat ze ergens op reageert, en we gebruiken al 9 maanden zwitsal, dus die parfum op zich lijkt mij niet het probleem.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En probeer parfum in de ingrediënten te vermijden, Zwitsal zit hier helaas vol mee...
Zo'n lekkere haring lucht krijg je danquote:Op donderdag 28 april 2016 03:11 schreef Stippelrientje het volgende:
wurm heeft dat bij zijn nek ook zo iets. Lijkt me door wrijving/warmte/contact/irritatie
Kan zijn dat het huidje wat geīrriteerd is door wrijving/vocht (bv kwijl)/transpiratie/warmte.
Ahhh wat ziet dat beest er zielig uit!quote:Op woensdag 27 april 2016 21:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Even gegoogled, De ark van Stekeltje, was een tv-programma.
[ afbeelding ]
Oh hier stinkt het nietquote:Op donderdag 28 april 2016 08:23 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Zo'n lekkere haring lucht krijg je dan
Zinkolie werkte bij ons goed tegen de roodheid in het nekje, en schoonhouden/drooghouden uiteraard.
Het kan wel, na een hele tijd ineens allergisch zijn. A reageerde na 8 maanden ineens op wasmiddel. Daarvoor altijd huismerk AH, kon ze goed tegen. Maar toch ineens rode plekjes. Toen Neutral gebruikt en nergens meer last van. Laatst weer een keer AH huismerk gebruikt en nu ging het weer goed.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mjah, maar dit is voor het eerst dat ze ergens op reageert, en we gebruiken al 9 maanden zwitsal, dus die parfum op zich lijkt mij niet het probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:54 schreef lunapuella het volgende:
Zo, die Tas! Lekker bezig!
In verband met de Fokwet zeg ik niks over onze goede nacht waarin Ketel maar anderhalve keer wakker werd. Nee, echt, niks hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor alle goede nachten!
Edit: en voor monster tas!
Zo! Nice! Slagroomtietenquote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Tas-stats.. Babysaurus in da house
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
59 cm en 6210 gram
Meen je!!quote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Tas-stats.. Babysaurus in da house
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
59 cm en 6210 gram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |