abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161757615
Yepp ook. Hij was in het roze te bestellen. Dat gaf hier de doorslag. :')

Maar ik vind het een heel erg fijn ding tot nu toe. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161759049
Sinds ik ermee in mijn hoofd zit dat ik nog een fietsstoeltje wil, zie ik echt overal die Yepp-stoeltjes. Aangezien ik jullie er ook vaak over hoor, ga ik die ook maar aanschaffen. Volgens the interwebz hebben ze een O+ paarse O+ dus die moet ik uiteraard hebben :D

We hadden hier net trouwens de eerste echte keer stervende zwaan. Ik had M. het lepeltje gegeven waar ze de vitamines van krijgt (Het lepeltje krijgt ze daarna dan altijd om mee te spelen), maar nee, mevrouw wilde het vitamine D-flesje vasthouden. Aangezien de dop er nog niet op zat, vond ik dat geen goed idee. En toen ging ze ineens he-le-maal uit d'r stekker. Knalrood koppie van het gillen en maar schoppen met die beentjes. Ze was ook al erg moe, dus dat hielp natuurlijk niet echt mee. (Stiekem vond ik het wel hilarisch :@ )
pi_161759094
Ik ben tussen de buien door gauw even naar de vrijmarkt geweest in mijn eentje. Het plan was om samen te gaan, maar ik vond het weer veel te onvoorspelbaar. Mijn buit voor J: 2 badboekjes, 1 prentenboek, een broek en een shirtje, een vormenstoof, een Nijntjebal, een xylofoon en een sambabal.

Wij hebben een Bobike zitje overgekocht van vrienden, verder niet georienteerd.
pi_161759482
Iemand een idee? M heeft sinds gisterochtend allemaal kleine rode pukkeltjes. Over haar romp, een concentratie van pukkeltjes net onder haar nek tussen de schouders, en een beetje op armen en benen en nu ook wat meer in haar gezicht. De wijkverpleegkundige heeft ze gisteren ook gezien, die leek het geen vlekjesziekte, maar een reactie op wasmiddel of iets dergelijks. Maar het is nog niet weggetrokken en ik heb eigenlijk ook geen idee wat ze aan heeft gehad dat met ander wasmiddel is gewassen. Heb ook geen ander middel gekocht. Ze heeft geen koorts, naar mijn weten ook niet gehad en is verder gewoon blij en drinkt en eet. Maar kan de pukkeltjes totaal niet plaatsen?
  woensdag 27 april 2016 @ 20:08:47 #55
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161760086
Team Yepp, want ik vind m mooier dan andere stoeltjes, en hij is makkelijk te drogen. F heeft vandaag voor t eerst 5 minuutjes op de fiets gezeten. Hij vond t spannend, en op de terugweg toen ie supermoe was ben ik toch maar gaan lopen met m op mn rug. Was weer even wennen, het voorzitje op de fiets, maar wel gezellig.

Onze vrijmarktbuit: 6 little people auto's voor F, want dan hoeft grote broer niet meer te delen ;) Voor grote broer een Puky step, en voor beide samen een grote little people kiepauto. Na een sopje ziet alles er weer als nieuw uit!
pi_161760098
Ik heb geen idee Ima, sorry!
Wij hebben ook een yepp.
Het is een fijn stoeltje. Het is een beetje gummymateriaal en daardoor wat zachter dan andere harde plastic stoeltjes.
Ook vind ik het een fijn idee dat het een vijfpuntsgordel is.
Hij ziet er ook leuk uit vind ik.

[ Bericht 15% gewijzigd door Missladybug op 27-04-2016 20:17:06 ]
pi_161760194
Team Yepp meld :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161760264
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 19:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Iemand een idee? M heeft sinds gisterochtend allemaal kleine rode pukkeltjes. Over haar romp, een concentratie van pukkeltjes net onder haar nek tussen de schouders, en een beetje op armen en benen en nu ook wat meer in haar gezicht. De wijkverpleegkundige heeft ze gisteren ook gezien, die leek het geen vlekjesziekte, maar een reactie op wasmiddel of iets dergelijks. Maar het is nog niet weggetrokken en ik heb eigenlijk ook geen idee wat ze aan heeft gehad dat met ander wasmiddel is gewassen. Heb ook geen ander middel gekocht. Ze heeft geen koorts, naar mijn weten ook niet gehad en is verder gewoon blij en drinkt en eet. Maar kan de pukkeltjes totaal niet plaatsen?
foto?
Schudden voor gebruik
pi_161760564
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

foto?

pi_161760734
Nieuwe kleertjes aangedaan zonder ze eerst te wassen?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161760835
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:29 schreef Krisvc het volgende:
Nieuwe kleertjes aangedaan zonder ze eerst te wassen?
Nope
  woensdag 27 april 2016 @ 20:33:09 #62
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161760872
Het ziet er wel echt uit als uitslag. Kan ook misschien van kleding zijn dat heeft geschuurd, of warmte uitslag.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_161760935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:33 schreef Mariposas het volgende:
Het ziet er wel echt uit als uitslag. Kan ook misschien van kleding zijn dat heeft geschuurd, of warmte uitslag.
Maar ze heeft er ook wat in haar gezicht, daar heeft het niet geschuurd. Ik weet niet of warmteuitslag ook naar het gezicht kan trekken?
pi_161760947
Is het geen warmte-uitslag? Misschien heeft ze het 's nachts een beetje warm gehad of heeft ze liggen zweten?
  woensdag 27 april 2016 @ 20:37:50 #65
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161761045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Maar ze heeft er ook wat in haar gezicht, daar heeft het niet geschuurd. Ik weet niet of warmteuitslag ook naar het gezicht kan trekken?
Niet in de zin dat het besmettelijk is.
L heeft het ook op z'n wangetjes sinds hij buikslaper is. Komt Bij hem denk ik door het liggen.
pi_161761122
Jeetje IMA, arme M. Zou het nog een reactie kunnen zijn op iets wat ze heeft gegeten? Of toevallig een ander merk zeep/crčme/bodylotion gebruikt?
pi_161761334
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:35 schreef Aerenia het volgende:
Is het geen warmte-uitslag? Misschien heeft ze het 's nachts een beetje warm gehad of heeft ze liggen zweten?
Zou kunnen, hoewel ze niet anders gekleed is dan anders en het op het moment niet echt warm is.

quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:37 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Niet in de zin dat het besmettelijk is.
L heeft het ook op z'n wangetjes sinds hij buikslaper is. Komt Bij hem denk ik door het liggen.
Ze slaapt de laatste tijd wel meer op haar buik ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef kazy het volgende:
Jeetje IMA, arme M. Zou het nog een reactie kunnen zijn op iets wat ze heeft gegeten? Of toevallig een ander merk zeep/crčme/bodylotion gebruikt?
Mnou, ze heeft er volgens mij totaal geen last van, dus dat scheelt. En eten.. Maandag heeft ze voor het eerst champignon gegeten? Geen andere zeep of creme. Wel van die zwitsal-washandjes. Die hebben we wel eerder gebruikt en daar had ze geen last van, maar die hadden we wel een tijdje niet meer gebruikt.
pi_161761840
Nu het toch over de Yepp gaat.

Een Yepp heeft geen kussentje / inlay toch? Is dat niet nodig? De Bobike heeft dat bijvoorbeeld wel.
En ik zag dat de Yepp zo'n steuntje heeft aan de voorkant met slaaprol. Is dat een voordeel, wordt het in de praktijk gebruikt?
pi_161762047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:55 schreef JantinaGr het volgende:
Nu het toch over de Yepp gaat.

Een Yepp heeft geen kussentje / inlay toch? Is dat niet nodig? De Bobike heeft dat bijvoorbeeld wel.
En ik zag dat de Yepp zo'n steuntje heeft aan de voorkant met slaaprol. Is dat een voordeel, wordt het in de praktijk gebruikt?
De eerste keer op de fiets viel N. meteen in slaap, dus dat steuntje was wel handig :)
Kussentje is niet nodig, het is best zacht.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  woensdag 27 april 2016 @ 21:01:55 #70
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161762156
Geen kussen nodig, ik heb gecheckt bij peuter of hij lekker zat, en dat was zo ;). Ach ja, met een luier aan zit alles zacht he! Zo'n rol hebben wij niet, J sliep niet op de fiets.
  woensdag 27 april 2016 @ 21:22:54 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161762945
IMA, E had om de haverklap dat soort bultjes overal. Het is bij haar een soort combi tussen warmteuitslag en eczeem lijkt het. In het gezicht zou ik denken aan eczeem, wat je op de foto laat zien lijkt warmteuitslag (kan ook broeien zijn als je haar in hebt gesmeerd).
  woensdag 27 april 2016 @ 21:25:59 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161763043
Oh en ik las over de kauwgomballenboom! O+!! Die kon mijn moeder zoooo mooi zingen O+
Ik ga m gauw opzoeken want daarvan ken ik de tekst zelf maar nauwelijks.

Van dezelfde artiesten (Elly en Rikkert(?)) was volgens mij ook een liedje over een mannetje dat zich verveelde. Daar kon ik heerlijk loom van worden zodat ik daarna lekker sliep _O_
pi_161763136
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik las over de kauwgomballenboom! O+!! Die kon mijn moeder zoooo mooi zingen O+
Ik ga m gauw opzoeken want daarvan ken ik de tekst zelf maar nauwelijks.

Van dezelfde artiesten (Elly en Rikkert(?)) was volgens mij ook een liedje over een mannetje dat zich verveelde. Daar kon ik heerlijk loom van worden zodat ik daarna lekker sliep _O_
Oh! Dat keek ik eerder ook. Met zo'n egel met een bandenspoor over zijn hoofd?
  woensdag 27 april 2016 @ 21:30:40 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161763241
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Oh! Dat keek ik eerder ook. Met zo'n egel met een bandenspoor over zijn hoofd?
Dat komt me niet bekend voor? :D
pi_161763286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
IMA, E had om de haverklap dat soort bultjes overal. Het is bij haar een soort combi tussen warmteuitslag en eczeem lijkt het. In het gezicht zou ik denken aan eczeem, wat je op de foto laat zien lijkt warmteuitslag (kan ook broeien zijn als je haar in hebt gesmeerd).
Ik denk het dan ook ja. Verder is er niks met haar aan de hand ook. (Mjah, nie-slape-nie, tot nu ongeveer)
Maar de planning is dat ze morgen meegaat naar collega + baby en vrijdag naar jou, dus ik vroeg me toch af wat het kon zijn.
pi_161763365
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:30 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat komt me niet bekend voor? :D
Even gegoogled, De ark van Stekeltje, was een tv-programma.

woensdag 27 april 2016 @ 21:36:12 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161763461
Ik kan vrijdag wel ff kijken, of het me bekend voorkomt. Heb nou al zoooooo vaak vlekjes en bultjes bestudeerd :')

Maar dat ze vrolijk is lijkt me een goed teken. Als het echt iets is merk je het wel. Bij zesde ziekte was het hier echt hoge koorts en dood vogeltje ;(

Wat iig slim is om na te kijken is je smeersels. Ik gebruik het liefste olie, omdat dat geen water bevat (want water droogt enorm uit), en de huid niet afsluit (want dan krijg je dat broeieffect).
  woensdag 27 april 2016 @ 21:41:48 #78
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161763674
Consultatiebureau adviseerde mij inderdaad ook olie in het badje te doen!
L heeft helaas mijn huid. Gevoelig en erg dun.
pi_161763743
ik smeer T het liefste in met amandelolie. Hij heeft erg droge huid, en dat helpt goed. In bad gaan we eigenlijk nog steeds met alleen water, daar wordt hij gewoon goed schoon van...
pi_161764029
Hm, ik heb vorige week zwitsal badschuim en creme gebruikt in plaats van olie, zal eens opletten of dat verschil maakt.

En amandelolie kan ik zelf niet goed tegen ivm notengevoeligheid.
  woensdag 27 april 2016 @ 22:17:16 #81
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161764900
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hm, ik heb vorige week zwitsal badschuim en creme gebruikt in plaats van olie, zal eens opletten of dat verschil maakt.

En amandelolie kan ik zelf niet goed tegen ivm notengevoeligheid.
En probeer parfum in de ingrediënten te vermijden, Zwitsal zit hier helaas vol mee...
pi_161765073
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:17 schreef Mariposas het volgende:

[..]

En probeer parfum in de ingrediënten te vermijden, Zwitsal zit hier helaas vol mee...
Mjah, maar dit is voor het eerst dat ze ergens op reageert, en we gebruiken al 9 maanden zwitsal, dus die parfum op zich lijkt mij niet het probleem.
pi_161768512
wurm heeft dat bij zijn nek ook zo iets. Lijkt me door wrijving/warmte/contact/irritatie
Kan zijn dat het huidje wat geīrriteerd is door wrijving/vocht (bv kwijl)/transpiratie/warmte.

Beetje vet houden en oliebadjes en dan deppen niet droogwrijven.

Allergie kunnen ze ook opbouwen hoor. Dus op zwitsal "in eens reageren" kan prima. ;)
Schudden voor gebruik
pi_161768703
Lastig IMA! Ziet er inderdaad uit als warmte uitslag of irritatie. Wel fijn dat ze er verder geen last van lijkt te hebben!

Wij hadden een doorslaap vannacht :o. Gewoon van 20:00 tot 6.15 vanmorgen en toen werd hij eigenlijk pas wakker van zijn zus die bij ons lag en die op haar beurt weer wakker werd van middelste. Nu ligt hij heerlijk naar zijn mobiel te lachen. Wat een knapperd is het O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_161769006
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 03:11 schreef Stippelrientje het volgende:
wurm heeft dat bij zijn nek ook zo iets. Lijkt me door wrijving/warmte/contact/irritatie
Kan zijn dat het huidje wat geīrriteerd is door wrijving/vocht (bv kwijl)/transpiratie/warmte.
Zo'n lekkere haring lucht krijg je dan :r

Zinkolie werkte bij ons goed tegen de roodheid in het nekje, en schoonhouden/drooghouden uiteraard.
pi_161769413
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Even gegoogled, De ark van Stekeltje, was een tv-programma.

[ afbeelding ]
Ahhh wat ziet dat beest er zielig uit!
Ja Elly en Rikkert waren een leuk duo. Wel even door de christelijke inslag heenkijken als je er niet van houdt.
Weet niet meer wie het advies gaf over de muziek op schoot van vof de kunst. Bedankt! Echt heel erg leuk.
pi_161769843
Team Yepp! Toevallig eerder deze week besteld, komt morgen binnen. Wij hebben wel het windscherm erbij.

Op de markt hier alleen twee zeversjaaltjes gekocht (nieuw). Vrouw die wij kennen maakt ze zelf en had een kraampje.
pi_161769912
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:23 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Zo'n lekkere haring lucht krijg je dan :r

Zinkolie werkte bij ons goed tegen de roodheid in het nekje, en schoonhouden/drooghouden uiteraard.
Oh hier stinkt het niet :D
Schudden voor gebruik
pi_161770758
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Mjah, maar dit is voor het eerst dat ze ergens op reageert, en we gebruiken al 9 maanden zwitsal, dus die parfum op zich lijkt mij niet het probleem.
Het kan wel, na een hele tijd ineens allergisch zijn. A reageerde na 8 maanden ineens op wasmiddel. Daarvoor altijd huismerk AH, kon ze goed tegen. Maar toch ineens rode plekjes. Toen Neutral gebruikt en nergens meer last van. Laatst weer een keer AH huismerk gebruikt en nu ging het weer goed.
pi_161770788
Tas-stats.. Babysaurus in da house O+

59 cm en 6210 gram

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2016 10:53:20 ]
pi_161770815
Zo, die Tas! Lekker bezig! :D

In verband met de Fokwet zeg ik niks over onze goede nacht waarin Ketel maar anderhalve keer wakker werd. Nee, echt, niks hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161770901
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:54 schreef lunapuella het volgende:
Zo, die Tas! Lekker bezig! :D

In verband met de Fokwet zeg ik niks over onze goede nacht waarin Ketel maar anderhalve keer wakker werd. Nee, echt, niks hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* voor alle goede nachten!

Edit: en voor monster tas!
pi_161771006
Ik kan me de laatste tijd onze nachten smorgens niet meer herinneren. Ik weet dat ik wakker ben geweest, want vaak ligt t naast me. Maar hoe vaak, geen idee. Neem maar aan dat het een goed teken is...
pi_161771189
Slagroom Razz!

Ik zit met verkouden peuter en verkouden baby zelf ook verkouden te zijn bij m'n ouders en ik wacht tot baby wakker wordt zodat ze iets drinkt en we weer richting huis kunnen. Peuter loopt nog in pyjama en douchen is me niet gelukt :') Jaja, ik kan dat, een dag alleen met 2 kinderen :P
pi_161772320
Tyranosaurus Tas!
Goeie stats!

Hier een dagje Chillen :D kleuter rond half 10 bij de Bso binnen geschoven en nu met mijn jongste DNA op de bank netflix Kijken <3

Beterschap Dot!

[ Bericht 2% gewijzigd door Lamb29 op 28-04-2016 13:21:36 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_161773329
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

59 cm en 6210 gram
Zo! Nice! Slagroomtieten *O*
Wat fantastisch!
Schudden voor gebruik
  donderdag 28 april 2016 @ 12:56:44 #97
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161773549
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

59 cm en 6210 gram
Meen je!! :o :D!

Ik kan me daar zoooooo niks bij voorstellen :') E tikte de 6 kilo aan toen ze 5 maanden was, en bij S verwacht ik t ook maar niet eerder :')
pi_161773819
Nou, ik vind 't ook vrij bizar hoor :D . Tas past nu kleertjes die Annie aan had toen ze vijf maanden was. En ik had een hele stapel 62 overgenomen van oa mignonne en kuuks maar die zijn alweer bijna te klein :') .

M'n kleine rollade:
SPOILER
pi_161773831
GroeiTas. :D _O_

Ik ben net met N. en een paar van de meiden van de zwangerschapsgym naar Ballorig geweest en N. heeft de beste dag van haar leven tot nu toe gehad. :D De glijbaan (met van die rollers) op proberen te klimmen ( _O- ), bouncen op het springkussen, klimmen op de miniklimwand, glijden van de glijbaan en ze heeft denk ik wel een kilometer gekropen. Oh, en de ballenbak is de Beste Uitvinding Ooit. :D O+

Nu heeft ze haar broodje op en ik hoopte haar in bed te leggen, maar ze is alweer aan het klimmen op het krukje in de keuken. _O- Wat een heerlijk ding is het ook. O+ O+ O+
pi_161773836
Beterschap Dot :* kun je niet nog ff bij je ouders blijven als je niet lekker bent? Nog even laten verwennen?

Goede nachten YAY *O* . Hier nog niet. En daar houd ik het maar bij. Iemand nog koffie :') ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')