abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161745861
Wij hebben ook het liedjesboek van Boekstart, en n.a.v. dit topic heb ik eindelijk het liedjesboekje Bijt-ie in je bil van Ageeth de Haan uit het plastic gehaald. De meeste liedjes ken ik wel, ik zing ook vaak de liedjes die ik doe in de muziekles met de kleuters.
Ik zing best vaak voor J, maar zet eigenlijk nooit muziek op. Dat komt nog uit de tijd dat J van achtergrondmuziek al overprikkeld raakte, denk ik. Maar ik ga de cd klaarleggen en binnenkort eens draaien :)
  woensdag 27 april 2016 @ 09:46:02 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161745952
Wij draaien in de auto cd's met kinderliedjes sinds we erachter kwamen dat E daar instant zen van werd en in slaap viel! Daarvoor probeerden we ons altijd stil te houden in de auto in de hoop dat ze dan ging slapen. Fail :')
pi_161745955
Ohja en zelfgemaakte liedjes zijn Da Bomb volgens mijn dreumes. Alles waar haar naam of die van haar broer in voorkomt is "Noggekee mama!".

Gisteren was het:
An.ne speelt met haar pannen
An.ne leest haar mooie boek
An.ne is een dikke stinkerd
An.ne heeft poep in haar broek

Waarop ze riep: "NIET POEP!! ..... Noggekee mama?" :D

En Tas moet om alles lachen deze dagen dus dubbel pret O+
  woensdag 27 april 2016 @ 09:46:36 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161745959
_O-
pi_161746004
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en zelfgemaakte liedjes zijn Da Bomb volgens mijn dreumes. Alles waar haar naam of die van haar broer in voorkomt is "Noggekee mama!".

Gisteren was het:

hier heeft de duutser een liedje verzonnen over wat voor dikzak T is, en hoe trots dat zijn ouders maakt. inclusief aanraken van alle spekrollen. Dat is ook altijd instant pret!
pi_161746154
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:37 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat deed ik ook met A! Vooral blijven doen, dan krijg je als ze bijna 1,5 zijn dit O+ :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_161746315
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:46 schreef Razztwizzle het volgende:

Gisteren was het:

Oooh O+ zo lief!
pi_161748490
Ooh lief filmpje :)

Net op de vrijmarkt een duwfiets gescoord, een blokkentoren, zo'n fischer price ringending, en een mini-accordeon :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  woensdag 27 april 2016 @ 12:01:08 #34
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161748901
Goede buit Saskia! Hier valt het een beetje tegen, erg rustig!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_161748939
Ik wil ook naar de vrijmarkt. Stond om 10 uur klaar voor vertrek maar toen was W moe dus die maar even weggelegd voor een dutje.

:o - moment 1: hij viel zelf in slaap (dat lukte al weken niet)
:o - moment 2: hij viel in zijn ledikant in slaap
:o -moment 3: "huh! Hij s na een half uur nog niet wakker"
:o - moment 4; hij slaapt nu al 2 uur

En ik maar wachten tot we wegkunnen. Zul je altijd zien, moet je weg, besluit je kind is geen hazeslaapje te doen.
pi_161750130
En dan balen dat je zelf niet slaapt he Sillie :D

Ik vind het echt te slecht weer :@ M'n moeder is nu even naar de supermarkt met Stip zodat die even buiten is en dan hopelijk vanmiddag nog een rondje stad met beter weer.
pi_161750203
Had W dan in de bak gelegd, onderweg slapen kan ook 😉

Hier naar n indoorspeeltuin geweest
pi_161751100
Hier is het tot nu toe de hele dag zonnig :o
Ik wilde naar de vrijmarkt, maar vriend moet overwerken (vandaag!) en in m'n eentje vind ik niet leuk.
Zometeen maar even naar de supermarkt die nog open is, wat lekkere dingetjes halen. :P
  woensdag 27 april 2016 @ 13:27:03 #39
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161751440
Ja maar je bent niet alleen Jantina, je bent met baby!

Wij gaan strakjes even naar de kindermarkt. Ik denk dat F voor het eerst even op de fiets mee gaat, en dan daar in de drager. 'T is te ver om te lopen voor peuter, en wagen mee zie ik ook echt niet zitten...
pi_161751457
Zo bij ons was alles wat normaal buiten te vinden is in een oude kerk gepropt :D
het samen eten met dorpsgenoten, het koor stond jeuk oren te kweken, de bar stond niet zo handig opgesteld in een looppad langs de kleedjes van de kinderen. Rukwinden, hagel en regen joeg iedereen naar binnen en die blijven dan handig daar staan.... en alles galmt zo lekker in die ex-rooms katholieke kerk :')

Maar goed we zijn er doorheen gelopen om even te kijken of ik nog een leuk koopje zag of zo. Blij met wurm in de draagdoek, want ik zag me moeders stoeien met kinderwagens :D :X
Mensen die dan echt niet aan de kant gaan :( Ik heb dus een bejaarde man op zijn rug gemept met mijn parapluhandvat.... (voor alles een eerste keer zullen we maar zeggen :') ) nadat ik tig keer vriendelijk had aangetikt "meneer er moet iemand langs met een dubbele kinderwagen. Meneer *tik tik* er wil graag iemand langs die veroorzaakt file! Meneer *duwt in rug* kunt u EEN stapje opzij gaan? MEP MEP.. MOVEN NU! :( :( " Toen ging hij pas. :D

Voor wurm een grote auto met veel geluid en losse kleine auto's en poppetjes erbij gekocht voor vier euro. Hij had natuurlijk nog niet voldoende batterij geweld om mee te spelen :')

Maar blij thuis te zijn. Kind overgeheveld in bed en hopelijk doet hij net zoals die van Silly een enooooooooooooooooorm lange hazeslaap ;)
Schudden voor gebruik
pi_161751718
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:27 schreef mousemicky het volgende:
Ja maar je bent niet alleen Jantina, je bent met baby!
Nou, dit!

Ivm mijn baan in het onderwijs heb ik tig meer vakantiedagen dan man, no way dat ik er al die dagen niet op uit ga. :o En je bent inderdaad niet alleen, je hebt een baby. O+

Wij komen net terug van de vrijmarkt, niks gekocht voor N. maar wel even rondgekeken. Verder was er eigenlijk weinig te doen itt afgelopen jaren, er zal wel eea afgeblazen zijn ivm het weer.

Nu moet mijn monstertje eigenlijk ook zo'n lang hazenslaapje doen, maar ze staat nog te swingen in haar slaapzak in bed. :')
pi_161751761
wel gezellig, Selveria!

Die van mij heeft vanmorgen anderhalf uur geslapen, en slaapt nu ook al bijna weer een uur. Wat een verschil met die 10 minuten dutjes van de laatste tijd.. Wat mij vandaag opviel (ik voed hem op bed in slaap) is dat het wellicht helpt als ik er langer naast blijf liggen als hij al slaapt. Op een gegeven moment doet hij z'n ogen open, ziet mij en gaat dan weer slapen. Wellicht is dat steeds het moment waarop hij echt wakker wordt als ik er niet ben...
pi_161751791
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 07:29 schreef LuDann het volgende:
Die van mij brabbelt de hele tijd, ik dacht dat alle baby's dat deden. :P Als ze stil is dan moet ik gaan kijken want dan is ze heel geconcentreerd bezig, vaak met iets waar ik het niet zo mee eens ben
Dit inderdaad :Y
Onze Minion lult nu al 5 kwartier in een uur, dus dat wordt nog wat :X

Zo kan ze al een tijdje "Klaa!" roepen als ze klaar is met eten O+ maar nu roept ze dat dus ook bij alles waarvan ze wil dat het klaar is (lees: verschonen, aankleden, etc.)... :')

Zometeen lekker in de Tula en dan de stad in! :s) M'n moeder heeft een tussenstuk voor m'n jas gemaakt, zodat ze daar lekker warm in kan O+
pi_161752627
Qua liedjes hebben wij als favoriet de kauwgomballenboom. Die zongen mijn ouders altijd voor mij. Ik ken hem helemaal uit mijn hoofd. Hij staat op youtube.

Net tussen de buien door even met ML en Mies naar de kleedjesmarkt geweest. Lieve schildpadvormige vormenstoof gekocht.

En sinds gisteren hebben we de vtech babywalker! Wat een leuk ding!
pi_161754591
Wij zijn weer thuis, niks gekocht want we hadden allebei geen contant geld mee :') wel op de braderie t shirts voor man en O gekocht. Weer viel hier mee, een bui toen we erheen liepen, en wat druppels op de terugweg. Lang leve de tula icm paraplu! Hij heeft ook voor het eerst in tijden weer eens geslapen in de Tula. Duurde alleen wel even want alles was super interessant natuurlijk, dus dan kwam hij opeens weer met een ruk omhoog :')
pi_161755198
Leuk FF!
Ik had toevallig 0,50 cent in mn jaszak.
Maar ik keek naar die schildpad en lachte naar die mevrouw.
Ze zei: Neem maar mee
Ik: Hoeveel vraagt u ervoor?
Zij: Neem maar mee.
Maarja,dat vond ik ook weer niet leuk.
Ik: Is 0,50 goed?
Zij: .. Hoeft niet hoor, neem maar mee.

Ik: Ok. En toen legde ik toch maar 0,50 op het kleed.
Zij: :X :S

Soms ben ik echt socially awkward :')
  woensdag 27 april 2016 @ 17:25:58 #47
409579 LuDann
All the way
pi_161756229
Wij zijn tussen de buien door ook nog even geweest. Ik heb een hele berg boekjes gescoord. *O*

Ik wilde ook even kijken voor een fietstoeltje maar manlief (hij is eerder teruggekomen uit het buitenland *O* ) vond het maar allemaal oude meuk allemaal, hij wil een nieuwe. Een eeuwige discussie tussen ons. :')

Maar goed, een nieuwe dus. Ik wil er eentje voorop en lees hier altijd over de Yepp. Wat maakt die nu zo goed?
pi_161756396
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:25 schreef LuDann het volgende:
Wij zijn tussen de buien door ook nog even geweest. Ik heb een hele berg boekjes gescoord. *O*

Ik wilde ook even kijken voor een fietstoeltje maar manlief (hij is eerder teruggekomen uit het buitenland *O* ) vond het maar allemaal oude meuk allemaal, hij wil een nieuwe. Een eeuwige discussie tussen ons. :')

Maar goed, een nieuwe dus. Ik wil er eentje voorop en lees hier altijd over de Yepp. Wat maakt die nu zo goed?
Hier precies hetzelfde :D Tweede hands kleertjes zien er allemaal wat viezig uit volgens hem, tenzij hij niet weet dat ik het tweede hands gehaald heb, dan is het wel leuk.

Ik heb de Yepp, maar nog niet in gebruik. Hopelijk morgen groen licht van het cb en dan wachten op mooi weer (of een regenpak :') ). Ook tweedehands waar man op zat te mopperen tot hij zag hoe hij eruit zag :D Ik heb niet bewust voor Yepp gekozen, er kwam er in V&A toevallig een voorbij wat een beetje in de buurt was. Gezien de kritische mensen hier ging ik er vanuit dat het wel een prima merk zou zijn.
pi_161756496
Ik heb vandaag een Bobike stoeltje op de Vrijmarkt gekocht. Voor 5 euro durfde ik de gok wel te wagen. :P Het is alleen wel heel krap op de fiets, dus heb er ook maar een moederstuur bij besteld. :')
pi_161756618
Hier n yepp. Gordel links en rechts apart v elkaar erin te klikken.. Als t nat makkelijk af te vegen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')