Zo bij ons was alles wat normaal buiten te vinden is in een oude kerk gepropt
het samen eten met dorpsgenoten, het koor stond jeuk oren te kweken, de bar stond niet zo handig opgesteld in een looppad langs de kleedjes van de kinderen. Rukwinden, hagel en regen joeg iedereen naar binnen en die blijven dan handig daar staan.... en alles galmt zo lekker in die ex-rooms katholieke kerk
Maar goed we zijn er doorheen gelopen om even te kijken of ik nog een leuk koopje zag of zo. Blij met wurm in de draagdoek, want ik zag me moeders stoeien met kinderwagens
Mensen die dan echt niet aan de kant gaan

Ik heb dus een bejaarde man op zijn rug gemept met mijn parapluhandvat.... (voor alles een eerste keer zullen we maar zeggen

) nadat ik tig keer vriendelijk had aangetikt "meneer er moet iemand langs met een dubbele kinderwagen. Meneer *tik tik* er wil graag iemand langs die veroorzaakt file! Meneer *duwt in rug* kunt u EEN stapje opzij gaan? MEP MEP.. MOVEN NU!

" Toen ging hij pas.
Voor wurm een grote auto met veel geluid en losse kleine auto's en poppetjes erbij gekocht voor vier euro. Hij had natuurlijk nog niet voldoende batterij geweld om mee te spelen
Maar blij thuis te zijn. Kind overgeheveld in bed en hopelijk doet hij net zoals die van Silly een enooooooooooooooooorm lange hazeslaap