quote:Op donderdag 28 april 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
Gewoon nog steeds Nederlands praten, de god
Dat is hij al.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonder die blessures zou hij één van de grootse voetballers ooit zijn geworden.
idd!quote:Op donderdag 28 april 2016 19:22 schreef Karina het volgende:
Zijn Nederlands is inderdaad nog top hoor.
Wat een leuke post zeg!quote:Op donderdag 28 april 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen Ajax nog halve finale EL kon halen..
Vanenburg, Koeman, Lerby, Arnesen, Menzo niet natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige Ajacied die ik tolereer.
Beter dan sommige geëmigreerde Nederlanders jaquote:Op donderdag 28 april 2016 19:22 schreef Karina het volgende:
Zijn Nederlands is inderdaad nog top hoor.
Dat is Wierd Duk, die zegt over het algemeen juist hele verstandige dingen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Fidan is hiermee getrouwd. Geen wonder dat ik die man haatte in Pauw. Ook zo'n engnek.
Als je een taal niet vaak spreekt, dan is het tempo van van Nieuwkerk natuurlijk niet echt prettig.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Spreek je nog Nederlands?
Dankjewel.
Fixedquote:Op donderdag 28 april 2016 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter dan sommige Nederlanders ja
Met die blessures is ie het al. Er zijn veel van dit soort voetballe5rs. Hij staat net buiten de top tien. Een grootheidquote:Op donderdag 28 april 2016 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonder die blessures zou hij één van de grootse voetballers ooit zijn geworden.
Trabelsi.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanenburg, Koeman, Lerby, Arnesen, Menzo niet natuurlijk.
Meen je dat nouquote:
quote:
De voorspelbaarheid.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen Ajax nog halve finale EL kon halen..
Leuke.quote:
Daar snijd je een terecht punt aan.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je een taal niet vaak spreekt, dan is het tempo van van Nieuwkerk natuurlijk niet echt prettig.
1992 al. met een walkie talkie bikj Ellen van Lange op de spelen van 1992 in Barcelona. Gruwelijke vent.quote:
Leg eens uit. je wil mensen die schreeuwen ?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:24 schreef Gruisman het volgende:
Sympathieke vent maar wel een saaie lul volgens mij
Tong of tong80*quote:Op donderdag 28 april 2016 19:27 schreef GGMM het volgende:
Dankzij tong kijk ik nu ook![]()
( Jullie mogen hem hier VBL / [TV-TIP] Jari Litmanen vanavond bij DWDD en Langs de Lijn. bedanken)
gewoon zijn hobbyquote:Op donderdag 28 april 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
Wat een baas, gewoon nog hier en daar spelen
Ik kijk dankzij twitterquote:Op donderdag 28 april 2016 19:27 schreef GGMM het volgende:
( Jullie mogen hem hier VBL / [TV-TIP] Jari Litmanen vanavond bij DWDD en Langs de Lijn. bedanken)
Dus je wil zeggen dat je mijn tip in het Ajax-topic niet gelezen hebt?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:27 schreef GGMM het volgende:
Aan die onzin doe ik niet mee.quote:
Clubtopics lezenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je mijn tip in het Ajax-topic niet gelezen hebt?
One year wonderquote:
Dit noteer ik evenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan die onzin doe ik niet mee.
[..]
Clubtopics lezen
En danquote:Op donderdag 28 april 2016 19:25 schreef Tagliano het volgende:
Haal die Litmanen nou gewoon terug naar Ajax eigenlijk
Leuk, maar een beetje aan de late kantquote:Op donderdag 28 april 2016 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Bogarde had sowieso langer nodig om dingen te begrijpen volgens mij.
Ik ook niet manquote:Op donderdag 28 april 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik wist niet eens zeker of het Bogarde was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |