Hij kreeg dan ook wel kutvragen te verwerken, sjongejonge. Dijkstra die nadat Litmanen al heeft gesteld in Amsterdam met de sponsorwagen te hebben moeten rijden nog 5x vraagt of hij weleens naar de training ging in zijn Eendje bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 april 2016 20:43 schreef Evertjan het volgende:
Toeb ik Litmanen hoorden praten viel ik in slaap wat een nietszeggende man is dat
En toch in meervoud spreken.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:43 schreef Evertjan het volgende:
Toeb ik Litmanen hoorden praten viel ik in slaap wat een nietszeggende man is dat
De groeten aan Toeb trouwens.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:43 schreef Evertjan het volgende:
Interessantste.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:58 schreef Idisrom het volgende:
Ik denk dat het meest interessante interview met Litmanen vannacht tussen 1 en 2 uur op Radio 1 komt.
Dat hij de helft van de vragen niet goed verstond droeg natuurlijk ook niet erg bij aan het niveau van het gesprek:quote:Op donderdag 28 april 2016 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kreeg dan ook wel kutvragen te verwerken, sjongejonge. Dijkstra die nadat Litmanen al heeft gesteld in Amsterdam met de sponsorwagen te hebben moeten rijden nog 5x vraagt of hij weleens naar de training ging in zijn Eendje bijvoorbeeld
Juist daarom moet je duidelijkheid geven en niet als een fanboy in al je enthousiasme maar willekeurig wat roepen. Maar goed... Ik keek DWDD dus dan kan je weinig anders verwachtenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat hij de helft van de vragen niet goed verstond droeg natuurlijk ook niet erg bij aan het niveau van het gesprek:
- Ken je Ziyech?
- Ja, ik kan het zien.
- Zie je dat nog eens gebeuren dat een Nederlandse club in Madrid dik wint van Real?
- Ja, we waren goed.
Dat waren je 2 voorbeelden idd, want meer heb je er nietquote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat hij de helft van de vragen niet goed verstond droeg natuurlijk ook niet erg bij aan het niveau van het gesprek:
- Ken je Ziyech?
- Ja, ik kan het zien.
- Zie je dat nog eens gebeuren dat een Nederlandse club in Madrid dik wint van Real?
- Ja, we waren goed.
Ach ja, gewoon gelul. Ik sta er van te kijken hoe goed z'n Nederlands nog is. En die droge humor, prachtig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat waren je 2 voorbeelden idd, want meer heb je er niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |