Wist jij toevallig dat CNN de hoofdsponsor is van de Clintoncampagne Monolith? Waarom praten de media hier niet over?!quote:Op woensdag 27 april 2016 00:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, gewoon negeren en over drie dagen weer herhalen. Dat is het gebruikelijke recept.
Geen idee, ik lees alleen de Washington Post.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:44 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Wist jij toevallig dat CNN de hoofdsponsor is van de Clintoncampagne Monolith? Waarom praten de media hier niet over?!
Het is Clinton News Network toch?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:44 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Wist jij toevallig dat CNN de hoofdsponsor is van de Clintoncampagne Monolith? Waarom praten de media hier niet over?!
twitter:LisaForKansas twitterde op woensdag 27-04-2016 om 00:49:59Interesting @MSNBC exit poll - % of Republicans who would never vote for each candidate in Nov:#Trump 23%Kasich 28%Cruz 36%#NEPrimary reageer retweet
Ach, men heeft zo'n hekel aan Hillary, behalve de Koch Brothers, dat men massaal achter de GOP kandidaat zal staan. En de favorability van Hillary is ook niet zo best. Ze blijft de Sanders aanhang op een negatieve manier benaderen, en de troll campagne via een super PAC is ook geen goede zaak. De kans is groot dat de Sanders aanhang haar laat vallen.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:51 schreef Nintex het volgende:
Trump heeft nog wel wat te lijmen.twitter:LisaForKansas twitterde op woensdag 27-04-2016 om 00:49:59Interesting @MSNBC exit poll - % of Republicans who would never vote for each candidate in Nov:#Trump 23%Kasich 28%Cruz 36%#NEPrimary reageer retweet
Heb je harde cijfers voor zulke beweringen? Of roep je maar gewoon wat?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:54 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ach, men heeft zo'n hekel aan Hillary, behalve de Koch Brothers, dat men massaal achter de GOP kandidaat zal staan. En de favorability van Hillary is ook niet zo best. Ze blijft de Sanders aanhang op een negatieve manier benaderen, en de troll campagne via een super PAC is ook geen goede zaak. De kans is groot dat de Sanders aanhang haar laat vallen.
Las al meerdere columnisten die schreven dat niets de republikeinse partij zo goed kan verenigen als een gezamenlijke campagne tegen Hillary, ongeacht wie de kandidaat van de partij is.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:54 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ach, men heeft zo'n hekel aan Hillary, behalve de Koch Brothers, dat men massaal achter de GOP kandidaat zal staan. En de favorability van Hillary is ook niet zo best. Ze blijft de Sanders aanhang op een negatieve manier benaderen, en de troll campagne via een super PAC is ook geen goede zaak. De kans is groot dat de Sanders aanhang haar laat vallen.
twitter:benchmarkpol twitterde op woensdag 27-04-2016 om 00:54:50Grain of salt warning. Official exit numbers: CT Clinton +4%MD Clinton +30%PA Clinton +12% reageer retweet
Ik zie dit soort zaken eerder backfiren en ik denk ook dat je het campagneteam van Clinton flink onderschat. Trump heeft het demografische probleem van de Republikeinse partij enkel nog eens versterkt en heeft wel een redelijk wonder nodig om een GE te winnen.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:51 schreef drexciya het volgende:
En de eerste aanval van Trump op Hillary is een feit. https://www.washingtonpos(...)ying-the-woman-card/ Trump gaat er meteen vol in (en terecht), waar Sanders in mijn ogen veel te lief is geweest. Ik heb toch sterke twijfels of Hillary dat gaat volhouden wanneer het er echt om gaat.
twitter:ryangrim twitterde op woensdag 27-04-2016 om 00:31:32Exit polls have Trump stomping mofos, pulling more than 60% reageer retweet
Fox Newztwitter:ryangrim twitterde op woensdag 27-04-2016 om 00:48:51Apply grains of salt, but here they are:CTClinton – 51%Sanders – 47%MDClinton – 64%Sanders – 34%PAClinton – 56%Sanders – 44% reageer retweet
twitter:FoxNews twitterde op woensdag 27-04-2016 om 01:09:12.@SarahHuckabee: "I hope [Cruz] will follow his own advice & get out of the race so Trump & all of the GOP can start to focus on Hillary..." reageer retweet
twitter:sahilkapur twitterde op woensdag 27-04-2016 om 01:20:52Memo from anti-Trump group Our Principles PAC: “[W]e expect Donald Trump to carry all five states in play tonight.” https://t.co/VApRmHDwyP reageer retweet
twitter:NateSilver538 twitterde op woensdag 27-04-2016 om 01:23:46Ramification for tonight: if Trump does as well as we're expecting, it's *not* just about demographics. Compare MD and VA, for instance. reageer retweet
Ja ja die Trump flikt het 'm weer.... Cruz leek zoooooooooooooooo zuuuuuuuuuuuuurrrrrr...quote:Op woensdag 27 april 2016 02:06 schreef L3gend het volgende:
Trump:
Pennsylvania
Connecticut
Maryland
Clinton
Maryland
Pennsylvania en Connecticut too early to call, maar Clinton heeft een voorsprong
Rhode Island en Deleware hebben geen exit polls
Niet TYT, een van de medewerkers van TYT en bovendien verdraai je nu zijn punt. Hij maakte die opmerking in een bredere context, het meer concrete punt was dat hij zulke vragen direct concreet moet beantwoorden, vervolgens wijdde ernaar uit dat een meer agressieve opstelling beter zou zijn waarmee hij eigenlijk hetzelfde zei als wat iemand hier (Nintex als ik me niet vergis) eerder aangaf.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:54 schreef L3gend het volgende:
TYT die Sanders suggerert om Elizabeth Warren als VP aan te kondigen zonder het haar te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |