HAHAHA LEKKER VOOR JEquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:38 schreef Dven het volgende:
Miezer miezer miezerTien graden. Zal ook niet heel veel warmer worden dan dat. 13 graden onder normaal
![]()
![]()
Vorige week?!? Half april voor het laatst!quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt je portie mooi weer vorige week al gehad. Niet janken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:51 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Nog ver weg, gaat dus nog wel veranderen, maar toch.Hier niks, opdonderen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zelfs ver in het noorden van Rusland warmer dan grote delen van Zuid-Europaquote:
Joh... dit is waarschijnlijk onze zomer. Over paar weken is het hier gegarandeerd weer 13 graden en dan blijft het vast maandenlang weer koud poepweer. Dus niet zuur zijn. Gunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs ver in het noorden van Rusland warmer dan grote delen van Zuid-Europa
Het is gewoon een beetje vervelend dat het of daar of hier goed weer is. We verdienen het allemaal!quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Joh... dit is waarschijnlijk onze zomer. Over paar weken is het hier gegarandeerd weer 13 graden en dan blijft het vast maandenlang weer koud poepweer. Dus niet zuur zijn. Gunnen.
Haha, dat sowieso. Maar jouw locatie is in de zomer een heeuuul stuk meer gegarandeerd van warmte en overvloedige zonnenschijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje vervelend dat het of daar of hier goed weer is. We verdienen het allemaal!
Maar de zon is wel krachtig genoeg om mij te laten verbrandenquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:42 schreef Djeez het volgende:
Het was vanmorgen nog wel heerlijk weer, maar het is nu in Assen volledig dichtgetrokken. Compleet grijs, en dan merk je dat het nog best wel koud is. Zon heeft ook nog amper kracht om de bewolking weg te branden
Ja, maar Assen heeft wel weer eens verreweg de minste zonuren. En ik geloof ook niet dat het morgen beter gaat worden...quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar de zon is wel krachtig genoeg om mij te laten verbranden
Ik denk dat het morgen wel beter wordtquote:Op woensdag 4 mei 2016 17:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, maar Assen heeft wel weer eens verreweg de minste zonuren. En ik geloof ook niet dat het morgen beter gaat worden...
[ afbeelding ]
Dat is wel opvallend iddquote:Op woensdag 4 mei 2016 17:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, maar Assen heeft wel weer eens verreweg de minste zonuren. En ik geloof ook niet dat het morgen beter gaat worden...
[ afbeelding ]
Ik voel toch een licht gevoel van leedvermaak na alle goednieuwsshows uit Bulgarije terwijl wij nog zaten te bevriezen in 20 centimeter snil.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef Dven het volgende:
Het is een dag zoals je die normaal alleen in films ziet. Films over Nederland in november tijdens een dikke vette najaarsstorm waarbij de gure wind ruw tegen de gebouwen slaat en de ijskoude regen met een oorverdovend kabaal op de metalen fietsenhekken neerdaalt.
Vandaag is een onvervalste kutdag.
hebben we je al verteld hoe fantastisch het weer hier is op moment?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:08 schreef Dven het volgende:
Het is een dag zoals je die normaal alleen in films ziet. Films over Nederland in november tijdens een dikke vette najaarsstorm waarbij de gure wind ruw tegen de gebouwen slaat en de ijskoude regen met een oorverdovend kabaal op de metalen fietsenhekken neerdaalt.
Vandaag is een onvervalste kutdag.
Denk dust devil want het ziet er boven redelijk rustig uit?quote:
Lijkt inmiddels tijd te zijn voor zomer in Europa ipv winter in Europaquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:57 schreef aloa het volgende:
Blijft de komende tijd boven het gemiddelde.
[ afbeelding ]
Daar wordt het wel tijd voor idd...quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt inmiddels tijd te zijn voor zomer in Europa ipv winter in Europa
Dat komt doordat de zwaartekracht ook meespeeltquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dust devil want het ziet er boven redelijk rustig uit?
Atmosfeer is toch redelijk rustig bij dust devils, in tegenstelling tot bij windhozen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt doordat de zwaartekracht ook meespeelt
Ik zie een windhoos.
beter dan 0quote:
Klopt. Ik heb dit jaar al veel meer last dan andere jaren. En dát met drie verschillende medicijnen tegen hooikoortsquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:06 schreef aloa het volgende:
Mensen met hooikoorts hebben het niet makkelijk vandaag.
[ afbeelding ]
Hier op het balkon kan het met een graad of 8 en kracht 2 al prima te doen zijnquote:
WKN / Zomer 2016 (extreem weer in Europa)quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt inmiddels tijd te zijn voor zomer in Europa ipv winter in Europa
Amfetamine schijnt te helpenquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb dit jaar al veel meer last dan andere jaren. En dát met drie verschillende medicijnen tegen hooikoorts
Slik ik al. Nou ja, soort van (methylfenidaat)quote:
helaas, alle foto's enorm overbelicht door die super fel schijnende zon!quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:18 schreef Dven het volgende:
Het beeld van vandaag :
[ afbeelding ]
Graag even wat foto's van zonnig Nederland om bij op te warmen!
Ik ook! Dat terwijl ik in de winter ook al was verbrand. Maar gelukkig word ik na verbranding altijd snel bruinquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:32 schreef computergirl het volgende:
Ik ben verbrand![]()
![]()
<- kleur van mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |