Lijkt inmiddels tijd te zijn voor zomer in Europa ipv winter in Europaquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:57 schreef aloa het volgende:
Blijft de komende tijd boven het gemiddelde.
[ afbeelding ]
Daar wordt het wel tijd voor idd...quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt inmiddels tijd te zijn voor zomer in Europa ipv winter in Europa
Dat komt doordat de zwaartekracht ook meespeeltquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dust devil want het ziet er boven redelijk rustig uit?
Atmosfeer is toch redelijk rustig bij dust devils, in tegenstelling tot bij windhozen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt doordat de zwaartekracht ook meespeelt
Ik zie een windhoos.
beter dan 0quote:
Klopt. Ik heb dit jaar al veel meer last dan andere jaren. En dát met drie verschillende medicijnen tegen hooikoortsquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:06 schreef aloa het volgende:
Mensen met hooikoorts hebben het niet makkelijk vandaag.
[ afbeelding ]
Hier op het balkon kan het met een graad of 8 en kracht 2 al prima te doen zijnquote:
WKN / Zomer 2016 (extreem weer in Europa)quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt inmiddels tijd te zijn voor zomer in Europa ipv winter in Europa
Amfetamine schijnt te helpenquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb dit jaar al veel meer last dan andere jaren. En dát met drie verschillende medicijnen tegen hooikoorts
Slik ik al. Nou ja, soort van (methylfenidaat)quote:
helaas, alle foto's enorm overbelicht door die super fel schijnende zon!quote:Op donderdag 5 mei 2016 13:18 schreef Dven het volgende:
Het beeld van vandaag :
[ afbeelding ]
Graag even wat foto's van zonnig Nederland om bij op te warmen!
Ik ook! Dat terwijl ik in de winter ook al was verbrand. Maar gelukkig word ik na verbranding altijd snel bruinquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:32 schreef computergirl het volgende:
Ik ben verbrand![]()
![]()
<- kleur van mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |