abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 27 april 2016 @ 13:12:07 #76
8781 crew  Frutsel
pi_161751002
Flinke hagelbui.

Dat dat amerikaanse model maar uit mag komen dan.
pi_161751665
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Elke dag wordt die stijging een dag opgeschoven ja :P
positief blijven he :P
  Redactie Frontpage woensdag 27 april 2016 @ 13:37:10 #78
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_161751672
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:37 schreef INViCTuS het volgende:
:{w :N -O-

[ afbeelding ]
God Ver Domme
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_161751877
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:37 schreef Djeez het volgende:

[..]

God Ver Domme
Tik er maar weer een onwaarschijnlijk nieuwsbericht over :+
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 april 2016 @ 13:48:31 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161751881
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:36 schreef aloa het volgende:

[..]

positief blijven he :P
Dat was ik toen het een paar weken geleden eindelijk eens 5 hele dagen op rij droog en zonnig was, na een eindeloos grijze winter.

Gelukkig ga ik dit jaar heerlijk richting het zuiden op vakantie 8-)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161751999
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat was ik toen het een paar weken geleden eindelijk eens 5 hele dagen op rij droog en zonnig was, na een eindeloos grijze winter.

Gelukkig ga ik dit jaar heerlijk richting het zuiden op vakantie 8-)
lange termijn *O*






[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2016 13:55:16 ]
pi_161752037
Ergens al wel echt slecht weer? Zuidoosten valt tot nog toe mee :). Geen regen gezien nog.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_161752062
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

of was dat juli? :@ we hebben een hittegolf gehad vorig jaar in nl, toch? :D
Er is sinds het begin van de metingen nog nooit de 40 graden gehaald.
pi_161752072
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:53 schreef aloa het volgende:

[..]

lange termijn *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Doe maar, die dag ga ik voor 4 dagen op vakantie.
Ben alleen een beetje bang dat t niet uit komt ;(
Forcefield City Bewoner
pi_161752411
quote:
12s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Ergens al wel echt slecht weer? Zuidoosten valt tot nog toe mee :). Geen regen gezien nog.
Ja, Ehv en Tilburg kut weer
pi_161752594
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:12 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ja, Ehv en Tilburg kut weer
Breda valt wel mee. Pas 1 bui gezien.
Forcefield City Bewoner
pi_161752616
Hier Hagel
  Redactie Frontpage woensdag 27 april 2016 @ 16:09:47 #89
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_161754467
Slechts één klein buitje gehad vandaag voor tien minuutjes. Viel nog best mee op de vrijmarkt
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Moderator woensdag 27 april 2016 @ 16:24:44 #90
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_161754746
Ik ga niet naar buiten vandaag.... koningsdag boeit me toch niet :P

Ben lekker mn vakantievlog video's aan het editen. Wel jammer dat mn computer zo traag is met renderen.
Oh, oh... first world problems.... O~)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 april 2016 @ 16:25:20 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161754766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 16:24 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga niet naar buiten vandaag.... koningsdag boeit me toch niet :P

Ben lekker mn vakantievlog video's aan het editen. Wel jammer dat mn computer zo traag is met renderen.
Oh, oh... first world problems.... O~)
Vlogs... mag ik hier een emo.gif op geven?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 27 april 2016 @ 16:25:44 #92
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_161754779
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 16:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vlogs... mag ik hier een emo.gif op geven?
Sure, wat jij wil ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 april 2016 @ 16:26:02 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161754786
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 16:24 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga niet naar buiten vandaag.... koningsdag boeit me toch niet :P

Ben lekker mn vakantievlog video's aan het editen. Wel jammer dat mn computer zo traag is met renderen.
Oh, oh... first world problems.... O~)
Vlogs :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 27 april 2016 @ 16:26:48 #94
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_161754810
Beetje regen is geen ramp maar die fucking kou moet eens uit de lucht, het festivalseizoen begint zo onderhand :{w
Graag op anoniem
pi_161755990
quote:
15s.gif Op woensdag 27 april 2016 16:26 schreef Twiitch het volgende:
Beetje regen is geen ramp maar die fucking kou moet eens uit de lucht, het festivalseizoen begint zo onderhand :{w
The winter edition ~:)

pi_161756811
De veroorzaker van alle 'ellende' hangt nu boven Denemarken.

  woensdag 27 april 2016 @ 18:00:57 #97
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_161756862
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef aloa het volgende:
De veroorzaker van alle 'ellende' hangt nu boven Denemarken.

[ afbeelding ]
En hij heeft 't naar z'n zin daar zo te zien.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_161756883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:00 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

En hij heeft 't naar z'n zin daar zo te zien.
Zo te zien wel ;)
pi_161757127
Koningsdag en nacht zijn flink in het water gevallen. Jammer.
pi_161759525
Net uit Breda. rustig in d stad, maar wel droog. Belachelijk koud...

Kujessss
Forcefield City Bewoner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')