positief blijven hequote:Op woensdag 27 april 2016 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke dag wordt die stijging een dag opgeschoven ja
God Ver Dommequote:
Dat was ik toen het een paar weken geleden eindelijk eens 5 hele dagen op rij droog en zonnig was, na een eindeloos grijze winter.quote:
lange termijnquote:Op woensdag 27 april 2016 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was ik toen het een paar weken geleden eindelijk eens 5 hele dagen op rij droog en zonnig was, na een eindeloos grijze winter.
Gelukkig ga ik dit jaar heerlijk richting het zuiden op vakantie
Er is sinds het begin van de metingen nog nooit de 40 graden gehaald.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
of was dat juli?we hebben een hittegolf gehad vorig jaar in nl, toch?
Doe maar, die dag ga ik voor 4 dagen op vakantie.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:53 schreef aloa het volgende:
[..]
lange termijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Ehv en Tilburg kut weerquote:Op woensdag 27 april 2016 13:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Ergens al wel echt slecht weer? Zuidoosten valt tot nog toe mee. Geen regen gezien nog.
Vlogs... mag ik hier een emo.gif op geven?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:24 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga niet naar buiten vandaag.... koningsdag boeit me toch niet
Ben lekker mn vakantievlog video's aan het editen. Wel jammer dat mn computer zo traag is met renderen.
Oh, oh... first world problems....
Sure, wat jij wilquote:Op woensdag 27 april 2016 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlogs... mag ik hier een emo.gif op geven?
Vlogsquote:Op woensdag 27 april 2016 16:24 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga niet naar buiten vandaag.... koningsdag boeit me toch niet
Ben lekker mn vakantievlog video's aan het editen. Wel jammer dat mn computer zo traag is met renderen.
Oh, oh... first world problems....
The winter editionquote:Op woensdag 27 april 2016 16:26 schreef Twiitch het volgende:
Beetje regen is geen ramp maar die fucking kou moet eens uit de lucht, het festivalseizoen begint zo onderhand
En hij heeft 't naar z'n zin daar zo te zien.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef aloa het volgende:
De veroorzaker van alle 'ellende' hangt nu boven Denemarken.
[ afbeelding ]
Zo te zien welquote:Op woensdag 27 april 2016 18:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En hij heeft 't naar z'n zin daar zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |