bedankt, de rest heb ik niet gelezenquote:
Goed gedaan. Hopelijk heeft dat weer een paar likes opgeleverdquote:Op maandag 25 april 2016 09:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hey had gister nog een Nederland mijn Vaderland plaatje gepost hier grgr
Ja klopt was een mooien plaatje mijn niffa stond erop hahha gr grquote:Op maandag 25 april 2016 09:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha gekke boi hoorquote:Op maandag 25 april 2016 09:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja klopt was een mooien plaatje mijn niffa stond erop hahha gr gr
alleen maar treurnis die FB pagina, een en al domheidquote:Op maandag 25 april 2016 09:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
blijkbaar nietquote:Op maandag 25 april 2016 10:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaan we nonstop baggeren vandaag?
kon dat maarquote:Op maandag 25 april 2016 10:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaan we nonstop baggeren vandaag?
beetje leven in de brouwerijquote:
Cachiequote:
Hai!quote:Op maandag 25 april 2016 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje leven in de brouwerij
[..]
Cachie
quote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn zus heeft de slechte genen toch ahah
hmm, als ik het vind stuur ik een portie jouw kant opquote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit op school te vervelen. Heb motivatie nodig.
heeft je zus een beetje slaapgebrek?quote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn zus heeft de slechte genen toch ahah
Ondertussen zoek ik zelf wel even verder.quote:Op maandag 25 april 2016 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, als ik het vind stuur ik een portie jouw kant op
Doe gvd een beetje je best zo studeer je nooit afquote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit op school te vervelen. Heb motivatie nodig.
Ja mag ik ook ik moet aan mijn scriptie maar ben nu Alberto Stegerman aan het kijkenquote:Op maandag 25 april 2016 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ondertussen zoek ik zelf wel even verder.
quote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja mag ik ook ik moet aan mijn scriptie maar ben nu Alberto Stegerman aan het kijken
nee, alberto is voor niemand leuk..quote:Op maandag 25 april 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
JA KUN JE HUILLACHEN MAAR VOOR MIJ IS HET OOK NIET LEUK HOOR
zak dan ook maar genadeloos, als je dat als sog hebtquote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja mag ik ook ik moet aan mijn scriptie maar ben nu Alberto Stegerman aan het kijken
Hierna wegmisbruikersquote:Op maandag 25 april 2016 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
zak dan ook maar genadeloos, als je dat als sog hebt
Dat is het probleem dus. Heb nog maar 4 dingen te doen en moet voor 1 juni af. Nog veel tijd dus.quote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe gvd een beetje je best zo studeer je nooit af
Jij mag ook.quote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
FOK! als sog is ook wel erg.quote:Op maandag 25 april 2016 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
zak dan ook maar genadeloos, als je dat als sog hebt
gisteravond gekekenquote:
het is een tekenquote:Op maandag 25 april 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
Ik word continue uitgelogd. Heb al zes keer overnieuw moeten inloggen.
God zij gezegendquote:Op maandag 25 april 2016 10:46 schreef xcachet het volgende:
Zeven.
Ik heb het helemaal gehad. FOK! kan mij wat.
Ik ga wel aan het werk.
Gr gr.
succesquote:Op maandag 25 april 2016 10:46 schreef xcachet het volgende:
Zeven.
Ik heb het helemaal gehad. FOK! kan mij wat.
Ik ga wel aan het werk.
Gr gr.
Aangegeven bij popoquote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgen naar westerunie ipv illegale omg zin in poepoe
wat?quote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaquote:Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij naar iets legaals ipv illegaals gaat?
en volgende week, heb je een huis, hond, boom en 1,5 kind? man wat burgerlijkquote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Braddie ga van deze account afquote:
Geeft niet schatje blijf gewoon bij ons baggerenquote:Op maandag 25 april 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
Ik kan niet aan school werken. Ik kan 't gewoon niet.
Aangegeven bij leerplichtquote:Op maandag 25 april 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
Ja als mijn leven toch nergens van terecht komt ga ik wel eten.quote:Op maandag 25 april 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitvlucht zoeken bij eten, typisch vrouwen wel
Niet alleen vrouwen, kijk maar naar Braddie.quote:Op maandag 25 april 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitvlucht zoeken bij eten, typisch vrouwen wel
Twijfel wel een beetje bij Brad.quote:Op maandag 25 april 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen, kijk maar naar Braddie.
Die schaar ik onder vrouwenquote:Op maandag 25 april 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen, kijk maar naar Braddie.
zwakkelingquote:Op maandag 25 april 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
Nee, dat gaat mij te ver. Dat ik op school geen flikker uitvoer nog tot daaraan toe.quote:Op maandag 25 april 2016 11:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga gewoon naar huis om te FOK!ken
Doe het
Maar het is vakantie dus officieel is het niet eens spijbelenquote:Op maandag 25 april 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, dat gaat mij te ver. Dat ik op school geen flikker uitvoer nog tot daaraan toe.
Het is toch al van 6,99 naar 10 euro gegaan?quote:Op maandag 25 april 2016 11:32 schreef Catkiller het volgende:
Netflix gaat duurder worden, godverdomme.
Oke misschienquote:Op maandag 25 april 2016 11:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar het is vakantie dus officieel is het niet eens spijbelen
Pak gewoon je tas in en doe alsof je naar de wc gaat
Ik mag maximaal 20% van mijn opleiding afwezig zijn per jaar. Zal nu op de 1,5% zitten.quote:Op maandag 25 april 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je aanwezigheidsplicht cachie?
Mijn beeld over je is hierbij andermaal bevestigdquote:Op maandag 25 april 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En haal onderweg junk food
Nibb it
Ben and jerrys
Pizzabroodjes
Nou hier bescherm ik mijzelf wel van. Ik neem nooit geld mee naar school.quote:Op maandag 25 april 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En haal onderweg junk food
Nibb it
Ben and jerrys
Pizzabroodjes
Tyf op met je kinderen gekquote:Op maandag 25 april 2016 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
en volgende week, heb je een huis, hond, boom en 1,5 kind? man wat burgerlijk
Die mbo hier of?quote:Op maandag 25 april 2016 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mag maximaal 20% van mijn opleiding afwezig zijn per jaar. Zal nu op de 1,5% zitten.
Normaal krijg je een waarschuwingsbrief bij 15% en moet je bij meer dan 20% uitschrijven.
Echter zijn leerlingen met meer dan 20% (ongeveer de helft van de klas) gewoon overgegaan naar het volgende jaar. En iedere leerling weet dat school alleen maar met dreigementen komt. Ze krijgen geld voor elke leerling die zijn/haar diploma haalt he, dat is het probleem.
gekkiequote:Op maandag 25 april 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
Kan niet wachten om naar het hbo te gaan.
Verwacht er maar niet teveel vanquote:Op maandag 25 april 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
Kan niet wachten om naar het hbo te gaan.
quote:Op maandag 25 april 2016 11:41 schreef xcachet het volgende:
http://nos.nl/artikel/210(...)k-met-opleiding.html
En dan janken over het aantal dat stopt (eraf wordt geknikkerd).
ja, want de mensen die stoppen zullen echt de talentjes zijn..quote:"We verliezen talent, omdat studenten het soms niet bolwerken."
gvd echt?quote:Op maandag 25 april 2016 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is toch al van 6,99 naar 10 euro gegaan?
van 7.99 naar 8.99 naar 9.99quote:Op maandag 25 april 2016 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is toch al van 6,99 naar 10 euro gegaan?
wow heequote:
niet dat ik daar vaak kijk aangezien er geen fuck op te zien is. maar t gaat om t idee :p. k hoordr dat showbox beter is? alleen is dat niet voor alle computersquote:
showbox ken ik nietquote:Op maandag 25 april 2016 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet dat ik daar vaak kijk aangezien er geen fuck op te zien is. maar t gaat om t idee :p. k hoordr dat showbox beter is? alleen is dat niet voor alle computers
geniet van je schooltijdm wanneer je klaar bent wou je dat je weer op school zat. oma praatquote:Op maandag 25 april 2016 11:51 schreef xcachet het volgende:
Ik moet naar die presentaties luisteren met steenkolen Engels en slechte informatie.
VERLAAT.DE.ZAAL.NU.quote:Op maandag 25 april 2016 11:51 schreef xcachet het volgende:
Ik moet naar die presentaties luisteren met steenkolen Engels en slechte informatie.
2 schermen was dit, gaat een euro omhoog of zo.quote:Op maandag 25 april 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Heb nog geen mail gehad. Of is het alleen als je met meerdere schermen kijkt
wel de loveboat..quote:
Ik heb de afgelopen 5 maanden slavernij aka stage ondergaan. Beide zijn gewoon kut.quote:Op maandag 25 april 2016 11:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geniet van je schooltijdm wanneer je klaar bent wou je dat je weer op school zat. oma praat
7.99 was de basisprijs bij de start in 2013, geen idee welk abo jij hebt natuurlijk, want er is ook een sd 1 scherm abo van 7.99quote:Op maandag 25 april 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Heb nog geen mail gehad. Of is het alleen als je met meerdere schermen kijkt
oja het leven is kut. k vergat die erbij te vermelden HAHAquote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5 maanden slavernij aka stage ondergaan. Beide zijn gewoon kut.
Ahahahaha dan blijft die van mij gewoon 7.99quote:Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
7.99 was de basisprijs bij de start in 2013, geen idee welk abo jij hebt natuurlijk, want er is ook een sd 1 scherm abo van 7.99
Er trots op zijn dat je forever alone bent en er niemand is die deze dienst met je zou willen delen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ahahahaha dan blijft die van mij gewoon 7.99
quote:Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oja het leven is kut. k vergat die erbij te vermelden HAHA
U jelly?quote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er trots op zijn dat je forever alone bent en er niemand is die deze dienst met je zou willen delen.
quote:
quote:
Oke man alsof jij de dienst van 9.99 hebtquote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er trots op zijn dat je forever alone bent en er niemand is die deze dienst met je zou willen delen.
Ja want ik ben high class, bitch.quote:Op maandag 25 april 2016 12:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke man alsof jij de dienst van 9.99 hebt
catkiller hetenquote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezelf liefff noemen terwijl je de grootste trut op aarde bent.quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezelf liefff noemen terwijl je de grootste trut op aarde bent.
mindfuckquote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
je kan toch delen met vrienden remiquote:Op maandag 25 april 2016 12:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk je dan Gossip Girl op je pc en tegelijkertijd Pretty little liars op je laptop?
jij ook, je puntquote:Op maandag 25 april 2016 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
snap ik want hij heeft een piemel
Waar is het allemaal mis gegaan tussen jullie?quote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boksquote:
mijn meet met tardis. toen begon hij een andere act.quote:Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is het allemaal mis gegaan tussen jullie?
TARDIS.quote:Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 25 april 2016 12:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk je dan Gossip Girl op je pc en tegelijkertijd Pretty little liars op je laptop?
Goede humor heb je wel Hansiequote:
madelief en cachet zijn echt van die saaie nobody'squote:Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij ditquote:Op maandag 25 april 2016 12:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2016 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn meet met tardis. toen begon hij een andere act.
Ah. Net zo'n marokkaantje die niet tegen afwijzing kan.quote:
Je bent zelf een saaie nobody.quote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
madelief en cachet zijn echt van die saaie nobody's
Act? Nee jij dan met die push up bh act van je waardoor het lijkt alsof je tieten hebt.quote:Op maandag 25 april 2016 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn meet met tardis. toen begon hij een andere act.
Nee jij dan met je petjes. Ja.quote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ah. Net zo'n marokkaantje die niet tegen afwijzing kan.
??quote:Op maandag 25 april 2016 12:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Act? Nee jij dan met die push up bh act van je waardoor het lijkt alsof je tieten hebt.
dat jij graag overal piemels ziet betekent niet dat jij er daadwerkelijk geen 1 hebtquote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat jij graag overal piemels ziet betekent niet dat ik er daadwerkelijk 1 heb
Oh nu komt de domme vrouw act weer. Niemand trapt hier in hoor.quote:
oke manquote:Op maandag 25 april 2016 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat jij graag overal piemels ziet betekent niet dat jij er daadwerkelijk geen 1 hebt
VIES MADquote:
Je laat zeker ook de stickers zitten?quote:
doe niet alsof je mijn pics hebt hoor. brb ffe met mijn tieten spelenquote:Op maandag 25 april 2016 12:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh nu komt de domme vrouw act weer. Niemand trapt hier in hoor.
ingetogen genotenquote:Op maandag 25 april 2016 12:11 schreef HPLC het volgende:
Hey hzaw, keihard gejuicht voor Woutje gisteren?
Nee, prijskaartje wel altijd.quote:Op maandag 25 april 2016 12:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je laat zeker ook de stickers zitten?
Niet jelly > Jellyquote:Op maandag 25 april 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fokken in de baas zijn tijd > werken in de baas zijn tijd
Ik heb er uitgebreid over gesproken met mensen in DM die dit mij vertelden.quote:Op maandag 25 april 2016 12:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe niet alsof je mijn pics hebt hoor. brb ffe met mijn tieten spelen
Noem het hoe je wil. Jij maakt je druk om wat ik doequote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nah, iets met ethisch eerder denk ik
ja, maar niet met her uitgangspunt jij maar met het uitgangspunt je baas.quote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem het hoe je wil. Jij maakt je druk om wat ik doe![]()
poe poequote:Op maandag 25 april 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh ja op zulke momenten worden de echten vd neppen onderscheiden
oke manquote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb er uitgebreid over gesproken met mensen in DM die dit mij vertelden.
Ik zal het door geven.quote:Op maandag 25 april 2016 12:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar niet met her uitgangspunt jij maar met het uitgangspunt je baas.
Nee, je staat ver boven mij qua verstand man.quote:
anders deed je t wel anders hequote:Op maandag 25 april 2016 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je staat ver boven mij qua verstand man.
Precies.quote:Op maandag 25 april 2016 12:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
anders deed je t wel anders he
ja ga je doorgeven dat ik me zorgen maak om het feit dat jij de gehel werkdag op fok zit en zodoende minder tijd besteed aanwerk voor de baas die jou dsar wel voor betaald?quote:
Ohnee hahaha dat niet maar ik snapte het niet echt lolquote:Op maandag 25 april 2016 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga je doorgeven dat ik me zorgen maak om het feit dat jij de gehel werkdag op fok zit en zodoende minder tijd besteed aanwerk voor de baas die jou dsar wel voor betaald?
Gewoon aanpassen aan de mensen die hier op een bepaald moment posten idd.quote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
is 2nutz wederom met een act bezig?
Hey proffiequote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon aanpassen aan de mensen die hier op een bepaald moment posten idd.
Als je alles aan elk debieltje moet uitleggen kom je helemaal niet meer aan werk toe hequote:
hoezo? Ik snap dat niet, je kunt toch tegen de werkgever zeggen van ja ik fok zo'n 6 uur van mijn werktijd. Dat is toch heel normaal?quote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnee hahaha dat niet maar ik snapte het niet echt lol
heej proffie wrm altijd zo geheimzinnig over je leeftijd? anders blijf ik je zien als een 40erquote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Je collega's weten hier vast alles van ja.quote:Op maandag 25 april 2016 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je alles aan elk debieltje moet uitleggen kom je helemaal niet meer aan werk toe he
Nee hopeloos ouderwets man wij hebben gewoon urencode daarvoor waar je op kan boekenquote:Op maandag 25 april 2016 12:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo? Ik snap dat niet, je kunt toch tegen de werkgever zeggen van ja ik fok zo'n 6 uur van mijn werktijd. Dat is toch heel normaal?
ik ben jonger dan 2nutz en daar moet je het mee doen. groetjes.quote:Op maandag 25 april 2016 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej proffie wrm altijd zo geheimzinnig over je leeftijd? anders blijf ik je zien als een 40er
Zo is het.quote:Op maandag 25 april 2016 12:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je collega's weten hier vast alles van ja.
quote:Op maandag 25 april 2016 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hopeloos ouderwets man wij hebben gewoon urencode daarvoor waar je op kan boeken
Smooth hoorquote:Op maandag 25 april 2016 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik ben jonger dan 2nutz en daar moet je het mee doen. groetjes.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je jonger bent dan WCH.quote:Op maandag 25 april 2016 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker interessant vaag doen stoerquote:Op maandag 25 april 2016 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
true maar dat snappen ze niet ahahaquote:Op maandag 25 april 2016 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je alles aan elk debieltje moet uitleggen kom je helemaal niet meer aan werk toe he
wowquote:
keej fylaxjequote:Op maandag 25 april 2016 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dm mij dat danquote:Op maandag 25 april 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
Gewoon Toto dm'en, die gaf mij ook het antwoord
Kontkutjequote:
keej dan kan ik hem eindelijk ook in een hokje stoppen snapje. ik zet jullie samen in eentje goed?quote:Op maandag 25 april 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
Maar ik denk dat Profmans mijn leeftijd is, dus ook iets van 26
Doe zelf ook een keer ietsquote:
Wow twee van die alpha's kan toch nooit goed komen.quote:Op maandag 25 april 2016 12:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
keej dan kan ik hem eindelijk ook in een hokje stoppen snapje. ik zet jullie samen in eentje goed?
zou in een hokje met jou stappenquote:Op maandag 25 april 2016 12:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
keej dan kan ik hem eindelijk ook in een hokje stoppen snapje. ik zet jullie samen in eentje goed?
Leef je in een andere tijdzone? Avondeten is al geweest vraag maar aan Braddie.quote:
Die bestaan ook helemaal niet.quote:Op maandag 25 april 2016 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel mijn kwaliteitstopic missen, lompe boer
Zou niets liever willenquote:Op maandag 25 april 2016 12:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou in een hokje met jou stappen
Goed voor je alibi dit hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 12:33 schreef madeliefff het volgende:
jongens waar is TARDIS.? hij lijkt vermist
Niet geklikt.quote:Op maandag 25 april 2016 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
met ordinaire spamlink
KLB / Toto
Ik kom nooit buiten, dat weet iedereen.quote:Op maandag 25 april 2016 12:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat jij je eerder druk moet maken daarom
qftquote:Op maandag 25 april 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten, dat weet iedereen.
Hele familietraditie naar de klote nu ja, maar het is voor een goed doel.quote:Op maandag 25 april 2016 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is ook voor het eerst he vuile nsb hond
hoop dat je van je tractor flikkertquote:Op maandag 25 april 2016 12:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hele familietraditie naar de klote nu ja, maar het is voor een goed doel.
niet gekliktquote:Op maandag 25 april 2016 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
met ordinaire spamlink
KLB / Toto
Kan je lang hopen, dat hebben we nietquote:Op maandag 25 april 2016 12:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je een potje met picrinezuur opent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |