bedankt, de rest heb ik niet gelezenquote:
Goed gedaan. Hopelijk heeft dat weer een paar likes opgeleverdquote:Op maandag 25 april 2016 09:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hey had gister nog een Nederland mijn Vaderland plaatje gepost hier grgr
Ja klopt was een mooien plaatje mijn niffa stond erop hahha gr grquote:Op maandag 25 april 2016 09:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha gekke boi hoorquote:Op maandag 25 april 2016 09:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja klopt was een mooien plaatje mijn niffa stond erop hahha gr gr
alleen maar treurnis die FB pagina, een en al domheidquote:Op maandag 25 april 2016 09:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
blijkbaar nietquote:Op maandag 25 april 2016 10:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaan we nonstop baggeren vandaag?
kon dat maarquote:Op maandag 25 april 2016 10:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaan we nonstop baggeren vandaag?
beetje leven in de brouwerijquote:
Cachiequote:
Hai!quote:Op maandag 25 april 2016 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje leven in de brouwerij
[..]
Cachie
quote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn zus heeft de slechte genen toch ahah
hmm, als ik het vind stuur ik een portie jouw kant opquote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit op school te vervelen. Heb motivatie nodig.
heeft je zus een beetje slaapgebrek?quote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Mijn zus heeft de slechte genen toch ahah
Ondertussen zoek ik zelf wel even verder.quote:Op maandag 25 april 2016 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, als ik het vind stuur ik een portie jouw kant op
Doe gvd een beetje je best zo studeer je nooit afquote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit op school te vervelen. Heb motivatie nodig.
Ja mag ik ook ik moet aan mijn scriptie maar ben nu Alberto Stegerman aan het kijkenquote:Op maandag 25 april 2016 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ondertussen zoek ik zelf wel even verder.
quote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja mag ik ook ik moet aan mijn scriptie maar ben nu Alberto Stegerman aan het kijken
nee, alberto is voor niemand leuk..quote:Op maandag 25 april 2016 10:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
JA KUN JE HUILLACHEN MAAR VOOR MIJ IS HET OOK NIET LEUK HOOR
zak dan ook maar genadeloos, als je dat als sog hebtquote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja mag ik ook ik moet aan mijn scriptie maar ben nu Alberto Stegerman aan het kijken
Hierna wegmisbruikersquote:Op maandag 25 april 2016 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
zak dan ook maar genadeloos, als je dat als sog hebt
Dat is het probleem dus. Heb nog maar 4 dingen te doen en moet voor 1 juni af. Nog veel tijd dus.quote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe gvd een beetje je best zo studeer je nooit af
Jij mag ook.quote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
FOK! als sog is ook wel erg.quote:Op maandag 25 april 2016 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
zak dan ook maar genadeloos, als je dat als sog hebt
gisteravond gekekenquote:
het is een tekenquote:Op maandag 25 april 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
Ik word continue uitgelogd. Heb al zes keer overnieuw moeten inloggen.
God zij gezegendquote:Op maandag 25 april 2016 10:46 schreef xcachet het volgende:
Zeven.
Ik heb het helemaal gehad. FOK! kan mij wat.
Ik ga wel aan het werk.
Gr gr.
succesquote:Op maandag 25 april 2016 10:46 schreef xcachet het volgende:
Zeven.
Ik heb het helemaal gehad. FOK! kan mij wat.
Ik ga wel aan het werk.
Gr gr.
Aangegeven bij popoquote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgen naar westerunie ipv illegale omg zin in poepoe
wat?quote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaquote:Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij naar iets legaals ipv illegaals gaat?
en volgende week, heb je een huis, hond, boom en 1,5 kind? man wat burgerlijkquote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Braddie ga van deze account afquote:
Geeft niet schatje blijf gewoon bij ons baggerenquote:Op maandag 25 april 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
Ik kan niet aan school werken. Ik kan 't gewoon niet.
Aangegeven bij leerplichtquote:Op maandag 25 april 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
Ja als mijn leven toch nergens van terecht komt ga ik wel eten.quote:Op maandag 25 april 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitvlucht zoeken bij eten, typisch vrouwen wel
Niet alleen vrouwen, kijk maar naar Braddie.quote:Op maandag 25 april 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitvlucht zoeken bij eten, typisch vrouwen wel
Twijfel wel een beetje bij Brad.quote:Op maandag 25 april 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen, kijk maar naar Braddie.
Die schaar ik onder vrouwenquote:Op maandag 25 april 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen, kijk maar naar Braddie.
zwakkelingquote:Op maandag 25 april 2016 11:22 schreef xcachet het volgende:
Nee, dat gaat mij te ver. Dat ik op school geen flikker uitvoer nog tot daaraan toe.quote:Op maandag 25 april 2016 11:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga gewoon naar huis om te FOK!ken
Doe het
Maar het is vakantie dus officieel is het niet eens spijbelenquote:Op maandag 25 april 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, dat gaat mij te ver. Dat ik op school geen flikker uitvoer nog tot daaraan toe.
Het is toch al van 6,99 naar 10 euro gegaan?quote:Op maandag 25 april 2016 11:32 schreef Catkiller het volgende:
Netflix gaat duurder worden, godverdomme.
Oke misschienquote:Op maandag 25 april 2016 11:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar het is vakantie dus officieel is het niet eens spijbelen
Pak gewoon je tas in en doe alsof je naar de wc gaat
Ik mag maximaal 20% van mijn opleiding afwezig zijn per jaar. Zal nu op de 1,5% zitten.quote:Op maandag 25 april 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je aanwezigheidsplicht cachie?
Mijn beeld over je is hierbij andermaal bevestigdquote:Op maandag 25 april 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En haal onderweg junk food
Nibb it
Ben and jerrys
Pizzabroodjes
Nou hier bescherm ik mijzelf wel van. Ik neem nooit geld mee naar school.quote:Op maandag 25 april 2016 11:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En haal onderweg junk food
Nibb it
Ben and jerrys
Pizzabroodjes
Tyf op met je kinderen gekquote:Op maandag 25 april 2016 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
en volgende week, heb je een huis, hond, boom en 1,5 kind? man wat burgerlijk
Die mbo hier of?quote:Op maandag 25 april 2016 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mag maximaal 20% van mijn opleiding afwezig zijn per jaar. Zal nu op de 1,5% zitten.
Normaal krijg je een waarschuwingsbrief bij 15% en moet je bij meer dan 20% uitschrijven.
Echter zijn leerlingen met meer dan 20% (ongeveer de helft van de klas) gewoon overgegaan naar het volgende jaar. En iedere leerling weet dat school alleen maar met dreigementen komt. Ze krijgen geld voor elke leerling die zijn/haar diploma haalt he, dat is het probleem.
gekkiequote:Op maandag 25 april 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
Kan niet wachten om naar het hbo te gaan.
Verwacht er maar niet teveel vanquote:Op maandag 25 april 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
Kan niet wachten om naar het hbo te gaan.
quote:Op maandag 25 april 2016 11:41 schreef xcachet het volgende:
http://nos.nl/artikel/210(...)k-met-opleiding.html
En dan janken over het aantal dat stopt (eraf wordt geknikkerd).
ja, want de mensen die stoppen zullen echt de talentjes zijn..quote:"We verliezen talent, omdat studenten het soms niet bolwerken."
gvd echt?quote:Op maandag 25 april 2016 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is toch al van 6,99 naar 10 euro gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |