ingetogen genotenquote:Op maandag 25 april 2016 12:11 schreef HPLC het volgende:
Hey hzaw, keihard gejuicht voor Woutje gisteren?
Nee, prijskaartje wel altijd.quote:Op maandag 25 april 2016 12:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je laat zeker ook de stickers zitten?
Niet jelly > Jellyquote:Op maandag 25 april 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fokken in de baas zijn tijd > werken in de baas zijn tijd
Ik heb er uitgebreid over gesproken met mensen in DM die dit mij vertelden.quote:Op maandag 25 april 2016 12:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe niet alsof je mijn pics hebt hoor. brb ffe met mijn tieten spelen
Noem het hoe je wil. Jij maakt je druk om wat ik doequote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nah, iets met ethisch eerder denk ik
ja, maar niet met her uitgangspunt jij maar met het uitgangspunt je baas.quote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem het hoe je wil. Jij maakt je druk om wat ik doe![]()
poe poequote:Op maandag 25 april 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh ja op zulke momenten worden de echten vd neppen onderscheiden
oke manquote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb er uitgebreid over gesproken met mensen in DM die dit mij vertelden.
Ik zal het door geven.quote:Op maandag 25 april 2016 12:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar niet met her uitgangspunt jij maar met het uitgangspunt je baas.
Nee, je staat ver boven mij qua verstand man.quote:
anders deed je t wel anders hequote:Op maandag 25 april 2016 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je staat ver boven mij qua verstand man.
Precies.quote:Op maandag 25 april 2016 12:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
anders deed je t wel anders he
ja ga je doorgeven dat ik me zorgen maak om het feit dat jij de gehel werkdag op fok zit en zodoende minder tijd besteed aanwerk voor de baas die jou dsar wel voor betaald?quote:
Ohnee hahaha dat niet maar ik snapte het niet echt lolquote:Op maandag 25 april 2016 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga je doorgeven dat ik me zorgen maak om het feit dat jij de gehel werkdag op fok zit en zodoende minder tijd besteed aanwerk voor de baas die jou dsar wel voor betaald?
Gewoon aanpassen aan de mensen die hier op een bepaald moment posten idd.quote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
is 2nutz wederom met een act bezig?
Hey proffiequote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
is 2nutz wederom met een act bezig?
quote:Op maandag 25 april 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon aanpassen aan de mensen die hier op een bepaald moment posten idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |