van 7.99 naar 8.99 naar 9.99quote:Op maandag 25 april 2016 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is toch al van 6,99 naar 10 euro gegaan?
wow heequote:
niet dat ik daar vaak kijk aangezien er geen fuck op te zien is. maar t gaat om t idee :p. k hoordr dat showbox beter is? alleen is dat niet voor alle computersquote:
showbox ken ik nietquote:Op maandag 25 april 2016 11:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet dat ik daar vaak kijk aangezien er geen fuck op te zien is. maar t gaat om t idee :p. k hoordr dat showbox beter is? alleen is dat niet voor alle computers
geniet van je schooltijdm wanneer je klaar bent wou je dat je weer op school zat. oma praatquote:Op maandag 25 april 2016 11:51 schreef xcachet het volgende:
Ik moet naar die presentaties luisteren met steenkolen Engels en slechte informatie.
VERLAAT.DE.ZAAL.NU.quote:Op maandag 25 april 2016 11:51 schreef xcachet het volgende:
Ik moet naar die presentaties luisteren met steenkolen Engels en slechte informatie.
2 schermen was dit, gaat een euro omhoog of zo.quote:Op maandag 25 april 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Heb nog geen mail gehad. Of is het alleen als je met meerdere schermen kijkt
wel de loveboat..quote:
Ik heb de afgelopen 5 maanden slavernij aka stage ondergaan. Beide zijn gewoon kut.quote:Op maandag 25 april 2016 11:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geniet van je schooltijdm wanneer je klaar bent wou je dat je weer op school zat. oma praat
7.99 was de basisprijs bij de start in 2013, geen idee welk abo jij hebt natuurlijk, want er is ook een sd 1 scherm abo van 7.99quote:Op maandag 25 april 2016 11:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Heb nog geen mail gehad. Of is het alleen als je met meerdere schermen kijkt
oja het leven is kut. k vergat die erbij te vermelden HAHAquote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5 maanden slavernij aka stage ondergaan. Beide zijn gewoon kut.
Ahahahaha dan blijft die van mij gewoon 7.99quote:Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
7.99 was de basisprijs bij de start in 2013, geen idee welk abo jij hebt natuurlijk, want er is ook een sd 1 scherm abo van 7.99
Er trots op zijn dat je forever alone bent en er niemand is die deze dienst met je zou willen delen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ahahahaha dan blijft die van mij gewoon 7.99
quote:Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oja het leven is kut. k vergat die erbij te vermelden HAHA
U jelly?quote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er trots op zijn dat je forever alone bent en er niemand is die deze dienst met je zou willen delen.
quote:
quote:
Oke man alsof jij de dienst van 9.99 hebtquote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er trots op zijn dat je forever alone bent en er niemand is die deze dienst met je zou willen delen.
Ja want ik ben high class, bitch.quote:Op maandag 25 april 2016 12:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke man alsof jij de dienst van 9.99 hebt
catkiller hetenquote:Op maandag 25 april 2016 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezelf liefff noemen terwijl je de grootste trut op aarde bent.quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezelf liefff noemen terwijl je de grootste trut op aarde bent.
mindfuckquote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
je kan toch delen met vrienden remiquote:Op maandag 25 april 2016 12:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk je dan Gossip Girl op je pc en tegelijkertijd Pretty little liars op je laptop?
jij ook, je puntquote:Op maandag 25 april 2016 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
snap ik want hij heeft een piemel
Waar is het allemaal mis gegaan tussen jullie?quote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boksquote:
mijn meet met tardis. toen begon hij een andere act.quote:Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is het allemaal mis gegaan tussen jullie?
TARDIS.quote:Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 25 april 2016 12:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk je dan Gossip Girl op je pc en tegelijkertijd Pretty little liars op je laptop?
Goede humor heb je wel Hansiequote:
madelief en cachet zijn echt van die saaie nobody'squote:Op maandag 25 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij ditquote:Op maandag 25 april 2016 12:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2016 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn meet met tardis. toen begon hij een andere act.
Ah. Net zo'n marokkaantje die niet tegen afwijzing kan.quote:
Je bent zelf een saaie nobody.quote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
madelief en cachet zijn echt van die saaie nobody's
Act? Nee jij dan met die push up bh act van je waardoor het lijkt alsof je tieten hebt.quote:Op maandag 25 april 2016 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn meet met tardis. toen begon hij een andere act.
Nee jij dan met je petjes. Ja.quote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ah. Net zo'n marokkaantje die niet tegen afwijzing kan.
??quote:Op maandag 25 april 2016 12:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Act? Nee jij dan met die push up bh act van je waardoor het lijkt alsof je tieten hebt.
dat jij graag overal piemels ziet betekent niet dat jij er daadwerkelijk geen 1 hebtquote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat jij graag overal piemels ziet betekent niet dat ik er daadwerkelijk 1 heb
Oh nu komt de domme vrouw act weer. Niemand trapt hier in hoor.quote:
oke manquote:Op maandag 25 april 2016 12:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat jij graag overal piemels ziet betekent niet dat jij er daadwerkelijk geen 1 hebt
VIES MADquote:
Je laat zeker ook de stickers zitten?quote:
doe niet alsof je mijn pics hebt hoor. brb ffe met mijn tieten spelenquote:Op maandag 25 april 2016 12:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh nu komt de domme vrouw act weer. Niemand trapt hier in hoor.
ingetogen genotenquote:Op maandag 25 april 2016 12:11 schreef HPLC het volgende:
Hey hzaw, keihard gejuicht voor Woutje gisteren?
Nee, prijskaartje wel altijd.quote:Op maandag 25 april 2016 12:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je laat zeker ook de stickers zitten?
Niet jelly > Jellyquote:Op maandag 25 april 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fokken in de baas zijn tijd > werken in de baas zijn tijd
Ik heb er uitgebreid over gesproken met mensen in DM die dit mij vertelden.quote:Op maandag 25 april 2016 12:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe niet alsof je mijn pics hebt hoor. brb ffe met mijn tieten spelen
Noem het hoe je wil. Jij maakt je druk om wat ik doequote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nah, iets met ethisch eerder denk ik
ja, maar niet met her uitgangspunt jij maar met het uitgangspunt je baas.quote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem het hoe je wil. Jij maakt je druk om wat ik doe![]()
poe poequote:Op maandag 25 april 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh ja op zulke momenten worden de echten vd neppen onderscheiden
oke manquote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb er uitgebreid over gesproken met mensen in DM die dit mij vertelden.
Ik zal het door geven.quote:Op maandag 25 april 2016 12:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar niet met her uitgangspunt jij maar met het uitgangspunt je baas.
Nee, je staat ver boven mij qua verstand man.quote:
anders deed je t wel anders hequote:Op maandag 25 april 2016 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, je staat ver boven mij qua verstand man.
Precies.quote:Op maandag 25 april 2016 12:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
anders deed je t wel anders he
ja ga je doorgeven dat ik me zorgen maak om het feit dat jij de gehel werkdag op fok zit en zodoende minder tijd besteed aanwerk voor de baas die jou dsar wel voor betaald?quote:
Ohnee hahaha dat niet maar ik snapte het niet echt lolquote:Op maandag 25 april 2016 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga je doorgeven dat ik me zorgen maak om het feit dat jij de gehel werkdag op fok zit en zodoende minder tijd besteed aanwerk voor de baas die jou dsar wel voor betaald?
Gewoon aanpassen aan de mensen die hier op een bepaald moment posten idd.quote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
is 2nutz wederom met een act bezig?
Hey proffiequote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
is 2nutz wederom met een act bezig?
quote:Op maandag 25 april 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon aanpassen aan de mensen die hier op een bepaald moment posten idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |