SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2016 05:39:38 ]
Jij dacht dat jij vandaag in de schijnwerpers zou staan niet. Dat heel FOK! vandaag om jouw zou draaien. Je kreeg al sterallures toch? Wat zal dat tegengevallen zijn voor je toen je dit topic opende.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
quote:Op maandag 25 april 2016 08:11 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Jij dacht dat jij vandaag in de schijnwerpers zou staan niet. Dat heel FOK! vandaag om jouw zou draaien. Je kreeg al sterallures toch? Wat zal dat tegengevallen zijn voor je toen je dit topic opende.
HAHA.Gezien de TS denk ik dat het hem reuze meeviel juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hun muziek zal tot het einde ter tijden blijven bestaan.quote:Op maandag 25 april 2016 09:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Gedeelte van de originele line up is volgens mij het hoekje al om, dus hou vol ts, nog even en jij bent de lachende overlevende.
Ik stel voor dat we om ts te bezeiken massaal Toto muziek gaan kopen zodat ze weer relevant worden.quote:Op maandag 25 april 2016 09:35 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Maar hun muziek zal tot het einde ter tijden blijven bestaan.
doe even normaal man.. jeetje zeg... lekker sfeertje zo...quote:Op maandag 25 april 2016 09:40 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we om ts te bezeiken massaal Toto muziek gaan kopen zodat ze weer relevant worden.
Heb al 17 x "Turn Back'' legaal gedownload inmiddels.quote:Op maandag 25 april 2016 09:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even normaal man.. jeetje zeg... lekker sfeertje zo...
Je begrijpt dat dit onder internetpesten valt?quote:Op maandag 25 april 2016 09:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Heb al 17 x "Turn Back'' legaal gedownload inmiddels.
Ik kan je niet horen over het geluid van Pamela heen.quote:Op maandag 25 april 2016 09:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dit onder internetpesten valt?
Ik ga melding hiervan doen bij het forum beheer team
gewoon deze?quote:Op maandag 25 april 2016 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Onder welke naam post je nu, Toto?
Oh en gefeliciteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |