zou in een hokje met jou stappenquote:Op maandag 25 april 2016 12:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
keej dan kan ik hem eindelijk ook in een hokje stoppen snapje. ik zet jullie samen in eentje goed?
Leef je in een andere tijdzone? Avondeten is al geweest vraag maar aan Braddie.quote:
Die bestaan ook helemaal niet.quote:Op maandag 25 april 2016 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel mijn kwaliteitstopic missen, lompe boer
Zou niets liever willenquote:Op maandag 25 april 2016 12:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
keej dan kan ik hem eindelijk ook in een hokje stoppen snapje. ik zet jullie samen in eentje goed?
quote:Op maandag 25 april 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou in een hokje met jou stappen
Goed voor je alibi dit hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 12:33 schreef madeliefff het volgende:
jongens waar is TARDIS.? hij lijkt vermist
Niet geklikt.quote:Op maandag 25 april 2016 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
met ordinaire spamlink
KLB / Toto
Ik kom nooit buiten, dat weet iedereen.quote:Op maandag 25 april 2016 12:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat jij je eerder druk moet maken daarom
qftquote:Op maandag 25 april 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten, dat weet iedereen.
Hele familietraditie naar de klote nu ja, maar het is voor een goed doel.quote:Op maandag 25 april 2016 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is ook voor het eerst he vuile nsb hond
hoop dat je van je tractor flikkertquote:Op maandag 25 april 2016 12:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hele familietraditie naar de klote nu ja, maar het is voor een goed doel.
niet gekliktquote:Op maandag 25 april 2016 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
met ordinaire spamlink
KLB / Toto
Kan je lang hopen, dat hebben we nietquote:Op maandag 25 april 2016 12:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je een potje met picrinezuur opent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |