Vandaag vriend iedereen moet komen naar de Coolsingel nu! Gaat los vanavondquote:Op zondag 24 april 2016 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag of morgen Coolsingel? dan kan ik het even melden
jongens en meisjesquote:Op zondag 24 april 2016 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Jaaaaaaaaajajajjajajjaaaaaaa!!!!
Gefeliciteerd mannen! En vrouwen!
Klopt. De beker is zeker een mooie prijs voor de subtop.quote:Op zondag 24 april 2016 19:56 schreef Vasion het volgende:
Niets mis met de beker.![]()
Allemaal Eredivisieclubs getroffen waaronder Ajax (thanks Veltman)
Jammer dat die in beeld kwamquote:
Niet zo gemeen doen Haags. Toch de enige prijs die wij middenmoters kunnen winnen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met deze GROTE prijs.
Thanks manquote:Op zondag 24 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met deze GROTE prijs.
Je neus raakt perongeluk wat toetsen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Klopt. De beker is zeker een mooie prijs voor de subtop.
quote:Op zondag 24 april 2016 19:59 schreef cofox het volgende:
[..]
Thanks man![]()
Kan je er wel voor zeggen dat die Hagenezen niet naar het Stadhuisplein komen? In 1993 en 1999 ging het helemaal mis door hun we willen het wel gezellig houden begrijp je
Trouwens gefeliciteerd boys and girlsquote:De spelers van Feyenoord zijn in ieder geval duidelijk. „Wij gaan er stiekem vanuit dat we naar de Coolsingel gaan als we de beker winnen”, zegt Bilal Basacikoglu. „Deze club heeft zo lang geen prijs gepakt, dan ga je toch gewoon naar de Coolsingel als er weer iets wordt gewonnen?”
Kuyt is baas. Zonder hem had je deze prijs nooit gepakt.quote:
Hou je zure reactie lekker voor je.quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Voor de mensen die morgen moeten werkenquote:. ‘Ik houd van hard werkende mensen. Als je van je club houd, neem je gewoon een dagje vrij. Een snipperdagje’, raadt Aboutaleb de supporters aan. ‘De werkgevers in de regio die ook een hart hebben voor Feyenoord, niet moeilijk doen’, vindt hij.
haha, jelly.quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik werk bij een zeer goedlopend bedrijf waar de eigenaar en zo goed als iedere werknemer een groot Feyenoord fan is. Nee Aboutaleb dat werk zo niet want dan ligt het hele bedrijf plat. Ik moet morgen gewoon werken.quote:Op zondag 24 april 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor de mensen die morgen moeten werken
Ik zal mijn best doen volgende keer.quote:Op zondag 24 april 2016 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
haha, jelly.
Volgende keer beter voetballen, hoef je niet zo sip te zijn
En hopelijk nu niet in Rotterdam!quote:Op zondag 24 april 2016 20:04 schreef gijsman het volgende:
Het wordt volgend seizoen dus 1 grote bende in 3 Europese steden
Nah, hij is een beetje heel erg simpel, maar hij is oprecht blij toch?quote:Op zondag 24 april 2016 20:06 schreef cofox het volgende:
Beter houd die Elia gewoon zijn bek wat een poep praat die gozer
Sportief van je.quote:Op zondag 24 april 2016 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord![]()
Groetjes uit 020.
Enige persoon ter wereld die dat lied goed kan zingenquote:Op zondag 24 april 2016 20:15 schreef Windhapper het volgende:
Dat nummer is toch door Lee geschreven?
Gefeliciteerd.
Helemaal niets in Eindhovuhhhquote:Op zondag 24 april 2016 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
Wauw jongens, een echte prijs met een echte huldiging in Rotterdam. Ongelooflijk, wie had dat nog gedacht.
Kazim Kazim ookquote:Op zondag 24 april 2016 20:16 schreef De_Pel het volgende:
Immers is weg en gelijk worden er prijzen gepakt. Ik wil niks suggereren, maar opvallend is het wel.
Wat lul je nou met morgen beter kom je nu naar het Stadhuisplein ik heb een tas met bier bij mequote:Op zondag 24 april 2016 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Gefeliciteerd kameraden !!! Ik ben door het dolle heen. Ontzettend veel zenuwen tijdens de wedstrijd. Morgen naar de Coolsingel
En FUT dan?quote:Op zondag 24 april 2016 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Gefeliciteerd kameraden !!! Ik ben door het dolle heen. Ontzettend veel zenuwen tijdens de wedstrijd. Morgen naar de Coolsingel
quote:
quote:
Beetje geluk bij de kopbalquote:Op zondag 24 april 2016 20:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik werd gek hier. Spannend uiteindelijk en mooie ronde ook met Towers.
Hoe krijgt Kramer het trouwens voor elkaar. De makkelijkste ballen mist ie en dan zo'n moeilijke kopbal wel raak...
Die jongen moet je in wat voor hoedanigheid dan ook levenslang voor de club bewaren. Eindelijk weer iemand met de absolute onverzettelijke wil en ambitie om er 180% voor te geven om er álles uit te halen wat er in zit.quote:Kuijt: 'Vanaf nu gaan we meer prijzen pakken'
Feyenoord heeft dankzij een overwinning op FC Utrecht (2-1) de eerste prijs sinds 2008 gepakt, maar aanvoerder Dirk Kuijt ziet de winst van het KNVB-bekertoernooi als een start van een succesvolle periode. 'Dit is een unieke stap naar meer succes.'
'Vanaf nu gaan we meer prijzen pakken', jubelde de 35-jarige captain van de Rotterdammers voor de camera van FOX Sports. 'In de competitie zijn we omgevallen en ook weer opgestaan, in het bekertoernooi hebben we hele goede tegenstanders verslagen en we hadden onszelf zoveel tekort gedaan als we niet hadden gewonnen. Dit is niet de prijs waar de club al jaren naar hunkert, maar dit is een begin.'
Of Kuijt nog een rol gaat spelen in het vervolg, blijft nog een vraag. Hij is in het bezit van een aflopend contract en onderhandelt momenteel met de clubleiding over het verlengen van die verbintenis. De Katwijker draaide er na afloop van de bekerfinale nog wat omheen. 'Feyenoord blijft sowieso in mijn hart. De gesprekken lopen goed. Eerst gaan we dit feestje vieren.'
Over zijn knieblessure, waardoor hij per brancard van het veld moest, kon hij kort zijn. 'Ik denk dat ik vanavond, morgen en dinsdag helemaal niks voel, maar dit is wel een klein probleempje.'
Anders ga je toch ergens anders trollen, HomoAnaleFeestClubfanquote:Op zondag 24 april 2016 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Wat een gelul van die demagoog of doelt hij op de Johan fruitschaal?
Sowquote:Op zondag 24 april 2016 20:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Anders ga je toch ergens anders trollen, HomoAnaleFeestClubfan
Sensatie!quote:Op zondag 24 april 2016 20:44 schreef cofox het volgende:
Groep Hagenezen wordt nu ingesloten door de ME loop maar ff een blokje om![]()
Ik begrijp dit soort dingen niet
Soooooooo KOEKOEK! Die zien we nooit meer terug.quote:Op zondag 24 april 2016 20:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
OMG wat sneu ditquote:Op zondag 24 april 2016 20:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man, is juist leuk. Hij reikt m uit aan Feyenoordquote:Op zondag 24 april 2016 20:07 schreef eight het volgende:
Klein smetje is wel dat Opperneus Bert weer de prijs uitreikt.
Maspalomas Cupquote:Op zondag 24 april 2016 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Wat een gelul van die demagoog of doelt hij op de Johan fruitschaal?
Dirk trolt jullie allemaalquote:Op zondag 24 april 2016 20:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nou, het was inderdaad een heftig partijtje hequote:Op dinsdag 19 april 2016 10:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik verwacht heel veel opstootjes, voornamelijk van onze spelers.Die gasten lijken bij het minste van het geringste al te ontploffen op het veld.
quote:Op zondag 24 april 2016 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat Cofox nog een update post, na dat stuk met Hagenezen maak ik me nogal zorgen.
Die post va alles in zijn gesloten inrichting voor een beetje aandachtquote:Op zondag 24 april 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen die jongen
Onze GifGodquote:
Godverquote:Op zondag 24 april 2016 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek Gaygenietervanmooiemannen
HE ABOUTALEB VIEZE VUILEquote:Op zondag 24 april 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor de mensen die morgen moeten werken
Die groep Hagenezen liep plots van het Stadhuisplein richting het Doelenplein daar zijn ze ingesloten door ME. Ik neem aan dat ze de stad uit worden begeleid door de politie. Inmiddels ben ik nu in de Witte de Withstraat hier is de sfeer een stuk gemoedelijker dan op het Stadhuisplein met dat doorgesnoven publiek. Maar ik begrijp ook niet wat die Hagenezen hier komen doenquote:Op zondag 24 april 2016 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat Cofox nog een update post, na dat stuk met Hagenezen maak ik me nogal zorgen.
Ik zal zo eens kijken of ik dat moment kan vinden.quote:Op zondag 24 april 2016 21:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Onze GifGod
Kan jij een gifje opduikelen van een hakkende Kramer?
Eindeloos respect voor die man. Vind 'm alleen niet zo'n goeie keeprstrainert.quote:Op zondag 24 april 2016 21:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken of ik dat moment kan vinden.
[ afbeelding ]
gvd wat mooi.
quote:Op zondag 24 april 2016 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek Gaygenietervanmooiemannen
Heldenquote:Op zondag 24 april 2016 21:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken of ik dat moment kan vinden.
[ afbeelding ]
gvd wat mooi.
Lekker manquote:Op zondag 24 april 2016 21:24 schreef Scrummie het volgende:
Net op de terugreis van ouders naar huis kwam ineens Mijn Feyenoord op Rijnmond. Ik denk dat nog nooit iemand zo hard dat liedje heeft mee gezongen in een auto, in zijn eentje.
Heerlijk toch, ja toch! NIET DAN!
Uiteraardquote:
Aangezien Feyenoord heeft gewonnen drink ik nu rooibos thee. Gefeliciteerd héquote:
Jij ook Pascal.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:
HAGENEZEN ZIJN VIES DIE STINKEN NAAR KOTS EN NAAR PIES
quote:
RELLENquote:
Dat is niet raar, dat is gewoon volgens de regels.quote:Op zondag 24 april 2016 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Raar dat die goal niet op naam komt van Elia trouwens
quote:Op zondag 24 april 2016 21:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard
Genieten hoor. Ondanks dat 't maar die kut beker is, een prijs blijft lekker.
En Ahmadi op Rijnmond ook "ja 020". Mooi man, ondanks dat 't zo kinderachtig als de pest is vind ik dat gewoon mooi
Was naast / buitenkant paal eruit gegaan als de keepert er niet aan had gezeten, meen ik.quote:Op zondag 24 april 2016 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Raar dat die goal niet op naam komt van Elia trouwens
quote:Sven van Beek was erg onder de indruk van het winnen van de KNVB-Beker. “Dit is fantastisch, ik heb er geen woorden voor.”
Als kleine jongen droom je hier al van en dat is vandaag uitgekomen, ik ben superblij. Als team wilden we graag een prijs winnen”, verklapt hij aan RTV Rijnmond.
In de eerste helft had Feyenoord de overhand en de controle op de wedstrijd. We hadden het even moeilijk, ze kwamen goed door en hielden ons onderdruk. Maar uiteindelijk hebben we wilskracht getoond en maakten we de 2-1.”
“We zaten even heel diep in een dal”, beschrijft Van Beek het begin van dit jaar. “Als je er zo uitkomt dan snoer je alle mondjes. Persoonlijk speelde ik begin van het seizoen het niet mijn sterkste spel. Ik heb dieptepunten meegemaakt dit seizoen en ik ben er weer uitgekomen, dat wordt vandaag beloond.”
Waarom kwam het onderstaande doelpunt dan wel op naam van Van Basten? Zouden de regels veranderd zijnquote:Op zondag 24 april 2016 21:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Was naast / buitenkant paal eruit gegaan als de keepert er niet aan had gezeten, meen ik.
Ik begrijp dit niet zo goed.twitter:M_Sepers twitterde op zondag 24-04-2016 om 17:27:26Wat een publiek is er op de been! En wij maar foto's maken..#klikklik https://t.co/UmeygSPbyN reageer retweet
Sfeerverslag maken tochquote:Op zondag 24 april 2016 21:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik begrijp dit niet zo goed.twitter:M_Sepers twitterde op zondag 24-04-2016 om 17:27:26Wat een publiek is er op de been! En wij maar foto's maken..#klikklik https://t.co/UmeygSPbyN reageer retweet
Met onderbroek aan douchentwitter:renatotapiac twitterde op zondag 24-04-2016 om 21:16:50😂😂😂😂😂😂 @Feyenoord #Feyenoord #Cupfighters #knvbbeker 👊🏾💪🏾 https://t.co/vx5Y6gomSr reageer retweet
Likequote:Op zondag 24 april 2016 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Politie Feyenoord Foto Pagina. PFFP
quote:Op zondag 24 april 2016 21:54 schreef KillemWieft het volgende:
Reactie vak Utrecht op de 2-1 va Elia.
[ afbeelding ]
Wat een mongolen zijn het ookquote:Op zondag 24 april 2016 21:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Met onderbroek aan douchentwitter:renatotapiac twitterde op zondag 24-04-2016 om 21:16:50😂😂😂😂😂😂 @Feyenoord #Feyenoord #Cupfighters #knvbbeker 👊🏾💪🏾 https://t.co/vx5Y6gomSr reageer retweet
godverquote:Op zondag 24 april 2016 21:54 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik ook doen als het op de social media gedeeld moet worden.quote:Op zondag 24 april 2016 21:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Een gif voor alle tong80 topics.quote:Op zondag 24 april 2016 21:54 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft gewoon lepraquote:Op zondag 24 april 2016 22:00 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Twee tegenstanders bodychecken.
De Mediamarkt? Gelukkig heeft bol.com geen fysieke vestigingen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:06 schreef cofox het volgende:
Ja ja ja en de eerste ruiten liggen er al uit bij de Action aan de zijkant van de Mediamarkt de zwervers zijn ook weer uit een hollen gekropen
Zijn het die klote Hagenezen niet, dan begin je maar je eigen stad af te breken begrijp dat soort idioten nietquote:Op zondag 24 april 2016 22:10 schreef Merkie het volgende:
Gelukkig staat mijn auto veilig in de parkeergarage.
Die gast is echt zo'n openlijke teringlijer dat ik het enkel leuk kan vindenquote:Op zondag 24 april 2016 22:00 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2016 21:54 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
En morghen zo op werk verschijnen?quote:Op zondag 24 april 2016 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben vrij snel na het laatste fluitsignaal op huis aan gegaan (morgen werken) , dus ik heb alleen gezelligheid meegekregen en lig nu dansend in m'n bed
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2016 22:00 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels begeef ik mij via de lijnbaan richting de Gazastrook (Coolsingel) gekkenhuis hier in de stad jammer dat de popo mijn tas met bier in beslag heeft genomen maar dat mag de pret niet drukken. FF kijken of ik nog wat kan filmen voor het nageslachtquote:Op zondag 24 april 2016 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben vrij snel na het laatste fluitsignaal op huis aan gegaan (morgen werken) , dus ik heb alleen gezelligheid meegekregen en lig nu dansend in m'n bed
![]()
![]()
Dus ik had nog moeten blijven eigenlijk?quote:Op zondag 24 april 2016 22:26 schreef cofox het volgende:
[..]
Inmiddels begeef ik mij via de lijnbaan richting de Gazastrook (Coolsingel) gekkenhuis hier in de stad jammer dat de popo mijn tas met bier in beslag heeft genomen maar dat mag de pret niet drukken. FF kijken of ik nog wat kan filmen voor het nageslacht
Tuurlijk had je moeten blijven hoe vaak kunnen wij nou hier een feestje vieren pakken wat je pakken het kan zomaar weer 8 jaar durenquote:Op zondag 24 april 2016 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus ik had nog moeten blijven eigenlijk?![]()
Eigenlijk was ik - naast het feit dat ik moet werken morgen - ook naar huis gegaan omdat ik geen zin had in een wapenstok van een ME in m'n nek
De klanten weten zich steeds beter te gedragenquote:Op zondag 24 april 2016 23:21 schreef F.M.D. het volgende:
zo wordt dit toch nog een memorabel seizoen. de beker is toch gewoon een hoofdprijs.
al wil ik van deze finale alleen nog de uitslag herinneren. voetbal was niet om aan te gluren en van een ouderwetse cupsfeer was van onze kant ook totaal geen sprake. leek soms wel of we uit speelden. wel op het eind als de zege binnen is ff in sneltreinvaart YNWA er doorheen jassen. nou ja dat is het legioen van nu.
Feyenoorders die klagen over andere supporters. Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 24 april 2016 23:16 schreef ace_eleven het volgende:
Lekker man, die beker binnen![]()
Wat was dat Utrecht-volk zich trouwens buitensporig aan t misdragen zeg, van vuurwerk op t veld tot bierflesjes naar de treinsupporters strepen, kutvolk
Wim Jansen en Willem van Hanegem volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
welke trainerts wonnen in hun eerste jaar als trainer (van feyenoord) een prijs?
zullen er niet veel zijn
giogod bekergenot![]()
Erdogan-fans zitten ook al bij de MEquote:Na de bekerwinst van Feyenoord is op het Hofplein in Rotterdam zondag een man aangehouden, die zijn kont liet zien aan medewerkers van de ME.
Nee dat geld alleen in wedstrijden waar wij er voordeel aan zouden kunnen hebben. Nu spelen we gewoon 1 wedstrijd in 020 zonder uitpubliek.quote:Op zondag 24 april 2016 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Als we voor de Johan Fruitschaal tegen Ajax moeten dan neem ik aan dat het over 2 wedstrijden zal gaan.
Van mij mogen ze, die wedstrijd kan me echt gestolen worden.quote:Op maandag 25 april 2016 00:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee dat geld alleen in wedstrijden waar wij er voordeel aan zouden kunnen hebben. Nu spelen we gewoon 1 wedstrijd in 020 zonder uitpubliek.
Dirkgod pakt de CL in zijn eerste jaar als trainert, let maar op.quote:Op zondag 24 april 2016 23:23 schreef Typisch het volgende:
welke trainerts wonnen in hun eerste jaar als trainer (van feyenoord) een prijs?
zullen er niet veel zijn
giogod bekergenot![]()
Die fruitschaal boeit inderdaad niemand.quote:Op maandag 25 april 2016 00:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, die wedstrijd kan me echt gestolen worden.
laat je even kennen zeg calimeroquote:Op maandag 25 april 2016 00:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee dat geld alleen in wedstrijden waar wij er voordeel aan zouden kunnen hebben. Nu spelen we gewoon 1 wedstrijd in 020 zonder uitpubliek.
Volgens mij is degene die dit stukje geschreven heeft een beetje zuur.quote:Op maandag 25 april 2016 00:35 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft zondagavond de finale van de Champions League gewonnen door FC Utrecht met 2-1 te verslaan. De Coolsingel in Rotterdam stroomde na afloop direct vol met duizenden Feyenoord-aanhangers die het feest vierden alsof ze nog nooit een prijs hadden gewonnen. “Dit is geweldig”, aldus een aangeschoten fan, “Ik ben nu 34 en voor het eerst in mijn leven wint Feyenoord een keer een prijs, en dan meteen deze! Super!”
Voor de winst had Feyenoord geen hulp nodig van de scheidsrechter, hoewel de club wel de rug van FC Utrecht-doelman Filip Bednarek nodig had om Eljero Elia via de paal te laten scoren. De Rotterdamse middenstand is blij dat de zege op een zondag valt, na sluitingstijd, aangezien de luiken dan doorgaans al voor de winkelruiten zijn gelaten.”
De KNVB zal de Feyenoord-aangang morgen in de loop van de middag vertellen dat de beker die de club kreeg na de winst niet de Cup met de Grote Oren is, maar de onbekendere KNVB-Beker, in Amsterdam en Eindhoven ook wel ‘De Troostprijs’ genoemd.
Ok. Bedankt voor je input.quote:Op maandag 25 april 2016 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
laat je even kennen zeg calimero
al zal het inderdaad 1 wedstrijd zijn, want het is nou niet echt een prijs. zelfs de verlenging hebben ze al geschrapt vanwege de belasting
Ach, Vermeer heeft er ervaring meequote:Op zondag 24 april 2016 23:16 schreef ace_eleven het volgende:
Lekker man, die beker binnen![]()
Wat was dat Utrecht-volk zich trouwens buitensporig aan t misdragen zeg, van vuurwerk op t veld tot bierflesjes naar de treinsupporters strepen, kutvolk
Toch altijd grappig om te merken dat de beker alleen een troostprijs is wanneer die niet gewonnen wordt door psv of ajaxquote:Op maandag 25 april 2016 00:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens mij is degene die dit stukje geschreven heeft een beetje zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |