Vandaag vriend iedereen moet komen naar de Coolsingel nu! Gaat los vanavondquote:Op zondag 24 april 2016 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag of morgen Coolsingel? dan kan ik het even melden
jongens en meisjesquote:Op zondag 24 april 2016 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Jaaaaaaaaajajajjajajjaaaaaaa!!!!
Gefeliciteerd mannen! En vrouwen!
Klopt. De beker is zeker een mooie prijs voor de subtop.quote:Op zondag 24 april 2016 19:56 schreef Vasion het volgende:
Niets mis met de beker.![]()
Allemaal Eredivisieclubs getroffen waaronder Ajax (thanks Veltman)
Jammer dat die in beeld kwamquote:
Niet zo gemeen doen Haags. Toch de enige prijs die wij middenmoters kunnen winnen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met deze GROTE prijs.
Thanks manquote:Op zondag 24 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met deze GROTE prijs.
Je neus raakt perongeluk wat toetsen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Klopt. De beker is zeker een mooie prijs voor de subtop.
quote:Op zondag 24 april 2016 19:59 schreef cofox het volgende:
[..]
Thanks man![]()
Kan je er wel voor zeggen dat die Hagenezen niet naar het Stadhuisplein komen? In 1993 en 1999 ging het helemaal mis door hun we willen het wel gezellig houden begrijp je
Trouwens gefeliciteerd boys and girlsquote:De spelers van Feyenoord zijn in ieder geval duidelijk. „Wij gaan er stiekem vanuit dat we naar de Coolsingel gaan als we de beker winnen”, zegt Bilal Basacikoglu. „Deze club heeft zo lang geen prijs gepakt, dan ga je toch gewoon naar de Coolsingel als er weer iets wordt gewonnen?”
Kuyt is baas. Zonder hem had je deze prijs nooit gepakt.quote:
Hou je zure reactie lekker voor je.quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Voor de mensen die morgen moeten werkenquote:. ‘Ik houd van hard werkende mensen. Als je van je club houd, neem je gewoon een dagje vrij. Een snipperdagje’, raadt Aboutaleb de supporters aan. ‘De werkgevers in de regio die ook een hart hebben voor Feyenoord, niet moeilijk doen’, vindt hij.
haha, jelly.quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik werk bij een zeer goedlopend bedrijf waar de eigenaar en zo goed als iedere werknemer een groot Feyenoord fan is. Nee Aboutaleb dat werk zo niet want dan ligt het hele bedrijf plat. Ik moet morgen gewoon werken.quote:Op zondag 24 april 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor de mensen die morgen moeten werken
Ik zal mijn best doen volgende keer.quote:Op zondag 24 april 2016 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
haha, jelly.
Volgende keer beter voetballen, hoef je niet zo sip te zijn
En hopelijk nu niet in Rotterdam!quote:Op zondag 24 april 2016 20:04 schreef gijsman het volgende:
Het wordt volgend seizoen dus 1 grote bende in 3 Europese steden
Nah, hij is een beetje heel erg simpel, maar hij is oprecht blij toch?quote:Op zondag 24 april 2016 20:06 schreef cofox het volgende:
Beter houd die Elia gewoon zijn bek wat een poep praat die gozer
Sportief van je.quote:Op zondag 24 april 2016 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord![]()
Groetjes uit 020.
Enige persoon ter wereld die dat lied goed kan zingenquote:Op zondag 24 april 2016 20:15 schreef Windhapper het volgende:
Dat nummer is toch door Lee geschreven?
Gefeliciteerd.
Helemaal niets in Eindhovuhhhquote:Op zondag 24 april 2016 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
Wauw jongens, een echte prijs met een echte huldiging in Rotterdam. Ongelooflijk, wie had dat nog gedacht.
Kazim Kazim ookquote:Op zondag 24 april 2016 20:16 schreef De_Pel het volgende:
Immers is weg en gelijk worden er prijzen gepakt. Ik wil niks suggereren, maar opvallend is het wel.
Wat lul je nou met morgen beter kom je nu naar het Stadhuisplein ik heb een tas met bier bij mequote:Op zondag 24 april 2016 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Gefeliciteerd kameraden !!! Ik ben door het dolle heen. Ontzettend veel zenuwen tijdens de wedstrijd. Morgen naar de Coolsingel
En FUT dan?quote:Op zondag 24 april 2016 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Gefeliciteerd kameraden !!! Ik ben door het dolle heen. Ontzettend veel zenuwen tijdens de wedstrijd. Morgen naar de Coolsingel
quote:
quote:
Beetje geluk bij de kopbalquote:Op zondag 24 april 2016 20:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik werd gek hier. Spannend uiteindelijk en mooie ronde ook met Towers.
Hoe krijgt Kramer het trouwens voor elkaar. De makkelijkste ballen mist ie en dan zo'n moeilijke kopbal wel raak...
Die jongen moet je in wat voor hoedanigheid dan ook levenslang voor de club bewaren. Eindelijk weer iemand met de absolute onverzettelijke wil en ambitie om er 180% voor te geven om er álles uit te halen wat er in zit.quote:Kuijt: 'Vanaf nu gaan we meer prijzen pakken'
Feyenoord heeft dankzij een overwinning op FC Utrecht (2-1) de eerste prijs sinds 2008 gepakt, maar aanvoerder Dirk Kuijt ziet de winst van het KNVB-bekertoernooi als een start van een succesvolle periode. 'Dit is een unieke stap naar meer succes.'
'Vanaf nu gaan we meer prijzen pakken', jubelde de 35-jarige captain van de Rotterdammers voor de camera van FOX Sports. 'In de competitie zijn we omgevallen en ook weer opgestaan, in het bekertoernooi hebben we hele goede tegenstanders verslagen en we hadden onszelf zoveel tekort gedaan als we niet hadden gewonnen. Dit is niet de prijs waar de club al jaren naar hunkert, maar dit is een begin.'
Of Kuijt nog een rol gaat spelen in het vervolg, blijft nog een vraag. Hij is in het bezit van een aflopend contract en onderhandelt momenteel met de clubleiding over het verlengen van die verbintenis. De Katwijker draaide er na afloop van de bekerfinale nog wat omheen. 'Feyenoord blijft sowieso in mijn hart. De gesprekken lopen goed. Eerst gaan we dit feestje vieren.'
Over zijn knieblessure, waardoor hij per brancard van het veld moest, kon hij kort zijn. 'Ik denk dat ik vanavond, morgen en dinsdag helemaal niks voel, maar dit is wel een klein probleempje.'
Anders ga je toch ergens anders trollen, HomoAnaleFeestClubfanquote:Op zondag 24 april 2016 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Wat een gelul van die demagoog of doelt hij op de Johan fruitschaal?
Sowquote:Op zondag 24 april 2016 20:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Anders ga je toch ergens anders trollen, HomoAnaleFeestClubfan
Sensatie!quote:Op zondag 24 april 2016 20:44 schreef cofox het volgende:
Groep Hagenezen wordt nu ingesloten door de ME loop maar ff een blokje om![]()
Ik begrijp dit soort dingen niet
Soooooooo KOEKOEK! Die zien we nooit meer terug.quote:Op zondag 24 april 2016 20:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
OMG wat sneu ditquote:Op zondag 24 april 2016 20:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man, is juist leuk. Hij reikt m uit aan Feyenoordquote:Op zondag 24 april 2016 20:07 schreef eight het volgende:
Klein smetje is wel dat Opperneus Bert weer de prijs uitreikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |