Vandaag vriend iedereen moet komen naar de Coolsingel nu! Gaat los vanavondquote:Op zondag 24 april 2016 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag of morgen Coolsingel? dan kan ik het even melden
jongens en meisjesquote:Op zondag 24 april 2016 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Jaaaaaaaaajajajjajajjaaaaaaa!!!!
Gefeliciteerd mannen! En vrouwen!
Klopt. De beker is zeker een mooie prijs voor de subtop.quote:Op zondag 24 april 2016 19:56 schreef Vasion het volgende:
Niets mis met de beker.![]()
Allemaal Eredivisieclubs getroffen waaronder Ajax (thanks Veltman)
Jammer dat die in beeld kwamquote:
Niet zo gemeen doen Haags. Toch de enige prijs die wij middenmoters kunnen winnen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met deze GROTE prijs.
Thanks manquote:Op zondag 24 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met deze GROTE prijs.
Je neus raakt perongeluk wat toetsen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Klopt. De beker is zeker een mooie prijs voor de subtop.
quote:Op zondag 24 april 2016 19:59 schreef cofox het volgende:
[..]
Thanks man![]()
Kan je er wel voor zeggen dat die Hagenezen niet naar het Stadhuisplein komen? In 1993 en 1999 ging het helemaal mis door hun we willen het wel gezellig houden begrijp je
Trouwens gefeliciteerd boys and girlsquote:De spelers van Feyenoord zijn in ieder geval duidelijk. „Wij gaan er stiekem vanuit dat we naar de Coolsingel gaan als we de beker winnen”, zegt Bilal Basacikoglu. „Deze club heeft zo lang geen prijs gepakt, dan ga je toch gewoon naar de Coolsingel als er weer iets wordt gewonnen?”
Kuyt is baas. Zonder hem had je deze prijs nooit gepakt.quote:
Hou je zure reactie lekker voor je.quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Voor de mensen die morgen moeten werkenquote:. ‘Ik houd van hard werkende mensen. Als je van je club houd, neem je gewoon een dagje vrij. Een snipperdagje’, raadt Aboutaleb de supporters aan. ‘De werkgevers in de regio die ook een hart hebben voor Feyenoord, niet moeilijk doen’, vindt hij.
haha, jelly.quote:Op zondag 24 april 2016 19:58 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik werk bij een zeer goedlopend bedrijf waar de eigenaar en zo goed als iedere werknemer een groot Feyenoord fan is. Nee Aboutaleb dat werk zo niet want dan ligt het hele bedrijf plat. Ik moet morgen gewoon werken.quote:Op zondag 24 april 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor de mensen die morgen moeten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |