Ja Betancur en Zakarin zijn wel de echte goden.quote:Op zondag 24 april 2016 16:44 schreef Momo... het volgende:
Zakarin en betancur in de aanval mooie dag
Dat vindt alleen Sked leuk.quote:Op zondag 24 april 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rosa die wint zou wel een deceptie zijn
Veel Italianen in Wallonië.quote:Op zondag 24 april 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De regie is nog slechter dan het zicht uit mijn raam.
Matthews doet niet meequote:Op zondag 24 april 2016 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Is dat Albasini of die lelijkerd van een Matthews?
NOS heeft allang Poels aangegevenquote:Op zondag 24 april 2016 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
NOS heeft nog geen idee wie het is.
Net na mijn post.quote:Op zondag 24 april 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NOS heeft allang Poels aangegeven
Ja, eens.quote:Op zondag 24 april 2016 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Poels bij Sky zit, vind ik het een beetje vies om voor hem te juichen.
waarom niet? #skygodquote:
Want? Enige manier voor hem om te winnen. De rest legt hem erop in de sprint.quote:
Adrie van der Poel zei dat.quote:Op zondag 24 april 2016 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van wie was die tweet vanmorgen die Stijn postte?
HAHAHA
Die snapt er bijzonder weinig van.quote:
En goed ookquote:Op zondag 24 april 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen kut gezien van de hele koers, alleen de finale
Net als meerdere hier.quote:Op zondag 24 april 2016 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die snapt er bijzonder weinig van.
Poels een walgelijke winnaar noemenquote:Op zondag 24 april 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En goed ook
Walgelijke koers
Walgelijke finale
Walgelijke winnaar
Gewoon een anti jinx van Adrie.quote:Op zondag 24 april 2016 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Van der Poel: geen Nederlandse opvolger dit jaar
twitter:TeamSky twitterde op zondag 24-04-2016 om 16:55:09He's done it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @WoutPoels has just won Liege-Bastogne-Liege. #Monumental #LBL reageer retweet
Dat was het ook wel een beetje natuurlijk, maar dan sta je extra voor lul als het toch fout isquote:Op zondag 24 april 2016 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu allemaal Adrie v/d Poel uitlachen terwijl het vanochtend nog zogenaamd een open deur was.
Ach ja, ik roep ook al een paar dagen dat het te koud en nat zou zijn voor Poelsquote:Op zondag 24 april 2016 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu allemaal Adrie v/d Poel uitlachen terwijl het vanochtend nog zogenaamd een open deur was.
Mag hij volgend jaar ook zeggen bij de RVVquote:Op zondag 24 april 2016 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is Wout Poelsquote:Op zondag 24 april 2016 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Deze Belg praat alsof hij al 8 pinten op heeft.
twitter:NOSwielrennen twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 13:12:01Van der Poel: geen Nederlandse opvolger in LBL dit jaar https://t.co/ej6zjAd44z reageer retweet
Dat is ontbijtquote:Op zondag 24 april 2016 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Deze Belg praat alsof hij al 8 pinten op heeft.
Dit had ik dus ook.quote:Op zondag 24 april 2016 16:58 schreef DeeBee het volgende:
Ik was zo kalm, want ik dacht dit wint hij toch niet. Maar hij pakt ze gewoon in.
Hoe vaak ik niet heb staan schreeuwen in zo'n finale dat het misging met Boogie ofzo.![]()
Nu zonder verhoogde hartslag een Nederlander zien winnen.
Ik dacht ook dat ie met dat uitgemergelde lichaam geen schijn van kans maakte in dit weer.quote:Op zondag 24 april 2016 16:58 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ach ja, ik roep ook al een paar dagen dat het te koud en nat zou zijn voor Poels![]()
Ik durfde het niet te zeggen.quote:Op zondag 24 april 2016 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dylan Teuns heeft het syndroom van down.
Je was het vanochtend blijkbaar met hem eens.quote:Op zondag 24 april 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was het ook wel een beetje natuurlijk, maar dan sta je extra voor lul als het toch fout is
Jammer van skyquote:Op zondag 24 april 2016 16:56 schreef Spuugdraadje het volgende:
[..]
Poels een walgelijke winnaar noemen
Ook niet slechter.quote:Op zondag 24 april 2016 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kon niet beter...met een aanval had ie heus niet beter gepresteerd.
quote:Op zondag 24 april 2016 16:59 schreef sportfreak het volgende:
1960 Ab Geldermans
1983 Steven Rooks
1988 Adrie van der Poel
2016 Wout Poels
bijna lekker dingquote:Op zondag 24 april 2016 16:59 schreef marcodej het volgende:
Danny is afgevallen, goed gesoigneerd de laatste tijd.
Dat weet je niet.quote:Op zondag 24 april 2016 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kon niet beter...met een aanval had ie heus niet beter gepresteerd.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 24-04-2016 om 17:00:24Woutje is nu definitief Wout!!! Jongens jongens toch!!!#LiegeBastogneLiege reageer retweet
Poels is nu wel zeker van Rio...Mollema, Gesink, Dumoulin en Kelderman gaan om de overige startplekken strijden.quote:
Hij vertelde vorig week dat sinds jaren weer is begonnen met fietsenquote:Op zondag 24 april 2016 16:59 schreef marcodej het volgende:
Danny is afgevallen, goed gesoigneerd de laatste tijd.
Wat een imbeciel is hijquote:Op zondag 24 april 2016 17:01 schreef Szura het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 24-04-2016 om 17:00:24Woutje is nu definitief Wout!!! Jongens jongens toch!!!#LiegeBastogneLiege reageer retweet
Dumoulin ook toch? Als je tijdrit rijdt moet je ook wegwedstrijd rijdenquote:Op zondag 24 april 2016 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Poels is nu wel zeker van Rio...Mollema, Gesink, Dumoulin en Kelderman gaan om de overige startplekken strijden.
Nouja als je de bookmakers had gevraagd of een Nederlander zou winnen hadden ze waarschijnlijk ook nee gezegd, had je het mij gevraagd had ik inderdaad ook nee gezegd. Maar het was een beetje een open deur om dat als headline neer te flikkeren.quote:Op zondag 24 april 2016 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je was het vanochtend blijkbaar met hem eens.
Is er ergens een profiel van Rio? Ze hebben vaak over het profiel verteld, maar een profiel heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 24 april 2016 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Poels is nu wel zeker van Rio...Mollema, Gesink, Dumoulin en Kelderman gaan om de overige startplekken strijden.
Mooiste koers sinds de overwinning van Nikiquote:Op zondag 24 april 2016 17:01 schreef Spuugdraadje het volgende:
Het feit dat dit een verschrikkelijke koers was wordt ook compleet overschaduwd door een Nederlandse winnaar
Wij hadden dit allemaal voorspeld hoor. Kijk maar in het prono topic.quote:Op zondag 24 april 2016 17:02 schreef Bismarck het volgende:
Haten op Van der Poel![]()
Alsof iemand vanochtend dit had kunnen voorspellen.
Een top 4 met een bejaarde Sanchèz en een comeback Poels.
Sanchez is anders het hele voorjaar al goedquote:Op zondag 24 april 2016 17:02 schreef Bismarck het volgende:
Haten op Van der Poel![]()
Alsof iemand vanochtend dit had kunnen voorspellen.
Een top 4 met een bejaarde Sanchèz en een comeback Poels.
quote:Op zondag 24 april 2016 17:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is er ergens een profiel van Rio? Ze hebben vaak over het profiel verteld, maar een profiel heb ik nog niet gezien.
Vorige week was ook episch!!quote:Op zondag 24 april 2016 17:02 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Mooiste koers sinds de overwinning van Niki
Dumoulin is ook zeker voor de wegrace omdat je alleen in de tijdrit mag rijden als je ook in de wegrace startquote:Op zondag 24 april 2016 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Froome is er toch ook al vier jaar doorheen gekomen?quote:Op zondag 24 april 2016 17:04 schreef superniger het volgende:
Eerst nog even de dopingcontrole afwachten.
Dan zijn Poels en Dumoulin dus al zekerquote:Op zondag 24 april 2016 17:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dumoulin is ook zeker voor de wegrace omdat je alleen in de tijdrit mag rijden als je ook in de wegrace start
Dat wordt dus Degenkolbquote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatste stuk vlak naar finish
/carequote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus waar kunnen we de bekerfinale in HD zien?
SBS, maar zonder Hansiequote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus waar kunnen we de bekerfinale in HD zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |